24/7

Äsken kun tuli kuulutus että "kioski on nyt auki" ja Antti ja Mika olivat ostosvuorossa, niin pojat ottivat vaatteet pois ja ajattelivat tehdä naturistishoppailua. Kioskimpa ovi ei auennutkaan. Aikansa nykivät kun tuli kuulutus "tämä on Bigbrother...". Ei tarvinnut pidemmälle edes sanoa kun pojat jo kääntyivät hakemaan vaatetta ylle...

Pelkääköhän ohjaaja että kohta ei voi enään kaupassakäyntiäkään näyttää illan koosteessa kun aina on heijarit vilkkumassa :D

15

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti ja Mika

      kai ottivat oppia Timosta ja kuvittelevet että, koska Timo on selvinnyt yleisö äänestyksissä niin syy täytyy olla alastomuus. Saavatkohan ne enää olla alasti saunassakaan :D

    • tehwii

      Ärrän tätit ei tykästä näin ei-pääsiäisaikaan.

    • kaikkia

      kilpailijoita vai ainoastaan Mikaa ja Anttia
      tuolta subin sivuilta ei oikein saanut käsitystä siitä.

      • Siis tostako nyt rangaistaan sitten... Aika hölmöä jos tosta tulee. alastomuudesta ei ole ennenkään rangaistu. Silloin kun Timokin viuhahti niin moitittiin että vieraille pitää osoittaa kohteliaisuutta, mutta ei mainittu nuuten mitään alastomuuden rangaistavuudesta. KOhtuutonta sanon minä jos vaikka kilpailijoiden tilaama leffapaketti menisi...


      • ja varsinkin
        Cesar kirjoitti:

        Siis tostako nyt rangaistaan sitten... Aika hölmöä jos tosta tulee. alastomuudesta ei ole ennenkään rangaistu. Silloin kun Timokin viuhahti niin moitittiin että vieraille pitää osoittaa kohteliaisuutta, mutta ei mainittu nuuten mitään alastomuuden rangaistavuudesta. KOhtuutonta sanon minä jos vaikka kilpailijoiden tilaama leffapaketti menisi...

        se että kaikki toisetkin saisivat siitä kärsiä.
        Ei aina tajua noita bb ajatuksia.


      • kun rangaistus
        ja varsinkin kirjoitti:

        se että kaikki toisetkin saisivat siitä kärsiä.
        Ei aina tajua noita bb ajatuksia.

        on aina sama! Aina ne menettää sen paketin minkä ovat ostaneet...BOOOOOORING! Vois vaikka joskus vaihteen vuoks laittaa jonku hauskanki rangaistuksen eikä aina viedä sitä vähääkin vaihtelua meiltä katsojilta ja myöskin asukkailta :)
        Ihmetyttää miten asukkaat yhä tilailevat nuita paketteja kun valtaosa on menny rangaistuksiin! Ja toisaalta aika jyrkkä kanta bb:llä tähän kun ei alstomuus ole ennenkään ollu rangaistavaa...varmasti oli pojat yllättyneitä kun luulivat olevansa vaan hauskoja!


    • Narttu

      on ilmeet vähän totiset...varsinki Mika tuntuu olevan mietteissään...

    • hermosto

      Kun Timo ja Antti kerran viihtyvät munasillaan, niin mites olis jos pojat laitettaisiin huomisissa yökerhopirskeissä strippaamaan?

    • Schneider

      Onko sheriffillä pientä provoa ilmassa? Eihän sheriffi saa alkaa manipuloimaan ihmisiä Timoa vastaan. Itse tein aikanaan Terhin hiuksista asiallisen avauksen ja poistit sen. Sitten tein uudelleen saman ja perustelit aikaisemman poistoa, että provosoin Terhiä. Pitäisikö tämäkin avaus poistaa?

      Oma kannanottoni:

      Lapsellisiahan nuo miehet tuppaa olemaan, kun vain meisseleitä näytellään. Muutenkin puheet tuppaa olemaan välillä mitä sattuu, mutta pitänee kestää. Oli kuitenkin hyvä ratkaisu BB:ltä estää poikia menemästä alasti ärrälle. BB määrää kaapin paikan.

      • Missäs kohtaa minä mitään Timoa vastaan ihmisiä tässä viestissäni provosoin?


      • Schneider
        Cesar kirjoitti:

        Missäs kohtaa minä mitään Timoa vastaan ihmisiä tässä viestissäni provosoin?

        Ei missään, vaan ihan asiallinen avaus. Eihän sheriffi voi provota, mutta minä ilmeisesti voin olemalla asiallinen... unohdetaan tämä juttu. Halusin vain ilmoittaa, että ei kaikki Terhi-avaukset ole provosointia!


      • Schneider kirjoitti:

        Ei missään, vaan ihan asiallinen avaus. Eihän sheriffi voi provota, mutta minä ilmeisesti voin olemalla asiallinen... unohdetaan tämä juttu. Halusin vain ilmoittaa, että ei kaikki Terhi-avaukset ole provosointia!

        Onpas sinua jäänyt vaivaamaan tuon viestin poisto. Muistan kyllä tuon viestin ja sen että se oli vähän sellainen rajamaastossa oleva. Sen takia sen poistamista perustelinkin pyytäessäsi koska se ei ollut ihan selkeä tapaus. Jokaista poistoa en todellakaaan ala perustelemaan.

        Yhä edelleen ihmettelen kyllä sitä että ihan oikeastikko ajattelet että terhi ei pese ollenkaan hiuksiaan? En jaksanut silloin uskoa tällaisen kysymyksen aitoiteen vaan tuomitsin sen kysymyksen muotoon asetelluksi provoksi. Meni taas ihan offtopiciksi mutta toivon tosiaan että pystyt tapahtuneen jättämään taakse, ja osallistumaan jatkossakin palstakirjoitteluun.


      • Schneider
        Cesar kirjoitti:

        Onpas sinua jäänyt vaivaamaan tuon viestin poisto. Muistan kyllä tuon viestin ja sen että se oli vähän sellainen rajamaastossa oleva. Sen takia sen poistamista perustelinkin pyytäessäsi koska se ei ollut ihan selkeä tapaus. Jokaista poistoa en todellakaaan ala perustelemaan.

        Yhä edelleen ihmettelen kyllä sitä että ihan oikeastikko ajattelet että terhi ei pese ollenkaan hiuksiaan? En jaksanut silloin uskoa tällaisen kysymyksen aitoiteen vaan tuomitsin sen kysymyksen muotoon asetelluksi provoksi. Meni taas ihan offtopiciksi mutta toivon tosiaan että pystyt tapahtuneen jättämään taakse, ja osallistumaan jatkossakin palstakirjoitteluun.

        Asia selvä! Ei tästä sen enempää.


    • Pik Pratör

      Se on "kioskinpa". Siis N niinkuin Niilo.

      S'il vouz plait, ei muuta...

      • .....

        linjaveto on oikea jos rangaistuksen saavat..mutta mielellään henkilökohtaiset...Mutta tämän sortin käytösmalli on kytenyt ilmassa jo pitkään..Miehistä menoa ja mitä mauttomampaa sen parempaa..vert.pieruhuumori...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe