Kysymyksii teille!

mun eka koira

Pitävätkö teidän nöffinne autoilusta??
En on nöffeilänne ihottumaa??
Jos tiedätte kertoa nöffien ihottumasta niin kertokaa pois tartten neuvoja!!!!

7

702

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iho-ongelmia

koirallasi on kyse? Onko hotspot, kuiva karstainen ihottuma, vai millainen? Oletko käynyt lääkärissä ja mitä se sanoi? Vastaa niin katson voinko auttaa omalta osaltani...

• mun eka koira

Niin... on sillä sitä hotspot ihottuma.
        Joo lääkärissä on käyty ja se antoi lääkkeet mutta ne ei auttanut! otettiin vähän ajan päästä uusi lääkekuuri eikä sekään auttanut.
        tiedätkö jotain mikä voisi auttaa??

• Jotuska
        mun eka koira kirjoitti:

Joo lääkärissä on käyty ja se antoi lääkkeet mutta ne ei auttanut! otettiin vähän ajan päästä uusi lääkekuuri eikä sekään auttanut.

moi!
        toivottavasti näistä neuvoista on jotain apua.aja karvat siitä hotspotin kohdalta,puhdista huolella ja laita lääkärin määräämää lääkettä.pidä turkki kuivana,koska jos se on kostea spotteja tulee helposti.jos turkki kastuu,kuivaa se huolella.jos ei koira parane niin ei muu auta kun uudestaan lääkäriin..

• mun eka koira
        Jotuska kirjoitti:

moi!
        toivottavasti näistä neuvoista on jotain apua.aja karvat siitä hotspotin kohdalta,puhdista huolella ja laita lääkärin määräämää lääkettä.pidä turkki kuivana,koska jos se on kostea spotteja tulee helposti.jos turkki kastuu,kuivaa se huolella.jos ei koira parane niin ei muu auta kun uudestaan lääkäriin..

... neuvoista aion kokeilla niitä heti!!!
        Kiitos vielä kerran!!

• *omistaja*
        mun eka koira kirjoitti:

... ei oikeastaan mikään auta, mutta niihin voi laittaa puhdistus ainetta päivittäin. Meidän koiralle se auttaa!! mutta tälläkin hetkellä se kärsii hotspotista. kyllä se ajan myötä paranee, kunhan koiran mahan alus pysyy kuivana, niin ettei se tee ihottumaa ainakaan mahan alle...

• tytsyt

Meidän nöffit rakastaa autoilua. Aina menossa pää kolmantena jalkana autoon jos näkevät oven auki..tosin harmi, mutta myös vieraaseen autoon useimmiten menisivät innokkaasti. Pennusta alkaen kantsii totuttaa koira autoiluun ja nuorena meillä ei koirat saaneet ruokaa juuri ennen esim näyttelyreissua koska muuten autossa tuli pahoinvointi.

Nuo spotit nöffeillä on aika yleisiä. Tosiaan, pidä huoli, että turkki on koko ajan kuiva. Myös pohjavilla/iho.

• marssipatukka

mei än nallukka rakastaa autossa matkustelemista! Kuolaahan se vähän mutta elämä jatkuu! Ihottumasta en tiedä koska sitä ei meidän söpöliinillä ole...mutta autoilusta monet varmaan pitävät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      121
      1094
    2. 65
      1003
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      773
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      675
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      36
      649
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      28
      576
    9. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe