mikä on rumin ja söötein pokemon? mikä on hyvin ja surkein pokemon? Ja Mitä shiny pokemoneja olette nähnyt rubyssa ja leaf greenissä? Minä olen nähnyt ruubissa shiny nouspassin ja shiny latiossin. Leaf greenissä olen nähnyt shiny mareepin.
pokemon.
13
2533
Vastaukset
- Nimetön
rumin kai mug. paras on deoxys (saa fire redis tai siin toises) oon nähny (ja napannu) shiny zizakoonin en muista miten kirjoteettii mut kumminkii sit kehitin sen siihe toisee muotoo
- Ei oo
Söpöni ja rumin en tiijä, mut paras on musta Mewtwo & Mew ja Shinyt mitkä oon nähny on:Wailmer, Swably, Oddish, Bellossom ja Wailord
- jugfrff
Rumin kai magnemite tai grimer tai weezing, söpöin luultavasti sealeo, paras on reilusti dragonite ja shinyt mitä oon nähny o: Espeon, walrein(kaikki muodot, oma) ja pichu.
- Poke-fani
Mun mielest rumin on muc koffing weezing tai magomiten muodot paras tietty deoxys söötein speahl
- Emerald96
Poke-fani kirjoitti:
Mun mielest rumin on muc koffing weezing tai magomiten muodot paras tietty deoxys söötein speahl
Söpöin on Gardevoir,Milotic ja Bulbasaur.Paras on Rayquaza ja huonoin Magikarp.Rumin on Feebas Oon nähny rubyssa Shiny Spindan.Mulla ei oo leaf greenia ;(
- tuntematon
mun mielest paras on dialga tai palkia tai sit kabutops tai darkrai
- akdeox
musta on deoxys def,attak,speed,norm foormeis.siis ihan proo pokemon omg owned.
- tuntematon
söpöin milotic tai entei, rumin snorlax!!!!
- yks tyyppi
no rumin on ihan selkeesti bibarel ja parhaat on groudon,kyogre ja rauquaza
- rajajajajaja
Söötein on varmaan mew rumin on koko neljäs generaatio. Diamondissa ja pearlissa taistelussa paras on varmaan arcerus, muissa osissa mewtwo, mew, se vihreä lohikäärme jonka nimeä en osaa kirjottaa,lugia ho-oh ja vastaavat. Huonoinpia on varmaan caterpie, weedle ja magikarp, tosin magikarp on kyllä omasta mielestä caterpietä ja weedleä parempi. Shinyjä oon leaf greenissä nähny muutaman en nyt muista mitä, ainaki zupatin.
- rndm.
"vihreä lohikäärme" = Rayquaza?
- idiototototot
teillä on virheellinen näkemys kaikessa
- pokefan
lempipokemon Gardevoir rumin pokemon on mr mime
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777