Myrkky

tlank

Onko kukaan lukenut tämän nimisiä lehtiä? Nyt ostin yhen ärrältä ja mukana oli pierutyyny.

8

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrkky

      on niin vanha julkaisu että sinä et ole ollut edes pilkkeenä isäsi silmäkulmassa kun se lehti on jo ilmestynyt.

      • Kannattaisi siirtyä heti kättelyssä Pahkasikojen pariin.


      • NightCrawler
        larnu kirjoitti:

        Kannattaisi siirtyä heti kättelyssä Pahkasikojen pariin.

        Haa, tulee jo vanhat mieleen kun manitaan pahkasiat :) Aika legendaarisia julkaisuja.

        Myrkky taasen on enimmäkseen aivan vessahuumoria, kuten lehti itsekkin mainostaa. Jotenkin vaan osa siitä senverran toimii, että sitäkin on tullu ostettua. Loppujen lopuksi sarjakuvia ilmestyy surkean vähän ja joskus tulee ostettua sen takia, ettei muutakaan ole. Mutta kuka voi suoraan sanoa, ettei hymyä tai naurunremakkaa saa aikaan myyntimies Mynttisen seikkailut ;)


      • NightCrawler kirjoitti:

        Haa, tulee jo vanhat mieleen kun manitaan pahkasiat :) Aika legendaarisia julkaisuja.

        Myrkky taasen on enimmäkseen aivan vessahuumoria, kuten lehti itsekkin mainostaa. Jotenkin vaan osa siitä senverran toimii, että sitäkin on tullu ostettua. Loppujen lopuksi sarjakuvia ilmestyy surkean vähän ja joskus tulee ostettua sen takia, ettei muutakaan ole. Mutta kuka voi suoraan sanoa, ettei hymyä tai naurunremakkaa saa aikaan myyntimies Mynttisen seikkailut ;)

        Täytyy kyllä myöntää, että Mynttinen on aika hupaisa heppu :P jotkut jutut Myrkyssä on parempia kyllä kuin toiset

        Mähän en ehtinyt oikein nauttia tästä Pahkasian kulta-ajasta, kun olin aika pieni suurimman osan lehden ilmestymisajasta. Herääminen tapahtui vasta joskus 90-luvun loppupuolella, jolloin olikin jo vähän liian myöhäistä. Onneks noita löytyy divareista ihan mukavasti.

        Pahkasian loppuaikoina päätoimittaja muistaakseni tokaisi: Maailma on jo mennyt niin älyttömäksi (parodiaksi itsestään), että sitä on mahdoton enää parodioida.

        Aika omalaatuinen syy lopettaa lehti...


      • Mynttinen Heittiö
        larnu kirjoitti:

        Täytyy kyllä myöntää, että Mynttinen on aika hupaisa heppu :P jotkut jutut Myrkyssä on parempia kyllä kuin toiset

        Mähän en ehtinyt oikein nauttia tästä Pahkasian kulta-ajasta, kun olin aika pieni suurimman osan lehden ilmestymisajasta. Herääminen tapahtui vasta joskus 90-luvun loppupuolella, jolloin olikin jo vähän liian myöhäistä. Onneks noita löytyy divareista ihan mukavasti.

        Pahkasian loppuaikoina päätoimittaja muistaakseni tokaisi: Maailma on jo mennyt niin älyttömäksi (parodiaksi itsestään), että sitä on mahdoton enää parodioida.

        Aika omalaatuinen syy lopettaa lehti...

        Hienoa että Myrkky yhä porskuttaa, rapa lentää!


      • NightCrawler
        larnu kirjoitti:

        Täytyy kyllä myöntää, että Mynttinen on aika hupaisa heppu :P jotkut jutut Myrkyssä on parempia kyllä kuin toiset

        Mähän en ehtinyt oikein nauttia tästä Pahkasian kulta-ajasta, kun olin aika pieni suurimman osan lehden ilmestymisajasta. Herääminen tapahtui vasta joskus 90-luvun loppupuolella, jolloin olikin jo vähän liian myöhäistä. Onneks noita löytyy divareista ihan mukavasti.

        Pahkasian loppuaikoina päätoimittaja muistaakseni tokaisi: Maailma on jo mennyt niin älyttömäksi (parodiaksi itsestään), että sitä on mahdoton enää parodioida.

        Aika omalaatuinen syy lopettaa lehti...

        Muistan itsekkin lukeneeni juuri tuon kirjoituksen. Ja samaa pohdin itsekkin :P
        Parodiaahan tarvitaan juuri koska maailma alkaa olla aikalailla parodiaa jos sitä katselee...

        Mutta kyllä Myrkky hieman samoilla poluilla osittain astelee. Eli ei yhtä hyvää mutta paremman puutteessa. Pitäähän sitä antaa aivoille vapaata tuonkinlaisen viihteen ääressä :P


    • Aurelianus

      Siis jos huono maku on ok. Tosin ko. lehti ei ole enää parhaimmillaan, sillä monta hahmoa on poistunut sivuilta ja tilalle tulleet ovat hivenen pliisun tuntuisia.

      • Myrkkymies

        Huuto.netissä näyttäis olevan kasa vanhoja vuosikertoja myynnissä suht halpaan hintaan. Pitäiskö huutaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe