Takuu vai Super HKKK

savi

Olen hakemassa Hesan Kauppakorkeaan. Kumpi valmennuskurssi on paree: Takuuvalmennus vai Supermaster? Superilla kun hintaa on puolet enemmän... Super on varmasti hyvä, mutta hintansa puolesta tuo Takuuvalmennus kiinnostaisi enemmän. Kokemuksia??

10

2909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfs

      Olen itse miettinyt juuri samaa. En tiedä kannattaako tältä palstalta toisaalta kysellä mitään, koska osa vastaajista voi olla ja varmasti onkin kurssien vetäjiä.

      Supermaster mainostaisi paremmuudellaan, mutta hirveän hintanen. Pitäisi saada joltain kurssilla olleelta palautetta ihan livenä...

      • ----------------------------

        Joo, minäkin usko että joku Hentunen jaksaisi lurkkia palstalla kalastelemassa asiakkaita. Luuletko että niillä palkkaopettajilla olisi niin hyvät palkat että kiinnostaisi.

        Tv: Erään open sisko


      • 1212
        ---------------------------- kirjoitti:

        Joo, minäkin usko että joku Hentunen jaksaisi lurkkia palstalla kalastelemassa asiakkaita. Luuletko että niillä palkkaopettajilla olisi niin hyvät palkat että kiinnostaisi.

        Tv: Erään open sisko

        Ainakin supermaster kurssi maksaa yhteensä 1700 euroa! Totta helvetissä sillon roikutaan joka mestassa hankkimassa asiakkaita. Valmennuskurssin järjestäminen on liiketoimintaa!!!

        Tämähän on helppo ja halpa tapa mainostaa kurssiaan. Kysyjät olettavat, että vastaajat ovat toisia opiskelijoita ja uskovat heitä tietysti aivan erillä tapaa kuin järjestäjiä.


      • on hyvä
        1212 kirjoitti:

        Ainakin supermaster kurssi maksaa yhteensä 1700 euroa! Totta helvetissä sillon roikutaan joka mestassa hankkimassa asiakkaita. Valmennuskurssin järjestäminen on liiketoimintaa!!!

        Tämähän on helppo ja halpa tapa mainostaa kurssiaan. Kysyjät olettavat, että vastaajat ovat toisia opiskelijoita ja uskovat heitä tietysti aivan erillä tapaa kuin järjestäjiä.

        Kyllä näin on. Tulkaa Huippuvalmennuksen kursseille. Olemme kehuneet niitä nyt taukoamatta jo kolme kuukautta tällä palstalla.


      • töissä
        on hyvä kirjoitti:

        Kyllä näin on. Tulkaa Huippuvalmennuksen kursseille. Olemme kehuneet niitä nyt taukoamatta jo kolme kuukautta tällä palstalla.

        Mitä se oikein tekee päivätöikseen? Tuskinpa se nyt sentään kursseja järjestää koko vuoden ajan läpeensä.


      • Andy
        1212 kirjoitti:

        Ainakin supermaster kurssi maksaa yhteensä 1700 euroa! Totta helvetissä sillon roikutaan joka mestassa hankkimassa asiakkaita. Valmennuskurssin järjestäminen on liiketoimintaa!!!

        Tämähän on helppo ja halpa tapa mainostaa kurssiaan. Kysyjät olettavat, että vastaajat ovat toisia opiskelijoita ja uskovat heitä tietysti aivan erillä tapaa kuin järjestäjiä.

        Supermasterin kurssit on joka vuosi täynnä, joten niitä on turha mainostaa. Hyvä tuote myy itse itsensä. Itse kävin kurssin jokunen vuosi sitten ja se on maksanu jo ittensä monin kerroin takas hyvinä kesätyöpalkkoina! Jos itsekuri on rautaa, niin silloin ei tarvitse kurssia, mutta ainakin itse kaipasin perseellepotkijaa kevään synkkinä hetkinä.


      • asdsafdasf
        töissä kirjoitti:

        Mitä se oikein tekee päivätöikseen? Tuskinpa se nyt sentään kursseja järjestää koko vuoden ajan läpeensä.

        kuulin villiä huhua, että se järkkää keväät noita kursseja ja sit elää bahamalla kesän/syksyn =)

        totta vai tarua, en tiiä mut kyllähän noiden tiivistelmien ja kaiken muun päivittely joka vuosi vaatii varmasti työtunteja runsaasti, koska hän tekee kaiken itse.


    • Huomasin KY:n keskustelupal...
      • Fuksi

        Moi!
        Selvennykseksi siis kaikille epäilijöille; en markkinoi takuuvalmennusta, tämä on vain oma mielipiteeni.
        Kävin takuuni Turussa keväällä 2005. Opettajista sen verran, että jokainen opetti omilla metodeillaan, mutta markkinoinnin opettaja oli yksi parhaista, kansiksen opettaja taas häneen verrattuna todella huono.
        Nyt sisälle päässeenä tiedän, että valmennuskurssi tsemppasi minut sisään, viikot kuluivat valmennuskurssin aikana lukien 9-15 ja kurssi 16-20.. lukemisen/kertailemisen aloitin siis tammikuussa noin 4h lukemisella lisäillen sitä kahdeksaan ennen valmennuskurssia. Jos ymmärrät kirjojen sanoman ja muistat helposti listoja sekä osaat lukea oikeita kohtia itseksesi - et tarvitse kurssia. Kurssi kuitenkin auttoi minua selventämään vaikeita kohtia, ja kokonaisuuksien avautuessa ne pikkutarkat kohdatkin (joiden tietämystä kokeessa vaaditaan) aukesivat.
        Itselläni tien avautuminen yliopistoon oli kiinni pääsykokeen onnistumisesta, siksikin halusin panostaa siihen valmennuskurssilla.
        En tiedä tästä Super- systeemistä, mutta takaan että jokainen joka oikeasti haluaa oppia pääsykoekirjojen asiat ja osallistuu vaikkapa halvemmalle kurssille niin pääsee sisään.. kurssit eivät ole avain sisäänpääsyyn vaan helpotus lukijalle. Ei välttämättä kannata tutkia niitä sisäänpääsyprosentteja niin tarkasti, ehkä ne voivat antaa vinkkejä kurssien laadusta, mutta mikään ei takaa yliopistoon pääsemistä jollet itse itseäsi motivoi.:)

        Zemppiä kaikille, luku-urakka kannattaa aloittaa aikaisin.


      • ...ihan itse
        Fuksi kirjoitti:

        Moi!
        Selvennykseksi siis kaikille epäilijöille; en markkinoi takuuvalmennusta, tämä on vain oma mielipiteeni.
        Kävin takuuni Turussa keväällä 2005. Opettajista sen verran, että jokainen opetti omilla metodeillaan, mutta markkinoinnin opettaja oli yksi parhaista, kansiksen opettaja taas häneen verrattuna todella huono.
        Nyt sisälle päässeenä tiedän, että valmennuskurssi tsemppasi minut sisään, viikot kuluivat valmennuskurssin aikana lukien 9-15 ja kurssi 16-20.. lukemisen/kertailemisen aloitin siis tammikuussa noin 4h lukemisella lisäillen sitä kahdeksaan ennen valmennuskurssia. Jos ymmärrät kirjojen sanoman ja muistat helposti listoja sekä osaat lukea oikeita kohtia itseksesi - et tarvitse kurssia. Kurssi kuitenkin auttoi minua selventämään vaikeita kohtia, ja kokonaisuuksien avautuessa ne pikkutarkat kohdatkin (joiden tietämystä kokeessa vaaditaan) aukesivat.
        Itselläni tien avautuminen yliopistoon oli kiinni pääsykokeen onnistumisesta, siksikin halusin panostaa siihen valmennuskurssilla.
        En tiedä tästä Super- systeemistä, mutta takaan että jokainen joka oikeasti haluaa oppia pääsykoekirjojen asiat ja osallistuu vaikkapa halvemmalle kurssille niin pääsee sisään.. kurssit eivät ole avain sisäänpääsyyn vaan helpotus lukijalle. Ei välttämättä kannata tutkia niitä sisäänpääsyprosentteja niin tarkasti, ehkä ne voivat antaa vinkkejä kurssien laadusta, mutta mikään ei takaa yliopistoon pääsemistä jollet itse itseäsi motivoi.:)

        Zemppiä kaikille, luku-urakka kannattaa aloittaa aikaisin.

        Kurssit maksavat liikaa; huippuvalmennuksen, takuuvalmennuksen, valmennuskeskuksen ja supermasterin kurssit ovat järjestään 500-2000 euroa, ja nettikurssit (valmennuskeskuksen ja supermasterin) ovat taas 300-500 euroa.

        tuolla rahalla opiskelija saa dressmanista puvun, paidan, ja pc-superstorelta kannettavan, ja elisalta kännyn, ja pääsee hyviin työpaikkoihin :)
        (kunhan ensin pääsee kouluun)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4125
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      213
      2091
    3. 133
      1627
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1291
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      61
      1009
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      989
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      168
      974
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      905
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe