Kuuluukohan edes tänne, tuskin...

Varpu-Vaula

Niin, mä siis olen katsonut jo vuosia tuttavien ja sukulaisten parhaat nukkumapaikat sellaisetta Y -varvulla ...siis kaikki nyt varmaan jo suurinpiirtein tietää mistä on puhe...niin nyt viime kuukausina olen huomannut, että kun seison sen risun (tai vaikka hengarin) kanssa huoneessa, ni jotenkin vaistoan jo linjat, missä se varpu alkaa taipumaan ja osaan sanoa suunnat, ilman että liikun senttiäkään tai että liikutan sitä risua minnekkään. Ja sit muutaman kerran mulla on ollu tosi pahat fiilikset jollain "varpu-linjalla" ja ilman että olisin tiennyt, niin tällä kyseisellä paikalla nukkuja on ollu todella pahasti sairas jo pitkään.
Kerran tapahtui myös, että matkalla ollessa halusin katsoa ensin, minne asettuisin nukkumaan, kun oli raskas päivä tiedossa ja halusin varmuudella välttää kaikki ylimääräiset kolotukset, niin seuraavana yönä heräsin siihen, kun iso hahmo kulki niitä linjoja pitkin ja ajattelinkin sen heti johtuvan väsymyksestä. Seuraavana yönä tämä toistui, mutta nukahdin uudestaan ja jätin tyypin sinne käveleksimään...seuraavaksi tuli herätys, kun tämä samainen olento puhalsi korvaani (näin hänet sivusilmällä) ja tunsin, etten kyennyt katsomaan sitä suoraan. Kaikkien tilanteiden aikana alkoholilla tms ei ole ollut osuutta asiaan.
Voisko joku kertoa, mistä tällainen vaistoaminenn ja muu tulee ja voisiko sitä "kykyä" jotenkin "parannella/opiskella", jotta sitä pystyisi jotenkin hallitsemaan?
Koskaan en ole huvin vuoksi varpua heilutellut, vaan aina toisten ja perheen hyvinvoinnin vuoksi. Enkä ole muutenkaan kovin mielikuvituksellinen ihminen, vaikea olisi tuommoisia tarkoituksellakin keksiä.
Kiitos, jos joku vaivautuisi vastaamaan!

4

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jehvetti

Kaikki kyvyt kehittyvät kun niitä käyttää . Niin käy myös sinun varvulla katsomisen . Jokaisellahan kyvyt kehittyvät omalla tavallaan, mutta yleensä varpu on vain välivaihe eli se on apuväline, jonka avulla toteutetaan tehtävä . Ilmeisesti olet käyttänyt sitä sen verran, että olet herkistynyt hieman enemmän energioille ja hieman vahvistunut energeettisesti . Se taas johtaa siihen, että saat hieman "uusia" kykyjä .
      Käy kahtomassa tällaiset sivut; www.geocities.com/e_puu/index.html

Joko sinä tunnet sen ihmisen kivut joka on nukkunut siinä tai sitten se vesisuonen paikka vaikuttaa sinuun nopeammin ( tai vähän molempia ), koska olet avoimempi .

yst. terv. Jehvetti

• Entinen noita

Luulet varmistavasi tuollaisella pahoilta hengiltä kysymisillä itsellesi hyvän unipaikan, mutta näin ei käy, vaan kutsut nuo pahat henget luoksesi yötä viettämään.

Hahmo, jonka näit oli demoni eli paha henki ja kuuluu saatanan joukkoihin.

Haluatko viettä elämäsi pelehtien noiden demonien kanssa ja mennä senjälkeen ikuiseen helvettiin kärsimään, vai haluatko tulla uskoon ja viettää elämäsi täällä Jeesuksen Kristuksen kanssa ja ikuisesti taivaassa?

• Varpu-Vaula

mitäs se maasäteily olikaan!? Juuri siellähän tämä varpu vääntyy ja pikku vinkki, jos makaat tällaisen "linjan päällä (tietämättäsikin) suurella todennäköisyydellä tulet sairastamaan/olet jo sairastanut pitkään ja se ajan kanssa vain vaikeutuu. Olen nähnyt sen liian monesti, liian monella ihmisellä!
        Ajatushan siis on, että vältetään nukkumista näiden linjojen päällä, ja toisakseen, tapaamani uskonnollisetkin ihmiset tietävät ja uskovat tämän maasäteilyn aiheuttavan terveydellistä haittaa.
        Eihän puutkaan kasva linjan päällä suoraan...siinä ajattelemista.
        Siitä hengestä en tiedä, mutta enpähän sitä itse sinne kutsunut, ja ei minun puolestani tarvitse enää tulla vierailulle, vaikka ei siitä mitään haittaa/traumoja tullut.
        Minusta siinä risun vääntyilemisessä on kyse tosiaan energioista tai miten sen nyt haluaa ilmaista, kuitenkin siksi kysyinkin, että voiko niiden havainnointia tai lähinnä oman energian käyttöä opetella tai parantaa.

• Jehvetti
        Varpu-Vaula kirjoitti:

mitäs se maasäteily olikaan!? Juuri siellähän tämä varpu vääntyy ja pikku vinkki, jos makaat tällaisen "linjan päällä (tietämättäsikin) suurella todennäköisyydellä tulet sairastamaan/olet jo sairastanut pitkään ja se ajan kanssa vain vaikeutuu. Olen nähnyt sen liian monesti, liian monella ihmisellä!
        Ajatushan siis on, että vältetään nukkumista näiden linjojen päällä, ja toisakseen, tapaamani uskonnollisetkin ihmiset tietävät ja uskovat tämän maasäteilyn aiheuttavan terveydellistä haittaa.
        Eihän puutkaan kasva linjan päällä suoraan...siinä ajattelemista.
        Siitä hengestä en tiedä, mutta enpähän sitä itse sinne kutsunut, ja ei minun puolestani tarvitse enää tulla vierailulle, vaikka ei siitä mitään haittaa/traumoja tullut.
        Minusta siinä risun vääntyilemisessä on kyse tosiaan energioista tai miten sen nyt haluaa ilmaista, kuitenkin siksi kysyinkin, että voiko niiden havainnointia tai lähinnä oman energian käyttöä opetella tai parantaa.

Niinpä, varvun kanssa touhuaminen on suomalaisten vanhinta perintöä . Lapsena ollessa naapurin isäntä teki sitä ja muutama kaveri sai sen toimimaan . Itse tunnen energiat käsissä ja kasveista jne... .

Ainahan noita huutajia on ollunna, mutta muistaakseni Jeesuskin totesi kerran että kuka häneen koski kun tunsi voiman poistuvan itsestään . Ja eräs sairas nainen ilmottautui ja jne... Löytyy evankeliumeista muistaakseni .

Paras itsensä kehittämis menetelmä on juuri sen suvaitsemattomuuden ja vihan jota tuntee toisia omasta mielestä "väärä"uskoisia kohtaan hillitseminen, sillä vihahan kasvattaa vihaa ( ja tukkii energia tuulet jotka puhaltavat ihmisessä ) .

Paras suoja pahoja vastaan on hyvyys . Puhdistaa itsensä ja ajatuksensa, tekonsa, aikomuksensa pahasta niin vaikka vahingossa tekisi pahaa, se johtaisi hyvään, koska aikomus oli hyvä, mutta se tietämättömyys : ) .

Niinkuin sanoin muistaakseni aikaisemmin se varvun käyttö on ensimmäinen askel ja tosi hyvä sellainen .

Kunnioittavin terveisin ;
        Jehvetti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe