Riittääkö nykyinen 350w powerini pyörittämään seuraavaa kokoonpanoa:
EMO: ASUS A8N-E
PROSSU: AMD Athlon64 3500
NÄYTTIS: XFX 7800GT Extreme Gamer 256MB PCIe
KOVOT: SEAGATE BARRACUDA 200GB SATA
RAM: 1024mt DDR 400mhz
KUVAPUTKINÄYTTÖ
JA VIELÄ VAFFE JOHON LÖISIN KAJARIT KIINNI.
Tuo Näyttis varmaan on suurin virran syöppö, mutta onko välttämätöntä hankkia se uusi poweri?
Jos on niin kuinka iso riittäisi tälle kokoonpanolle?
Kiitos vastauksista
Mahdollisesti uuden powerin osto?
4
680
Vastaukset
- ^^^^
ja oon kuullut että nvidian suositus tolle 7800 korteille on 350w eli pitäis riittää, ja kahelle kortille se 500w
- Eben
Et taida tajutakaan kuinka hitsin tyhmä oot. Toi barracuda räjähtää plasiks heti avaat folderin tedostot ja isket lekan kiinni!!! Lisäx Asuksen prosessinti teho ei riitä pyörittämän mitään mikä on tolla kiintolevyllä!
JA ATI RADEON RULAA!!!
Ei se näyttis ime virtaa mut sun faijas imee ku hevonen!! Mhh!! Pyöritä mun pensseliä mudassa! Pyöritä mua sun teholla, senkin sonni!! Kysyit kuinka iso riittää pyörittämään. NO. Sanon että kyllä pienikin kelpaa mulle! Olen peto-Markku!!!
Auh! VAFFELIINISENI!! Soita pajariselle ja se kyllä tulee teille kytkemään ne vaffet sun piuhoihin!! Ja ota faijas mukaan!! Mulla on jo tatti kuumana! Ja nahkaliivit päällä!
MUistathan!:
www.dtm.fi- ^^^^
joo mukava kattella kun jotkut otta tän homman tosissaankin.. mutta voisko joku selväjärkinen neuvoo mua tässä mun probleemassa, ei siis osastolta karanneet, kuten tuo äsköinen kommentoija.
Kiitän. - xplayer
^^^^ kirjoitti:
joo mukava kattella kun jotkut otta tän homman tosissaankin.. mutta voisko joku selväjärkinen neuvoo mua tässä mun probleemassa, ei siis osastolta karanneet, kuten tuo äsköinen kommentoija.
Kiitän.Kyllä pitäs riittää 350w poweri tuohon kokoonpanoon. Suurin virransyöjähän on prosessori, ottaa jotain 80w.
Tuolla vahvistimella ei oo mitään merkitystä tehon kulutukseen.
Käy tuolla laskemassa että kuin paljo sun kone tarvii tehoo:
http://www.jscustompcs.com/power_supply/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain20111406Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-12710848Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2366228Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1885039Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313496- 1723485
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402333Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3041885Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov91734Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161634