Joulu alkaa olla ovella reilun kuukauden päästä, ja nyt kun vielä on aikaa, ajattelin kysellä teiltä millaisia lahjoja ostatte seurustelukumppaneillenne/avokeillenne/jne. Voisin vaikka itsekin saada jotakin ideoita täältä, ehkä mahdollisesti joku muukin.
Eli:
Mitä ostatte/olette ostaneet kumppaneillenne joululahjaksi?
Itse neulon kaiken aikaa omalle miehelleni kaulaliinaa, famo lupasi neuloa lapaset puolestani. Lisäksi ostan varmaankin muutamat bokserit, niitä tarvitaan aina. Myös hierontaöljyä, joulusuklaata ja muuta "perinteistä" olisi tarkoitus ostaa, uudet korvakorutkin voisi olla jees. Hommaahan vain minun osaltani hankaloittaa se, että olemme aikoja sitten sopineet, että mitään turhaa ei osteta.
Kertokaa ja ideoikaa, muistelkaa vanhoja lahjojanne, mitä tahansa :)
Joululahja kumppanille.
3
2647
Vastaukset
- Milkakuu
Ajattelin ostaa miehelle, sen mitä hän on hinkunut jo pitkään. Olen kahden vaiheilla kertoisinko tämän, koska mieheni tykkää lukea kirjoituksiani :P
Mutta uuden sängyn me ostamme nyt joulukuun alussa. Mielestäni se on ihana joulahja meidän selille. :)
Vaikka emme kuitenkaan vietä joulua yhdessä, niin ajattelin että matkustan heti ensimmäisellä junalla 1. joulupäivänä :)- lahjat....
Oon ostanut vaatteita, mm. sukkia, paidan..ja deodoranttia...Ajattelin lisäksi että voisin antaa jonkun lehden vuosikerran joululahjaksi, kirjan, pelin tai elokuvan...vaikea ostaa oikeastaan mitään sellaselle kumppanille jolla omasta mielestä on jo kaikki tarpeellinen..mutta nuo paidat ja sukat tuskin hukkaan menee..eri asia jos ostaisi vaikkapa jonkun viinipullon..
- joku vaan
Tässä on listattuna poikaystävälleni antamiani lahjoja.
Suhteen kesto 0kk-6kk(joululahjat 2003 synttärilahjat):
-Poikaystävän nimellä varustettu kynä
-Seksi/rakkausnopat
-Panic button(tietokoneen näppikseen)
-Minä itse ;)
Suhteen kesto 7kk-1v(vuosipäivälahja ystävänpäivälahja muuten vaan lahjat):
-I Love You muki lempikarkeilla täytettynä viestillä:kun olet kipeänä, voit juoda lämmintä juotavaa tästä rakkauteni osoituksesta ja ajatella minua kun en ole luonasi.
-Duudsonien ELÄIN-boxerit..
-PC-peli
-Kihlasormus(hän maksoi minun, minä hänen)
Suhteen kesto 1v-1.5v (joululahjat 2004 synttärilahjat):
-DVD-soitin
-2kpl DVD-levyjä
-Polo Sport hajuste
-konvehteja
Suhteen kesto 1.5v-2v (ystävänpäivälahja vuosipäivälahja muuten vaan lahjat):
-Ikaalisten kylpylä loma yhdessä
-Kaulahuivi(itsetehty)
-karkkeja
Suhteen kesto 2v->?? (joululahjat 2005 synttärilahjat 2005 muuten vaan lahjat):
-Silkki boxerit(mustat, joissa liekkejä piruja teksti:Hot Stuff[Seppälä])
-Mustat boxerit joissa lepakko joka loistaa pimeässä(Seppälä)
-Uusi hiustenleikkuukone
-Nahkalompakko
-Parisuhdepeli
-Synttärijuhlat(kahdenkeskiset;lasten shamppanjaa(ei juoda alkoholia kumpainenkaan),sipsejä,karkkia,Arnold Donutsin sydän donitseja kaksi(kinuski) ja toiseen yksi kynttilä, teen kynttiläillallisen...jne)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802