TOISTA BB:TÄ EI TULE

USKOKAA JO

OHJEMA ON VÄHÄN NIIKUIN MILJONÄÄRIJUSSI, EI SITÄ VOIDA TEHDÄ KUIN YKSI TUOTANTOKAUSI

9

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KBA

      Kyllä se kuule ensi vuonnakin tulee. Haku alkaa 2006 keväällä.

    • bb-fani..

      vois kyllä tehä,.. mikä siin muka estona olis? ei mikää.. mun mielest ainaskaa..

      • kyllä

        se tulee! siitähän on jo ilmoitettu aikoja sitten. tulee toinen big brother suomeen! ensi vuonna. mutta ei tammikuussa vaan joskus vuoden päästä.


    • Miksi ei voisi?Onhan muutkin maat tehny vaikka kuinka monta jaksoa.Eihän tämä mikään sellainen ohjelma ole missä huijattaisiin kilpilijoita.Kyllä ne sen idean tiesi kun ohjelmaan haki.Eihän joka kaudessa esim. samoja kilpailuja ole...

    • FCLOHIKEITTO

      Kyllä näin vain on että sub tv julkisti seuraavan vuoden ohjelmat niin siellä on toinen bb!!! tidi tidi diii

    • .,.,.

      Kilpailiathan tietäisi mitä neetti tv:ssä näkyy, eli pojat paneskelis varastohuonees ja vessas ja kylppäris ku ei siel oo livekameraa tai on, mut sellasta minkä saa ite valittu

      • Ei ne BB talot ole joka vuosi samanlaisia.Ja vaikka BB nyt kunnioittaa asukkaita sen verran ettei näytä kun ne käy kakalla tai kun naiset vaihtaa tampooneja, niin kyllä ne alkaisi vessaa näyttää jos sielä jotain tehtäisi.Se sanottiinkin kilpailijoille alku aikana että jos haluavat yksityisyyden sielä pitää nii ei sielä tehä mitään mikä olisi pakko näyttää telkkarissa.


    • ...

      Miljonäärijussi oli floppi, todella heikosti toteutettu tv-tuotanto, vaikka toiveikkaita katsojia keräsikin. Ohjelman heikkous ei ollut osallistujien vaan mielestäni tuottajan vika, niin paskasti toteutettua formaattia ei näe edes opiskelijabileiden ohjelmanumeroissa kuuden bissen kaatokännissä. Huono vertailukohta.

      Suomen BB on ollut suurmenestys. Uskon, että kakkonen on tulossa, mutta millä ehdoilla, sen näkee sitten.

    • auts

      katsojaluvut on sen verran kovat että taatusti tulee! Hommaan saisi kyllä panostaa silloin aikalailla enemmän jotta ohjelman intensiteetti ja jäntevyys säilyisi eukä lopahtelisi aina välillä kesken. Stressitilanteissa ihmisistä saisi paljon enemmän irti ja väliaikaisilla säännöillä yms ja pikkukisat joista illalla jo palkinto..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe