Myrkky

tlank

Onko kukaan lukenut tämän nimisiä lehtiä? Nyt ostin yhen ärrältä ja mukana oli pierutyyny.

8

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrkky

      on niin vanha julkaisu että sinä et ole ollut edes pilkkeenä isäsi silmäkulmassa kun se lehti on jo ilmestynyt.

      • Kannattaisi siirtyä heti kättelyssä Pahkasikojen pariin.


      • NightCrawler
        larnu kirjoitti:

        Kannattaisi siirtyä heti kättelyssä Pahkasikojen pariin.

        Haa, tulee jo vanhat mieleen kun manitaan pahkasiat :) Aika legendaarisia julkaisuja.

        Myrkky taasen on enimmäkseen aivan vessahuumoria, kuten lehti itsekkin mainostaa. Jotenkin vaan osa siitä senverran toimii, että sitäkin on tullu ostettua. Loppujen lopuksi sarjakuvia ilmestyy surkean vähän ja joskus tulee ostettua sen takia, ettei muutakaan ole. Mutta kuka voi suoraan sanoa, ettei hymyä tai naurunremakkaa saa aikaan myyntimies Mynttisen seikkailut ;)


      • NightCrawler kirjoitti:

        Haa, tulee jo vanhat mieleen kun manitaan pahkasiat :) Aika legendaarisia julkaisuja.

        Myrkky taasen on enimmäkseen aivan vessahuumoria, kuten lehti itsekkin mainostaa. Jotenkin vaan osa siitä senverran toimii, että sitäkin on tullu ostettua. Loppujen lopuksi sarjakuvia ilmestyy surkean vähän ja joskus tulee ostettua sen takia, ettei muutakaan ole. Mutta kuka voi suoraan sanoa, ettei hymyä tai naurunremakkaa saa aikaan myyntimies Mynttisen seikkailut ;)

        Täytyy kyllä myöntää, että Mynttinen on aika hupaisa heppu :P jotkut jutut Myrkyssä on parempia kyllä kuin toiset

        Mähän en ehtinyt oikein nauttia tästä Pahkasian kulta-ajasta, kun olin aika pieni suurimman osan lehden ilmestymisajasta. Herääminen tapahtui vasta joskus 90-luvun loppupuolella, jolloin olikin jo vähän liian myöhäistä. Onneks noita löytyy divareista ihan mukavasti.

        Pahkasian loppuaikoina päätoimittaja muistaakseni tokaisi: Maailma on jo mennyt niin älyttömäksi (parodiaksi itsestään), että sitä on mahdoton enää parodioida.

        Aika omalaatuinen syy lopettaa lehti...


      • Mynttinen Heittiö
        larnu kirjoitti:

        Täytyy kyllä myöntää, että Mynttinen on aika hupaisa heppu :P jotkut jutut Myrkyssä on parempia kyllä kuin toiset

        Mähän en ehtinyt oikein nauttia tästä Pahkasian kulta-ajasta, kun olin aika pieni suurimman osan lehden ilmestymisajasta. Herääminen tapahtui vasta joskus 90-luvun loppupuolella, jolloin olikin jo vähän liian myöhäistä. Onneks noita löytyy divareista ihan mukavasti.

        Pahkasian loppuaikoina päätoimittaja muistaakseni tokaisi: Maailma on jo mennyt niin älyttömäksi (parodiaksi itsestään), että sitä on mahdoton enää parodioida.

        Aika omalaatuinen syy lopettaa lehti...

        Hienoa että Myrkky yhä porskuttaa, rapa lentää!


      • NightCrawler
        larnu kirjoitti:

        Täytyy kyllä myöntää, että Mynttinen on aika hupaisa heppu :P jotkut jutut Myrkyssä on parempia kyllä kuin toiset

        Mähän en ehtinyt oikein nauttia tästä Pahkasian kulta-ajasta, kun olin aika pieni suurimman osan lehden ilmestymisajasta. Herääminen tapahtui vasta joskus 90-luvun loppupuolella, jolloin olikin jo vähän liian myöhäistä. Onneks noita löytyy divareista ihan mukavasti.

        Pahkasian loppuaikoina päätoimittaja muistaakseni tokaisi: Maailma on jo mennyt niin älyttömäksi (parodiaksi itsestään), että sitä on mahdoton enää parodioida.

        Aika omalaatuinen syy lopettaa lehti...

        Muistan itsekkin lukeneeni juuri tuon kirjoituksen. Ja samaa pohdin itsekkin :P
        Parodiaahan tarvitaan juuri koska maailma alkaa olla aikalailla parodiaa jos sitä katselee...

        Mutta kyllä Myrkky hieman samoilla poluilla osittain astelee. Eli ei yhtä hyvää mutta paremman puutteessa. Pitäähän sitä antaa aivoille vapaata tuonkinlaisen viihteen ääressä :P


    • Aurelianus

      Siis jos huono maku on ok. Tosin ko. lehti ei ole enää parhaimmillaan, sillä monta hahmoa on poistunut sivuilta ja tilalle tulleet ovat hivenen pliisun tuntuisia.

      • Myrkkymies

        Huuto.netissä näyttäis olevan kasa vanhoja vuosikertoja myynnissä suht halpaan hintaan. Pitäiskö huutaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe