Tietääkö kukaan mitään kyseisessä paikassa työskentelevästä punapäisestä Emma nimisestä työntekijästä?? ihan mitä vaan ois kiva saada jotain tietoa hänestä??
Tourula + McDonalds
27
4707
Vastaukset
- no
häneltä itseltään, muut kuitenkin puhuvat mitä sattuu.
- ???
joo no ei taida meikäläisen pokka riittää oon nimittäin sen verran ujomman puoleinen edes ikä ois tosi kiva kun ei oo siitäkään hajuakaan!!
- kortilla
??? kirjoitti:
joo no ei taida meikäläisen pokka riittää oon nimittäin sen verran ujomman puoleinen edes ikä ois tosi kiva kun ei oo siitäkään hajuakaan!!
Ota mukaan käyntikortti (helppo tehdä koneella) ja anna kouraan ja lähde karkuun..
Miksei voisi suoraan kysyäkin, 'heitota lähtisiksä vaikka deittaa mu kans joku kerta'
ja jos sanoo kyllä, ota puhelinnumero talteen ja soita viikon päästä.
Mä ainakin pari kertaa olen ollut treffeillä kaupan myyjän kanssa, tosin muutamia vuosia sitten kun en vielä ollut itse 18 ja ne vähän vanhemmat näytti niin hemmetin hyville. Ei siitä mitään tullut mutta parempi aina yrittää kuin katua.
Todennäköisyys että se sieltä tiskin takaa sua kysyy on melkeinpä nolla.
Eli jollei aikomus ollut vaan mennä ikkunan taakse katsomaan missä se asuu, kysy ihmeessä. - ???
kortilla kirjoitti:
Ota mukaan käyntikortti (helppo tehdä koneella) ja anna kouraan ja lähde karkuun..
Miksei voisi suoraan kysyäkin, 'heitota lähtisiksä vaikka deittaa mu kans joku kerta'
ja jos sanoo kyllä, ota puhelinnumero talteen ja soita viikon päästä.
Mä ainakin pari kertaa olen ollut treffeillä kaupan myyjän kanssa, tosin muutamia vuosia sitten kun en vielä ollut itse 18 ja ne vähän vanhemmat näytti niin hemmetin hyville. Ei siitä mitään tullut mutta parempi aina yrittää kuin katua.
Todennäköisyys että se sieltä tiskin takaa sua kysyy on melkeinpä nolla.
Eli jollei aikomus ollut vaan mennä ikkunan taakse katsomaan missä se asuu, kysy ihmeessä.Joo no kyllä sen tiiän että ei se mua sieltä tiskin takaa kysyis!! Mutta ois kiva tietää edes hänen ikänsä kun haluisin tietää kuinka lähellä tai kaukana ollaan toisistamme!!
- cx
??? kirjoitti:
Joo no kyllä sen tiiän että ei se mua sieltä tiskin takaa kysyis!! Mutta ois kiva tietää edes hänen ikänsä kun haluisin tietää kuinka lähellä tai kaukana ollaan toisistamme!!
..ja samalla treffeille, on kai ne 18 vähintään eli ei ole sakkolihoja ja muullahan ei niin väliä ole ?
Jollei lähde, sitten voitkin käydä läpi muut hampurilaispaikat ; ) - ???
cx kirjoitti:
..ja samalla treffeille, on kai ne 18 vähintään eli ei ole sakkolihoja ja muullahan ei niin väliä ole ?
Jollei lähde, sitten voitkin käydä läpi muut hampurilaispaikat ; )Joo no se ongelma onkin siinä että minä olen nuorempi ja jos se nyt kauheesti on vanhempi niin ei tule mitään luultavasti??!!!!
- cx
??? kirjoitti:
Joo no se ongelma onkin siinä että minä olen nuorempi ja jos se nyt kauheesti on vanhempi niin ei tule mitään luultavasti??!!!!
et asiaa saa selville kuin kysymällä.
Joku tollanen 25 tai 30 nainen voi hyvinkin uneksia esim. 18 v viriilistä miehestä.
On mulla muutama tuttu joilla on itseään 10 vuotta vanhempi nainen.
Voisi ehkä olla hyvä tavata jossain muualla kuin työpaikalla, käyttäytyy moni eri tavalla vapaalla kuin töissä. Naisista osa vielä kyttää ettei kaveri vaan saa.. eli ota selvää jos kyseinen henkilö käy pe/la kaljoilla jossain ja ilmesty sinne muka sattumalta.
Suurin osa vaan ei taida käydä enää joka viikonloppu siis jonkin 20v jälkeen näissä pikkukaupungissa.
Todennäköistä sitäpaitsi on että hänellä on jo poikaystävä/mies.. ..mikä ei tietenkään vähennä iskumahdollisuutta mitenkään, sinkut on kaikista hankalimpia iskea. - ???
cx kirjoitti:
et asiaa saa selville kuin kysymällä.
Joku tollanen 25 tai 30 nainen voi hyvinkin uneksia esim. 18 v viriilistä miehestä.
On mulla muutama tuttu joilla on itseään 10 vuotta vanhempi nainen.
Voisi ehkä olla hyvä tavata jossain muualla kuin työpaikalla, käyttäytyy moni eri tavalla vapaalla kuin töissä. Naisista osa vielä kyttää ettei kaveri vaan saa.. eli ota selvää jos kyseinen henkilö käy pe/la kaljoilla jossain ja ilmesty sinne muka sattumalta.
Suurin osa vaan ei taida käydä enää joka viikonloppu siis jonkin 20v jälkeen näissä pikkukaupungissa.
Todennäköistä sitäpaitsi on että hänellä on jo poikaystävä/mies.. ..mikä ei tietenkään vähennä iskumahdollisuutta mitenkään, sinkut on kaikista hankalimpia iskea.No joo onhan tuo totta mutta en nyt oikeastaan kaipaa sitä tietoa miten iskeä hänet vaan yleensä tietoa tästä henkilöstä!!
- rohkeuspakko
??? kirjoitti:
Terästäydy-Muuten et tule saamaan konkreettista kommunikointia hänen kanssaan. Takaa huutelijat jätetään huomoimatta,Ujous on tehty voitettavaksi.Kaikki mokaavat joksus-so what?. Rohkeutta nyt-mitään et häviä vaikka pakit tulis.
- Sleeper
..on keskimäärin kauniimpia kuin McDonaldsissa työskentelevät!
- ovat
myös.
- ???
ovat kirjoitti:
myös.
Joo no ei nyt oo tullu vertailtua ja en oo kiinnostunut kuin tästä yhdestä
- Kebab
Saisi olla isompi, semmosia pieniä joutuu ostaan kaksi.
Parempia on kumminkin kebabit, niistä lähtee enemmän nälkä samaan hintaan - ja pizzatkin olisi, jollei niitä joutuisi odottamaan niin kauan. - ???
Kebab kirjoitti:
Saisi olla isompi, semmosia pieniä joutuu ostaan kaksi.
Parempia on kumminkin kebabit, niistä lähtee enemmän nälkä samaan hintaan - ja pizzatkin olisi, jollei niitä joutuisi odottamaan niin kauan.miten tuo liittyi tähän minun kysymykseeni?!!
- Emm...i
Kaupungissa käy töissä n.120000 ihmisen paikkeilla - tätä palstaa lukee ehkä 50.
Kannattaa laajentaa etsintää kaveripiiriin ja muille palstoille.- ???
Joo no kyllähän se on tiedossa mutta voihan sitä toivoa että tänne sattuu joku osumaan kun on sen verran laiska!!
- johanna
metro kebab kaiken paras paika hyvä palvelu
- saitko?
Mites kävi?
- Jälkeenjääneet
No, kerro jo.
- ööööööötuota
Eikö voi ihan mennä vaan kysymään/juttelemaan face to face eikä täällä kysellä, täällä kun ei järkeviä vastauksia saa. Suomalainen juro eikä saa sanaa suustaan siinä tilanteessa kun jotain pitäisi sanoa, kannattaisi suoran kysyä oletko varattu ja voi siihen kevennykseksi heittää jonkun vitsin tapaisen jos ei kantti kestä pelkkää kysymystä.
Opetelkaa hyvät ihmiset puhumaan ja keskustelemaan ventovieraiden kanssa, tosi noloa kun vaikka kaksi ihmistä bussipysäkilläkin seistä töpöttää eikä kumpikaan puhu mitään.- Onsehuvittavaa
Nämä tuulipuku tarmot saa suutaan auki mutta tänne näpytellään huuli pyöreänä ja kysellään tyhmiä.
- HullujenAjanvietettä
Mikä v*tun ihmiskyttäys on täällä näppynaamoilla taas käynnissä?
- Ettsillälailla
Täällä on katos helppoa kyttäillä ja vielä kertoa siitä kyttäämisen kohteesta. Ei sen vertaa löydy munaa jotta mennä suoraan kysymään.
- Anonyymi
Odotettiin ruokia varmaan 20min ja tilasimme 2wrap ateriaa ja toisessa juomassa ei ollut happoja hirveemmin,ja ruuat olivat kylmiä,ja yritin antaa arvostelua niin pyytää kirjautumaan google tilille,mutta ei antanut kirjautua sinne…vähän v*tutti en nimittäin tietääkseni tilannut kylmää ruokaa tai juomaa ilman happoja…
- Anonyymi
Oisko kampaaja nykyään. Mutta ennenkaikkea äiti
- Anonyymi
Lisääntyikö ketjun aloittajan kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisääntyikö ketjun aloittajan kanssa?
Ei vaan veljensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767