miten mies voi olla wicca eli pakana ja palvoa maan femiinistä olemusta vastaan,että so what.Palvonhan mä naisia muutenkin:D
Kysyttäessä
4
426
Vastaukset
- jaina
eikä mikään palvoa pelkkiä pippelillisiä jumaluuksia (joka siis löytyy myös Pyhältä Henkilöltä, koska hänkin on kuulema maskuliinen).
"Palvonhan mä naisia muutenkin:D"
tähän jo tavaksi tullut lainaus:
"Let My worship be in the heart that rejoices, for behold ~ all acts of love and pleasure are My rituals..."
Tosin, mikä minä nyt olenkaan turpaani repimään, sillentod. ole mikään wicca. Blessed Be.- AROSUSI-09
:D...tolta kantilta katsoen heidän juttunsa on aika hauska...mutten siitä rupea revittelemään,koska en taasen siihen jengiin kuulu:P
- jaina
AROSUSI-09 kirjoitti:
:D...tolta kantilta katsoen heidän juttunsa on aika hauska...mutten siitä rupea revittelemään,koska en taasen siihen jengiin kuulu:P
meille esitettäisiin manipulativiinen ennustus, että olemme etsikkovaiheessa, suomeksi: identitettikriisissä.
Olenkin kuitenkin havainnut, ettei sillä mitään tee, sillä identiteetillä, tuskin sitä on edes olemassakaan. (En siis ole jotain, vaan jossain, joskus [kello on paljon, ehkä joku luovempi ja älykkäämpi osaa jatkaa]). - AROSUSI-09
jaina kirjoitti:
meille esitettäisiin manipulativiinen ennustus, että olemme etsikkovaiheessa, suomeksi: identitettikriisissä.
Olenkin kuitenkin havainnut, ettei sillä mitään tee, sillä identiteetillä, tuskin sitä on edes olemassakaan. (En siis ole jotain, vaan jossain, joskus [kello on paljon, ehkä joku luovempi ja älykkäämpi osaa jatkaa]).Välillä on hyvä pitää taukoja.../Ennustusten ei tarvitse antaa vaikuttaa itseensä,mutta olisi kyllä hienoa,jos joku uskoisi että vanha susikin voisi vielä muuttaa tapojaan:D.../Mäkään osaa lokeroida itseäni mihinkään,jos siinä merkityksessä identiteettiä kysytään...Muistaakseni John Lennon sanoi,että "sielu" ei ole puuta,vaan se on joustavaa kumia...tai jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709