tuntuu sekavalta tämä termistö. ainakin näistä keskustellaan ja näitä myydään sekavasti. onko siis kaksi eri moton mallia; v3 ja razr v3. ostin juuri mielestäni razr v3:n, mutta ei tässä ole mp3 soitinta eikä sanakirjaa.
vääntäkää nyt joku rautalangasta, jotta mun ei tarvitse enää miettiä, fiilattiinko minua, vai olinko vain itse huolimaton/tietämätön.
eri vai sama: V3 ja razr V3
4
1539
Vastaukset
- mintsku
mul on sama pulma kun oon ostamas uutta kännykkää-.-
se kai on sit niin et motorola v3:s on se mp3 tai sit ostit sen motorola v3 etka razr v3:mee...- sanamies1
Sama asia kysykää vaikka www.luurinetti.fi jossa halvimmalla luuri
- ssese
Puhelinmallihan on virallisesti razr V3 ja näin kavereitten vaan V3. :)
Se on siis yksi ja sama malli saatavana mustana ja metallinvärisenä.
Puhelimesta on tulossa uusi malli, joskus vuoden vaihteessa ja sen hinta tulee olemaan luultavasti noin 500-800 euroa. - Infoman
Eihän tossa RAZR V3 pitäisi edes olla mp3 soitinta
ja sitä paitsi siinä on vain 5mb muistia eikä tue muisti kortteja joten montako biisiä olisit kuunnellut;)
Siitä on tulossa RAZR V3i malli jossa tulee olemaan soitin ja muistikortti tuki.
ja sen rantautumisesta ei tietääkseni ole vielä mitään tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2084042Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382265Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802