Naisjoukkueurheilu!

Totta vai tarua?

Mitä olette mieltä siitä että valtaosa esim. naispesäpalloilijoista ja salibandypelaajista ovat lesboja tai biseksuelleja? Pystyykö joku joukkueurheilija selittämään tämän ilmiön?

Tämä antaa käsitteille saunailta ja joukkuehenki aivan uuden merkityksen!!

27

4900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja

Niin ja valtaosa miesjoukkuepelaajista ovat homoseksuaaleja... Niinkö?

• pesäpalloilija

Hei Haloo! Liittyykö heteroiden illanistujaisiin/saunailtoihin luonnollisesti myös orgiat? Näin voisi päätellä tuosta yleistyksestä joukkuelajien saunailtoihin. Ei kannattaisi ihan hirveästi huudella asiasta, josta et ilmeisesti kyllä tiedä yhtään mitään.

• T vai T?

Hyökkäys on tunnetusti paras puolustus... Eikö?

Saunailta oli laitettu kyllä ihan vitsinä, mutta taisi osua aika mukavasti.

Ja eipä täällä Suomessa hirveästi noita sekajoukkue sarjoja ole. Vertaus on sinänsä aika heikko...

Tietoa on asiasta hieman liikaakin...

Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että en pidä sitä mitenkään pahana asiana. Jokaisella on oma tyylinsä. Myös eräillä pesäpalloilijoilla...

• mielenkiintoista
        T vai T? kirjoitti:

Hyökkäys on tunnetusti paras puolustus... Eikö?

Saunailta oli laitettu kyllä ihan vitsinä, mutta taisi osua aika mukavasti.

Ja eipä täällä Suomessa hirveästi noita sekajoukkue sarjoja ole. Vertaus on sinänsä aika heikko...

Tietoa on asiasta hieman liikaakin...

Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että en pidä sitä mitenkään pahana asiana. Jokaisella on oma tyylinsä. Myös eräillä pesäpalloilijoilla...

Niin että oliko ne kaikki miesjoukkueet sitten homoja täynnä ja järjestävät orgiat saunailtaisin?

• T vai T?
        mielenkiintoista kirjoitti:

Niin että oliko ne kaikki miesjoukkueet sitten homoja täynnä ja järjestävät orgiat saunailtaisin?

Katsopa tämän keskustelupalstan nimi...

...eli mikä mahtaa olla puheenaihe?

Miesjoukkueista en tiedä, enkä itse asiassa haluakaan tietää.

• mielenkiintoista
        T vai T? kirjoitti:

Katsopa tämän keskustelupalstan nimi...

...eli mikä mahtaa olla puheenaihe?

Miesjoukkueista en tiedä, enkä itse asiassa haluakaan tietää.

Lesbot ovat homoseksuaaleja siinä missä homot miehetkin. Eli sinun logiikallasi siis miesjoukkueetkin ovat homoja pullollaan ja orgioita järjestetään tämän tästä.

Miksi sinua kiinnostaa naisjoukkueet mutta ei miesjoukkueet?

• Anonyymi

Kyllä kaikki lesbot erottaa...normaaleista

• Joukkueenjohtaja

Useita vuosia naisjoukkueen kanssa toimineena (miehenä) voin kertoa, että juttusi on puhdasta tarua ja mielikuvitusta.

Lesboja, homoja, biseksuaaleja jne... on joka paikassa - älä leimaa naisjoukkueurheilijoita lesboiksi sen paremmin kuin miesjoukkueurheilijoita homoiksi....

Ja saunailloilla ja joukkuehengellä ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Joukkuehenkeä luodaan saunailloissa ja monilla muilla tavoilla - ja seksipuolesta huolehditaan sitten vapaa-ajalla, kukin tavallaan :)

• Julia

Osaksi totta sen perusteella, että jokunen vuosi sitten USA:ssa tehtiin tutkimus yliopistosarjojen koriksen naispelaajista joista yli puolet oli lesboja. pari vuotta sitten radiossa haastateltiin Suomalaista naisfutispelaajaa ja hänelle esitettiin tämä kysymys ja edellämainittu tutkimus ja hänkin totesi, että varmasti urheilijanaisissa on enemmän lesboja, kuin ns. normaaliväestössä mutta ei nyt kumminkaan mitään kovin suuria eroja ole.
      aivan luonnollistahan se on jos vähän ajattelee

• T vai T?

Kiitos rehellisyydestä.

Näinhän se asia on. Se on yksinkertaisesti totta. Mutta toisaalta mitä siitä...

Antaa muiden suuttua, jos haluavat. Keskusteluahan tässä vain yritetään herätellä. Jotkut vain saavat liikaa innostusta sanoista saunailta jne...

Mutta toisaalta herää kysymys:

Mistä kaikki johtuu?

Onko joukkue helppo paikka tavata ja viettää aikaa... Siinäpä uusi pähkinä purtavaksi.

• Maila
        T vai T? kirjoitti:

Kiitos rehellisyydestä.

Näinhän se asia on. Se on yksinkertaisesti totta. Mutta toisaalta mitä siitä...

Antaa muiden suuttua, jos haluavat. Keskusteluahan tässä vain yritetään herätellä. Jotkut vain saavat liikaa innostusta sanoista saunailta jne...

Mutta toisaalta herää kysymys:

Mistä kaikki johtuu?

Onko joukkue helppo paikka tavata ja viettää aikaa... Siinäpä uusi pähkinä purtavaksi.

No joo... itekki oon naisjoukkueurheilija, pelaan jopa kahdessa eri joukkueessa, että näen kahden lajin sisäisen tilanteen... jotenki. Jos voi jotakin nähdä... eihän siellä oo kaikki lesbot huutelemassa laidalla, että minä oon lesbo ja harrastan tätä lajia sen takia. No joo, mutta oon kyl huomannu, että pyörii nuita lesboja näissä lajeissa jonku verran... Mutta niin normaaleissa olosuhteissaki...

Ehkä siinä on se, että kun pelaa paljon ja näkee koko ajan vain muita naisia, nii vähitellen niitä rupee katteleen... kattelu, no joo se nyt ei vielä mitään ole... mutta voi olla, että joukkuelajeihin menee enemmän sellaiset tytöt joissa on muutenkin vähän tuota maskuliinisuutta veressä enemmän, kuin tavallisesti... mene ja tiedä, mutta se voi olla syynä, jos siihen syytä tarvitaan ja jos niitä lesboja edes kyseisellä alueella enemmän on...

• T vai T?
        Maila kirjoitti:

No joo... itekki oon naisjoukkueurheilija, pelaan jopa kahdessa eri joukkueessa, että näen kahden lajin sisäisen tilanteen... jotenki. Jos voi jotakin nähdä... eihän siellä oo kaikki lesbot huutelemassa laidalla, että minä oon lesbo ja harrastan tätä lajia sen takia. No joo, mutta oon kyl huomannu, että pyörii nuita lesboja näissä lajeissa jonku verran... Mutta niin normaaleissa olosuhteissaki...

Ehkä siinä on se, että kun pelaa paljon ja näkee koko ajan vain muita naisia, nii vähitellen niitä rupee katteleen... kattelu, no joo se nyt ei vielä mitään ole... mutta voi olla, että joukkuelajeihin menee enemmän sellaiset tytöt joissa on muutenkin vähän tuota maskuliinisuutta veressä enemmän, kuin tavallisesti... mene ja tiedä, mutta se voi olla syynä, jos siihen syytä tarvitaan ja jos niitä lesboja edes kyseisellä alueella enemmän on...

Hyvä saada näitä vastauksia oikeilta asiantuntijoilta. Eli itse pelaajilta. Se alkaa hiljalleen valottamaan koko asiaa.

• Maila taas
        T vai T? kirjoitti:

Hyvä saada näitä vastauksia oikeilta asiantuntijoilta. Eli itse pelaajilta. Se alkaa hiljalleen valottamaan koko asiaa.

Minkähänlaista tutkimusta asiasta teet? Olen itse joskus miettinyt, että voikohan tuo seksuaalisuus ikään kuin vaihtua, esim. just tollases tilantees, että on niinkö koko ajan vaan saman sukupuolen seuras...

• T vai T?
        Maila taas kirjoitti:

Minkähänlaista tutkimusta asiasta teet? Olen itse joskus miettinyt, että voikohan tuo seksuaalisuus ikään kuin vaihtua, esim. just tollases tilantees, että on niinkö koko ajan vaan saman sukupuolen seuras...

Tämä minun "tutkimus" ei ole mikään gradu tai niin päin pois...

Mutta olen itse huomannut pari tapausta, jolloin naisen seksuaaliset halut ovat saaneet uusia ulottuvuuksia joukkueen ansiosta. Kai syynä on se, että sitä vain tulee katseltua... En tiedä

mutta ne jotka minä tiedän halusivat vain kokeilla

• Jessi

Pelaan jalista ja ringetteä, jostain syystä jalisporukassa on selvästi enemmän naisista kiinnostuneita (bi-tai lesboja, en tiedä). Olen jopa joutunut nimenomaan saunaillassa sanomaan yhdelle lesbolle, että ei kiinnosta kun kysyi ihan suoraan seksistä (niin ettei muut kuullut). En todellakaan tiedä mistä tämä johtuu ja välillä ärsyttää, varsinkin jos suoraan ehdotellaan..

• T vai T?

Kai syynä on vain se, että se naisen vartalo on mikä on. Eli kaunis kuin mikä!

...ja naisjoukkueurheilun saralla sitä näkee useammin

• mielipide

...se ihan totta ole, että naisjoukkueurheilussa on paljon bi-/l-naisia. En voi sanoa, että keskimääräisesti enemmän, mutta kuitenkin paljon. Syitä lienee monia..."potentiaaliset" hakeutuu urheilun pariin? seura tekee kaltaisekseen (mihin en usko)? mutta rehellisesti sanottuna, minun mielestäni suurimmassa osassa naisissa asuu enemmän tai vähemmän pieni bi sisällä. Naisjoukkueissa yleensä sitten (ainakin meillä päin) joukkuekaverit tietää mitä toinen on ja jos itsellä on samanlaisia aatoksia, niin uskaltaa vain helpommin olla oma itsensä...tiedä sitten häntä miten on.

Tuohon paljon puhuttuun saunailtaan sitten vielä...eihän ne orgioita ole, ei sinne päinkään...mutta hyvä tapa tutustua toisiin joukkuelaisiin ja viettää hubaisaa aikaa yhdessä. Seksuaalisuuteen se ei liity (taas todeten, että ainakaan meillä päin).

Jokainen tallaa tavallaan tietysti, myös urheilussa...ja syitäkin on varmaan monia, tässä vain minun mielipiteeni.

• Maila

asiaa kirjoitit... Minua on alkanut ihmetyttää se, että miksi miehet tykkäävät katsella niin paljon sitä, kun kaksi naista esim. suutelee... Kysyinkin sitä eräältä miespuoliselta ystävältä... Se vain sanoi, että on mukava katsella... hmmm... mutta sitten jos kaksi miestä suutelee, niin sitä pidetään paljon helpommin pervona... Jokaisessa naisessa taitaa todellakin asua pieni bi... naiset voivat esim. tansseissa tanssia aivan rauhassa keskenään, kukaan ei edes kuvittele heistä mitään, mutta entäpä kaksi miestä??? Naisille varmaan hyväksytään pieni bi-seksuaalisuus...

• Mies
        Maila kirjoitti:

asiaa kirjoitit... Minua on alkanut ihmetyttää se, että miksi miehet tykkäävät katsella niin paljon sitä, kun kaksi naista esim. suutelee... Kysyinkin sitä eräältä miespuoliselta ystävältä... Se vain sanoi, että on mukava katsella... hmmm... mutta sitten jos kaksi miestä suutelee, niin sitä pidetään paljon helpommin pervona... Jokaisessa naisessa taitaa todellakin asua pieni bi... naiset voivat esim. tansseissa tanssia aivan rauhassa keskenään, kukaan ei edes kuvittele heistä mitään, mutta entäpä kaksi miestä??? Naisille varmaan hyväksytään pieni bi-seksuaalisuus...

"Minua on alkanut ihmetyttää se, että miksi miehet tykkäävät katsella niin paljon sitä, kun kaksi naista esim. suutelee..."

Vai tykkää?

Sehän on OKSETTAVA näky!!!

• Maila
        Mies kirjoitti:

"Minua on alkanut ihmetyttää se, että miksi miehet tykkäävät katsella niin paljon sitä, kun kaksi naista esim. suutelee..."

Vai tykkää?

Sehän on OKSETTAVA näky!!!

No tottakai... ei voi yleistää, mutta elokuvissa... no komedioissa tällaisissa kohtauksissa miehet ovat aivan innoissaan... enkä ole ennen kuullut kenenkään sanovan tuosta inhottavuudesta... no nyt olen kokemusta rikkaampi :)

• T vai T?
        Maila kirjoitti:

No tottakai... ei voi yleistää, mutta elokuvissa... no komedioissa tällaisissa kohtauksissa miehet ovat aivan innoissaan... enkä ole ennen kuullut kenenkään sanovan tuosta inhottavuudesta... no nyt olen kokemusta rikkaampi :)

Taisi todellakin olla ainoa mies, joka ei tykkää katsella kahta naista suutelemassa...

Outoa

• Mies
        T vai T? kirjoitti:

Taisi todellakin olla ainoa mies, joka ei tykkää katsella kahta naista suutelemassa...

Outoa

"Taisi todellakin olla ainoa mies, joka ei tykkää katsella kahta naista suutelemassa..."

ainoa mies tällä palstalla, jossa käyskentelee vain erilaisia sairaita, perverssejä ja seksuaalikieroituneita tyyppejä.

Kahden samaa sukupuolta olevan henkilön millainen tahansa seksuaalinen kanssakäyminen (mm. suutelu) on SAIRASTA.

• T vai T?
        Mies kirjoitti:

"Taisi todellakin olla ainoa mies, joka ei tykkää katsella kahta naista suutelemassa..."

ainoa mies tällä palstalla, jossa käyskentelee vain erilaisia sairaita, perverssejä ja seksuaalikieroituneita tyyppejä.

Kahden samaa sukupuolta olevan henkilön millainen tahansa seksuaalinen kanssakäyminen (mm. suutelu) on SAIRASTA.

Heheh, hassu ihminen

• Anni

..bi-seksuaali ja pelaan koripalloa, olen aina tiennyt tämän puolen itsestäni, mutta se mikä on kiinnostavaa.. nykyään on selvästi enemmän bi-seksuaaleja naisia tai sitten siitä on alettu puhumaan ja se on tällä hetkellä cool juttu sanokaa mitä sanotte,mutta näin on! ..minustahan tämä on pelkästään mukavaa =) Ja mitä tulee siihen että hakeutuuko lesbot ja bisset joukkueurheilun pariin, niin kyllä varmaan alitajuisesti.. kyllähän mäkin kattelen suihkussa ollessani sivusilmällä vierustoverini treenattua naisellista kroppaa, ja silmä lepää ;)

• WAU

...Pitäs vissiin ruveta harrastamaan joukkueurheilua... oon kateellinen, tahtoo nähdä kiinteitä ihania tyttöjä suihkussa, nam, nam! Oon siis lesbo-tyttö...

• Kade
        WAU kirjoitti:

...Pitäs vissiin ruveta harrastamaan joukkueurheilua... oon kateellinen, tahtoo nähdä kiinteitä ihania tyttöjä suihkussa, nam, nam! Oon siis lesbo-tyttö...

...mihin joukkueeseen kannattaa liittyä!

Kertokaa heti!

• Netta

päästä saunailtaan, missä on paljon urheilija-naikkosia...nam!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      162
      6483
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1882
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1610
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1132
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1059
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      1009
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      970
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe