Hei. Polttareihin tarvittaisiin vinkkejä. Reilu kymmenen henkeä osallistuu ja budjetti ei ole kovin suuri. Onko mitään elämyksellistä ehdotusta? Muitakin vinkkejä, mitä kannattaa polttareiden ja häiden suhteen muistaa otan vastaan ilomielin.
Vinkkejä polttareihin
3
2045
Vastaukset
- kaasona ollut
Kesällähän voi tehdä ulkona mitä vaan. Koskenlaskua, mönkkärisafaria, ratsastusta, mitä mieleen pälkähtää. Talvella on tietty ulkona vähän hankalampi olla. Halvalla pääsette laskemaan mäkeä, tms. suojakelillä lumipuuhiin. Keilaus/ hohtokeilaus on suosittua. Ja tietenkin kaikki riippuu morsmaikusta, mistä pitää, mitä inhoaa. Sitten voitte illalla kokoontua jonkun luo ruuanlaittoon ja saunaan jne. Kaikki hoitokäsittelyt yms. on kivoja juttuja. Mut ottakaa huomioon, että jos pidätte yhden päivän polttarit, niin siinä ei ihan älyttömästi kerkee juttuja tehdä. Ei siis liian tiukkaa aikataulua.
- polttareissani
kaasot veivät minut ajamaan kartingia ja myöhemmin rentouduimme mökillä saunoen, kasvohoitoja tehden ja grillaten. Tämän jälkeen luonnollisesti meikit naamaan, hassu t-paita päälle ja suunnistimme yöelämään. Vieläkin kaiholla muistelen polttaripäivääni, niin mukavaa oli ja plussaa oli se, ettei tekemistä ympätty liiaksi yhdelle päivälle, eli jäi myös aikaa jutteluun ja yhdessäoloon.
Rakkaille kaasoilleni J:lle ja E:lle vielä kerran kiitokset mahtavasta ja ikimuistoisesta polttaripäivästä!
- kaaso
Talvella voi tehdä kamalan paljon kaikkea kivaa, kuten luistella, hiihtää, avantouida, kävellä tai purjehtia merenjäällä, pilkkiä, sauvakävellä, lasketella, laskea mäkeä.
Tai sitten voi mennä sisälle seinäkiipeilemään, tanssitunnille, kylpylään, vesijumppaan, tai vaikka aerobiciin, jos se on morsiammelle uusi kokemus. Mieti, mitä morsian ei ole tehnyt, niin saat hienon ohjelman kasaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339