Suositelkaa Hyviä Stereoita?

kiinus

Hei,
Olen harkitsemassa uuden stereo musiikki laitteiston hankintaa.Antakaahan vinkkejä mitkä olisi hyvät ja kohtuuhintaiset sellaiset? Mistä kannattaisi ostaa?

18

12369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsijä

      Niin laitan muutaman kpl:n

      • kiinus

        n. 150-300 €


    • kiinus

      Tuleeko paljon lisää posti ja käsittelykuluja jos tilaa tuolta hobbyhallista?

      • Etsijä

        Mutta alle 20 kymppisen tietenkin.Lisää www.hobbyhall.fi


      • etsijä

      • kiinus
        etsijä kirjoitti:

        http://www.hobbyhall.fi/images/product/208323_iso.jpg

        Sinne rekisteröityä asiakkaaksi. Ajattelin maksaa sen yhdessä erässä. Eli maksetaanko se suoraan postiin vai laskulla. Sehän tulee hieman kalliimmaksi jos maksaa erissä.


      • Etsijä.
        kiinus kirjoitti:

        Sinne rekisteröityä asiakkaaksi. Ajattelin maksaa sen yhdessä erässä. Eli maksetaanko se suoraan postiin vai laskulla. Sehän tulee hieman kalliimmaksi jos maksaa erissä.

        Mun mielestä jos tilaa jotain hobbarista,tulee heti asiakkaaksi? Mun tuttu on asiakkaana siellä.Mutta en ole tästä varma jos maksat heti niin maksat todennäköisesti pankkisi kautta hobby hall oy tilille joko erissä tai sitte kokonaisena summana.Kaupassa kuten Kodin 1 sama laite maksaa 299€ jos et halua postikuluista maksaa.Kodin 1 on iso kasa hyviä stereo laitteita. Itsekin aattelin ostaa samaa stereosarjaa kodin 1:stä hintaan 299.


      • kiinus
        Etsijä. kirjoitti:

        Mun mielestä jos tilaa jotain hobbarista,tulee heti asiakkaaksi? Mun tuttu on asiakkaana siellä.Mutta en ole tästä varma jos maksat heti niin maksat todennäköisesti pankkisi kautta hobby hall oy tilille joko erissä tai sitte kokonaisena summana.Kaupassa kuten Kodin 1 sama laite maksaa 299€ jos et halua postikuluista maksaa.Kodin 1 on iso kasa hyviä stereo laitteita. Itsekin aattelin ostaa samaa stereosarjaa kodin 1:stä hintaan 299.

        Täällä missä asun ei ole Kodin ykköstä, joten joudun tilaan postinn kautta.


      • Etsijä.
        kiinus kirjoitti:

        Täällä missä asun ei ole Kodin ykköstä, joten joudun tilaan postinn kautta.

        En usko että laite tulee 299€ kalliimmaksi, jos tilaa hobbarista (postitukuluineen?).(Meniköhä oikein???)Mutta olen testannut ko. laitteen äänenlaatua joskus kodin 1, ja hyvä oli!


      • mirri

        Moi.

        Mä olen tilannut Hobbyhallista noi Sonyn stereot, tilasin kotiinkuljetuksena ja kuljetuskulut oli siis jotain luokkaa 10,90 e.

        Oon tykänny stereoista, soi hyvin ja toistaa mp3:set. Ja on hyvännäköiset. Ainoa puute että niissä ei ole aux-liitäntää. Jos haluaa liittää esim telkkarin stereoihin niin onnistuu kyllä, mutta se liitin on erilainen, samanlainen kuin kuulokeliitäntä. Kaupasta löytyy kyllä adapteri rca-johdolle.


    • mielestä

      kovin paljo alle 1500€:n ei saa kovinkaan hyvää vielä. Kyllä joilleki riittää kännykkätasonen ääni, mutta kuka vaatii mitäki.

      • Etsijä.

        Itselleni riittänee tuo kyseinen laite...


      • make37

        että joku saa väärän kuvan tästäkin viestistä, ja tämäkin kun on julkista tekstiä pitäisi olla tietysti varovainen mitä nakuttelee ja toisekseen en suin surminkaan halua olla saundi poliisi. jos ajatellaan mitä saa vastineeksi sille n. 400€:le mitä kyseiset vempulat maksavat, niin vastaus on kiistatta ettei yhtään mitään, käytettyjen tavaroiden ja kierrätys keskusten hyllyt notkuvat vastaavanlaista älä-mölö hifiä huomattavasti edullisempaan hintaan. ja tuurilla jopa kohtuullista äänentoistoa.


    • Abbath
      • Abbath

        Tai DVD soitin niin sulla on oma kotiteatteri todella halvalla!


    • kikkarainen
      • 3+4

        eikö oisi sama ostaa erillinen vahvistin, soitin ja kaiuttimet ym. mitä tarvii? laitteistoa on helppo päivittää parempaan ja ostaa kerralla kunnon kaiuttimet, eikö mitään muovilaatikoita :)


      • ihmettelijä.
        3+4 kirjoitti:

        eikö oisi sama ostaa erillinen vahvistin, soitin ja kaiuttimet ym. mitä tarvii? laitteistoa on helppo päivittää parempaan ja ostaa kerralla kunnon kaiuttimet, eikö mitään muovilaatikoita :)

        toivottavsti vastauksestasi on iloa kysyjälle.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      257
      2617
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1715
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1539
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1353
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      110
      992
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe