Joulu alkaa olla ovella reilun kuukauden päästä, ja nyt kun vielä on aikaa, ajattelin kysellä teiltä millaisia lahjoja ostatte seurustelukumppaneillenne/avokeillenne/jne. Voisin vaikka itsekin saada jotakin ideoita täältä, ehkä mahdollisesti joku muukin.
Eli:
Mitä ostatte/olette ostaneet kumppaneillenne joululahjaksi?
Itse neulon kaiken aikaa omalle miehelleni kaulaliinaa, famo lupasi neuloa lapaset puolestani. Lisäksi ostan varmaankin muutamat bokserit, niitä tarvitaan aina. Myös hierontaöljyä, joulusuklaata ja muuta "perinteistä" olisi tarkoitus ostaa, uudet korvakorutkin voisi olla jees. Hommaahan vain minun osaltani hankaloittaa se, että olemme aikoja sitten sopineet, että mitään turhaa ei osteta.
Kertokaa ja ideoikaa, muistelkaa vanhoja lahjojanne, mitä tahansa :)
Joululahja kumppanille.
3
2651
Vastaukset
- Milkakuu
Ajattelin ostaa miehelle, sen mitä hän on hinkunut jo pitkään. Olen kahden vaiheilla kertoisinko tämän, koska mieheni tykkää lukea kirjoituksiani :P
Mutta uuden sängyn me ostamme nyt joulukuun alussa. Mielestäni se on ihana joulahja meidän selille. :)
Vaikka emme kuitenkaan vietä joulua yhdessä, niin ajattelin että matkustan heti ensimmäisellä junalla 1. joulupäivänä :)- lahjat....
Oon ostanut vaatteita, mm. sukkia, paidan..ja deodoranttia...Ajattelin lisäksi että voisin antaa jonkun lehden vuosikerran joululahjaksi, kirjan, pelin tai elokuvan...vaikea ostaa oikeastaan mitään sellaselle kumppanille jolla omasta mielestä on jo kaikki tarpeellinen..mutta nuo paidat ja sukat tuskin hukkaan menee..eri asia jos ostaisi vaikkapa jonkun viinipullon..
- joku vaan
Tässä on listattuna poikaystävälleni antamiani lahjoja.
Suhteen kesto 0kk-6kk(joululahjat 2003 synttärilahjat):
-Poikaystävän nimellä varustettu kynä
-Seksi/rakkausnopat
-Panic button(tietokoneen näppikseen)
-Minä itse ;)
Suhteen kesto 7kk-1v(vuosipäivälahja ystävänpäivälahja muuten vaan lahjat):
-I Love You muki lempikarkeilla täytettynä viestillä:kun olet kipeänä, voit juoda lämmintä juotavaa tästä rakkauteni osoituksesta ja ajatella minua kun en ole luonasi.
-Duudsonien ELÄIN-boxerit..
-PC-peli
-Kihlasormus(hän maksoi minun, minä hänen)
Suhteen kesto 1v-1.5v (joululahjat 2004 synttärilahjat):
-DVD-soitin
-2kpl DVD-levyjä
-Polo Sport hajuste
-konvehteja
Suhteen kesto 1.5v-2v (ystävänpäivälahja vuosipäivälahja muuten vaan lahjat):
-Ikaalisten kylpylä loma yhdessä
-Kaulahuivi(itsetehty)
-karkkeja
Suhteen kesto 2v->?? (joululahjat 2005 synttärilahjat 2005 muuten vaan lahjat):
-Silkki boxerit(mustat, joissa liekkejä piruja teksti:Hot Stuff[Seppälä])
-Mustat boxerit joissa lepakko joka loistaa pimeässä(Seppälä)
-Uusi hiustenleikkuukone
-Nahkalompakko
-Parisuhdepeli
-Synttärijuhlat(kahdenkeskiset;lasten shamppanjaa(ei juoda alkoholia kumpainenkaan),sipsejä,karkkia,Arnold Donutsin sydän donitseja kaksi(kinuski) ja toiseen yksi kynttilä, teen kynttiläillallisen...jne)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348