Joo niin että miten saa sanandreaksessa sen rahti lentokoneen joka oli stowaway tehtävässä vai saako ollenkaan.
Kysyisinpä vaan
7
529
Vastaukset
- Tietäjä84
Empä muista sellaista!!! No armeija tukikohdasta saat rahtihelikopterin mutta sinne ei HARMIKSI saa mitään... SURKEETA!!! Ja sit 3 kaupungin lentokentäl on semmonen jättijumbo kone semmosessa isossa hallissa... pitäis kyllä näkyy... ettikää!!!
sen saa ainostaan action replay koodilla joka on erikseen ostettava koodi ohjelma (kuvan lento koneesta löytyy profiilin linkistä "gta ajoneuvot"
- Tietäjä84
Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???
PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle... Tietäjä84 kirjoitti:
Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???
PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle...itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)
- Mut viel yks juttu
scuubi kirjoitti:
itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)
Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.
Mut viel yks juttu kirjoitti:
Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.
ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii
- Tietäjä84
scuubi kirjoitti:
ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii
Ja jos haluut sen lentsikan sinne lentokoneen hangariin niin LENNÄT sen sinne... EIKÖ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602