Harry Potterin ryyppyhetket

tlank

Luku I
Silloin kun Harry oli viimeksi ryypännyt,hän oli kussut housunsa. Kestäisiköhän Harry nyt?. Harry istui baarissa illalla juoden karhua. Hän oli päättänyt juoda 6 lasillista sitä. Harryn oli oli välillä päästävä kuselle. Hän marssi vessaan ja kusi kusiaariin. Kusi ei ei tahtonut tulla,koska hän sairasti jotakin sukupuolitautia. Lopulta hän sai lopetettua.

Luku II
Harry istui jälleen pöydän ääressä. Hän ryyppäsi jälleen. Hän osti baarista Aku Ankka-lehden ja luki sen läpi. Sitten hän heitti sen seinään. Harry alkoi mietiskellä miksi istuu myöhään kaljalla. Sitten kapakkaan astui Paavo Lipponen. Harry vihasi Paavoa,joten hän veti esiin pistoolin ja ampui sillä Paavoa päähän. Paavon keltainen veri alkoi valua. Paavon turvamiehet kävivät Harryn kimppuun. Harry potkaisi yhtä heistä kulleille. Turvamies lensi ikkunan läpi. Baarimikko soitti poliisille. Toisen turvamiehen hän ampui pistoolilla. Hän käveli tiskin luo,jonka toisella puolella baarimikko soitti poliisia. "Turpa kiinni!" Harry huusi ja ampui baarimikon. Harry tuli lasinsa kanssa ottamaan olutta hanasta. Se oli nimittäin ilmaista,kun baarimikko oli kuollut. Harry nautti oluesta täydellä teholla.

Luku III
Poliisit saapuivat kapakan pihalle. Harry paiskasi olutlasinsa ikkunaan. Hän haki siideriä. "Antaudu!" Poliisit kuuluttivat. "Saatana,mä en antaudu!" Harry huusi vastaukseksi kun joi siideriä. Poliisit astuivat kapakkaan sisälle. "Vittu,tämä on minun kapakkani ja minä saan tehdä mitä haluan. "Selvä" Poliisit sanoivat ja lähtivät pois. Harry ryyppäsi yön läpi. Hän heräsi aamulla roskiksesta.

Mitä piditte?

6

2696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -yksinäinenkö?-

tuo oli ihan hyvä novelli :) jotain jäi jotenkin mun mielest uupumaa mut ei yksinäist novellejen kirjoittajaa kannata uskoo..

• Minä.

..ihan täyttä paskaa! Ihanaa, jatka ja tee vielä lisää

• Nagi

Fantaa!!!! Loistavaa!! Lisää!!

• wolfy_91

voi teitä.. ootte samanlaisia kusipäitä molemmat, tlank ja nagi. ihan kaikella kunnioituksella. kusipäitä.

• dsfdfsfdddff

mahtavaa!

• PotterinHarryrulaa

Potterin Harry heräsi omassa oksennuslätäkössään.Monumentaalinen kankkunen raivasi parhaillaan tietä tulehtuneiden neuronien läpi.Oloa ei lainkaan parantanut tyhjäsilmäinen Ankeuttaja,joka istui vastapäisessä tuolissa pyöritellen viskigrogia sormissaan ja katseli häntä tarkkaavaisesti.
      Torjuen uuden pahoinvointikohtauksen pyörähti Harry jaloilleen,kaappasi viskin Ankeuttajan luisesta otteesta ja hulautti kitusiinsa.Värit palautuivat maisemaan ja horisontti kierähti kohdilleen.
      Aikaa hukkaamatta sujahti Harryn kierrepotku Ankeuttajan kaavun läpi pudottaen otuksen kanveesiin."Näinkö täällä kohdellaan maksavia asiakkaita",kuului vaimeasti viimeisinä sanoina."Näin."kuittasi Potter ja hyppäsi baaritiskin yli kaatamaan vodkryypyn."Tämä on MINUN baarini".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      121
      6942
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3797
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2615
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      287
      2510
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2121
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      10
      1976
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1830
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      135
      1421
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1336
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1315
    Aihe