Löysin sattumalta kyseisen tuolin lähes jätteen joukosta mutta tuoli oli hieman huonossa kunnossa. Valkoinen pinta oli lähtenyt lähes kokonaan pois ja jotkin metallit olivat irtoilleet toisistaan.
Onko kellään ideoita miten voisin varmistua edes tuolin aitoudesta ja missä/miten tuoli olisi järkevintä korjata??
Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta!
Kuva tuolista:
http://www.modernitklassikot.com/products.php?p=ecb546
Bertoia - Diamond tuoli
4
3389
Vastaukset
- libbe
hei.
En tiedä mistä sen voi kattoa että onko aito vai ei..mutta tykkään tosta tuolista..jos oot valmis myymään, ni kerro! - Guide2
Itselläni on kaksi tuolia joista toisen korjauksen hoiti verhoomo Tapaninen Helsingissä. Hitsattiin kasaan ja polttomaalattiin. Osasi Tapaninen tehdä hienot uudet pehmusteetkin.
- tuolinomistaja
joo hyvä tietää.. mulla ei hitsaamista tartte mut entinen pinta täytyisi saada pois ja uusi maali pintaan! Onko toi ihan normaali maalus mikä siihen tehdään vai mitä ihmettä??
Tota pehmustetta mulla ei olekaan mutta sellaisenhan voisi helposti teettää... - Guide2
tuolinomistaja kirjoitti:
joo hyvä tietää.. mulla ei hitsaamista tartte mut entinen pinta täytyisi saada pois ja uusi maali pintaan! Onko toi ihan normaali maalus mikä siihen tehdään vai mitä ihmettä??
Tota pehmustetta mulla ei olekaan mutta sellaisenhan voisi helposti teettää...Tuoli hiekkapuhalletaan ja polttomaalataan jotta siitä tulisi alkuperäisen näköinen. Muotoon tehdyn pehmusteen hankkiminen ei itseasiassa ollut helppo eikä halpa homma. Mielestäni kerralla kannattaa korjata kunnolla tuollainen 300-400 arvoinen tuoli. Ks googlella Hagelstamin huutokauppahintoja.
Ota yhteyttä ja kysy:
http://verhoiluliiketapaninen.firmanetti.fi/index1.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581051Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75745Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721