Kuka ansaitsee rahat?

Yllätin itseni eilen kun tulin siihen tulokseen että Terhille soisin mieluiten voittorahat.Terhi on ehkä eniten ärsyttänyt minua alusta alkaen,mutta jostain syystä aloin nyt ajattelemaan erilailla.

Kaikkien suosikki Perttu on ihan hauska,mutta en haluaisi hänen voittavan ihan vaan ärsyttävien Perttu fanejen kiusaksi.Lisäksi Pertusta kyllä niin selkeästi paistaa läpi se että tietää olevansa suosittu.Se virne viimeeksi kun ei joutunutkaa äänestykseen oli tahallinen, koska odotti sitä naurua mikä seinän takaa kuului viimeeksi kun sillälailla virnisti.

Mika on ollu yksi suosikeista pitkään,mutta alan nyt epäillä että onkohan se nyt ihan aito.Jotenkin tuntuu kun sillä vähän olisi joku rooli päällä.

Timolle en missään nimessä soisi rahoja koska se nyt on epäaidoin peluri kaikista.Ihan hauska kyllä välillä.

Antti ihan söötti ja fiksultakin vaikuttaa aina välillä,mutta ei se oikein riitä.

Tina on aika itseensä täynnä oleva tyttö.Jos ei mene sen pillin mukaan niin sit ei mikää oo kivaa.

En tiedä mistä yhtä äkkiä sympatiat tuli valittavalle ja epävarmalle Terhille.Uskon että se olisi voinut olla oikein hauska ellei pojilla olisi tuollaista asennetta sitä kohtaan.Olisi varmasti ollut tytöistä kaikkein villeinkin jos joku olisi siihen tykästynyt...
Annetaan Pertulle voitto ja Terhille rahat=).
No, tätä mieltä tänään.Pidän silmät ja mielen avoinna.Huomenna ehkä taas ajatellaan ihan erilailla.

15

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi ehkä otsikoksi voinut mielummin laittaa kenelle rahat hauaisi antaa,tai jotai...

    • tuskin tarvitsee...

      Terhi on rikkaan teollisuus-suvun ainut perijätär, toiminantaa ympäri Eurooppaa, niin tuskin tarvitsee edes niitä 50 donaa, sehän menee sillä jo vaatteisiin kuukaudessa.

      • Tota en tiennytkään että se on rikas.ei ole noita juoru lehtiä tullu sillee luettua...


      • kaiken
        priestess kirjoitti:

        Tota en tiennytkään että se on rikas.ei ole noita juoru lehtiä tullu sillee luettua...

        Terhillä omaisuutta kuulemma montakymmentä mijoonaa...


      • kaiken kirjoitti:

        Terhillä omaisuutta kuulemma montakymmentä mijoonaa...

        no sitten se mielipiteeni vaihtuikin nopeammin kun olisin voinut kuvitellakaan.ei edes huomiseen tarvinut odottaa=).


      • ruutimuori
        kaiken kirjoitti:

        Terhillä omaisuutta kuulemma montakymmentä mijoonaa...

        ..ainakaan tämän viikon seiskassa, taidat olla aikamoinen valepukki!
        Kyllähän se terhi varmaan työskentelis sukunsa "piikkiin" jos asia näin olis, tuskin hostellissa hyöris.


    • erikoinen syy

      "ihan vaan ärsyttävien Perttu fanejen kiusaksi"
      Eihän se ole Pertun syy jos fanit käyttäytyy miten käyttäytyy.
      Perttu ei lainkaan tiedä olevansa suosittu, toivoi kerrankin että "toivottavasti olen saanut edes 1 fanipostin"

      • bb-fani..

        pertulle tietty soisin voittorahat.. kyll on varmaan pertulle yllätys, jos fanipostia onkin enemmän kuin yks..


      • useampi
        bb-fani.. kirjoitti:

        pertulle tietty soisin voittorahat.. kyll on varmaan pertulle yllätys, jos fanipostia onkin enemmän kuin yks..

        säkillinen :D


      • ------------------------

        Ei se oikeesti nii ajattele vaik sanoiskin...ihan selvä juttu!


      • ruutimuori
        ------------------------ kirjoitti:

        Ei se oikeesti nii ajattele vaik sanoiskin...ihan selvä juttu!

        Muut kilpailijat ovat töissä käyviä ihmisiä, joten soisin voiton pertulle opiskelurahoiksi, ja saisihan se perttu siinä samalla opiskeltua sitä "sivistystä",eipä tarvis enää perttua moukaksi haukkua.


      • ruutimuori kirjoitti:

        Muut kilpailijat ovat töissä käyviä ihmisiä, joten soisin voiton pertulle opiskelurahoiksi, ja saisihan se perttu siinä samalla opiskeltua sitä "sivistystä",eipä tarvis enää perttua moukaksi haukkua.

        Eihän se Perttu varmaan mitää opiskella halua ku tuolta ulos tulee.Jos joku B-luokan ohjelma sille töitä tarjoo niin varmasti mielummin sen ottaa.Telkkariinhan se haluais.Sitä paitsi Perttuhan saa tiennestejä vähän fanituotteistaa ja varmasti kaikki juoru lehdet haluaa lennättää varsinkin sitä ympäri maailmaa ja tehdä siitä juttuja,joista varmaan maksetaankin.


      • noita
        priestess kirjoitti:

        Eihän se Perttu varmaan mitää opiskella halua ku tuolta ulos tulee.Jos joku B-luokan ohjelma sille töitä tarjoo niin varmasti mielummin sen ottaa.Telkkariinhan se haluais.Sitä paitsi Perttuhan saa tiennestejä vähän fanituotteistaa ja varmasti kaikki juoru lehdet haluaa lennättää varsinkin sitä ympäri maailmaa ja tehdä siitä juttuja,joista varmaan maksetaankin.

        toisiakin on lennätelty minne milloinkin ja haastateltu lehtiin.


      • Perttu se voittaa
        noita kirjoitti:

        toisiakin on lennätelty minne milloinkin ja haastateltu lehtiin.

        Ja mistäköhän se Perttu muka tietää että mitä ulkopuolella puhutaan. Ei hän varmaan selvännäkijä ole


      • ansaitsee..
        Perttu se voittaa kirjoitti:

        Ja mistäköhän se Perttu muka tietää että mitä ulkopuolella puhutaan. Ei hän varmaan selvännäkijä ole

        ..mielestäni voiton. Pertun kotiin terkkuja.!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe