Luin eräästä horoskooppi-oppaasta, että Neitsyt on kesän viimeinen merkki. Outoa sinänsä, ihmiset, jotka ovat syntyneet keskellä syyskuuta, ko vuodenaika on syksyä, kesä on ohi.
Pikku yksityiskohta
3
532
Vastaukset
ja minkähän niminen horoskooppi kirja on kyseessä?Itse en ole koskaan kuullut noin ihmeellistä väitettä...osta mieluummin oikea astrologiaa käsittelevä kirja esim.tuikku ljunbergin opi astrologiaa on helppo ymmärtää ja tajuta!
terv.horoskooppipokkareita ei harrasteta- Triton
Riippuuhan se vähän kai millä alueella eletään. Joillakin seuduilla on vielä elokuun jälkeenkin varsin lämmintä. Ja alkaahan Neitsyt jo elokuun 20. päivän tienoilla tai siinä main. Eli 1/4 elokuusta on Neitsyttä.
Yhtä vaikeaa on pähkäillä onko esim. Kalat talvi- vai kevätmerkki. Yleensä talvi alkaa lannistua ja räystäät tippua siinä maaliskuun 2. viikolla, mutta toisaalta öisin voi olla jopa enemmänkin pakkasta kuin on ollut näinä leutoina talvina esmes joulun tienoilla...
Raakastihan voi jakaa vaikka näin että
kevät: Oinas, Härkä, Kaksoset
kesä: Rapu, Leijona, Neitsyt
syksy: Vaaka, Skorpioni, Jousimies
talvi: Kauris, Vesimies, Kalat
Tai sitten ei! :)- _neitsyt
Aikoinaan oli vuoden ensimmäinen kuukausi maaliskuu, jolloin kaksoisvirranmaassa aloitettiin kylväminen. Nytkin oinas on 1. Ja kalat 12. merkki. Ei tätä pidä täältä käsin katsoa. Jako menee kuten kirjoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427