Olen hakemassa Hesan Kauppakorkeaan. Kumpi valmennuskurssi on paree: Takuuvalmennus vai Supermaster? Superilla kun hintaa on puolet enemmän... Super on varmasti hyvä, mutta hintansa puolesta tuo Takuuvalmennus kiinnostaisi enemmän. Kokemuksia??
Takuu vai Super HKKK
10
2926
Vastaukset
- dgfs
Olen itse miettinyt juuri samaa. En tiedä kannattaako tältä palstalta toisaalta kysellä mitään, koska osa vastaajista voi olla ja varmasti onkin kurssien vetäjiä.
Supermaster mainostaisi paremmuudellaan, mutta hirveän hintanen. Pitäisi saada joltain kurssilla olleelta palautetta ihan livenä...- ----------------------------
Joo, minäkin usko että joku Hentunen jaksaisi lurkkia palstalla kalastelemassa asiakkaita. Luuletko että niillä palkkaopettajilla olisi niin hyvät palkat että kiinnostaisi.
Tv: Erään open sisko - 1212
---------------------------- kirjoitti:
Joo, minäkin usko että joku Hentunen jaksaisi lurkkia palstalla kalastelemassa asiakkaita. Luuletko että niillä palkkaopettajilla olisi niin hyvät palkat että kiinnostaisi.
Tv: Erään open siskoAinakin supermaster kurssi maksaa yhteensä 1700 euroa! Totta helvetissä sillon roikutaan joka mestassa hankkimassa asiakkaita. Valmennuskurssin järjestäminen on liiketoimintaa!!!
Tämähän on helppo ja halpa tapa mainostaa kurssiaan. Kysyjät olettavat, että vastaajat ovat toisia opiskelijoita ja uskovat heitä tietysti aivan erillä tapaa kuin järjestäjiä. - on hyvä
1212 kirjoitti:
Ainakin supermaster kurssi maksaa yhteensä 1700 euroa! Totta helvetissä sillon roikutaan joka mestassa hankkimassa asiakkaita. Valmennuskurssin järjestäminen on liiketoimintaa!!!
Tämähän on helppo ja halpa tapa mainostaa kurssiaan. Kysyjät olettavat, että vastaajat ovat toisia opiskelijoita ja uskovat heitä tietysti aivan erillä tapaa kuin järjestäjiä.Kyllä näin on. Tulkaa Huippuvalmennuksen kursseille. Olemme kehuneet niitä nyt taukoamatta jo kolme kuukautta tällä palstalla.
- töissä
on hyvä kirjoitti:
Kyllä näin on. Tulkaa Huippuvalmennuksen kursseille. Olemme kehuneet niitä nyt taukoamatta jo kolme kuukautta tällä palstalla.
Mitä se oikein tekee päivätöikseen? Tuskinpa se nyt sentään kursseja järjestää koko vuoden ajan läpeensä.
- Andy
1212 kirjoitti:
Ainakin supermaster kurssi maksaa yhteensä 1700 euroa! Totta helvetissä sillon roikutaan joka mestassa hankkimassa asiakkaita. Valmennuskurssin järjestäminen on liiketoimintaa!!!
Tämähän on helppo ja halpa tapa mainostaa kurssiaan. Kysyjät olettavat, että vastaajat ovat toisia opiskelijoita ja uskovat heitä tietysti aivan erillä tapaa kuin järjestäjiä.Supermasterin kurssit on joka vuosi täynnä, joten niitä on turha mainostaa. Hyvä tuote myy itse itsensä. Itse kävin kurssin jokunen vuosi sitten ja se on maksanu jo ittensä monin kerroin takas hyvinä kesätyöpalkkoina! Jos itsekuri on rautaa, niin silloin ei tarvitse kurssia, mutta ainakin itse kaipasin perseellepotkijaa kevään synkkinä hetkinä.
- asdsafdasf
töissä kirjoitti:
Mitä se oikein tekee päivätöikseen? Tuskinpa se nyt sentään kursseja järjestää koko vuoden ajan läpeensä.
kuulin villiä huhua, että se järkkää keväät noita kursseja ja sit elää bahamalla kesän/syksyn =)
totta vai tarua, en tiiä mut kyllähän noiden tiivistelmien ja kaiken muun päivittely joka vuosi vaatii varmasti työtunteja runsaasti, koska hän tekee kaiken itse.
- Huomasin KY:n keskustelupal...
Hesan kauppis keskustelee aiheesta osoitteessa http://www.kypalvelu.fi/forums/viewtopic.php?p=15784&highlight=#15784
- Fuksi
Moi!
Selvennykseksi siis kaikille epäilijöille; en markkinoi takuuvalmennusta, tämä on vain oma mielipiteeni.
Kävin takuuni Turussa keväällä 2005. Opettajista sen verran, että jokainen opetti omilla metodeillaan, mutta markkinoinnin opettaja oli yksi parhaista, kansiksen opettaja taas häneen verrattuna todella huono.
Nyt sisälle päässeenä tiedän, että valmennuskurssi tsemppasi minut sisään, viikot kuluivat valmennuskurssin aikana lukien 9-15 ja kurssi 16-20.. lukemisen/kertailemisen aloitin siis tammikuussa noin 4h lukemisella lisäillen sitä kahdeksaan ennen valmennuskurssia. Jos ymmärrät kirjojen sanoman ja muistat helposti listoja sekä osaat lukea oikeita kohtia itseksesi - et tarvitse kurssia. Kurssi kuitenkin auttoi minua selventämään vaikeita kohtia, ja kokonaisuuksien avautuessa ne pikkutarkat kohdatkin (joiden tietämystä kokeessa vaaditaan) aukesivat.
Itselläni tien avautuminen yliopistoon oli kiinni pääsykokeen onnistumisesta, siksikin halusin panostaa siihen valmennuskurssilla.
En tiedä tästä Super- systeemistä, mutta takaan että jokainen joka oikeasti haluaa oppia pääsykoekirjojen asiat ja osallistuu vaikkapa halvemmalle kurssille niin pääsee sisään.. kurssit eivät ole avain sisäänpääsyyn vaan helpotus lukijalle. Ei välttämättä kannata tutkia niitä sisäänpääsyprosentteja niin tarkasti, ehkä ne voivat antaa vinkkejä kurssien laadusta, mutta mikään ei takaa yliopistoon pääsemistä jollet itse itseäsi motivoi.:)
Zemppiä kaikille, luku-urakka kannattaa aloittaa aikaisin. - ...ihan itse
Fuksi kirjoitti:
Moi!
Selvennykseksi siis kaikille epäilijöille; en markkinoi takuuvalmennusta, tämä on vain oma mielipiteeni.
Kävin takuuni Turussa keväällä 2005. Opettajista sen verran, että jokainen opetti omilla metodeillaan, mutta markkinoinnin opettaja oli yksi parhaista, kansiksen opettaja taas häneen verrattuna todella huono.
Nyt sisälle päässeenä tiedän, että valmennuskurssi tsemppasi minut sisään, viikot kuluivat valmennuskurssin aikana lukien 9-15 ja kurssi 16-20.. lukemisen/kertailemisen aloitin siis tammikuussa noin 4h lukemisella lisäillen sitä kahdeksaan ennen valmennuskurssia. Jos ymmärrät kirjojen sanoman ja muistat helposti listoja sekä osaat lukea oikeita kohtia itseksesi - et tarvitse kurssia. Kurssi kuitenkin auttoi minua selventämään vaikeita kohtia, ja kokonaisuuksien avautuessa ne pikkutarkat kohdatkin (joiden tietämystä kokeessa vaaditaan) aukesivat.
Itselläni tien avautuminen yliopistoon oli kiinni pääsykokeen onnistumisesta, siksikin halusin panostaa siihen valmennuskurssilla.
En tiedä tästä Super- systeemistä, mutta takaan että jokainen joka oikeasti haluaa oppia pääsykoekirjojen asiat ja osallistuu vaikkapa halvemmalle kurssille niin pääsee sisään.. kurssit eivät ole avain sisäänpääsyyn vaan helpotus lukijalle. Ei välttämättä kannata tutkia niitä sisäänpääsyprosentteja niin tarkasti, ehkä ne voivat antaa vinkkejä kurssien laadusta, mutta mikään ei takaa yliopistoon pääsemistä jollet itse itseäsi motivoi.:)
Zemppiä kaikille, luku-urakka kannattaa aloittaa aikaisin.Kurssit maksavat liikaa; huippuvalmennuksen, takuuvalmennuksen, valmennuskeskuksen ja supermasterin kurssit ovat järjestään 500-2000 euroa, ja nettikurssit (valmennuskeskuksen ja supermasterin) ovat taas 300-500 euroa.
tuolla rahalla opiskelija saa dressmanista puvun, paidan, ja pc-superstorelta kannettavan, ja elisalta kännyn, ja pääsee hyviin työpaikkoihin :)
(kunhan ensin pääsee kouluun)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391