Radioshow menossa

Nova se on täälläkin päällä... Suorana en päässyt katsomaan. Eihän se uutistenluku ihan ammattilaisen tekemältä kuulostanut mutta ihan ok noin tilanteen huomioiden. Mika tosiaan paikkasi Tiinan katkoksen...

19

2592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepso

      Mika sopii hyvin äänensä puolesta radioon. Vähän enempi jos tuota tekisi niin jännityskin katoaisi ja juttua tulisi rennosti.

    • kuulostaa

      ihan valmiilta radio-juontajalta,ei ois paljoo hiomista,hyvä ääni.

    • hokee

      aika monta kertaa samoja sanoja...

      • hermostunut

        siksi hokee sanoja. Toinen selitys voi olla, että Perttu änkyttää tietyissä tilanteissa.

        Hienosti on minun mielestäni mennyt alottelijoilta =)


    • teennäistä

      ehkä vähän turhan vakavina yrittävät olla.. saisivat naureskella enemmän niinku totuttu on.

    • jani 

      Ja ammattilaiset ovat poistaneet nauhalta lisää katkoja. Laitoin eilen 24/7:lta nauhoitetun pyörimään yhtäaikaa radiolähetyksen kanssa. Alku spiikin jälkeisen kappaleen alkaessa oli jo useampi sekuntti eroa.

    • Kessu

      Iha ok toi tuntuu sujuvan ensikertalaisilta, yllättävää. Tottakai huomaa et ei ole ammattilaiset asialla mu iha ok :D . Mä en tajuu vaan miks Timo sai moitteita musiikista, yleensä Novassa on suhteellisen surkiaa toi osasto,
      timpal iha ok :)

      • Eli siis ei oikeen mun makuun, mutta kuunteleehan tuota. Ensimmäistä kertaa varmaan Nova soimassa tässä asunnossa :D


      • BB-talo-friikki

        Mikalla yhtä upee ääni ku Kimmo Vehviläisellä tai Salovaaralla, joka on tosi loistava radiossa. Hei, ottakaa huomioon, et Perttu on ohjelman vieras, nl. saa olla oma itsensä, suloinen , luonnollinen Perttu.Terhikin hyvä äänensä puolesta.Musiikki just Novan musiikkia, tiedän!


    • Olis kiva tietää!!!

      Omasta mielestäni kirjoitin asiaa 2 kertaa mitä tunsin!!! Outoa että ne poistettiin???En herjannut enkä tehnyt mitään mikä olisi oikeuttanut poistoon!!!!

    • myrkkynainensuomi24fi

      Poista ne mitkä pitää.Ei mitään mielivaltaisuutta!Siellä on todella skeidaa!!!Miksi asialliset poistetaan.Big Brothers jäi kyllä minulta katsomatta kun ei saa edes aloittaa aiheita mitkä itse tuntee tärkeäksi.Onneksi on muitakin ohjelmia.KIITOS ETTÄ PILASIT ILTANI!!!!!!

      • myrkkynainensuomi24fi

        Oletko todella avun tarpeessa? Saa sen käsityksen kirjoituksestasi?


      • kaikki sellaiset poistetut avaukset jotka sisällön asiallisuuden puolesta olisi voinut jättää oli sellaisia joista oli juuri hetki sitten ollut samanlainen aloitus.


      • Satans little helper

        Ja olet vielä ihmeissäsi siitä?! Asialliset?? Sä oot horo kaukana asiallisesta.


      • Horo.
        Satans little helper kirjoitti:

        Ja olet vielä ihmeissäsi siitä?! Asialliset?? Sä oot horo kaukana asiallisesta.

        Katsele vaan omaa Horoas siellä Depiili!


    • myrkkynainensuomi24fi

      Eikö ihminen voi vaikka kastella hautoja sen ajan kun töllöttää telkkaria ja yrittää päästä pistelemään jotain ihmistä pölhöydellään!!

    • dasfsdfsd

      siltä subtv:n vesipostin juontajalta. mika sopis tosiaan juontajaksi radioon, ei tarvis paljoa koulutusta

    • myrkkynainensuomi24fi

      Eiköhän toi neitimäinen Timo aloitus ole ollut vaikka kuinka monta kertaa.EIKÖ SE PITÄISI POIStaa!!!!!

    • myrkkynainensuomi24fi

      Jos minä olisin kirjoittanut tuon se olisi poistettu!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe