Äsken kun tuli kuulutus että "kioski on nyt auki" ja Antti ja Mika olivat ostosvuorossa, niin pojat ottivat vaatteet pois ja ajattelivat tehdä naturistishoppailua. Kioskimpa ovi ei auennutkaan. Aikansa nykivät kun tuli kuulutus "tämä on Bigbrother...". Ei tarvinnut pidemmälle edes sanoa kun pojat jo kääntyivät hakemaan vaatetta ylle...
Pelkääköhän ohjaaja että kohta ei voi enään kaupassakäyntiäkään näyttää illan koosteessa kun aina on heijarit vilkkumassa :D
24/7
15
1587
Vastaukset
- Antti ja Mika
kai ottivat oppia Timosta ja kuvittelevet että, koska Timo on selvinnyt yleisö äänestyksissä niin syy täytyy olla alastomuus. Saavatkohan ne enää olla alasti saunassakaan :D
- tehwii
Ärrän tätit ei tykästä näin ei-pääsiäisaikaan.
- kaikkia
kilpailijoita vai ainoastaan Mikaa ja Anttia
tuolta subin sivuilta ei oikein saanut käsitystä siitä.Siis tostako nyt rangaistaan sitten... Aika hölmöä jos tosta tulee. alastomuudesta ei ole ennenkään rangaistu. Silloin kun Timokin viuhahti niin moitittiin että vieraille pitää osoittaa kohteliaisuutta, mutta ei mainittu nuuten mitään alastomuuden rangaistavuudesta. KOhtuutonta sanon minä jos vaikka kilpailijoiden tilaama leffapaketti menisi...
- ja varsinkin
Cesar kirjoitti:
Siis tostako nyt rangaistaan sitten... Aika hölmöä jos tosta tulee. alastomuudesta ei ole ennenkään rangaistu. Silloin kun Timokin viuhahti niin moitittiin että vieraille pitää osoittaa kohteliaisuutta, mutta ei mainittu nuuten mitään alastomuuden rangaistavuudesta. KOhtuutonta sanon minä jos vaikka kilpailijoiden tilaama leffapaketti menisi...
se että kaikki toisetkin saisivat siitä kärsiä.
Ei aina tajua noita bb ajatuksia. - kun rangaistus
ja varsinkin kirjoitti:
se että kaikki toisetkin saisivat siitä kärsiä.
Ei aina tajua noita bb ajatuksia.on aina sama! Aina ne menettää sen paketin minkä ovat ostaneet...BOOOOOORING! Vois vaikka joskus vaihteen vuoks laittaa jonku hauskanki rangaistuksen eikä aina viedä sitä vähääkin vaihtelua meiltä katsojilta ja myöskin asukkailta :)
Ihmetyttää miten asukkaat yhä tilailevat nuita paketteja kun valtaosa on menny rangaistuksiin! Ja toisaalta aika jyrkkä kanta bb:llä tähän kun ei alstomuus ole ennenkään ollu rangaistavaa...varmasti oli pojat yllättyneitä kun luulivat olevansa vaan hauskoja!
- Narttu
on ilmeet vähän totiset...varsinki Mika tuntuu olevan mietteissään...
- hermosto
Kun Timo ja Antti kerran viihtyvät munasillaan, niin mites olis jos pojat laitettaisiin huomisissa yökerhopirskeissä strippaamaan?
- Schneider
Onko sheriffillä pientä provoa ilmassa? Eihän sheriffi saa alkaa manipuloimaan ihmisiä Timoa vastaan. Itse tein aikanaan Terhin hiuksista asiallisen avauksen ja poistit sen. Sitten tein uudelleen saman ja perustelit aikaisemman poistoa, että provosoin Terhiä. Pitäisikö tämäkin avaus poistaa?
Oma kannanottoni:
Lapsellisiahan nuo miehet tuppaa olemaan, kun vain meisseleitä näytellään. Muutenkin puheet tuppaa olemaan välillä mitä sattuu, mutta pitänee kestää. Oli kuitenkin hyvä ratkaisu BB:ltä estää poikia menemästä alasti ärrälle. BB määrää kaapin paikan.- Schneider
Cesar kirjoitti:
Missäs kohtaa minä mitään Timoa vastaan ihmisiä tässä viestissäni provosoin?
Ei missään, vaan ihan asiallinen avaus. Eihän sheriffi voi provota, mutta minä ilmeisesti voin olemalla asiallinen... unohdetaan tämä juttu. Halusin vain ilmoittaa, että ei kaikki Terhi-avaukset ole provosointia!
Schneider kirjoitti:
Ei missään, vaan ihan asiallinen avaus. Eihän sheriffi voi provota, mutta minä ilmeisesti voin olemalla asiallinen... unohdetaan tämä juttu. Halusin vain ilmoittaa, että ei kaikki Terhi-avaukset ole provosointia!
Onpas sinua jäänyt vaivaamaan tuon viestin poisto. Muistan kyllä tuon viestin ja sen että se oli vähän sellainen rajamaastossa oleva. Sen takia sen poistamista perustelinkin pyytäessäsi koska se ei ollut ihan selkeä tapaus. Jokaista poistoa en todellakaaan ala perustelemaan.
Yhä edelleen ihmettelen kyllä sitä että ihan oikeastikko ajattelet että terhi ei pese ollenkaan hiuksiaan? En jaksanut silloin uskoa tällaisen kysymyksen aitoiteen vaan tuomitsin sen kysymyksen muotoon asetelluksi provoksi. Meni taas ihan offtopiciksi mutta toivon tosiaan että pystyt tapahtuneen jättämään taakse, ja osallistumaan jatkossakin palstakirjoitteluun.- Schneider
Cesar kirjoitti:
Onpas sinua jäänyt vaivaamaan tuon viestin poisto. Muistan kyllä tuon viestin ja sen että se oli vähän sellainen rajamaastossa oleva. Sen takia sen poistamista perustelinkin pyytäessäsi koska se ei ollut ihan selkeä tapaus. Jokaista poistoa en todellakaaan ala perustelemaan.
Yhä edelleen ihmettelen kyllä sitä että ihan oikeastikko ajattelet että terhi ei pese ollenkaan hiuksiaan? En jaksanut silloin uskoa tällaisen kysymyksen aitoiteen vaan tuomitsin sen kysymyksen muotoon asetelluksi provoksi. Meni taas ihan offtopiciksi mutta toivon tosiaan että pystyt tapahtuneen jättämään taakse, ja osallistumaan jatkossakin palstakirjoitteluun.Asia selvä! Ei tästä sen enempää.
- Pik Pratör
Se on "kioskinpa". Siis N niinkuin Niilo.
S'il vouz plait, ei muuta...- .....
linjaveto on oikea jos rangaistuksen saavat..mutta mielellään henkilökohtaiset...Mutta tämän sortin käytösmalli on kytenyt ilmassa jo pitkään..Miehistä menoa ja mitä mauttomampaa sen parempaa..vert.pieruhuumori...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693