Hei,
Olen harkitsemassa uuden stereo musiikki laitteiston hankintaa.Antakaahan vinkkejä mitkä olisi hyvät ja kohtuuhintaiset sellaiset? Mistä kannattaisi ostaa?
Suositelkaa Hyviä Stereoita?
18
12399
Vastaukset
- Etsijä
Niin laitan muutaman kpl:n
- kiinus
n. 150-300 €
- kiinus
Tuleeko paljon lisää posti ja käsittelykuluja jos tilaa tuolta hobbyhallista?
- Etsijä
Mutta alle 20 kymppisen tietenkin.Lisää www.hobbyhall.fi
- etsijä
Etsijä kirjoitti:
Mutta alle 20 kymppisen tietenkin.Lisää www.hobbyhall.fi
- kiinus
etsijä kirjoitti:
Sinne rekisteröityä asiakkaaksi. Ajattelin maksaa sen yhdessä erässä. Eli maksetaanko se suoraan postiin vai laskulla. Sehän tulee hieman kalliimmaksi jos maksaa erissä.
- Etsijä.
kiinus kirjoitti:
Sinne rekisteröityä asiakkaaksi. Ajattelin maksaa sen yhdessä erässä. Eli maksetaanko se suoraan postiin vai laskulla. Sehän tulee hieman kalliimmaksi jos maksaa erissä.
Mun mielestä jos tilaa jotain hobbarista,tulee heti asiakkaaksi? Mun tuttu on asiakkaana siellä.Mutta en ole tästä varma jos maksat heti niin maksat todennäköisesti pankkisi kautta hobby hall oy tilille joko erissä tai sitte kokonaisena summana.Kaupassa kuten Kodin 1 sama laite maksaa 299€ jos et halua postikuluista maksaa.Kodin 1 on iso kasa hyviä stereo laitteita. Itsekin aattelin ostaa samaa stereosarjaa kodin 1:stä hintaan 299.
- kiinus
Etsijä. kirjoitti:
Mun mielestä jos tilaa jotain hobbarista,tulee heti asiakkaaksi? Mun tuttu on asiakkaana siellä.Mutta en ole tästä varma jos maksat heti niin maksat todennäköisesti pankkisi kautta hobby hall oy tilille joko erissä tai sitte kokonaisena summana.Kaupassa kuten Kodin 1 sama laite maksaa 299€ jos et halua postikuluista maksaa.Kodin 1 on iso kasa hyviä stereo laitteita. Itsekin aattelin ostaa samaa stereosarjaa kodin 1:stä hintaan 299.
Täällä missä asun ei ole Kodin ykköstä, joten joudun tilaan postinn kautta.
- Etsijä.
kiinus kirjoitti:
Täällä missä asun ei ole Kodin ykköstä, joten joudun tilaan postinn kautta.
En usko että laite tulee 299€ kalliimmaksi, jos tilaa hobbarista (postitukuluineen?).(Meniköhä oikein???)Mutta olen testannut ko. laitteen äänenlaatua joskus kodin 1, ja hyvä oli!
- mirri
Moi.
Mä olen tilannut Hobbyhallista noi Sonyn stereot, tilasin kotiinkuljetuksena ja kuljetuskulut oli siis jotain luokkaa 10,90 e.
Oon tykänny stereoista, soi hyvin ja toistaa mp3:set. Ja on hyvännäköiset. Ainoa puute että niissä ei ole aux-liitäntää. Jos haluaa liittää esim telkkarin stereoihin niin onnistuu kyllä, mutta se liitin on erilainen, samanlainen kuin kuulokeliitäntä. Kaupasta löytyy kyllä adapteri rca-johdolle.
- mielestä
kovin paljo alle 1500€:n ei saa kovinkaan hyvää vielä. Kyllä joilleki riittää kännykkätasonen ääni, mutta kuka vaatii mitäki.
- Etsijä.
Itselleni riittänee tuo kyseinen laite...
- make37
että joku saa väärän kuvan tästäkin viestistä, ja tämäkin kun on julkista tekstiä pitäisi olla tietysti varovainen mitä nakuttelee ja toisekseen en suin surminkaan halua olla saundi poliisi. jos ajatellaan mitä saa vastineeksi sille n. 400€:le mitä kyseiset vempulat maksavat, niin vastaus on kiistatta ettei yhtään mitään, käytettyjen tavaroiden ja kierrätys keskusten hyllyt notkuvat vastaavanlaista älä-mölö hifiä huomattavasti edullisempaan hintaan. ja tuurilla jopa kohtuullista äänentoistoa.
- Abbath
Osta Logitech Z-5500 Digital. Parempaa et tolla rahalla saa! Maksaa verkkokauppa.comissa vähän yli 300€.
kotisivulle:
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/FI/EN,CRID=2177,CONTENTID=9486
Testi vanhemmasta mallista:
http://www.gruntville.com/reviews/speakers/Logitech_Z-680/index.php- Abbath
Tai DVD soitin niin sulla on oma kotiteatteri todella halvalla!
- kikkarainen
moro! olit siis hankkimassa stereoita mulla on tommoset ja kuulu iha hyvi ---->
http://www.hullunhalvalla.com/pure-hifi/Hifi-sarjat/Panasonic-SC-AK340-EG-S-hopea-HiFi-Mini-System-AK-340::262686.html- 3+4
eikö oisi sama ostaa erillinen vahvistin, soitin ja kaiuttimet ym. mitä tarvii? laitteistoa on helppo päivittää parempaan ja ostaa kerralla kunnon kaiuttimet, eikö mitään muovilaatikoita :)
- ihmettelijä.
3+4 kirjoitti:
eikö oisi sama ostaa erillinen vahvistin, soitin ja kaiuttimet ym. mitä tarvii? laitteistoa on helppo päivittää parempaan ja ostaa kerralla kunnon kaiuttimet, eikö mitään muovilaatikoita :)
toivottavsti vastauksestasi on iloa kysyjälle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912980Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991706Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21119Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden258875