tuntuu sekavalta tämä termistö. ainakin näistä keskustellaan ja näitä myydään sekavasti. onko siis kaksi eri moton mallia; v3 ja razr v3. ostin juuri mielestäni razr v3:n, mutta ei tässä ole mp3 soitinta eikä sanakirjaa.
vääntäkää nyt joku rautalangasta, jotta mun ei tarvitse enää miettiä, fiilattiinko minua, vai olinko vain itse huolimaton/tietämätön.
eri vai sama: V3 ja razr V3
4
1522
Vastaukset
- mintsku
mul on sama pulma kun oon ostamas uutta kännykkää-.-
se kai on sit niin et motorola v3:s on se mp3 tai sit ostit sen motorola v3 etka razr v3:mee...- sanamies1
Sama asia kysykää vaikka www.luurinetti.fi jossa halvimmalla luuri
- ssese
Puhelinmallihan on virallisesti razr V3 ja näin kavereitten vaan V3. :)
Se on siis yksi ja sama malli saatavana mustana ja metallinvärisenä.
Puhelimesta on tulossa uusi malli, joskus vuoden vaihteessa ja sen hinta tulee olemaan luultavasti noin 500-800 euroa. - Infoman
Eihän tossa RAZR V3 pitäisi edes olla mp3 soitinta
ja sitä paitsi siinä on vain 5mb muistia eikä tue muisti kortteja joten montako biisiä olisit kuunnellut;)
Siitä on tulossa RAZR V3i malli jossa tulee olemaan soitin ja muistikortti tuki.
ja sen rantautumisesta ei tietääkseni ole vielä mitään tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597