kummallista

ihmettelijä

kun taas ilmoitukseni kadonnut. valvoja,kerros nyt miksi ne katoavat,olivat taatusti asiallisia? olenko syönyt sinun evääsi vai miksi poistelet ilmoituksiani? onko katkeruutesi himmentänyt ajatuksenjuoksusi?

6

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ämmä Tee

kaikki, en ole uudistuksen jälkeen enää viitsinyt kirjoitella mitään, mutta eipä ole enää nettiriippuvaisuuttakaan:)
      Hyvä Eniro!! Eläköön VAPAUS !
      Kyllä live aina tämän palstan voittaa, kunto on kohonnut ihmeesti pitkillä lenkeillä, kämppä on siisti ja olen käynyt pari kertaa elokuvissa ja viihteellä. Tyttärelle on villapusero kohta kudottu valmiiksi, ja hei! telkkarissakin on välillä ihan kivaa ohjelmaa:))
      Heipparallaa vaan te sitkeät, jotka viitsitte kirjoitella vaikka ei asiaa olekaan, kun kaikki asiat kuitenkin poistetaan:)
      Mä lähden nyt koiran kanssa vaellukselle, aurinko paistaa ja repussa on hyvät voileivät..
      Hauskaa päivän-viikon ja kuukauden jatkoa kaikille ja hyvää joulua ja uutta vuotta:))

• -nainen-

Jep, näinhän se on. Tämän uudistuksen jälkeen katkeaa tosi mielenkiintoisetkin keskustelut, kun joku "rekattu" päättää katkaista keskustelun poistamaalla sieltä tekstejään. Jää vain "roippeet" jäljelle.

• Musta lista esille
        -nainen- kirjoitti:

Jep, näinhän se on. Tämän uudistuksen jälkeen katkeaa tosi mielenkiintoisetkin keskustelut, kun joku "rekattu" päättää katkaista keskustelun poistamaalla sieltä tekstejään. Jää vain "roippeet" jäljelle.

rekattujen ohi. Älkää kirjoittako ketjuun jossa on rekatrtuja, vaan laittakaa alkamaan jostain rekkaamattomasta nikistä. Sehän on varmaan ihan harrastus joillekin (vaikken mitenkään aktiivisesti ole seurannutkaan tilannetta)herättää keskustelua ja sitten poistaa sopivassa kohdassa koko roska. Oletteko tehneet jo luetelon niistä rekkaajista jotka sitä harrastavat? Laittakaa kaikille näkyviin ne rekatut nikit joilla on tapana harrastaa tätä!!!!
        Se on se ja sama jos tulee vikinää. Onhan sitä tullutkin kun jo aikaisemmin kehoitin boikotoimaan niiden aloittamia keskusteluja, jotka käyttää pyyhekumia ahkeraan.

• palstan vakilukija

me kaivataan takasin, tuu tänne vaan täällä on ihan tylsää ilman sua.
        Missä muutenkin kaikki kivat kirjottajat on?
        Melkeen kaikki muutkin rekatut on kadonnu, eikä kunnon kädenvääntöäkään ole missään.
        Eihän täällä ole enää ketään, tää palsta on käyny ihan tyhmäks, onks tää nyt viiskymmpisten ihanaa tylsää elämää?
        Mä haluaisin taas kunnon äxönia palstalle.

• sama

kerros nyt valvoja,miksi viestit katoaa? eikö selkärankasi kestä.

• Tämä on keskustelu- eikä ilmoituspalsta. Olisikohan sillä jotain tekemistä asian kanssa?

Jos sinulla on asiaa valvojalle, hänen nimensä kannattaisi varmaan laittaa otsikkoon. Luulen, ettei valvoja ihan kaikkia juttuja lue.

Hyvää jatkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe