Kysyttäessä

AROSUSI-09

miten mies voi olla wicca eli pakana ja palvoa maan femiinistä olemusta vastaan,että so what.Palvonhan mä naisia muutenkin:D

4

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaina

eikä mikään palvoa pelkkiä pippelillisiä jumaluuksia (joka siis löytyy myös Pyhältä Henkilöltä, koska hänkin on kuulema maskuliinen).

"Palvonhan mä naisia muutenkin:D"

tähän jo tavaksi tullut lainaus:
      "Let My worship be in the heart that rejoices, for behold ~ all acts of love and pleasure are My rituals..."

Tosin, mikä minä nyt olenkaan turpaani repimään, sillentod. ole mikään wicca. Blessed Be.

• AROSUSI-09

:D...tolta kantilta katsoen heidän juttunsa on aika hauska...mutten siitä rupea revittelemään,koska en taasen siihen jengiin kuulu:P

• jaina
        AROSUSI-09 kirjoitti:

:D...tolta kantilta katsoen heidän juttunsa on aika hauska...mutten siitä rupea revittelemään,koska en taasen siihen jengiin kuulu:P

meille esitettäisiin manipulativiinen ennustus, että olemme etsikkovaiheessa, suomeksi: identitettikriisissä.

Olenkin kuitenkin havainnut, ettei sillä mitään tee, sillä identiteetillä, tuskin sitä on edes olemassakaan. (En siis ole jotain, vaan jossain, joskus [kello on paljon, ehkä joku luovempi ja älykkäämpi osaa jatkaa]).

• AROSUSI-09
        jaina kirjoitti:

meille esitettäisiin manipulativiinen ennustus, että olemme etsikkovaiheessa, suomeksi: identitettikriisissä.

Olenkin kuitenkin havainnut, ettei sillä mitään tee, sillä identiteetillä, tuskin sitä on edes olemassakaan. (En siis ole jotain, vaan jossain, joskus [kello on paljon, ehkä joku luovempi ja älykkäämpi osaa jatkaa]).

Välillä on hyvä pitää taukoja.../Ennustusten ei tarvitse antaa vaikuttaa itseensä,mutta olisi kyllä hienoa,jos joku uskoisi että vanha susikin voisi vielä muuttaa tapojaan:D.../Mäkään osaa lokeroida itseäni mihinkään,jos siinä merkityksessä identiteettiä kysytään...Muistaakseni John Lennon sanoi,että "sielu" ei ole puuta,vaan se on joustavaa kumia...tai jotain...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2009
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      313
      1203
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1009
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe