"nsimmäinen yhteydenotto on antanut meille paljon tietoa niistä ihmisistä, jotka ovat omistautuneet Valon toimintaperiaatteille. Me olemme nähneet, kuinka urheasti he ovat kohdanneet pimeyttä edustavat tahot ja pysyneet uskollisina vakavista uhkista huolimatta. Me osoitamme kiitoksemme näille yksilöille ja tiedämme, että heidän ponnistelunsa tullaan pian palkitsemaan. Tärkein näistä ponnisteluista liittyy vaurausohjelmiin. Itse asiassa nämä suuret rahavarat ovat teidän uuden todellisuutenne toteutumisen avainasia. Pimeyden voimat tietävät tämän ja yrittävät epätoivoisesti laatia strategioita saada tämä prosessi kaaoksen valtaan. Tämä on viivästyttänyt näiden rahavarojen maksua jo vuosia. Nyt on käytössä keinot, joiden avulla tämä tehtävä saadaan päätökseen. Tämän suorittamista varten vaadittavien erikoisjärjestelyjen toteutus on nyt viimeisessä vaiheessaan ja me odotamme joidenkin teistä saavan pian mitä ihanimman ja tervetulleimman yllätyksen!"
ote 8.11.2005 kanavoidusta galaktisen liiton viestistä.
N.E.S.A.R.A.A. odotellessa
4
757
Vastaukset
- nimimerkki
Eli siis rahan takia nämä nesarafanit jaksavat vuodesta toiseen. Alkaahan ne asiat selvetä..
Joskus tosissani kuvittelin että juttuun liittyisi myös jonkunmoista hengellisillä tasoilla nousua. :D Mutta nykyään olen viisastunut.Kyllä Nesaran ainut ja kantava voima on aina ollut pelkkä rahalla motivointi; jo 1990-luvun loppupuolen Omega -renkaan ja Farmer's claims -renkaan ajoista lähtien. Homman nimihän on käytännössä ollut se, että investoimalla pienen summan saat takaisin nesaran jälkeen monin-monin-moninkertaisen summan. Palautuva summa luonnollisesti nousee mitä enemmän investoit.
Hengelliset tasot on kytketty mukaan vasta paljon myöhemmin vaihtokaupassa, kun Galaktisen liiton sanomaa levitelleet keskushahmot ottivat nesaran mukaan omiin juttuihinsa ja Dove puolestaan sisällytti nesara-tarinaan mukaan GL:n.
- on tuo
Nesara?
- Teemujazz
Jos nyt pitää hulluna sitä joka uskoo vain nesaraan. Mutta entäs kun jos pitää todellisena:
- illuminatia
- nesaraa
- ufoja
- kuolemanjälkeistä elämää (rajatieto)
ja vasaraa sekä vesuria. Pitäisikö tilata aika kallonkutistajalle sen vuoksi ?
Monet eivät kykene uskomaan illuminatiin koska sen sisältämä totuus sattuu niin paljon joten parasta sulkea silmänsä totuudelta.
"Ihmiset jotka sulkevat silmänsä todellisuudelta kaivavat omaa kuoppaansa" - James Baldwin
Yhteiskuntamme mallit muuttuvat koko ajan lähemmäksi isoveliyhteiskuntaa ja pulliaiset senkun elävät edelleen heidän omissa materialistisen maailman hologrammitodellisuuksissa jossa isoveli tunnetaan vain tosi-tv viihteenä.
N.E.S.A.R.A. on edelleen valmisteilla ja siitä ei tulekaan mitään ennen kuin ulkoavaruudesta ottavat yhteyttä. Sillä mikään pieni ihmisjoukko kuten white knights ei pysty tekemään tuollaista ns. vallankaappausta yksin ilman muiden olentojen apua. Tuskin tuosta tulevasta operaatiosta kovinkaan väkivaltainen tulee. Ei tässä nyt mitään kommunismia uudelleenlämmitetä. Materialisteille koittaa vielä hiillostavat ajat kun ahneus nostaaa päätään ja firmat potkii porukkaa lisää pelloille.
Siriuslaiset olennot ovat kertoneet että tällä hetkellä planeetallamme vallitseva ahneus, kateus syövät ihmistä niin paljon sisältä että se vie koko palloa kohti väistämätöntä tuhoa. Sitten syntyy uusia tsunameja jotka taas tappavat satoja tuhansia ihmisiä jonka jälkeen herra punaisen ristin herrat pääsevät taas lyömään rahoiksi sinisilmäisten keräyslahjoituksien voimalla. Antakaa vain lanttinne hyväntekeväisyyteen jonka suurimmat voitot ohjataan sitten näiden ahneiden porstojen osakkeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559