Jos jonkun mieleen tulee sellainen pullea maitokannu, valkealla pohjalla sininen kissan kuva, lapsuudenkodissa oli tälläinen, liekö arabiaa?? Ainakin jokunen tämän mallin(?) lautanen minulla on kotona, valkea lautanen jonka reunus on sininen kukka-hedelmä koristeinen.
Pohjassa arabian leima vuodelta 1971-1975.
Sin/valk.Kissa kannu arabiaa?
5
3258
Vastaukset
- lawrence
Vaikuttaisi kannulta, jonka muotoilu on K. Franckin ja koriste taas A. Juurikalan suunnittelema.
- Mistä sais??
Löytyi kuvakin netistä tietojen perusteella!
Vieläkun sais sellaisen jostain ;) - Joulutar
Mistä sais?? kirjoitti:
Löytyi kuvakin netistä tietojen perusteella!
Vieläkun sais sellaisen jostain ;)Niin minulla on tuo kyseinen kannu. En kyllä tiedä oisinko halukas myymään.
- myyt
Joulutar kirjoitti:
Niin minulla on tuo kyseinen kannu. En kyllä tiedä oisinko halukas myymään.
mikä on hinta?ja astian kunto?sininen vai vihreä kissa?
- alka
Heippa! Huomasin, et etsit arabian kissakannua. Minulta löytyisi sellainen. iso, sininen. todella hyvässä kunnossa. voisin luopua kannusta hintaan 140 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956