Joo niin että miten saa sanandreaksessa sen rahti lentokoneen joka oli stowaway tehtävässä vai saako ollenkaan.
Kysyisinpä vaan
7
504
Vastaukset
- Tietäjä84
Empä muista sellaista!!! No armeija tukikohdasta saat rahtihelikopterin mutta sinne ei HARMIKSI saa mitään... SURKEETA!!! Ja sit 3 kaupungin lentokentäl on semmonen jättijumbo kone semmosessa isossa hallissa... pitäis kyllä näkyy... ettikää!!!
sen saa ainostaan action replay koodilla joka on erikseen ostettava koodi ohjelma (kuvan lento koneesta löytyy profiilin linkistä "gta ajoneuvot"
- Tietäjä84
Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???
PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle... Tietäjä84 kirjoitti:
Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???
PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle...itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)
- Mut viel yks juttu
scuubi kirjoitti:
itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)
Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.
Mut viel yks juttu kirjoitti:
Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.
ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii
- Tietäjä84
scuubi kirjoitti:
ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii
Ja jos haluut sen lentsikan sinne lentokoneen hangariin niin LENNÄT sen sinne... EIKÖ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685