Kysyisinpä vaan

Michael Knight

Joo niin että miten saa sanandreaksessa sen rahti lentokoneen joka oli stowaway tehtävässä vai saako ollenkaan.

7

529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      Empä muista sellaista!!! No armeija tukikohdasta saat rahtihelikopterin mutta sinne ei HARMIKSI saa mitään... SURKEETA!!! Ja sit 3 kaupungin lentokentäl on semmonen jättijumbo kone semmosessa isossa hallissa... pitäis kyllä näkyy... ettikää!!!

    • sen saa ainostaan action replay koodilla joka on erikseen ostettava koodi ohjelma (kuvan lento koneesta löytyy profiilin linkistä "gta ajoneuvot"

      • Tietäjä84

        Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???

        PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle...


      • Tietäjä84 kirjoitti:

        Andromadan... mut sen saa vaan pelkällä ostettavalla koodi ohjelmalla... ootko AIVAN varma???

        PS.Ja oot varmaan löytäny ton AT400... jos et niin äkkiä 3 kaupungin lentokentälle...

        itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)


      • Mut viel yks juttu
        scuubi kirjoitti:

        itselläni on tuo action replay mut se tunkee sen lentokoneen aina cj.n koti talon talliin=) ja sinne se poksahtaa.sitä ei siis kai saa sinne omalle lentokentän hangaariin (jos saa kertokaa keino)tuolla action replay jutulla saa just kaikki swat tankit ja fbi truckin (ei ole kovin kummoisia)Pc versio on sitten täysin eri asia tuon koneen saa siihen jollakin modilla ja sen saa mistälie (haku sanaks vaikka gta andromada mod tjsp)

        Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.


      • Mut viel yks juttu kirjoitti:

        Niin vielä sitä että mistä mahtaa saada sa:n action replayn ps 2:hdelle ja miten sitä siis käytetään ko mulla on vice-cityyn action replay ja teen niinku videos käsketään mutta koodit ei toimi ainii viel että se video eli siis ohje video on gta3:sta. PS TOIVOTTAVASTI TAJUATTE.

        ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii


      • Tietäjä84
        scuubi kirjoitti:

        ei sitä uutte pidä mennä ostamaan päivität sen tietokoneen kautta (en tiedä miten) ottakaa huomioon että autotalliin on ensin tallennettava auto ennen kuin koodi toimii

        Ja jos haluut sen lentsikan sinne lentokoneen hangariin niin LENNÄT sen sinne... EIKÖ???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe