Moron!
Mistä mahtaisi löytyä tukeva höyläpenkki autotalliini rakennettavaan verstaaseen?
Kouluilta olen kysellyt vanhoja, muttei ole ollut myynnissä.
Rautakaupoissa olen törmännyt vain joihinkin kiinalaisiin hirvityksiin.
Mistä höyläpenkki?
20
30197
Vastaukset
- Mauno
Kyllähän noita höyläpenkkejä löytyy kun vaikka internetistä etsit www.google.com sivulta. Suomalaisiakin valmistajia on vaikka kuinka monta, sieltä vaan valitsemaan.
- Markus.U
Tuo viimeinen voisi olla hyvä. Muut 2 ovat sontaa.
- Hepuli
Hei, vilkaise Keltaisen Pörssin kotisivuja, ainakin tänään näkyy olevan myynnissä vanha kansakoulun höyläpenkki Mäntsälässä.
- Henkka
Mulla on ylimääräisenä vanha höyläpenkki.
Soita 044-4252293- Kouluun ja kotiin
Katso www.koulusalo.fi
- perttuliina
Kouluun ja kotiin kirjoitti:
Katso www.koulusalo.fi
Jyväskylässä on joku firma mikä niitä tekee. Itse ostin autotalliin seinäpenkin, mahtuupahan autokin talliin.. Tais olla sivut www.hoylapenkki.fi
- Debo
perttuliina kirjoitti:
Jyväskylässä on joku firma mikä niitä tekee. Itse ostin autotalliin seinäpenkin, mahtuupahan autokin talliin.. Tais olla sivut www.hoylapenkki.fi
Varmaan kummiskin paras löytyy mittojen mukaan tehtynä tuolta www.kuokkala.com sivulta.
- Höyläpenkki!
www.marttila.biz
- Höyläpenkki
Minulla on Tampereella sellainen vanha höyläpennkki myynnissä.
Se on varmaan 50 v. vanha, massiivinen ja kaipaa ehostusta.
Jos kiinnostaa voin lähettää kännykällä kuvan (kuvia).
t. j.hilska 0400-325 812- käytetty höyläpenkki
Terve,
Onkohan tuo höyläpenkki vielä myynnissä, olisin kiinnostunut?
t. Jussi 041-5334252
- Latelatetosiaan
kuokkalan ostin, ehdoton valinta!
- Tilaa varastoon
Myytävänä vanha höyläpenkki.
puh. 040-7739873- Ana
Onko vielä myynnissä?
- Kannatti tilata
Ana kirjoitti:
Onko vielä myynnissä?
Tilasin
jyväskylästä 1-opp penkin mökilleni. Tuli parissa päivässä kuormurilla perille kannatti kyllä ostaa kuokkala. Sain ite valita kanteen pellavaöljykäsittelyn ja alle tuli säätöjalusta. Se oli toi koulukalustefirma www.kuokkala.fi
- Ite ostannu
Opetusvirasto myy ainakin käytettyjä höyläpenkkejä helsingissä.
- make99
Minulla olisi oikein tukeva vanhan huonekkalutehtaan penkki myynnissä
jos kiinnostunneita yhteyden otto puh. 0451966860
- hyvä
Sieltä jyväskylän firmasta tilattiin appiukolle lahjaksi höyläpenkki taisi olla nimeltään seinäpenkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885