Nova se on täälläkin päällä... Suorana en päässyt katsomaan. Eihän se uutistenluku ihan ammattilaisen tekemältä kuulostanut mutta ihan ok noin tilanteen huomioiden. Mika tosiaan paikkasi Tiinan katkoksen...
Radioshow menossa
19
2592
Vastaukset
- Jepso
Mika sopii hyvin äänensä puolesta radioon. Vähän enempi jos tuota tekisi niin jännityskin katoaisi ja juttua tulisi rennosti.
- kuulostaa
ihan valmiilta radio-juontajalta,ei ois paljoo hiomista,hyvä ääni.
- hokee
aika monta kertaa samoja sanoja...
- hermostunut
siksi hokee sanoja. Toinen selitys voi olla, että Perttu änkyttää tietyissä tilanteissa.
Hienosti on minun mielestäni mennyt alottelijoilta =)
- teennäistä
ehkä vähän turhan vakavina yrittävät olla.. saisivat naureskella enemmän niinku totuttu on.
- jani
Ja ammattilaiset ovat poistaneet nauhalta lisää katkoja. Laitoin eilen 24/7:lta nauhoitetun pyörimään yhtäaikaa radiolähetyksen kanssa. Alku spiikin jälkeisen kappaleen alkaessa oli jo useampi sekuntti eroa.
- Kessu
Iha ok toi tuntuu sujuvan ensikertalaisilta, yllättävää. Tottakai huomaa et ei ole ammattilaiset asialla mu iha ok :D . Mä en tajuu vaan miks Timo sai moitteita musiikista, yleensä Novassa on suhteellisen surkiaa toi osasto,
timpal iha ok :)Eli siis ei oikeen mun makuun, mutta kuunteleehan tuota. Ensimmäistä kertaa varmaan Nova soimassa tässä asunnossa :D
- BB-talo-friikki
Mikalla yhtä upee ääni ku Kimmo Vehviläisellä tai Salovaaralla, joka on tosi loistava radiossa. Hei, ottakaa huomioon, et Perttu on ohjelman vieras, nl. saa olla oma itsensä, suloinen , luonnollinen Perttu.Terhikin hyvä äänensä puolesta.Musiikki just Novan musiikkia, tiedän!
- Olis kiva tietää!!!
Omasta mielestäni kirjoitin asiaa 2 kertaa mitä tunsin!!! Outoa että ne poistettiin???En herjannut enkä tehnyt mitään mikä olisi oikeuttanut poistoon!!!!
- myrkkynainensuomi24fi
Poista ne mitkä pitää.Ei mitään mielivaltaisuutta!Siellä on todella skeidaa!!!Miksi asialliset poistetaan.Big Brothers jäi kyllä minulta katsomatta kun ei saa edes aloittaa aiheita mitkä itse tuntee tärkeäksi.Onneksi on muitakin ohjelmia.KIITOS ETTÄ PILASIT ILTANI!!!!!!
- myrkkynainensuomi24fi
Oletko todella avun tarpeessa? Saa sen käsityksen kirjoituksestasi?
kaikki sellaiset poistetut avaukset jotka sisällön asiallisuuden puolesta olisi voinut jättää oli sellaisia joista oli juuri hetki sitten ollut samanlainen aloitus.
- Satans little helper
Ja olet vielä ihmeissäsi siitä?! Asialliset?? Sä oot horo kaukana asiallisesta.
- Horo.
Satans little helper kirjoitti:
Ja olet vielä ihmeissäsi siitä?! Asialliset?? Sä oot horo kaukana asiallisesta.
Katsele vaan omaa Horoas siellä Depiili!
- myrkkynainensuomi24fi
Eikö ihminen voi vaikka kastella hautoja sen ajan kun töllöttää telkkaria ja yrittää päästä pistelemään jotain ihmistä pölhöydellään!!
- dasfsdfsd
siltä subtv:n vesipostin juontajalta. mika sopis tosiaan juontajaksi radioon, ei tarvis paljoa koulutusta
- myrkkynainensuomi24fi
Eiköhän toi neitimäinen Timo aloitus ole ollut vaikka kuinka monta kertaa.EIKÖ SE PITÄISI POIStaa!!!!!
- myrkkynainensuomi24fi
Jos minä olisin kirjoittanut tuon se olisi poistettu!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693