naapurintyttö osa I

jake 43

Koulujen päättymisviikonloppuna kaupunki oli täynnä nuoria humalaisia tyttöjä, joita olin lähtenyt katselemaan. Aikomuksenani ei ollut mitään muuta kuin katsella nuoria, kiihoittavia ja paljastavasti pukeutuneita tyttöjä. Kävelin koko illan ja alkuyön keskustan kaduilla. Eräällä pimeällä kujalla huomasin naapurin noin 16-v tytön pissillä kaverinsa kanssa, kassillinen olutta mukanaan. Koin tilaisuuteni tulleen ja astelin tyttöjen luo. Tiesin naapurin tytön vanhemmat erittäin ankariksi joten uhkasin kertoa tytön juomisesta hänen vanhemmilleen. Tyttö parka ei ollut vielä edes vetänyt housuja takaisin ylös, hän katseli minua humalaisen pelokkain silmin. Tyttö aneli minua olemaan kertomatta ja ehdotti, että saisin nussia häntä vaikka koko loppuikäni jos pysyisin asiasta vaiti. Suostuin tietysti tytön tarjoukseen, oli kiihottavaa nähdä hänen karvattoman pillunsa ja paksut, uhkeat reidet sekä mahan, mikä pursuili napapaidan alta. Ehdotin panoa samantien.

Tyttö oli vielä neistyt. Hänen pillunsa oli todella kireä ja hän voihki tuskissaan kun tungin paksun kullini hänen kosteaan pilluun. Tytön kaveri oli tällä välin sammunut ja makasi seinää vastaan. Nussin tyttöä voimakkaasti, laukesin suoraan hänen sisään ja houkuttelin vielä nuolemaan kullini puhtaaksi panon jälkeen. Tyttö ttotteli kiltisti ja vakuutin etten puhu mitään hänen vanhemmilleen. Tyttö katsoi minua kiitollisena ja sanoi olevansa käytettävissä aina kun vain halusin.

Palasin kotiini ja myöhemmin illalla näin tytön palaavan kotiinsa valkoiset housut edestä verissä. Seuraavana päivänä hän ei ilmeisesti muistanut mitään illan tapahtumista, koska tervehti minua aivan kuten ennenkin pihalla. Varmaan kuitenkin oli miettimistä, miksi housut olivat vereentyneet!

Comments, please!

4

9764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella

Perseestä

• honey

se toinen osa tulee?

• hyvä..

..tarina. Paistoi kyllä läpi että olet aika aloittelija kirjoittamaan novelleja, mutta toisaalta pidin tyylistäsi. Harmi vain, ettei tuollaista oikeasti taida voida tapahtua. Itseäni kyllä kiihottaisi juuri nimenomaan tuollainen hommailu!

Pekka

• japa

On mullakin likainen mielikuvitus,mutta tuo nyt oli niin runkkarifantasiaa,kuin olla ja osaa.
      Alaikäisen humalaisen nussiminen ei ainakaan mulle kolahda.Onks tää joku pervorunkkaripalsta??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      106
      7688
    2. 107
      5868
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5147
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4516
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3200
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2937
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      57
      2891
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe