Kuinka moni on ostanut Mariahin uusimman levyn The Emancipation Of Mimin? Ja jos ootte niin sanokaa oma mielipiteenne. Se on mun neljäs Mariahin levy ja se on tähänastisista paras! Carey käyttää koko ääntään ja biisit on toteutettu huolella. Musiikillisesti on siirrytty kohti RnB:tä, mutta niitä Mariahille tyypillisiä slovareita on toki paljon. Todellakin hankkimisen arvoinen.
Arvosana: 10-
The Emancipation Of Mimi
5
525
Vastaukset
- Lazar
Mun mielestä tää levy on parasta mitä Mariah on julkaissut Music Boxin jälkeen. Oikeastaan ainut heikko biisi levyllä on "Shake It Off" (uskomatonta että valittiin kolmanneksi singleksi!) ja "Your Girl".
Siintä levy kyllä saa miinusta, että balladeja on liikaa ja nopeita kappaleita liian vähän:/ Parhaat kappaleet on musta "Get Your Number", "Circles", "It's Like That" ja aaaah niin ihana "Mine Again".
Arvosana 9- - Mena
Itse olen pitkän linjan Mariah-fani. En tosiaan pidä kaikista hänen tekeleistään, mutta ne tietyt mahtavat suoritukset takaa mielenkiintoni varmasti aina. Uusi levy oli ihana yllätys, koska edellinen charmbracelet jätti jotenkin tyhjän olon.
Löysin Mariahin heti eka sinkun myötä. Vision of love on edelleen yksi lempibiisini, osaltaan varmaan sen tunteen takia, olinhan täysin vaikuttunut Mariahin äänestä. Kuuntelen paljon musiikkia, mutta kukaan ei ole äänensä puolesta ylittänyt Mariahia. Mariahin tyyli on mielestäni juuri sellainen, jota on todella helppo rakastaa -tai vihata. Jos ei kolahda niin ei, ymmärrettävää. En itsekään pidä joistakin isoista hiteistä ollenkaan.
Uudelta levyltä vaikutuksen teki we belong together, jota onkin saanut kuulla joka tuutista kyllästymiseen asti. Hero on yksi parhaista, vaikka nykyään music box ei albumina yhtä paljon säväytä. Paras albumi on butterfly, eka levy ja viimeisin levy tulevat sitten perässä. Yksi tuntematon biisi "Beautiful ones" butterfly-albumilta on todellinen helmi.
Hieman minua on välillä ärsyttänyt se keikistelevä megababe-tyyli, joka ei tosiaan olisi pakollinen oikeasti lahjakkaalle artistille isoissa kuvioissa. Annan sen kuitenkin Mariahille anteeksi, ehkä Amerikassa muu ei käy. Haluan itse keskittyä siihen tärkeään, eli musiikkiin.- Johanna
Mä oon samaa mieltä tuosta "megababe-tyylistä". Hänellä on tosi isot silikonit ja pukeutuu tosi paljastaviin asuihin ja on ryhtynyt sellaiselle seksilinjalle, mikä välillä pistää ärsyttämään, sillä hänen ei tarttis sillä hänet muistetaan juuri tuosta upeasta äänestään. Mutta tyylinsä kullakin. :)
- That´s a fact
Johanna kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä tuosta "megababe-tyylistä". Hänellä on tosi isot silikonit ja pukeutuu tosi paljastaviin asuihin ja on ryhtynyt sellaiselle seksilinjalle, mikä välillä pistää ärsyttämään, sillä hänen ei tarttis sillä hänet muistetaan juuri tuosta upeasta äänestään. Mutta tyylinsä kullakin. :)
Mariahin rinnat ovat aidot..
Jos katsotte vanhoja kuvia hänestä niin huomaatte että rinnat ovat aina olleet isot.. Lisäksi Mariah on lihonut vuosien aikana joka myös vaikuttaa rintoihin..
Itse olen ollut fani jo 6v. Kaikki levyt löytyy ja Ehkäpä mun ykkösalbumi on kuitenkin Rainbow...(eka albumi jonka ostin). Glitter oli myös hyvä.. Mariahin ehkä paras levy mitä tulee ääneen..
Charmbracelet on myös hyvä levy vaikkei lyönytkään läpi.. Toivottavasti don´t forget about us menee jenkeissä listaykköseksi, kuten myös uusi painos MIMIstä.. - whee!
That´s a fact kirjoitti:
Mariahin rinnat ovat aidot..
Jos katsotte vanhoja kuvia hänestä niin huomaatte että rinnat ovat aina olleet isot.. Lisäksi Mariah on lihonut vuosien aikana joka myös vaikuttaa rintoihin..
Itse olen ollut fani jo 6v. Kaikki levyt löytyy ja Ehkäpä mun ykkösalbumi on kuitenkin Rainbow...(eka albumi jonka ostin). Glitter oli myös hyvä.. Mariahin ehkä paras levy mitä tulee ääneen..
Charmbracelet on myös hyvä levy vaikkei lyönytkään läpi.. Toivottavasti don´t forget about us menee jenkeissä listaykköseksi, kuten myös uusi painos MIMIstä..EI!! mariah ei ole lihonut vaan nostanut painoaan tarkoituksellisesti. :D tietty naisen rinnat näyttää isommilta jos se nyt nostaaki painoaan. en ole ikinä nähny yhtää läskiä jolla olis ollu pienet rinnat. ^_^ joo mä en tykänny tästä albumista ni paljoo ku kunnon vanhoista 90-luvun albumeista mut täyttä mariahii. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389