Yllätin

Veli

Tästä on jo monta kun minua nuorempi siskoni asui väliaikaisesti luonani opiskelujensa takia.
Itse olin normaalisti töissä 7-16.00 tuohon aikaan, mutta sinä päivänä tulin kesken päivän kipeäksi ja lähdin kotiin normaalia aikaisemmin, ehkä noin puolenpäivän aikaan.
Siskoni opiskeli paikkakunnan korkeakoulussa ja piti olla siis poissa.
No menin kotiin normaalisti ja heti oven avattua huomasin että sisko on kotona, musiikki pauhasi kovalla hänen huoneestaan.
No riisuin päälivaatteet pois ja menin peremmälle kotiini tervehteäkseni siskoani mutta huomasin oven olevan lukossa, no menin työpöydän ääreen lepäämään ja rauhoittelemaan kipeää vatsaani.
Aikani siinä oltuani, niin musiikki taukosi kappaleiden välillä ja kiinnitin huomiota kummalliseen nitinään siskoni huoneesta.
Minuun iski piru päähän että mitä ihmettä siellä tapahtuu, onko siellä mieskin..
Siskoni huoneen oven yläpuolella oli pieni ikkuna josta saattoi nähdä..
No minä otin tuolin ja katsoin että mitä siellä tapahtuu, minulta meinasi tippua silmät päästä kun näin mitä siskoni touhusi siellä.
Siskoni oli ilkosen alasti sängyssä ison tyynyn päällä hajareisin niin että kädet oli tyynyn alla ja se nai sitä edes takas niin että sänky vaan natisi.. katsoin jonkin aikaan silmät pyörällä päässä että huh huh kunnes häneltä alkoi näemmä tulla, hengitys muuttui huohotukseksi ja pano liikkeet aivan holtittomiksi, peppu pyöri ja liikkui edes takaisin villisti.
Laskeuduin alas ja menin eteiseen mukamas just kotiin tulleena huutelemaan että moi, siskoni vastasi kovalla äänellä moihhhh ja tuli pyyhe päällä vastaan eteiseen, en todellakaan meinannut pystyä pitämään pokkaa, asiasta ei ole sen koommin puhuttu ja enkä kyllä kehtaisikaan.

12

51233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onanoimasta

      Vähän samalla tapaa sain systerin kiinni. Sen jälkeen runkatessani, hän oli aina mielessäni ja lopulta asensin sellaisen pienen kynäkameran piiloon siskon hyllyyn. Siitä sain ihan suoraan hänen koko sänkynsä ruudulle viereiseen huoneeseen.

      Heti kun kuulin epäilyttäviä ääniä. Laitoin kameran päälle. Hän oli todella seksihullu. Kerrankin siskolikalla oli iso dildo pillussaan ja toinen pienempi pyllyssään.

      Kyllä spermani on monet kerrat lentänyt häntä seuratessani. Olen saanut hänet ruudulleni myös yhden tutun pojan kanssa, kun nussivat edessäni ja myös kun hän rakasteli serkutyttömme kanssa.

      • utelias

        kynäkameroita oikein saa,niin vois tirkistellä.


      • kalliita
        utelias kirjoitti:

        kynäkameroita oikein saa,niin vois tirkistellä.

        Hyvälaatuisia kynäkameroita saa tilattua ainakin pääkaupunkiseudun fotoliikkeisiin (ainakin Sörkän Digi&Foto), mutta niiden hinnat ovat todella kovia, 300e ei tahdo riittää jos laadukkaan haluaa.


    • Siskoton

      Elämä on kurjaa kun ei oo pikkusiskoa jonka seksitouhuja voisi vakoilla. Mistähän saisin siskon minäkin? Oon kateellinen.

    • pienienkeli1

      Mua todella ällöttäis tietää et mun oma veli näkis mut sänkyhommis, yksin tai jonkun miehen kaa! Hyi vittu!! Se on eri asia jos oma kundikaveri näkee mut tyydyttämäs itteeni, mut ei OMA VELI!!!!

      • en[ni]e

        hyi vittu! ai että vaikka veli ei sais nähä sua hommailees, niin jätkäkaveiko sit sais?
        eix se nyt oo aika provoo?
        et "kato kulta hei,.." ja sit rupeet tekeen. hyi saatana. hyi vittu!

        saatanan perverssi!


      • pienienkeli1
        en[ni]e kirjoitti:

        hyi vittu! ai että vaikka veli ei sais nähä sua hommailees, niin jätkäkaveiko sit sais?
        eix se nyt oo aika provoo?
        et "kato kulta hei,.." ja sit rupeet tekeen. hyi saatana. hyi vittu!

        saatanan perverssi!

        Mun mielestä siinä ei oo mitään outoo et jätkäkamu näkee, koska hommailen muutenkin sen kaa ja se näkee ku mä nautin. Toisin ku et oma veli näkis ja se nauttis siitä niin ei vittu!


      • on sit
        pienienkeli1 kirjoitti:

        Mun mielestä siinä ei oo mitään outoo et jätkäkamu näkee, koska hommailen muutenkin sen kaa ja se näkee ku mä nautin. Toisin ku et oma veli näkis ja se nauttis siitä niin ei vittu!

        ihan eri jos on tekees jätkänsä kaa jotakin, niin silloon. mutta jos ihan ittenäs vain tyydytät, niin että se jätkä mollais siinä vieressä... ei kiitos!


      • pienienkeli1
        on sit kirjoitti:

        ihan eri jos on tekees jätkänsä kaa jotakin, niin silloon. mutta jos ihan ittenäs vain tyydytät, niin että se jätkä mollais siinä vieressä... ei kiitos!

        Sitähän mä tarkoitin et samalla ku tehään kaikkee muutakin.


      • sitten
        pienienkeli1 kirjoitti:

        Sitähän mä tarkoitin et samalla ku tehään kaikkee muutakin.

        siinä samalla tyydytät itteäsi ? jo on maailmankirjat sekaisin...


    • vaari.Hämeestä

      Oma poikani oli 12v kun tuli koulusta kotiin ns toisen porstuan kautta huoneesensa . itse kuuntelin kuulokeilla radioo .kun tajusin jotta joku tuli kotiin.Menin katsoon pojanhuoneeseen, istui Baarijakkaralla ja veti käteen. Sanoin Sori jatka vain,nauti kunnolla . känsin selkäni ja menin jatkaan kuuntelemisiani. Niin poikanikin jatkoi. Eikä meidän välit siitä muutuneet. Eikä siitä enempiä juteltu.

    • Anonyymi

      vaari.Hämeestä
      Sehän on luonnollista, niinhän mekin aikanaan nautittiin. Minäkin aloitin 12-vuotiaana! Nyt kun vaimo ei enää halua (ollaan yli 70v) niin runkkailen silloin tällöin,,joskus puhelimessakin jonkun naisen kanssa :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe