pokemon.

seviper

mikä on rumin ja söötein pokemon? mikä on hyvin ja surkein pokemon? Ja Mitä shiny pokemoneja olette nähnyt rubyssa ja leaf greenissä? Minä olen nähnyt ruubissa shiny nouspassin ja shiny latiossin. Leaf greenissä olen nähnyt shiny mareepin.

13

2513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      rumin kai mug. paras on deoxys (saa fire redis tai siin toises) oon nähny (ja napannu) shiny zizakoonin en muista miten kirjoteettii mut kumminkii sit kehitin sen siihe toisee muotoo

    • Ei oo

      Söpöni ja rumin en tiijä, mut paras on musta Mewtwo & Mew ja Shinyt mitkä oon nähny on:Wailmer, Swably, Oddish, Bellossom ja Wailord

    • jugfrff

      Rumin kai magnemite tai grimer tai weezing, söpöin luultavasti sealeo, paras on reilusti dragonite ja shinyt mitä oon nähny o: Espeon, walrein(kaikki muodot, oma) ja pichu.

      • Poke-fani

        Mun mielest rumin on muc koffing weezing tai magomiten muodot paras tietty deoxys söötein speahl


      • Emerald96
        Poke-fani kirjoitti:

        Mun mielest rumin on muc koffing weezing tai magomiten muodot paras tietty deoxys söötein speahl

        Söpöin on Gardevoir,Milotic ja Bulbasaur.Paras on Rayquaza ja huonoin Magikarp.Rumin on Feebas Oon nähny rubyssa Shiny Spindan.Mulla ei oo leaf greenia ;(


    • tuntematon

      mun mielest paras on dialga tai palkia tai sit kabutops tai darkrai

      • akdeox

        musta on deoxys def,attak,speed,norm foormeis.siis ihan proo pokemon omg owned.


    • tuntematon

      söpöin milotic tai entei, rumin snorlax!!!!

    • yks tyyppi

      no rumin on ihan selkeesti bibarel ja parhaat on groudon,kyogre ja rauquaza

    • rajajajajaja

      Söötein on varmaan mew rumin on koko neljäs generaatio. Diamondissa ja pearlissa taistelussa paras on varmaan arcerus, muissa osissa mewtwo, mew, se vihreä lohikäärme jonka nimeä en osaa kirjottaa,lugia ho-oh ja vastaavat. Huonoinpia on varmaan caterpie, weedle ja magikarp, tosin magikarp on kyllä omasta mielestä caterpietä ja weedleä parempi. Shinyjä oon leaf greenissä nähny muutaman en nyt muista mitä, ainaki zupatin.

      • rndm.

        "vihreä lohikäärme" = Rayquaza?


    • idiototototot

      teillä on virheellinen näkemys kaikessa

    • pokefan

      lempipokemon Gardevoir rumin pokemon on mr mime

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe