Kysyisinpä vaan

Michael Knight

Joo niin että miten saa sanandreaksessa sen rahti lentokoneen joka oli stowaway tehtävässä vai saako ollenkaan.

7

529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      Empä muista sellaista!!! No armeija tukikohdasta saat rahtihelikopterin mutta sinne ei HARMIKSI saa mitään... SURKEETA!!! Ja sit 3 kaupungin lentokentäl on semmonen jättijumbo kone semmosessa isossa hallissa... pitäis kyllä näkyy... ettikää!!!

    • sen saa ainostaan action replay koodilla joka on erikseen ostettava koodi ohjelma (kuvan lento koneesta löytyy profiilin linkistä "gta ajoneuvot"

      • Tietäjä84

        Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???

        PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle...


      • Tietäjä84 kirjoitti:

        Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???

        PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle...

        itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)


      • Mut viel yks juttu
        scuubi kirjoitti:

        itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)

        Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.


      • Mut viel yks juttu kirjoitti:

        Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.

        ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii


      • Tietäjä84
        scuubi kirjoitti:

        ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii

        Ja jos haluut sen lentsikan sinne lentokoneen hangariin niin LENNÄT sen sinne... EIKÖ???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe