Galluppi
Kertokaa tänne mikä on maailman paras ja maailman huonon piirretty?? ja perustelut ei ole pakko jos ei keksi.
Maailman paras ja huonoin piirretty??
10
3124
Vastaukset
- icy trix
Winx on paras ja B-daman on huonoin
- ham kertoo
paras on winx ja huonoin on w.i.t.c.h
- - Turbo -
Jos joku jaksais katella winxiä "ehjällä" silmällään, niin tajuais siitä ees jotain järjetöntä.
PRÄTKÄHIIRET RULAA!!! - hilma
- Turbo - kirjoitti:
Jos joku jaksais katella winxiä "ehjällä" silmällään, niin tajuais siitä ees jotain järjetöntä.
PRÄTKÄHIIRET RULAA!!!parhaita on tietty muumit ja tohtori sykerö. myös vili vilperi ja alfred jodogus kwak ovat hyviä.. ja ehdottomasti nicke nackerton!!!.huonoja on melkein kaikki piirretyt mitä tulee tällä hetkellä telkasta. kuten digimonit . sinisen talon nalle on iha hyvä.
- sitka
Paras on winx ja huonoin öö tota en mä oikein tiedä..
- Pippi
Nikke, joka tunnetaan myös nimellä Nikke Knackerton, ja joka on alkuperäiseltä nimeltään Nick Knatterton, on aivan loistava piirretty. Kurjaa vain on, että kyseistä piirrettyä ei tahdo saada suomenkielisenä mistään. Jos joku tietää mistä voisi saada, täältä löytyisi yksi kiitollinen tyttö :-)
- Karuski 95
Huonoimmat lastenohjelmat ovat ehdottomasti Duel Masters ja B-daman paras on POKEMON
- tnewio
jollakin p2p-ohjelmalla, esim. dc :lla löytyy.
noh niitä on monia tosi hyviä piirrettyjä jotka helposti menee yli muiden..paavopesusieni on kyllä tosi hyvä piirretty,tosi hauska.ja sitten south park on kyllä aivan klassikko piirretty. siinä sentään uskalletaan ottaa kantaa asioihin ja tehä semmosista aiheista juttuja mistä tavallisesti muissa ohjelmissa ei oteta kantaa..ja sit ehkä paras kuitenki on Dragonball Z ,kerrankin piirretyssä on jokin juoni.ja tappelut on aivan mahtavia,älyttömine räjähdyksineen ja se että ne huutaa(örisee,rääkyy) jerkkua suunnillee puolet jaksosta missä tapellaan kunnolla.se on kyl tosi hauskaa katottavaa.sitä paitsi hahmoilla on asennetta ja eroaa toisistaan,ja on sentäs jotain syvyyttäkin niissä..tosin Tien on aika tylsä.
sit huonoin..noh niitä on kyllä valitettavasti tosi paljon..sanotaanko vaikka pokemon..tai nalleluppakorva..ei jaksa ees vaivautua selittäämään ku kaikki tietää miten paskoja ne on.- OU JEE!
PARAS ON EHDOTTOMASTI WINX JA HUONOIN ON TRANSFORMES
ENERGON TAI MIKÄ NYT ONKAAN...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264