Jotain ne nyt sekottelee mukissa keittiössä? Joku jekku tulossa taas..
Mitäs pilaa tytöt suunnittelee
13
2083
Vastaukset
- tehdä
"spermaa" miehille lakanoihin
siltä tuo nyt tosiaan vaikuttaa... Heh... Kostavat pojille Terhin kiusaamisen. Maitoa ja siirappia ja olisiko jauhoja ollut tuossa miksauksessa ainakin. Kukahan pojista mahtaa olla kohteena. Antti saisi olla minun puolesta kyllä uhrina kun aloitti Terhin kiusaamisen.
- ehdottomasti
Cesar kirjoitti:
siltä tuo nyt tosiaan vaikuttaa... Heh... Kostavat pojille Terhin kiusaamisen. Maitoa ja siirappia ja olisiko jauhoja ollut tuossa miksauksessa ainakin. Kukahan pojista mahtaa olla kohteena. Antti saisi olla minun puolesta kyllä uhrina kun aloitti Terhin kiusaamisen.
tai Perttu, mut Perttu on vähä semmone mukana nauraja... nauran jos muutkin nauraa... Et Antti tos kyl oli suurin v***uilija
- hermosto
Cesar kirjoitti:
siltä tuo nyt tosiaan vaikuttaa... Heh... Kostavat pojille Terhin kiusaamisen. Maitoa ja siirappia ja olisiko jauhoja ollut tuossa miksauksessa ainakin. Kukahan pojista mahtaa olla kohteena. Antti saisi olla minun puolesta kyllä uhrina kun aloitti Terhin kiusaamisen.
Munanvalkuaisella he tuon "koktailin" näemmä pohjustivat ja siihen sitten laittoivat vissiin suolaa ja jauhoja. Ja olen samaa mieltä siitä, että kyllä tuo aikaslailla Antille tuo pila kuuluisi. :D
- hermosto
Sitä itteensähän ne näyttää valmistavan. KOmmentoivat, että "taitaa olla ihan sveitsin satsi tuossa". Saa nähdä kenelle lopulta yrittävät syytää moisen siemensyöksyllisen. Aika innovatiivista sinänsä... Kosto elää.
- sveitsi
En muista missä yhteydessä sen sai, mut sveitsiksi on sanottu
- kostaa
ja laittaa punasta verta tyttöjen lakanoihin kappas onkos tullut kuukautiset.
- myrkkynainensuomi24fi
Oletko nyt onnellinen!!!!!
Ei kukaan sinun päivääsi pilata halua. Koita nyt vaan olla sovittaa tekstisi ja toimitasi palstalle sopivaksi. Et todellakaan ole ainut jonka tekstejä poistan; Et ole mitenkään silmätikkuna.
- päiväsi/yösi
on pilannut? jos täällä luokkaantuu joka kirjoituksista tai poistoista saisi olla jatkuvasti suutuksissa, niin se vaan menee, elämä on. :)
- ole terve ihminen!
Kannattaisi sheriffin poistaa kaikki tämän henkilön viestit. Voisi oikeastaan poistaa koko profiilin!
- Sairas idiootti.
ole terve ihminen! kirjoitti:
Kannattaisi sheriffin poistaa kaikki tämän henkilön viestit. Voisi oikeastaan poistaa koko profiilin!
Olet tylsämielinen ja sinut ja kirjoituksesi pitäisi eliminoida.Tarkoitan edellistä sairasta kirjoittajaa.
- Urpo
ole terve ihminen! kirjoitti:
Kannattaisi sheriffin poistaa kaikki tämän henkilön viestit. Voisi oikeastaan poistaa koko profiilin!
Sheriffin pitää poistaa Urpon kaikki kirjoitukset.On arvostelemassa useiden kirjoituksia.SAIRAS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406