Enemmän viattomuutta

Muistelija

Eikö kukaan voisi kirjoittaa nuoruusaikansa toisen sukupuolen tutkistelusta?

Sukuni suhtautui alastomuuteen hyvin luontevasti.Saunoimme usein yhdessä.Muistan kun kyttäsin vanhempien tätieni, jopa äitini riisuuntumista, koskaan ei taphtunut mitään pidemmälle menoa. Mutta noin 12-14-vuotiaana kiihotuin heidän reisistään, paljaista jaloistaan, rinnoistaan.Huomattuani heidän karvoituksensa erilaisuuden.Vanhin tädeistäni oli erittäin karvainen, äidilläni ei ollut niin paljoa hänen ihonsa loisti tupsun läpi.Kun näin murrosikäisen serkkuni ensi kerran saunassa juuri itsekin murrosikäisenä, hän oli minua vuotta nuorempi,huomasin pikkutytön kehittyneen. Pienenä olimme leikkineet usein alasti. Nyt hänellä oli rinnat ja pieni punainen tupsu jalkojen välissä. Oma kaluni oli mös saanut karvoja ja minun oli vaikeaa istua lauteilla. Menin muka suikuun, ja onanoin.

Tämänlaisia tarinoita haluaisin. Tämä on tosi.Koska te muut lukijat havaitsitte alastomuuden kiihottavana? Kenties häpesitte kiihotustanne? Niin minä tein, mutta muistan lämmöllä näitä viattomia aikoja.

123

37569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika

Hei Muistelija,

hienosti kirjoitit. Juuri samanlaiset muistot tuli minullekin mieleen. Pikkupoika olin, ja meillä äiti kannusti lapsia alastomuuteen ja luonnollisuuteen. Rantamökki oli, jossa saattoi saunan tienoilla rauhassa olla ilkosillaan. Ei näkynyt naapuriin. Kerran oltiin siellä pyykkihommissa, äiti oli, kun eräs hänen ystävättäristään, rouvashenkilö, souti rantaan. Sen verran iso poika olin, että hieman häpesin alastomuuttani. Mutta ei siihen mitään huomiota kiinnitetty, joten rauhoituin.

Sauna oli pikkuisen rannasta ylempänä rinteessä ja siitä nurkalta näin suoraan äitini ystävättären hameen alle. Hän oli kyykistynyt rinteeseen, jutteli äitini kanssa eikä huomannut, kun hiivin siihen lähemmäksi nähdäkseni vielä paremmin. Olen minä oikeastaan ihmetellyt, että jospa hän sittenkin huomasi, mutta ei ehkä välittänyt. Leveiden reisien välissä oli valkoiset pikkupöksyt, jotka asennosta johtuen oli herkullisesti kiristyneet sen yhden paikan kohdalta.

Kyllä minä tiesin sen paikan, ja silloin muistaakseni ensi kertaa tunsin vatsani pohjassa aavistuksen miehisestä himosta.

Toisen kerran tunsin sen ehkä sinä samana kesänä. Tai olisiko ollut seuraavana. Äiti nukkui mökillä yläkerrassa meidän lasten kanssa, isä alakerrassa. En vieläkään keksi, miksi tämmöinen järjestely oli, ehkä jonkin remontin takia.

Heräsin kumminkin siihen, että isä keskellä yötä kuiskutteli ja vaati äitiä alakertaan. Se oli niin kummaa se keskustelu, etten uskaltanut liikahtaa. Äiti yritti estellä, mutta isä ei antanut periksi. Lopulta äiti myöntyi ja läksi mukaan.

Minä meinasin paljastua, kun olin avannut silmäni ja äiti kääntyi. Mutta hän ottikin vaan tyynynsä alta talouspaperin. Se jäi minun mieleeni kaikkein voimakkaimpana. Kesti varmaan pari vuotta, ennen kuin tajusin, että ne oli tietenkin menneet naimaan ja sitä paperia tarvittiin pillun pyyhkimiseen.

Mutta kyllä se tilanne minua jo silloinkin kiihotti. Jollakin tapaa tajusi, että siinä vaikutti kiima. Lämmöllä minäkin tätä muistelen.

• “Petteri”

Hei,

olisipa tämmöisiä avauksia enemmänkin. Meidän perheessä oltiin häveliäitä, mutta kesäisin pääsin viikoksi, pariksi maalle serkkujen luo, ja siellä oli rannassa semmoinen ruohikon suojaama vyöhyke, missä oltiin aurinkoisina päivinä alasti. Lapset oli, ilman muuta, ja usein aikuisetkin.

Minä olin varmaan tuommoinen 12-vanha, poika siis, kun aloin kiinnostua siitä, mitä suvun naisilla oli reisien välissä. Kyllä minä tiesin, että ne oli sukulaisia ja että se oli tavallaan kiellettyä kiinnostusta, mutta en voinut mitään. Jotenkin minua kiusasi, että en ollut varma mitä sinne karvojen alle oikeastaan kätkeytyi. Mutta jotakin salaperäistä sen täytyi olla, koska niin kätkeytyi.

Selvisihän se pikku hiljaa. Kerrankin saunassa alalauteella istuessani satuin vilkaisemaan ylöspäin ja huomasin, että samalla kohtaa istui yksi suvun naisista luontevasti jalat harallaan. Minä en saanut silmiäni irti siitä synkeästä pehkosta. Aivan selvästi erotin pulleat mutruhuulet, ja kuuma tunne läikähti. Vielä tänäkin päivänä ihmettelen, että tämä täti antoi minun tutkiskella. Aivan varmasti hän huomasi, niin kömpelösti minä tarkasteluni tein. Antoiko tahallaan nähdä, oliko leikissä mukana? Olihan se kumminkin vaan luonnollista, viatonta uteliaisuutta. Jos näin oli, niin kiitos.

Sitten siellä oli vähän isompia serkkutyttöjä, ja niiden koulukavereita. Ne oli hyvin tietoisia orastavasta naiseudestaan ja kovaa äläkkää pitivät, jos miesväkeä oli väärin paikalla. Ne vanhasta muistista otti aurinkoa ilkosillaan, mutta peitti heti pimppinsä, kun tultiin paikalle. Seuraavana kesänä meidät pojat sitten karkotettiin paratiisista lopullisesti. Tytöt katsoi, että ollaan liian aikuisia näkemään niiden äitejä saunassa tai rannassa kelteisillään. Niin me “runkku-petterit” saatiin kyytiä. Mutta sekin vaan lisäsi himoa.

Sitä minä myöhemmin ihmettelin, että ne suvun miehet siellä pystyi olemaan niin ettei niillä seissyt. Minä luulen, että niillekin jäi niiltä kesiltä muistoja.

• Myös muistelija

Olin neljäntoista ja saanut karvoja ja ensimmäiset siemensyöksyt. Olimme maalla tätini luona kesän vietossa. Eräänä lauantai-iltana täti pani saunan lämpiämään. Olimme kaksistaan mökillä. Täti lähetti minut saunaan, ehdin istua lauteilla tovin kun kuulin kolinaa pukuhuoneen puolelta. Olimme toki aiemminkin saunoneet yhdessä koko suku, mutta silloin olin ollut vielä "pikkupoika". Jännityin ja odotin mitä tuleman pitää. Ovi aukesi ja sisään asteli tätini ilkosen alastomana. Ehdin huomioida hänen isot rintansa ja suuret ruskeat nänninympyrät. Täti istui viereeni. Yritin peitellä seisovaa kaluani.

Kun täti lähti saunasta vilvoittelemaan vedin käteeni ison mällin ja uskaltauduin ulos hänen perässään. Spermat huuhdoin käsistäni saunan lattialle.

Istuimme alasti saunan eteisessä, nelikymppinen tätini ja minä. Hän vaikutti pitävän minua vieläkin viattomana pikkupoikana. Menimme takaisin löylyyn, nyt olin turvallinen olinhan juuri lauennut.

Kun täti alkoi peseytyä,minulla oli vaikeaa. Saunassa oli vain yksi huone ja kaikki toimet hoidettiin samassa tilassa, vesi kannettiin ämpärillä. Muistan aina kun täti oli selin minuun päin ja kumartui ottamaan vettä ämpäristä,hän pyllisti jolloin näin hänen karvaisen takapuolensa ja häpyhuulet mustan pusikon lävitse. Minulla alkoi taas seistä. Täti pyysi minua pesemään selkänsä, en voinut kieltäytyä. Pestessäni hepinpääni kosketti vahingosssa hänen pakaraansa mutta täti ei tuntunut huomaavan mitään. Hän kääntyi ympäri, katsahti sesovaa kaluani, huomasin hänen kasvoistaan että hän oli huomioinut tilani, muttei sanonut mitään.

Kuitenkin tätini käyttäytyi koko kesän hyvin estottomasti, antoi minun seurata riisuutumisiaan pikkumökissä, ehkä hänkin piti tilanteesta. Ei kuitenkaan koskaan maininnut mitään. Tiedän kuitenkin että hän oli huomioinut uteliaisuuteni hänen sulojaan kohtaan. Jatkoimme vielä yhteisiä saunomisia eikä täti koskaan peitellyt karvoitustaan, istui usein jalat levällään ja antoi minun nähdä kaiken. Runkkasin kuitenkin hyvissä ajoin ennen saunaan menoa vanhassa puuseessä välttääkseni seisokkeja.

Nämä runkkuhetket muistan vieläkin ja vedän vieläkin joskus käteeni muistot mielessäni.

• Nautin lukea tätä. Tirkistelin tätiäni 12 vuotiaana kun hän oli saunassa ja runkkasin. Hän huomasi minut ja käski saunaan kanssaan. Hän oli kolmekymppinen upea blondi. Hän halusi jalka hieronnan ja sen jälkeen opin hänen kanssaan paljon seksistä.

• Anonyymi
        7lokakuu kirjoitti:

Nautin lukea tätä. Tirkistelin tätiäni 12 vuotiaana kun hän oli saunassa ja runkkasin. Hän huomasi minut ja käski saunaan kanssaan. Hän oli kolmekymppinen upea blondi. Hän halusi jalka hieronnan ja sen jälkeen opin hänen kanssaan paljon seksistä.

Nautin myös näistä 🥰 lisää näitä kiitos.

• Serkunserkku

Hei,

mielenkiinnolla luin noita lämpöisennihkeitä muisteluksia poikavuosilta. Poika minäkin olen, mutta minulla asetelma meni aikanaan toisin päin. Olen maalta kotoisin, ja tämä tapahtui kauan sitten, 1960-luvulla. Meillä kävi, muuan serkkupoika, äitini veljenpoika, kesäisin sekä joulu- ja hiihtolomilla. Hän oli muutaman päivän, kesällä pitempään, ja hiihtelimme, seikkailimme rannoilla ja teimme yksissä kaikki mahdolliset kolttoset.

Serkkupoika oli kuin perheen jäsen, ja kun hän oli minua paria, kolmea vuotta vanhempi, johtaja leikeissämme, minä kovasti häneen kiinnyin.

Ystävyys on jatkunut senkin jälkeen, ja niinpä kerran, kun tuli puheeksi nämä menneet kesät varsinkin, serkkupoika tunnusti, että hän oli aikanaan ihastunut äitiini. Meillä yhdessä saunottiin koko perheen kesken, niin kuin maalla tapana oli, ja serkkupoika sanoi, että jossain vaiheessa hänelle tuli vaikeuksia erektion kanssa. Lauteiden nurkassa oli kuulemma pitänyt istua jököttää polvet koukussa ja odottaa, että kovetus asettuisi ja pääsisi livahtamaan pukuhuoneen puolelle.

Minä olin niin lapsellinen, etten hoksannut mitään. Serkkupoika kertoi vanhempieni kyllä oivaltaneen, mistä kiikastaa, mutta olleen hienotunteisesti huomaamatta. Serkkupoika sanoi olevansa siitä ikuisesti kiitollinen, sillä itse hän oli perin juurin järkyttynyt, luullut ettei kellään muulla koko maailmassa voisi olla samanlaista vikaa.

Äitini jakoi siihen aikaan aamuisin lehteä. Kerran serkkupoika kertoi heränneensä, kun äitini tuli kierrokseltaan. Äiti oli mennyt takaisin nukkumaan, mutta äänistä päätellen makuukamarissa olikin ruvettu naimaan. Se oli serkun lopullisesti herättänyt. Ensin oli oltu ilman kumia, lopuksi kumin kanssa.

Meni vuosikymmeniä ennen kuin serkkuni saattoi tästä minulle kertoa.

• Muistelija minäkin

Näistä äiti-poika jutuista sen verran että olen itse ollut kiihottunut äitini siskosta. Kävimme saunassa usein äitini, pikkusiskoni joka silloin oli 9 v, itse olin 13. Omista perheenjäsenistä en osannut kiihottua, he olivat jotenkin liian tavallisia. Kerran kun tätini oli meillä pantiin taas sauna lämpiämään. Hän oli toki saunonut kanssamme aiemmin mutta vuosia takaperin. Alastomuuteen suhtauduttiin perheessämme aika luonnollisesti.

Nyt kun olimme samassa pukuhuoneessa katselin tätini riiisuutumista vähän uusin silmin. Hänelä oli isot rinnat jotka valahtivat ulos rintaliiveistä ja kun hän riisui alushousunsa hämmästyin, sillä täti oli ajeltu aivan paljaaksi, aikuisilla naisilla luonnossa olin nähnyt vain äitini tummantuuhean pusikon.

Saunan puolella en voinut olla tiirailematta tätiäni joka istui ylemmällä lauteella jalat avoimesti levällään, yhtä paljaana kuin pikkusiskoni.
      Äitinikään ei voinut olla kommentoimatta asiaa ja kyseli ajelusta. Täti väitti tuntevansa itsensä puhtaammaksi ja kehoitti äitiänikin kokeilemaan. En pystynyt olemaan enää paikalla vaan menin suihkuun ja runkkasin.

Kukaan ei ainakaan näyttänyt huomaavansa mitään, ja ilta kului tavalliseen tapaan.

Seuraavana lauantaina olimme taas perheen kanssa kolmistaan, ja nyt huomasin että äitikin oli ajellut alapäänsä paljaaksi.

Onko muilla samantapaisia muisteloja?

• UjoPoikaSaunassa

Hei Muistelija. Tuli tuosta mieleen oma muistoni kesämökiltä, lienen ollut sellainen 12-13 vuotias poika minäkin, kun isäni työkaveri toi avioeronsa jälkeen löytämänsä naisystävän näytille. Tämä oli hehkeä ja muodokas vaaleaverikkö, josta saunoessa paljastui sellainen ihmeellinen seikka, että hän oli ajellut häpynsä paljaaksi. Se oli siihen aikaan todella uusia asia, ja huomasin, että se aiheutti jonkinlaista hämminkiä vanhemmissani. Kyllä siinä minunkin ajatukseni karkasivat. Naisella oli ruskeiksi pigmentoituneet häpyhuulet, ja kun tästä sitten kerroin kavereilleni, joku heistä tiesi, että ne on sellaiset kun naista on paljon naitu.

• Kertokaa onko serkun, tädin kanssa saunoessa tullut myös tehtyä jotain muutakin? Paria serkkua olen itse yhteis saunan jälkeen kokeillut ja mahtavaa oli. Junnuna tädistä sain kyllä runkut.

• wxw

Oikeastaan nuoruudenaikaisten tapahtumien muistaminen on kyllä helppoa vaikka aikaa on mennyt noin puolivuosisadan. Se johtuu kai siitä että nämä kyseiset tapahtumat olivat sielua hivelevän kauniita. Minun naapurissa oli tyttökaarti jonka nuorimmant noin 12 tai 13 vuotiaina kärkkivät mukaan uimaan lähinpään lampeen jossa kävin itse usein helteellä. Se oli rannoilta syvä joten uida piti osata, minun siis piti olla hengenpelastajana varmistamassa nämä vilvoitteluretket, toisaalta siskokset karkasivat minun perään. No minä olin jo 15 v. tai noilla main pidin uimahousuja mutta siskokset riisuivat ittensä nakuiksi ja veteen , kattele niitä nyt sitten pysyykö pinnalla. vanhemmalla kasvoi sinä kesänä rinnat muttei karvoitusta, miksikän se tahtoi pistellä kroppaa moinen, tosin minulla oli heihin ja on edelleen hyvä henkinen suhde eikä se ole häirinnyt meitä mitenkään. Tosin kerran maintsin menneitä nuoremmalle hän muisti edelleen sen, nauroimme yhdessä , ihanaa kun naiset halii .

• UjoPoikanen

Ihan suoraan tämä muisto ei tuohon alkuperäiseen liity, mutta kokeillaan osaanko edes kertoa. Olen perheemme vanhin poika, silloin ehkä kymmenen vanha. Oli kesä, vanhempani olivat kotona, me lapset pihalla leikkimässä. Tiesin että meillä oli hieroja, mutta olin sen unohtanut, kun menin sisälle, ehkä vettä juomaan. Eteisessä huomasin, että makuuhuoneen ovi oli kiinni. Sinne ei saanut mennä silloin kuin hierottiin, mutta ehkä siksi juuri sinne meninkin, mitään sen kummempaa siinä ajattelematta.

Siellä oli hieroja, istui sängyn laidalla, ja äiti oli vuoteella pyyhkeen päällä vatsallaan. Molemmat hätkähtivät, hieroja yritti hamuta pyyhettä, jolla peittää äitini, mutta vallan hyvin ehdin nähdä, että hän olisi siinä hierottavana ilkosillaan.

Peräännyin, poistuin ja palasin pihalle. Mutta olin minä sen hartaan tunnelman siinä aistinut, sen tunnelman jonka siinä rikoin. Jälkeenpäin olen ajatellut, että olihan se aika herkkää, intiimiä. Että oliko hierojan kanssa varta vasten sovittu joistakin eroottisista jutuista, ja oliko näitä ollut ennenkin. Että äiti ei olisi vain ollut siinä vatsallaan vaan kääntynyt ympäri ja näyttänyt hierojalle pillunsa. Että siksikö sinne ei saanut mennä, oli jyrkästi kielletty.

Hieroja oli viisikymppinen, äitiäni hieman vanhempi mies, joka silloin tällöin kävi, hieroi aina vain äidin. Siitä sitten yritin mielikuvaa jatkaa, mutta enpä juuri tainnut uskaltaa ajatella.

• Anonyymi

pahottelen kuplan pokstauttamista mutta yleensä (riippuu toki) hierojalla ollaan melko lailla alasti. ei mitää seksuaalista.

• Anonyymi

Kävimme veljeni kanssa nuorina poikina serkkujen luona maalaistalossa. Siellä oli kaksi vähän meitä nuorempaa serkkutyttöä. Sitten eräänä iltapäivänä mentiin tyttöjen kanssa aittaan ja sovittiin, että otetaan vaatteet pois. Muistan, että seisoi niin kuin seinäkello katsellessani serkkutyttöjen paljaita, silloin vielä karvattomia pimppejä. Silloin en kuitenkaan saanut orgasmia, vaikka tuntui niin hyvältä.

• Anonyymi

Oliko se viatonta vai syntistä, vai pikemminkin molempia. Pariskunta oli Vantaalta, ja minun - puolivälissä kolmeakymmentä oleva opiskelijapoika - piti sopimuksen mukaan auttaa mökin kuistin paneloinnissa. Luontevaa oli, vaikkei urakka mitenkään hikinen ollut eikä siinä apumiestäkään olisi varsinaisesti tarvittu, että sen päälle saunottiin. Eikä yhteissaunominen ole minusta lainkaan vastenmielistä, päinvastoin. Panin merkille, että rouvalla oli pehmeät, seksikkäät, naiselliset muodot, häpykarvoituskin oli sillä tavalla ajeltu että vain pieni tuuhea tupsu oli jätettu vaon ympärille. Mutta että rouva sitä, ja itseään muutenkin, ikään kuin minulle esitteli, oli hämmentävää. Saunomisen aikana mies alkoi raottaa vielä yhtä salaisuuden verhoa. He olivat vaimon kanssa jo pitkään fantasioineet diskereetistä asiasta, kuten mies sanoin, johon he tarvitsisivat apua. Kiinnostaisiko sellainen minua? Rouvan häpykin oli sitä varten ajeltu sellaiseksi, että se olisi ikään kuin tarjolla, ehdottaisi rakastelua. - Jotenkin näin mies asian ilmaisi, ja rouva hymyili vieressä, uhkeana, saunomisesta punoittaen. Rouva sanoi pitöneensä yhteissaunoja aina eroottisesti kiihottavina., miehiä ja naisia toisiinsa lähentävinä. Luulen, rouva jatkoi naurahtaen, että jokaisen aikuisen naisen alkaa siinä tehdä mieli munaa. - Niin siirryimme saunan jälkeen mökkiin, jossa mies ehdotti, että öljyäisimme hänen rouvansa yltä päältä, jonka jälkeen häntä olisi liukasta naida. Niin rouva asettui sängyn päälle pyyhkeelle nelinkontin, nosti tukkansa ylös ettei se rasvaantuisi, ja niin aloitimme hatioista, selästä ja pakaroista. Kohta käteni lipsahti pakaroiden alle puristelemaan, jolloin rouvan hengitys alkoi kulkea raskaana ja kuuluvana. - Naimisissa olevan nainen on jokaisen nuoren miehen unelma, mies kuiski vaimonsa korvaan, tuijottaen samalla pöyheää kaluani. Haluaisinko ottaa hänen vaimonsa paljaaltaan, mies kysyi, ja sanoin sen olevan mitä suurin kunnia ja ilo. Rouva kävi vielä leveämpään asentoon nelinkontin, ja asetuin hänen taakseen. Rouvan käsi etsi reisien välistä kivekseni, tarttui sitten terskan alta kaluni varteen ja ohjasi sen liukkaan, turpeaksi hierotun häpynsä suulle.

• Anonyymi

Hienoa että tällainen vanha viattomuusketju vielä elää, tällaisia lukisi enemmänkin!

Itse muistan kun muutimme kaupunkiin ätitini kanssa, asuntoon jossa ei ollut saunaa. Olin silloin yhdeksän. Kesäisin olimme maalla tätini luona jossa saunoimme, talvisin emme lainkaan.
      Maalla järjestely meni niin että tätini saunoi yksin ja minä ja äiti kaksistaan. En pitänyt mitenkään kummallisena nähdä äitiäni alasti pienenä, olin joskus ehkä 6-7-vuotiaana nähnyt myös tätini ja katselin mielenkiinnolla sisarusten tissejä ja karvapehkoja. Muistan että tädilläni oli isommat tissit mutta harva karvoitus, äidilläni taas tuuhea iso musta pusikko jalkojen välissä.

En tiedä miksi tätini jäi tästä alastonkuviosta täysin pois, olinhan vasta yhdeksän mutta tämä järjestely jatkui kunnes täytin 14. Olin tuon talven aikana kehittynyt, kyrpäni oli aika iso ikäisekseni ja karvoitus yhtä suuri ja musta kuin äidillä. Olin alkanut tyydyttää itseäni ja joskus myös vertaillut kaluja kaverini kanssa samalla kun hyväilimme niitä kunnes laukesimme.

Nyt oli tämän kesän ensimmäinen yhteissauna. Pelkäsin hieman sillä äitini ei ollut nähnyt kehitystäni. Ja kuten tapana oli, saimme äiti ja minä mennä ensimmäisinä saunaan. Pukuhuoneessa epäröin ja katselin kun äiti riisuutui ilkosilleen. Kun hän laittoi vaatteensa penkille, hän kääntyi minuun päin, haarat hieman levällään joten näin tuon suuren karvapensaan ja hieman rakoa jalkojen välissä.
      - No alahan riiisua että siskonikin kerkiää ennen iltamyöhää.
      Äiti meni saunan puolelle ja minä riisuuduin. Kun astuin sisään saunaan minulla seisoi! Yritin olla kun en huomaisi mitään mutta näin äidin ilmeestä että hän ei ollut odottanut että olisin vuodessa kehittynyt kypsäksi ja että saatoin saada jopa seisokin omasta äidistäni!

Saunominen ja peseytyminen meni hyvin mutta seuraavalla saunavuorolla sain mennä yksin ja äiti ja täti minun jälkeeni. Olisi mukava tietää mitä he olivat keskenään jutelleet tästä vuorojen järjestelystä...

• Anonyymi

Samantyyppisiä muistoja täälläkin. Muistan teinipoikana kun saunottiin yhdessä vanhempien kanssa ja jotenkin se riisuutuminen ym alkoi kiinnostaa aivan eri tavalla. Äitini oli siihen aikaan hyvin uhkea ja viehättävä nainen. Kiinteät reilunkokoiset ryhdikkäät rinnat, iso muodokas takapuoli ja kaiken kukkuraksi siististi trimmattu karvakolmio. Yhtään karvoja ei rehottanut sivuilla. Aina kun hän alkoi pestä haaroväliään, en voinut olla katsomatta sitä toimenpidettä. Siinä oli näkemistä kerraksi kun hän sormilla raotti häpyhuulia ja pesi oikein huolella pimppansa. Lauteilla hän istui aina sillä tavalla että kaikki näkyi peräkamariin asti 😄 Tämmöstä muistelmia ja aivan tosijuttuja.

• Anonyymi

Täällä hyviä kiihoittavia kertomuksia lukiessa alkaa ympärileik, patukka paisumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä hyviä kiihoittavia kertomuksia lukiessa alkaa ympärileik, patukka paisumaan.

Sama juttu. Ei ympäri leikattu. Ex ukm

• Anonyymi

Ihanan kiihottavia,lisää kiitos :)

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Tuossa ylempänä kirjoitin tuon yhden kommentin, niin tuli mieleen vielä toinen muisto. Meillä oli videokamera aikoinaan ja sillä kuvattiinkin aika paljon kaikenlaisia juttuja. Muistan kerran kun tutkiskelin näitä kotivideoita, niin eteen tuli aivan vahingossa isäni kuvaama video, jossa äitini tuli saunasta saunatakki päällä. Äiti otti hieman keikistellen takin solmun auki ja tiputti sen päältään. Siinä oli jälleen tuo trimmattu kolmio kutsuvasti esillä. Meillä oli siihen aikaan lankapuhelin ja puhelintuolina emännän jatko. Äitini istuutui siihen emännän jatkolle ja otti puhelimen luurin käteensä. Soitti jollekin siinä puhelua ja samalla levitteli haarojansa kameralle vekkulisti hymyillen 😅 Siinä ei yhtään ujosteltu vaan näytettiin pillua rohkeasti! 😄 Muistan vieläkin kun puhelimen lanka oli hänen mehevien rintojen välissä ja haarat täysin levällään. Tapahtui 80 ja 90 lukujen vaihteessa.

• Anonyymi

Kyllä tämä sai kaluni nyt mielettömän kovaksi 😋😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä sai kaluni nyt mielettömän kovaksi 😋😍

Joo kyllä se saa itsellänikin kun vielä sitä muistelenkin. Harmi kun sitä videoa ei ole enää tallessa... olen etsinyt joka paikasta ja katsonut kaikki nuo kotivideot läpi.
        Kyllä siinä näki oikein ensi kertaa miltä pillu näyttää täysin levitettynä. Oli se hurja löytö :D

• Anonyymi

Varmasti mahtava löytö.

• Anonyymi

🥰😍

• Anonyymi

Lisää näitä 🤗

• Anonyymi

Tuttu nainen oli pikkuteininä kiinostuksen vuoksi kiusannut isilleen seisokin.
      Hän oli tuolloin hyvin kehittynyt, isot tissit jne. Aikuisen vartalo, mutta pikkutytön kasvot ja pituus.
      Hän oli saunan jälkeen pyytänyt isäänsä pesemään selkänsä ja siinä selkää pestessä alkanut painamaan peppuaan isänsä kullia vasten. Tämähän oli toki saanut seisokin ja tyttö sai haluamansa. Siis kiusattua isäänsä.
      Isä juoksi naama punaisena ja kulli täydessä seisokissa ulos suihkuhuoneesta. Oli kuulemma mennyt pitemmän aikaa ennenkuin hän seuraavan kerran oli tyttösensä kanssa yhdessä saunonut.
      Ja onhan noita tiedossa enemmänkin tositarinoita pikkuteinityttösten kiinnostumisesta...

• Anonyymi

Mielettömän hyviä kirjoituksia 🤤

• Anonyymi
    • Anonyymi

Etsi seksikumppani! Määr­­i­­­tä para­­­metrit j­a kaupunki 👉 http://6122444.com/H/uN2VX 👈

• Anonyymi

H­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­lle, jotk­­a haluav­­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://6122444.com/H/Dh6K 👈

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hei! Om­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­aiki­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://6122333.com/H/F7tN 👈

• Anonyymi

Uu­­­si s­­­eksi­­­tea­­­tteri avautu­­u Su­­­omeen! Ku­­­tsu­mme kai­kki­­­. Il­moittautum­­ine­­n ry­­­hmä­­ämm­e tääl­­­l­ä - http://51678zfb.com/H/7pCL 👈

• Anonyymi

Meillä oli täti joskus suihkussa kun heillä oli oma kylppäri remontissa. Tirkistelin pesuhuoneen avaimenreistä kun tätini istui kylpyammeen reunalla haarat leviällä ja pesi pilluaan. Vieläkin muistan kun hän levitti häppäreitään sormilla ja päästi vettä sinne kaikessa rauhassa. Tälle muistolle olen runkannut varmasti satoja kertoja 🤩

• Anonyymi

Ooohhh... vautsi 🤩

• Anonyymi

Onnenpoika kertakaikkiaan

• Anonyymi

Uu­­­s­i s­­­ek­­­sitea­tteri avautu­­­u Su­­­omeen! Kutsu­­mme kaikk­i­­­. Ilmoittau­­tum­­ine­­n ry­hmä­ämm­­­e tä­äl­­­lä - http://3711222.com/H/6gCp 👈

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­e­­i! Kuts­­um­me sinut kä­­ymään u­­­ude­ss­­­a chatis­­sa! Mei­­tä on yli mil­­­joona! 👉 http://2733444.com/H/f3UR 👈

• Anonyymi

U­­­u­si s­­ek­­­si­­teatteri ava­­­utu­­­u Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­­­i­­­. Ilmo­it­­tau­­tum­­­ine­­n ry­­­hmä­ämm­­e tääl­­l­­ä - http://9205555.com/H/B5pAI 👈

• Anonyymi

H­­­ei! Om­a stream. Sisäänkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluavat pitää ha­­uskaa 👉 http://9205555.com/H/9bQgR 👈

• Anonyymi

Muistelin tuossa erästä illanviettoa jostain 90-luvun alusta. Meillä suku vietti uudenvuoden juhlia eräällä kelomökillä silloin. Oltiin serkkupojan kanssa silloin ihan kakaroita vielä, mutta jotenkin nuo alastomat naiset jo silloin vähän kiinnosti, ainakin minua. Oli sitten sauna lämpiämässä ja saatiin serkun kans valita mennäänkö miesten vai naisten kans yhtäaikaa. Jotenkin viattomina sanottiin että naisten kanssa. Kyllä siinä pukuhuoneessa oli jännät paikat kun naiset alkoivat riisua 😝 Siinä oli lopuksi neljä naista ilkosen alasti. Sitä sitten katse vaelteli kaikkien rinnoissa ja pilluissa vuoron perään. Yhtäkään posliinia ei ollut mutta siistitty karvainen pillu oli kaikilla. Voi niitäkin aikoja 😄

• Anonyymi

He­­i! Ku­­­tsumme sinu­­t käym­ään u­udess­a cha­­tissa! Mei­tä on yl­i 677 miljo­­­ona! 👉 http://371133222.com/H/0Vih 👈

• Anonyymi

Olin 15v kun perheemme tuttava nainen Satu otti minut kesäviikonlopuksi mökilleen jossa myös hänen ystävätär Kaisa. He molemmat olivat just alta 30v. Tuttava sinkku, ystävätär kihloissa. Pe mentiin ja ihan normi mökkeilyä. Illalla oli vuorossa sauna. Minua jännitti että miten, uikkari vai naku sauna, ketkä menevät? Satu sanoi että mennään vaan kaikki yhtäaikaa jos Kaisalle ja minulle sopii. Kaisa ei ensin vastannut mitään, selvästi empi, minä rohkeasti sanoin että mulle on OK mennä yhdessä. Johon Kaisakin myöntyi. Kiihotus nousi kun ajattelin että pian pääsen näkemään molemmat naiset ilman rihman kiertämää. En ollut koskaan nähnyt Satua alasti, toisin kuin isäni joka oli äitini ja Sadun kanssa sekasaunoneet useasti. Siinä kaikki rohkeasti riisui sen enempää peittelemättä, minulla kalu heräili kun näin Sadun ja Kaisan riisuvan. Kun pikkarit lähtivät näin ensimmäistä kertaa aikuisen naisen posliinipillun, itseasiassa kaksi sillä molemmilla oli ihan paljas pillu, Sadulla enemmän outie ja Kaisallakin vähän näkyi.

• Anonyymi

Mukava tarina 🥰

• Anonyymi

🥰😍🤩

• Kerro lisää😊

• Anonyymi

H­­­ei! Oma str­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­lle, jotk­­a haluav­at pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://9190000.com/H/d8NVO 👈

• Anonyymi

He­­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­­t kä­­ym­ään u­ude­ss­­­a cha­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://51678wx.com/H/w1V0O 👈

• Anonyymi

Tuossa ylempänä kirjoitin tuon yhden kommentin, niin tuli mieleen vielä toinen muisto. Meillä oli videokamera aikoinaan ja sillä kuvattiinkin aika paljon kaikenlaisia juttuja. Muistan kerran kun tutkiskelin näitä kotivideoita, niin eteen tuli aivan vahingossa isäni kuvaama video, jossa äitini tuli saunasta saunatakki päällä. Äiti otti hieman keikistellen takin solmun auki ja tiputti sen päältään. Siinä oli jälleen tuo trimmattu kolmio kutsuvasti esillä. Meillä oli siihen aikaan lankapuhelin ja puhelintuolina emännän jatko. Äitini istuutui siihen emännän jatkolle ja otti puhelimen luurin käteensä. Soitti jollekin siinä puhelua ja samalla levitteli haarojansa kameralle vekkulisti hymyillen 😅 Siinä ei yhtään ujosteltu vaan näytettiin pillua rohkeasti! 😄 Muistan vieläkin kun puhelimen lanka oli hänen mehevien rintojen välissä ja haarat täysin levällään. Tapahtui 80 ja 90 lukujen vaihteessa.

Voi valtavaa! Saisinpa nähdä tuon videon 😍😍😋

• Anonyymi

🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰🥰🥰

Aah mikä video 🤩

• Anonyymi

No eipä sitä nyt sentään kaikille näytettäisi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihanan kiihottava tuo videojuttu.

• Anonyymi

Serkkupojalleni kerroin tuosta videosta ja hänkin tuli siitä aika villiksi 😃 hän iski silmänsä äitiini silloin ja poikkesi meillä usein iltaisin siinä toivossa että näkisi äitini vähissä vaatteissa. Äiti usein tulikin suihkusta saunatakki päällä ja serkku seurasi silmä kovana jos jotain vilahtaisi. Äitini huomasi tämän aikojen saatossa ja sanoi kerran että mä otan ny tämän saunatakin pois, älä sitten katso tänne päin, varmasti pyörtyisit kun näkisit mun kikit ja pillun! Sitten naurahti ja laittoi vaatehuoneen oven kiinni 😃

• Anonyymi

Ohh, mitä kiusoittelua 😍😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohh, mitä kiusoittelua 😍😄

Jep. Serkkuni oli aivan punainen naamasta 😅

• Anonyymi

Tääl­t­­­ä löydät nop­­­easti suku­­pu­­­olt­­a, suh­­teita, tre­­­ff­­it 👉 http://9311222.com/H/7oIP 👈

• Anonyymi

Kyllä aikuisen naisen posliinipillu on upea näky.

• Anonyymi

On on... Se on kertakaikkisen upea.

• Anonyymi

Äitini oli nuorempana suht hyväkroppainen nainen. Rinnat oli kokoa 85b. Ei siis isot, mutta ne oli kiinteät ja siten hyvän malliset ja ne antoi muhkean vaikutelman. Pituus oli 164 cm ja leveä lantio ja iso muodokas takapuoli. Muistan kerran kun tirkistelin häntä kun ennen saunaa hän mittaili mittanauhalla muotojaan. Rinnan ympärystä jne. Oli mielettömän kiihottava näky. Ja äidilläni oli myös hyvin siistityt pillunkarvat. Sellainen tasainen kolmio. Samaa tyyliä kuin 80 luvun leffoissa.

• Anonyymi

Kuulostaa kiihottavalta 🥰

• Anonyymi

No sitä se oli.

• Anonyymi

U­u­­­si s­eksi­­teatteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­­en! Kutsumme kai­kk­i­­. Ilmo­­­it­­tau­­­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämme tä­­äl­l­ä - http://4130555.com/H/w5HC 👈

• Anonyymi

Olin kolmetoista, tiskistelinnaapurin emäntää usein kun kävi ulkosaunassa. Kerran sillä oli koira irti ja se alkoi haukkumaan olin ikkunan alla naapuri tuli katsomaan olin kalu esillä, käski saunaan että koira ei syö. Istuin saunassa alasti ja emäntä pesi katsoi välillä minua voi raukkaa tuli eteen ja otti munasta kiinni katseli ja sanoi on tämä kyllä nätti ja liikutti sievästi nahkaa tunsin heti että on erilaistakun itse, yritin estää kun tuntui oudolta en ole uskaltanut ites jatkaa.
      Emäntä jatkoi vaan ja kohta tuntui että pissaan tuli valkoista ja emäntä imaisi suuhun kaikki. Kertoi et saa kertoa kellekkään. Kun kävin myöhemmin, koputin saunaan katsoi ympärille ja otti sisälle saunassa otti heti kalun suuhun sanoi että joskus pitää näin tehdä ja et kerro kellekkään. Olin jo kuusitoista kun oleskelin kotona ja satui katsomaan naapuriin, emäntä lämmitti saunaa. Siellä oli myös joku mies. Hiippailin kuuntelemaan, oli vähän hämärää katsoin sievästi ikkunasta emäntä imi paksua kalua innoissaan sitten meni lauteen reunalle mies työnsi paksua kalua sisäänemäntä käänsi päätä taakse kun teki niin hyvää, läksin pois ja ajattelin saankohan minäkin joskus.
      Meni joku viikko kun huomasin saunomisen kävelin talon kautta ei näkynyt ketään koputin oveen, Emäntä avasi oven ja oli mielissään, veti sisään ja vähän päästä hyväil kalua sanoin haluan sitäkin, katseli minua oletko koskaan puistin päätä, jännitti pirusti kun nojasi lauteeseen ja levitti jalkoja emäntä ohjasi sisään imin samalla laillakun mies nännejä katsoi silmiin ja sanoi vai ensimmäistä kertaa kuiskasi tehdään hitaasti niin nautit pitkään pillu oli märkä Emäntä hoki ihana nuori kalu työntelin sisään kun yritin hidastaa hoki pane pane panin lujaa ja silloin laukesin tuntu paljon paremmalta kuin käteen veto.
      Emäntä kysyi onko kiire sanoin ei kotona ole ketään, antoi märän pusun sitten tulet tupaan. Emäntä lukitsi ovet ja sammutti valot nyt saadaan olla rauhassa, mentiin makkariin. Emäntä antoi imeä nännejä kuiskas on niin pitkä aika taas kun viimmeksi. Piti sitten kontata niin että imi kalua tunsin hyväili kunnolla pyllynreikää sormi kävi vähän sisällä, emantä kääntyi pane takaa pane kuin ottaisit väkisin, pidin ranteista kiinni ja pidin sivulla, kerroin korvaan nyt vieras iso mies panee sinua väkisin pillu tuli heti märäksi, emäntä kysyi missä vieras panee sanoin tulee väkisin saunaan et voi mitään iso kyrpä painuu sisään pelkäät että tulet raskaaksi mies vaan nai ja sanoo ei tässä kumia tarvi paljas kyrpä painuu syvälle.
      Emäntä oli aivan kuumissaan nosteli pyllyä, vaikka oli vanha noin 64 pakarat oli kiinteät painelin kunnolla sanoin nyt siitän sinut emäntä huusi ja painoi pään petiin laskin sisään rojahdin emännän viereen. Sain suukkoja ole ihana, sanoin sinä olet opettanut otti halaukseen senkin kiimakyrpä. Jatkoimme pitkin yötä ja opin lisää.

• Anonyymi

Olin neljätoista ja olin sedän ja hänen vaimon kanssa heidän mökillä usein meillä ei ollut mökkiä. Kuljin sedän kanssa kalalla, kerran tultiin aika myöhään ja sauna oli riittynyt kun sedän vaimo oli nukkumassa, Kalervo sanoi humalassa ja nukahtanut.
      Laittoi puita saunaan oli 40 ast, sanoi että menee lämmittelemään kun vähän kastuttiin, huusin ovelta voinko tulla lämmittelemään, tule vaan.
      Istuttiin alasti, istuin lauteilla vähän kyysyssä, katseli ja sanoi et ole vissiin nykyään ollut miespuolisen kanssa saunassa,sanoin en ole ilennyt.
      Kari sanoi älä ujostele sinusta on tullut seksikäs nainen ja kasvat koko ajan lisää.
      Istuin oikeastti selkä suorana rinnat oli jo mandariinin kokoiset olin vähän ylpeä niistä, ja pillussa karvoja. Käytiin jäähyttelemässä ja sain sedältä väkevän paukun tunsin että vaikuttaa. kun mentiin saunaan istuin päässä jalt koukussa, tiesin että pillu näkyy hyvin, ajattelin että saan nähdä sedän kalun kunnolla.
      Kari sanoi et ole vissiin nähnyt miehen kalua oikein kunnolla sanoin hiljaa en ole, näytätkö. Kari tuli viereen istumaan , kalu roikkui pitkänä ja pehmeänä.
      Haluatko tuntea miten se kasvaa ota kiinni.
      Otin kalusta kiinni se oli pehmyt Kari kertoi että siihen tulee verta pallien alta olevasta lihaksesta, tunsin kuinka se alkaa pidetä ja nousta, Kari piti kättä jalan päällä kohta käsi ei yltänyt sen ympäri Kari kokeili pieniä pillun huulia siveli sievästi, tuli tunne voin enemmän koskea pidin ensikertaa kalusta kunnolla kiinni, ihailin sen komeutta ja kovuutta, sormi kävi sisällä sentin pari teki mieli sanoa enemmän.
      Kari nousi ja rupesi pesemään sai pestyä kysy pitääkö hiukset pestä, seisoin kun Kari pesi hiuksia tunsin hivelyä pyllyssä se oli kova kalu, Kari kuiskasi tunnetko ja laittoi kalun jalkojen väliin työnsi niin että näkyi etupuolelta puristin jalkoja yhteen sain sen pillua vasten , silloin tunsin ekakertaa miten miehen kalu vaikuttaa. Kari virutti itsensä ja meni mökin puolelle. Syötiin iltapalaa sauna takin pidin löysästi että Kari näkee rinnat. Kari meni nukkumaan vaimonsa viereen itse olin ylä parvella.
      Ritva kuului kuiskaavan nukkuuko Sonja sanoi on nukkunut pitkään, Ritva otti peittoa pois jalaitto kortongin, nousi päälle, sormetin itseäni olin huutaa kun sain niin ison orgasmin, kuulin pitkää kun Ritva huokaili ja äänteli.
      Seuraavana päivänä Ritva sanoi lähden samalla kotiin siivoamaan kun käyt kaupassa. Lähtö meni iltapäivälle kun Kari tuli kysyi mennäänkö huommenna kalalle. Kari opetti laittamaan liharuokaa , paistamaan ja kypsyttämään kattilassa.
      Sain Karilta mietoa viinaa istuttiin terassilla ja nautittiin auringosta. Kari sanoi oliko eilen väärin siellä saunassa , sanoin eihän siinä mitään tapahtunut sain tutustua rauhassa parempi näin kun ulkona poikain kanssa, olen minä työntänyt äidin dildon sisään se on iso teki aika kipeään ensi kerran, Kari nauroi ensikerran taidat olla aika tyttö. Illalla kun oli nukkumaan meno aika sanoin Karille voinko nukkua alhaalla, mietti ja sanoi voit kai.
      Odtin innolla, menin etuosaan makuulle että voidaan katsoa televisiota, sieltä ei tullut mitään kunnollista kysyin katsotaanko netistä Katsoin kun Kari laittoi tietokonetta aloin jo haluta ainakin koskea.
      Katseli tietokoneesta sellaisen että on noin 18v eroottinen. otettiin alussa juomia, Katsottiin vähän aikaa Kari tuli lähemmäs en ollut tietävinään käsi tuli kyljelle, Kari sanoi on aika eroottinen saanko tulla lähelle ? Tunsin ihanasti kalun lähellä ja kiinni pyllyssä nostin jalkaa huh tunsin paljaan kalun jalkojen välissä pikkarit painui pillun huulien väliin. Katsottiin aika pitkään laskin pikkarit halusin tuntea paljaan kalun se oli kiinni pillun huulissa en aina katsonut kuvaa vaan olin silmät kiinni.Käännyin Karin suuntaan sanoin halua nyt koskea kunnolla, Karilla oli jo tosi kovana, kysyi saanko ja imaisi rinnoista sanoin kukaan ei koskaan ole koskenut, annoin kunnolla suukotella ja imeä nännejä mieletön tunne samalla sormet kosketteli sanoin Karille
      Haluan sisään, Kari nousi ja laittoi kumin kysyi oletko valmis, olin ollut koko päivän valmis sanoin Karille kokeile olin niin märkä kuin olen koskaan ollut Kari oli seljällään, saat tulla omaan tahtiin jännitin pirusti kalu oli suulla istuin se meni yllättävin hyvin sisään tuntui että halkean mutta tunne oli ihana kari antoi tunnustella, aloin liikkua se oli eriä kun dildo liikuin vähän suutelin hulluna Karia muistan hoin vain olet ihana olet ihana tuntui että olen ihan täynnä mutta halusin lisää sanoin Karille nyt tulee jotain huusin ja tärisin sain eka orgasmin kalusta Karin kalu oli vielä kovana Kari pani sievästi huusin koko ajan Kari lasku kumiin tunsin ekakerran mltä tuntuu makasin pitkkän Karin päällä. Yöllä menin kainaloon Kari nukkui eikä herännyt itse mietin tämä oli ensimmäinen. aamulla heräsin kaikki oli valmista aamupalat ja kaikki. Istuin Karin syliin ja suutelin, olit ihana mun eka. syötiin ja levähdettiin, Olin Karin kainalossa kun Ritva soitti, kyseli kaikkea Kari sanoi tullaan puolilta päuivin

• Anonyymi

Minut kutsuttiin Karin veljen luo lapsen vahdiksi, olin jo silloin 17v . Pojat 13v kaksoset oli vähän villejä illalla menin nukkumaan vanhempoien sänkyyn, olin vain pikkarit jalassa peiton alla. Pojat halusi myöhemmin tulla samaan sänkyyn. Huomasin että yrittävät muka nukkua peiton alla, tiesin haluavat nähdä rinnat. Muistin miten minä halusin nähdä Karin kalun silloin jännitti. Jouni ja Jarno olivat jo aivan kiinni kyljessä, olin silmät kiinni tunsin kuinka peitto laskeutui hiljaa se hiveli nännejä jotka oli räjähdyspisteessä ne oikein kipristeli tunsin sen.
        Toinen pojista kokeili rintoja ja toinen perässä. Heräsin ja kysyin nämäkö kiinnostaa kumpikin nyökkäsi. Sanoin kokeilkaa ja imekää tissiä jos haluatte. Mieletön ilotulitus pillussa kun kaksi kokematonta imee tissiä. Kokeilin käsillä kummallakin seisoi, kalu noin käristemakkaran kokoinen, Pojat halusi kokeilla pillua molempien sormet seikkaili siellä, mietin en minä voi mitenkään laskeuduin alas imin kummankin kalua vuoroin kohta sai kalun räjähtämään ja siirryin toiseen ja se räjähti kans , olin poikain keskellä, sanoivat sinulla on parempi suu kuin meillä kummallakaan. Eikä ette kai ole, nauroivat ollaan.
        Jonkin ajan päästä tunsin keviän kosketuksen posliini pillun päällä. Katsoin sivulle nappisilmät katsoi minua ja laskeutui alas tuli sievästi jalkojen väliib ja alkoi nuolla, opetin käätä liikuttamalla mistä nuollaan ja halusi imeä, siirsin siihen missä tuntuu hyvältä.
        Toinen nousi ja suuteli ja imi nännejä yhtä äkkiä tunsin kalu painuu sisään ensin yritin estää mutta muistin minkälaine mun eke kerta oli ja mitkä halutannoin pillua alkoi aika heti haluttaa itselläkin kunnolla poika tikkasi tuntui hyvältä painelin käsillä pyllyä kohta jäykisty ja ruikki sisään toinen tuli tilallesamallainen kalu se että oli kaksi sai minut laukeamaan kohta sain lisää spermaa pyyhin paperilla nauroin tehän paljon laskitte. Yöllä aina jompi kumpi nousi ja nai, olin aina valmis ensi pistosta lähtien halusin aina heti. Aamulla keräsin paperia lattialta niitä oli kuusi kappaletta, nauratti sain kalua ja pojat sai pillua eka kerran.
        Seuraavana iltana kuljin pikkarit päällä, sain vähän väliä koskettelua, vähän minä keimailinkin. seisoin sängyn vieressä pojat nousi ja kaatoi minut toine oli heti rinnoissa kiinni huokailin kuin kiimapillu jalat nousi ja sain sisään yritin muka estellä pojat kiihottu lisää kumpikin nai kahdesti kun tilanne oli mikä oli seisoi heti kun oli lauennut.
        Sanoin tästä ei sitten puhuta, tiesin kyllä että oltiin alaikäisiä linnaa ei tule.
        Meni aikaa kun Kari soitti Ritva on äidillään kylässä ajoi skootterilla heti paikalle.
        Oli taas elämys saada kunnon isoa naitatin itseäni kolme kertaa kun sain paljaalla se oli vielä kiimsempaa kuin ennen, lähdin pois hyräilin ajaessa, pysähdyi kokeili pillun kohdalta se oli märkä haistelin spermaa, kotona menin heti suihkuun runkkasin limasta pillua tulin melkein heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut kutsuttiin Karin veljen luo lapsen vahdiksi, olin jo silloin 17v . Pojat 13v kaksoset oli vähän villejä illalla menin nukkumaan vanhempoien sänkyyn, olin vain pikkarit jalassa peiton alla. Pojat halusi myöhemmin tulla samaan sänkyyn. Huomasin että yrittävät muka nukkua peiton alla, tiesin haluavat nähdä rinnat. Muistin miten minä halusin nähdä Karin kalun silloin jännitti. Jouni ja Jarno olivat jo aivan kiinni kyljessä, olin silmät kiinni tunsin kuinka peitto laskeutui hiljaa se hiveli nännejä jotka oli räjähdyspisteessä ne oikein kipristeli tunsin sen.
        Toinen pojista kokeili rintoja ja toinen perässä. Heräsin ja kysyin nämäkö kiinnostaa kumpikin nyökkäsi. Sanoin kokeilkaa ja imekää tissiä jos haluatte. Mieletön ilotulitus pillussa kun kaksi kokematonta imee tissiä. Kokeilin käsillä kummallakin seisoi, kalu noin käristemakkaran kokoinen, Pojat halusi kokeilla pillua molempien sormet seikkaili siellä, mietin en minä voi mitenkään laskeuduin alas imin kummankin kalua vuoroin kohta sai kalun räjähtämään ja siirryin toiseen ja se räjähti kans , olin poikain keskellä, sanoivat sinulla on parempi suu kuin meillä kummallakaan. Eikä ette kai ole, nauroivat ollaan.
        Jonkin ajan päästä tunsin keviän kosketuksen posliini pillun päällä. Katsoin sivulle nappisilmät katsoi minua ja laskeutui alas tuli sievästi jalkojen väliib ja alkoi nuolla, opetin käätä liikuttamalla mistä nuollaan ja halusi imeä, siirsin siihen missä tuntuu hyvältä.
        Toinen nousi ja suuteli ja imi nännejä yhtä äkkiä tunsin kalu painuu sisään ensin yritin estää mutta muistin minkälaine mun eke kerta oli ja mitkä halutannoin pillua alkoi aika heti haluttaa itselläkin kunnolla poika tikkasi tuntui hyvältä painelin käsillä pyllyä kohta jäykisty ja ruikki sisään toinen tuli tilallesamallainen kalu se että oli kaksi sai minut laukeamaan kohta sain lisää spermaa pyyhin paperilla nauroin tehän paljon laskitte. Yöllä aina jompi kumpi nousi ja nai, olin aina valmis ensi pistosta lähtien halusin aina heti. Aamulla keräsin paperia lattialta niitä oli kuusi kappaletta, nauratti sain kalua ja pojat sai pillua eka kerran.
        Seuraavana iltana kuljin pikkarit päällä, sain vähän väliä koskettelua, vähän minä keimailinkin. seisoin sängyn vieressä pojat nousi ja kaatoi minut toine oli heti rinnoissa kiinni huokailin kuin kiimapillu jalat nousi ja sain sisään yritin muka estellä pojat kiihottu lisää kumpikin nai kahdesti kun tilanne oli mikä oli seisoi heti kun oli lauennut.
        Sanoin tästä ei sitten puhuta, tiesin kyllä että oltiin alaikäisiä linnaa ei tule.
        Meni aikaa kun Kari soitti Ritva on äidillään kylässä ajoi skootterilla heti paikalle.
        Oli taas elämys saada kunnon isoa naitatin itseäni kolme kertaa kun sain paljaalla se oli vielä kiimsempaa kuin ennen, lähdin pois hyräilin ajaessa, pysähdyi kokeili pillun kohdalta se oli märkä haistelin spermaa, kotona menin heti suihkuun runkkasin limasta pillua tulin melkein heti.

Ja säkin sekopää esität sekä miestä että naista. Runkkaisit normaaleille asioille tai menisit terapiaan.

• Anonyymi

Pääsimme maalle joka kesäksi. Nukuimme serkkujen kanssa aitassa ,missä meillä oli patjoja laitettu seinän viereen .
      Serkku likat olivat mua minua hieman vanhempia,itse olin käynyt sinä vuonna riparin .saavuin mummolaan hieman jälkeen juhannuksen .
      Olin runkkaillut jo talven mittaan ja huomasin kuinka herkästi minulla alkoi seisomaan tyttöjen läheisyydessä. Ja seisokkia oli vaikeaa peittää kullin koon takia.
      Tytöt huomasivat ja tekivät kaikkensa että minulla olis seisonut ,kikattivat ja kiusasivat.
      Kun menimme nukkumaan ,päällä oli vaan pienet pikkuhousut ja Topin tapaiset jotka peittivät huonosti kasvaneet rinnat.
      Punastelin .
      Huomasin että he olivat kiinnostuneet mitä minulla oli boksereissa ,ja olivat päättäneet ottaa selvää mitä pidän piilossa.
      Kyselivät ja kiusasivat minkä ehtivät.
      Yhtenä iltana kun menimme nukkumaan,minut laitettiin nukkumaan heidän väliin,
      Ja hetken kuluttua toinen tytöistä löysi muka omat likaiset pikkarinsa mun tyynyn alta. Heti mua kiusattiin ,ja toinenkin muka löysi omat pikkarinsa mun tyynyn alta. Tiesin heti että mua vedätettiin.
      Mulle sanottiin että nyt saat luvan kanssa haistella
      Pikkareita jos runkkaan heidän nähden.
      Laitoin leikin eteenpäin ja sanoin että he saavat runkata minua jos saan nähdä ja kokeilla heidän pillua. Niin lähti tosi ihan leikki liikkeelle
      Se oli ihanaa ja opettavaista,saimme tutustua toisiimme ja opetella mitä kivaa saimme aikaan leikillämme. Sain eka kerran nähdä kun nainen saa orkun ja mille nuori nainen tuoksuu ja maistuu.
      Siitä kesästä meni monta vuotta kun juttelin kyseisten serkku tyttöjen kanssa. Olemme viettäneet monta ihanaa hetkeä sen jälkeen samaisessa mummolassa ,mikä on muuttunut suvun kesän viettoa paikaksi.

• Anonyymi

Hyviä kirjoituksia 🥰

• Anonyymi

Onpas outo, autistinen pedarilanka. Mitä vittua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Just niin! Taisi kuitenkin kiinnostaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tääl­t­ä löydä­­t nop­­­easti suku­­pu­­­olta, suh­­­teita, tre­­­ff­­­it 👉 http://2533444.com/H/Z2tIw 👈

• Anonyymi

Lueskelin tämän keskustelun läpi ja kaikenlaisia muistoja tulvi omaankin mieleeni. Jouduin kulkemaan vanhempieni kanssa saunassa 16 vuotiaaksi asti kun asuimme sellaisessa taloyhtiössä, jossa saunomisaika oli hyvin rajoitettu. Tottakai tuossa iässä seksuaalinen heräämiseni oli jo tapahtunut ja toki aiemminkin. Äiti oli hyvin kaunis ja muodokas nainen tuohon aikaan ja enhän minä mitään vieteilleni voinut kun hän siellä alasti oli. Hänellä kun oli iso ja muhkea takapuoli, kiinteät muhkeat rinnat ja useimmiten siististi trimmattu haarojenväli, taisipa joskus ollu posliinikin mikäli oikein muistan, mutta en ole täysin varma. Olen jälkeenpäin tuntenut syvää häpeää tästä asiasta ja osin vieläkin... Mutta olen yrittänyt perustella asiaa siten itselleni päästäkseni siitä yli että kyllä varmasti jokainen teinipoika olisi samassa tilanteessa käyttäytynyt samoin ja olihan hän vastakkaisen sukupuolen edustaja kuitenkin, vaikka hän äitini olikin.

• Anonyymi

No terve.
        Olen47v nainen ja kiinnostaa kovasti lukea näitä juttuja...muutaman kerran olen salaa katellu kun poika ja sen kaveri seisottelevat kyrpiänsä mun läsnäollessa...että selvästi tämmönen vanhempiki noita kiihottaa...onhan se mukavaa kun tuntee olevansa poikien mielestä haluttava❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No terve.
        Olen47v nainen ja kiinnostaa kovasti lukea näitä juttuja...muutaman kerran olen salaa katellu kun poika ja sen kaveri seisottelevat kyrpiänsä mun läsnäollessa...että selvästi tämmönen vanhempiki noita kiihottaa...onhan se mukavaa kun tuntee olevansa poikien mielestä haluttava❤

Minkälaisissa tilanteissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisissa tilanteissa?

No mielestäni ihan normi tilanteita...kuulin vaan tuon poikani kaverin puhuvan...pojalle sano että tuo äitis on hyvän näkönen . Rupiaa kuulemma kulli kovettuun kun sitä kattoo... en tiedä meinaavakko yrittää jotain...❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mielestäni ihan normi tilanteita...kuulin vaan tuon poikani kaverin puhuvan...pojalle sano että tuo äitis on hyvän näkönen . Rupiaa kuulemma kulli kovettuun kun sitä kattoo... en tiedä meinaavakko yrittää jotain...❤

Äitini ja tätini kiusoittelivat ennen minua ja serkkuani kun heitä vähän sillä silmällä katsottiin 😄 Tätini oli kerran pelkät pikkuhousut jalassa kun heillä kävin ja siivoili kaikessa rauhassa. Minä ihailin kulli kovana. Äitini kiusoitteli serkkuani kun oli meillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitini ja tätini kiusoittelivat ennen minua ja serkkuani kun heitä vähän sillä silmällä katsottiin 😄 Tätini oli kerran pelkät pikkuhousut jalassa kun heillä kävin ja siivoili kaikessa rauhassa. Minä ihailin kulli kovana. Äitini kiusoitteli serkkuani kun oli meillä.

Lisäystä vielä. Serkkuni tuli kerran meille ja äiti oli laittanut pyykkejä kuivumaan ja siinä oli myös iso osa alushousuja. Ne oli toinen toistaan seksikkäämpiä. Serkkuni niitä otti siitä käsiin ja fantasioi että kun näkisi ne äitini päällä. Ne oli sellaisia edestä täysin läpinäkyviä lähes kaikki. Ei pitsiä, mutta sellaista materiaalia kuin sukkahousut... en osaa tarkemmin selittää :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan vilautellut tms?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan vilautellut tms?

Olen ajatellut kyllä...en vielä uskaltanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet vain ihan ns.tahattomasti 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rohkeasti vaan,voit ottaa vaikka pienen viini lasillisen jännityksen poistoon.😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kroppainen nainen olet jos saan kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kroppainen nainen olet jos saan kysyä?

No yhden lapsen synnyttänyt...47v mitä tästä nyt kertois...en mikään supermalli mutta sanotaan katseen kestävä. Yksinhuoltaja. Sen takia täällä halusin kirjottaa anonyymisti...kiihottavaa lukea näitä juttuja...ja salaa katella kun poikien etumus pullottelee...ilmeisesti minusta kiihottuvat...ja sitten hävettää että täälä se tarkoitus lukea...sitten tyydytän itseni ja taukoaa....sitten taas uudestaan tänne ja etsiä kiihottavia tarinoita"tosi" tarinoita toivoen😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yhden lapsen synnyttänyt...47v mitä tästä nyt kertois...en mikään supermalli mutta sanotaan katseen kestävä. Yksinhuoltaja. Sen takia täällä halusin kirjottaa anonyymisti...kiihottavaa lukea näitä juttuja...ja salaa katella kun poikien etumus pullottelee...ilmeisesti minusta kiihottuvat...ja sitten hävettää että täälä se tarkoitus lukea...sitten tyydytän itseni ja taukoaa....sitten taas uudestaan tänne ja etsiä kiihottavia tarinoita"tosi" tarinoita toivoen😉

Mukava kuulla 😉 jotain seksikkäitä alusvaatteita voisit kokeilla alkuun ja ns vahingossa kulkea poikien edessä. Yks mitä täti teki joskus meille oli se, että hän meni suihkuun ja "unohti" pyyhkeensä. Sitten sitä pillu paljaana haettiin ja peppua keikutettiin oikein tahallaan 😄 Ai että ku alkaa etumus pullottaa itsellänikin taas kun näitä aikoja muistelen 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla 😉 jotain seksikkäitä alusvaatteita voisit kokeilla alkuun ja ns vahingossa kulkea poikien edessä. Yks mitä täti teki joskus meille oli se, että hän meni suihkuun ja "unohti" pyyhkeensä. Sitten sitä pillu paljaana haettiin ja peppua keikutettiin oikein tahallaan 😄 Ai että ku alkaa etumus pullottaa itsellänikin taas kun näitä aikoja muistelen 🤪

N47v
        En voi kieltää etteikö kiihottais...rintsikat ja stringit...mustat...tosiaan pitäis sheivata vähän että pystyis stringit laittaa...vähä geimaillen kävellä poikien läheltä...no joo nyt tää menee liiallisuuksiin...tsiisus toisaalta kiihottavaa oikeesti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N47v
        En voi kieltää etteikö kiihottais...rintsikat ja stringit...mustat...tosiaan pitäis sheivata vähän että pystyis stringit laittaa...vähä geimaillen kävellä poikien läheltä...no joo nyt tää menee liiallisuuksiin...tsiisus toisaalta kiihottavaa oikeesti...

Just niin 🥵 vaikka en sua tunne, niin muukin alkaa panettaa ihan tautisesti. Jos mahdollista, niin sheivaa kaikki pois tai jätä sellainen sopiva tussu. Sitten sellaiset läpinäkyvät mustat tosi vähän peittävät narustringit sekä stay up sukat. Siihen vielä korkkarit, niin Ai että 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin 🥵 vaikka en sua tunne, niin muukin alkaa panettaa ihan tautisesti. Jos mahdollista, niin sheivaa kaikki pois tai jätä sellainen sopiva tussu. Sitten sellaiset läpinäkyvät mustat tosi vähän peittävät narustringit sekä stay up sukat. Siihen vielä korkkarit, niin Ai että 😌

Oikeestikko? No ei naru stringejä silti...kiihotuikko...minkä ikäinen olet...saiko nämä ajatukset kyrvän kovaksi...olis kiva tietää ...jalkoväli mulla vähän kostui😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestikko? No ei naru stringejä silti...kiihotuikko...minkä ikäinen olet...saiko nämä ajatukset kyrvän kovaksi...olis kiva tietää ...jalkoväli mulla vähän kostui😉

35v olen itse. Kyllä kiihotun. Nyt vielä enemmän kun tiedän että sinäkin kastuit 🥵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

35v olen itse. Kyllä kiihotun. Nyt vielä enemmän kun tiedän että sinäkin kastuit 🥵

Sen verran vielä lisäystä edelliseen että olen kevättalvella eronnut pitkästä 10 vuoden suhteesta ja ajatukset on vähän levottomat välillä 😉😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau...tää on kiihottavaa kun huomaa jonku olevan samalla aaltopituudella...istun tällähetkellä keittiönpöydän äärellä t paita...stringit...toivon että poika ei pääse yllättään...sykkii kyllä kivasti...luultavimmin tää johtaa orkkuun...❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau...tää on kiihottavaa kun huomaa jonku olevan samalla aaltopituudella...istun tällähetkellä keittiönpöydän äärellä t paita...stringit...toivon että poika ei pääse yllättään...sykkii kyllä kivasti...luultavimmin tää johtaa orkkuun...❤

Käytätkö Kik messengeriä? Olisi kiva kirjoitella sun kans anonyymisti. Toisiamme viihdyttääksemme ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran vielä lisäystä edelliseen että olen kevättalvella eronnut pitkästä 10 vuoden suhteesta ja ajatukset on vähän levottomat välillä 😉😄

Ymmärrän...😘 minulla mieli laukkaa kans...välillä tosin hävettää täälä jutella...kiihottuneena jotenki avoimempaa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän...😘 minulla mieli laukkaa kans...välillä tosin hävettää täälä jutella...kiihottuneena jotenki avoimempaa😉

Olisi kiva jutella sun kans messengerissä vähän tuhmempiakin ;) Minkälaiset stringit sulla on nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö Kik messengeriä? Olisi kiva kirjoitella sun kans anonyymisti. Toisiamme viihdyttääksemme ;)

En käytä semmosia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä semmosia...

Saisiko sinuun yhteyden jollain muulla tavalla. Ja ihan siis anonyymisti aluksi? :) Jos lataat tuo KIK messengerin, niin voisin lähettää tunnukseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko sinuun yhteyden jollain muulla tavalla. Ja ihan siis anonyymisti aluksi? :) Jos lataat tuo KIK messengerin, niin voisin lähettää tunnukseni.

Tää riittää minulle...kiitos kumminki mutta kirjottelen tänne mieluummin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää riittää minulle...kiitos kumminki mutta kirjottelen tänne mieluummin

Ok. Ymmärrän. Olisi ollut kiva kirjoitella kahden kesken...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ymmärrän. Olisi ollut kiva kirjoitella kahden kesken...

Voihan tääläkin kirjoitella mitä haluaa ettei muut tiedä kuka olet😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan tääläkin kirjoitella mitä haluaa ettei muut tiedä kuka olet😘

Voi toki :) Joko poika tuli koulusta kotiin? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi toki :) Joko poika tuli koulusta kotiin? ;)

N47v
        Tuli kotiin mutta eipä siinä mitään tapahtunu...tänään illalla sauna...hmm...jotain vois suunnitella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N47v
        Tuli kotiin mutta eipä siinä mitään tapahtunu...tänään illalla sauna...hmm...jotain vois suunnitella

Saunaan ja sielä karvojen ajelua 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saunaan ja sielä karvojen ajelua 😉

No kuule ajeltu on...😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule ajeltu on...😉

Oikeinko kaikkiko? 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeinko kaikkiko? 😎

No ei nyt kaikkia silti...😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei nyt kaikkia silti...😉

Minkäs verran jätit tussua? ;) Kyllä niin vanhat muistot tulee näistä mieleen kun tätini ja äitini pistivät nuorempina parastaan... Olivat kauniita ja seksikkäitä naisia. Muotoja löytyi kummaltakin. Molemmilla pituutta 165 cm ja suht kiinteät kropat. Äidilläni oli 85B kuppikoko, tädilläni vähän pienemmät rinnat. Peppu oli muhkea ja kiinteä molemmilla. Siistityt pillunkarvat muistan myös. He kun olivat yhdessä, niin he puhuivat aina hyvin seksistisiä asioita ja nauroivat viekkaasti. Silloin olin kuumana kun löysin sen videon, jossa äitini esitteli estoitta pilluaan kameralle ja puhui puhelimessa... Vekkulia hymyilyä ensin ja sitten haarat täysin auki...huh huh ja kyseli samalla isältäni joka kuvasi että "Näkyykö mitään"? ja iski silmää ;) Äitini oli tosi tarkka pillustaan aina. Muistan kun meillä oli vesivahinko joskus ja oli lämminvesikin välillä poikki, niin hänen suurin huolensa oli että kuinkas nyt sais pillunsa pestyä :D Voi voi... onnekkaita on ne miehet, jotka heitä saivat naida. En voi muuta sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs verran jätit tussua? ;) Kyllä niin vanhat muistot tulee näistä mieleen kun tätini ja äitini pistivät nuorempina parastaan... Olivat kauniita ja seksikkäitä naisia. Muotoja löytyi kummaltakin. Molemmilla pituutta 165 cm ja suht kiinteät kropat. Äidilläni oli 85B kuppikoko, tädilläni vähän pienemmät rinnat. Peppu oli muhkea ja kiinteä molemmilla. Siistityt pillunkarvat muistan myös. He kun olivat yhdessä, niin he puhuivat aina hyvin seksistisiä asioita ja nauroivat viekkaasti. Silloin olin kuumana kun löysin sen videon, jossa äitini esitteli estoitta pilluaan kameralle ja puhui puhelimessa... Vekkulia hymyilyä ensin ja sitten haarat täysin auki...huh huh ja kyseli samalla isältäni joka kuvasi että "Näkyykö mitään"? ja iski silmää ;) Äitini oli tosi tarkka pillustaan aina. Muistan kun meillä oli vesivahinko joskus ja oli lämminvesikin välillä poikki, niin hänen suurin huolensa oli että kuinkas nyt sais pillunsa pestyä :D Voi voi... onnekkaita on ne miehet, jotka heitä saivat naida. En voi muuta sanoa.

No sen verran että stringit peittää 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen verran että stringit peittää 😉

Käytätkö sellaisia edestävä paljastavia stringejä? 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N47v

Olitteko yhdessä saunassa ?

• Anonyymi

Hei! Om­a stream. Sisäänkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­­tää hauskaa 👉 http://5206699.com/H/W5vH 👈

• Anonyymi

Et­­si seks­­­ikump­­pani! Määri­­­tä para­­­metr­it ja kaup­unki 👉 http://a2965.com/H/Zs3Z 👈

• Anonyymi

He­­­i! Ku­­ts­um­­­me sinu­­t kä­­ym­­ään uude­­­ss­­­a chatis­sa! Mei­­tä on yl­i mil­joona! 👉 http://2833444.com/H/2Nq2W 👈

• Anonyymi

Tai sitten koko pullon ja otat emännänjatkon. Siihen istut ja haarat leviälle niinkuin tuola ylemmissä viesteissä se yks nainen teki 😅😉 kyllä pojat muistelis lämmöllä.

• "Tai sitten koko pullon ja otat emännänjatkon."

En ole maalta, enkä ymmärtänyt, mitä viestissä tarkoitettiin. Onko pullon edellä oleva sana 'koko' painovirhe ja tarkoittaa 'joko'. Mikä on emännänjatko? Kiitos tiedosta. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

"Tai sitten koko pullon ja otat emännänjatkon."

En ole maalta, enkä ymmärtänyt, mitä viestissä tarkoitettiin. Onko pullon edellä oleva sana 'koko' painovirhe ja tarkoittaa 'joko'. Mikä on emännänjatko? Kiitos tiedosta. 🌹👀

Porrasjakkara.

• Anonyymi kirjoitti:

Porrasjakkara.

Kiitos tiedosta! 🌹👀

• Anonyymi

Minkä tyyppistä karvoitusta Rva 47 yleensä tykkää pitää? Mietin että laita sauna päälle jos mahdollista ja pyydä poikasi saunomaan. Sitten lähdet edeltä ns. pesulle ja alat sheivata karvojasi. Se jos mikä toimii!

• Anonyymi

Onko N47 saanu tilanteita aikaan?

• Anonyymi

H­­­e­­i! Kutsumme sinut käymään u­ude­ss­a cha­tissa! Mei­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://4126555.com/H/8vVi 👈

Ketjusta on poistettu 144 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      319
      3550
    2. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      260
      2101
    3. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      2006
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      87
      1520
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1112
    6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      36
      867
    7. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      57
      831
    8. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
      Tunteet
      86
      815
    Aihe