Kingdom Hearts apua

Minä

Voisko joku kertoo mitä teen Kingdom Heartsissa uuteen maahan kun oon saanut läpi Deep Junglen, Wonderlandin ja Trawesi Townin (en oo varma nimest mut se mis Leon ainaki on), sekä tappanu sen kolmipäisen koiran siä Hercules paikassa. Oon löytäny Leonon sieltä salaisesta paikasta mut ny se ei enää oo siä. Mitä mun pitäs tehä? Jotkut puhuu jostain Merlinille juttelusta mut mis paikas se on? Ja mistä se paikka löytyy?
Jos on siis tarve sitä etsii.

3

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Eli miten pääsen uuteen maahan? Tuli pieni kirjotusvirhe.

• Wally

Se on Third Districtissä sen liekkioven takana. Pääset ovesta, kun käytät siihen tulitaikaa.

• sami 11

Täs ois pieni vinkki miten levelit saa ylös ja miten saa ultima weaponin.Ekaks pitää synthesoida 24 itemsii ja sit hankkia seuraavat ainekset:
        lucid gem:gargoyle,night wight x5
        power gem:pirate,air pirate,batlle ship x5
        thunder gem:aguatank,screwdriver 5x
        mystery goo:white mushroom x3
        gale:invisible,angel star x3

Sitte pitää mennä olympos colysseumiin ja valita golthmach.Tason saa aina ylös voittamalla sen 2-3 tai vaan kaks kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1685
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1442
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      90
      1303
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1009
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      815
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe