mitä muuta vikaa kuin lihavuus??

Olen siis 31v vapaa mies ja olen lihava. Hiljaista on ollu treffi jutskat eli onko lihavuus ainoa syy minkä takia naiset hylkii? Olen muuten ihan normaali ja kavereitakin on mutta naiset hylkii heti. Flirttikutsut hylätään automaattiseti ja jos lähetän viestin niihin ei vastata eli turha väittää että ulkonäkö ei merkitse mitään ja että sisäinen kauneus ratkaisee mutta kun ei ole edes otettu selvää kaverista niin pumerankina tuli. Olisi kiva kuunnella naisilta vastauksia ja muiltakin että onko samanlaisia kokemuksia

18

3691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuule

      ei se auta vaikka olisit laiha. Silloin sinulla vasta ongelma olisi. Lyhyenä ja suht kevyenä miehenä on vielä vaikeampi seuraa löytää netistä. Kokemusta on!!

      Suurin osa näistä nettissä olevista naisista on vain tarkistamassa tasoaa. Vain todella harva on tosissaan liikkeellä!! Kannattaa harkita siirtymistä live tarjontaan ja unohtaa tämä netissä kalastelu.

      Livessä jää ne valheetkin pienemmälle osalle, kun voi olla naamatusten.

    • Ryyskytin

      Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan, sanotaan.

      Ennen rakastumista on useimmiten tuo ihastusvaihe, jossa ulkonäkö painaa erittäin paljon. Jos liikalihavuus vaivaa, suosittelen juoksulenkkejä. Usein olen kuullut, että lihavien polvet eivät kestä rasitusta. Mikäli sinulla on sama ongelma, suosittelen uimareissuja.

    • sss

      Niin tosiaanki jos ongelmana on lihavuus niin toki asialle voi tehdä jotain, nyt loppu ininä ja lenkille siitä

    • esim.

      no, itsepä kysyit:) en vastaisi tyypille joka pukeutuu kuin sinä ja lisäksi nuo tummenevat silmälasit pistaa vähän silmään:) vaikka olisi normaali kokoinen sekä harrastuksista LA puhelimet menee vähän yli mun makuni.

      Eli koska täällä ensivaikutelma on yksi ainoa kuva, kehottaisin panostamaan siihen, eli pistät jotain kivaa/tyylikästä päälle (pyydä vaikka jotain naisystävääsi apuun) ja otat jonkin kivan (humoristisen) kuvan kivalla taustalla.

    • Neiti Näpsäkkä

      Annanpa oman mielipiteeni minäkin:

      Ei nappais kuvan perustella pätkääkään!!!

      A: Parta ja viikset!!! (Veks heti!)
      B: Paino!!! (Laihduttamaan!)
      C: Pukeutuminen!!! (Vaatekauppaan ja jotain trendikästä ylle... ei tuollaisia Karvis T-paitoja. Todella junttimaista)
      D: Pokat!!! (Vaihda tyyliä)

      Ai niin, vielä hiuksillekin vois tehdä jotain...
      Hyvä leikkaus!!!

      Dodii, tässä sitten kaikki tällä erää :)
      Ei tarvii kiitellä :)

      • kuvaa peliin

        Neiti hyvä, jos olet noin hyvä neuvomaan, olet varmaan tosi hyvännäköinen itse. Laitas kuvaa profiiliin niin katsotaan...

        Mikä siinä on, että ihminen ei kelpaa itsenään?


      • Neiti Näpsäkkä
        kuvaa peliin kirjoitti:

        Neiti hyvä, jos olet noin hyvä neuvomaan, olet varmaan tosi hyvännäköinen itse. Laitas kuvaa profiiliin niin katsotaan...

        Mikä siinä on, että ihminen ei kelpaa itsenään?

        No hellanlettas sentään... Siellä se pikkunen kimpoilee ihan turhan takia :(

        Tässähän nimenomaan omaan kysytään " Mitä muuta vikaa?"
        Ja minä kauniina ja täydellisenä haluan antaa kundille muutamii ohjeita, joita noudattamalla vois ne tyttöset enemmän hänestä kiinnostua.

        Ja hei, en todellakaan kuvaani esittele, vaikka ei todellakaan mitään häpeämistä ole ulkonäössä :)

        Mukavaa päivää vaan teille kaikille!


    • tytteli

      Annanpa oman mielipiteeni sitten minäkin:
      itsehän pyysit, ei kannata loukkaantua.
      Tässä ruusuja ja risuja.Rehellisesti..

      1: parta ja viikset on hyvät
      2: rohkea mies kuitenkin,kun uskallat kysyä
      muiden mielipidettä julkisesti (nostan hattua!)
      3: sex-pill*- linkkiä en laittais esille
      4: nimimerkkisi on oikein hyvä
      5: itse tunnut vouhkaavan painostasi eniten,
      jos olet itsevarma , ei painokaan mitään merkkaa
      ,kehitä lisää asennetta ;)
      6:mukavan tuntuinen tyyppi noin niinkuin muuten;)
      7: tärkein: tyyli ja kokonaisuus vaikuttaa
      eniten,joka huokuu sinusta, miellyttää varmasti joitakin naisia mutta,
      tuo k-18 linkki, mautonta laittaa se esille,se saattaa vaikuttaa eniten ujoihin tyttöihin , ensivaikutelma nääs..
      Sä voisit niillä sexijutuilla ja linkeilläkin hurmata sitten myöhemmin,kun tunnet naisen paremmin.

      Tsemppiä!

    • yks lukijan mielipide

      Ihan rehellinen jos olen, niin aikaisemmin profiilisi tuolla treffeisssä nähtyäni luulin sitä vitsiksi, nimimerkkinä iltapoika ja sit tuollainen kuva. Ehkä muillakin naisilla on ollut vaikeuksia asennoitua siihen vakavasti? Lisäksi seksilinkit ja se että etsit kaksikymppistä biseksuaali tyttöä, vaikka mikä tahansa muukin kelpaa, jopa viisvitonen, ei todellakaan paranna vaikutelmaa.

      Pituuden voisit kuitenkin laittaa näkyviin ettei sitä tarvitse alkaa erikseen kyselemään.

      Siis pahin ongelma on se kuva. Vaihda se! Pyydä joku kaveri ottamaan digikameralla kymmeniä erilaisia, eri vaatteissa, ja valitsemaan niistä se paras.

      Noista aikaisemmin mainituista pukeutumiseen, silmälaseihin ja hiuksiin liittyvistä kommenteista olen myös samaa mieltä kirjoittaneiden kanssa. Vaikka ei mulla ole mitään Karvis-paitoja vastaan, tuossa kokonaisuudessa se on jo liikaa. Sinuna alottaisin "muodonmuutoksen" silmälaseista, vaihda ne, kysy optikkoliikkeen myyjien mielipidettä siitä minkälaisia kehyksiä nykyään käytetään ja mitkä sopisivat sinulle, ja ota myös pari makutuomaria mukaan, älä valitse itse!

      En siis usko että ongelmana on se lihavuus, kyllä täältä lihavatkin miehet seuraa saa, vaan kyse on siitä vaikutelmasta jonka itsestäsi täällä annat. Kyllä mies saa vähän juntti olla, mutta ei sitä tarvitse aivan äärimmäisyyksiin vetää.

      Älä loukkaannu näistä kommenteista, itsepä kysyit. Vaikutat kuitenkin ihan mukavalta ja osaat sentään kommunikoida kirjoittamalla, mitä ei voi kaikista miehistä täällä sanoa. Ei se kumppanin löytäminen täältä helppoa ole kenellekään, vaikka olisi minkä näköinen ja painoinen. Tsemppiä! :)

      • yks lukijan mielipide

        Joku tuolla aiemmin neuvoi ajamaan sen pois, mutta jotkut naiset pitää parrasta. Minusta parta on ok, ja sopiikin sulle. Saattaa kyllä olla että enemmistö naisista olisi tästä eri mieltä?


      • tytteli

        Aika samaa miletä, en vaan raaskinut ihan kaikkea snoa, etten loukkaisi.

        Silmälaseista , voisit kokeilla jotain muutakuin väritöntä mallia. Joku liukuvärjätty vois olla tosi sex ja salaperäinen !! Sa samalla antais väriä sulle :) lisää .

        Ja älä mene mihinkään erotiikkaan heti ensikättelyssä.. Hidasta tahtia.. ei heti "sinne"..

        SIIS sinähän olet oikee nallekarhu jollekin...
        mutta hiukan malttia.. ja Naisen viettelyä.. menemättä kuitenkaan suoraan asiaan...

        Varmasti onnistut , kun panostat hieman.. alkurepliikeihin ja johdattelet asian niille urille ..mille haluat ja tuntuu hyvältä :)

        Laihduttaa ei tarvi, ellet itse sitä halua.Kaikki
        on ihan sinusta kiinni. Karismasi on kyllä siellä..
        tuo se esille vaan ;))


      • samaa mieltä

        Tosiaan verkkatakki (tai mikä toi nyt onkaan) ja karvis-paita menee jo yli hyvän maun. Kaikilla on tietty oma tyyli, mutta tosi asia on että tuollainen juntti-tyyli ei iske naisiin. Tyylikäs pukeutuminen tekee ihmeitä.

        Toiseksi vielä tosta, että nuo k-18-jutut ym. voisit unohtaa tuosta profiilista.
        Jos etsit tositarkoituksella naista, niin älä laita ikähaitariksi 22-55 äläkä biseksuaalisuutta, ei todellakaan uppoa, itse en ainakaan tollaseen ilmotukseen vastaisi, siitä saa kuvan että olet joku epätoivonen vonkaaja.

        Et todellakaan liiku tarpeeksi, jos olet autonkuljettaja, etkä varsinkaan kun ylipainoinen olet. Realismia peliin. Älä kaunistele.

        Kuten edellinenkin kirjoittaja sanoi, ei ylipaino ole ongelma, lihavakin voi ihan hyvin olla siisti, sekä ulkomuodoltaan että käytökseltään.


    • kerron kuitenkin....

      Ikävä sanoa kylmä totuus..mutta harva vähänkään kauniimpi tai fiksumpi nainen lähtisi kaltaisesi meihen kanssa treffeille...
      Aika junttimainen vaikutelma tulee ja sellainen mammanpoika-tyyppi...ei iske...sori..mutta tää on kylmä totuus.
      Toki voit tavata kaltaisesi, vähemmän kauniin, pikkasen lihavan, ujon ja herkän ikäneidon, jollain treffipalstalla tai maatalousnäyttelyssä...
      Älä siis kuvittele saavasi haviin ketään citysinkkua tai itseäsi nuorempaa kaunista naista.

    • jaska

      paita

    • pertsa

      tää oli hyvä koukku saada naiset sivulle!kohta niitä tuhansia siellä vieraillu!
      nostan hattua!

    • kjslkvj

      siis se lihavuus ei ole vikana ,mistä sen oot saanu päähäs? Onko tää joku läppä vai?

      • kjslkvj

        seuraava kuva ilman paitaa ja pyyhe lanteille,sellainen on ILTAPOIKA !!=)
        Nam!


    • Heta'

      Itse liikuntaa harrastavana en tosiaankaan ensimmäiseksi haluaisi tavata miestä, joka elää niin epäterveellisesti, että on ylipainoinen.
      Sen uskon, että olet mukava ja ihmisten kanssa toimeentuleva etkä varmasti viimeinen mahdollinen peräkammarin poika mutta
      kuten tuossa edellä on jo mainittu niin tuo kuva on aivan karmea. Joten joudun sanomaan kuten kaikki muutkin että vaihda pokat, vaatteet, hiustyyli ...Korosta sitten hyviä puoliasi kun sinulla kerran on niitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1826
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1635
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      22
      1486
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      106
      1440
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      78
      1283
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      993
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      55
      947
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      52
      891
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      63
      857
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      61
      848
    Aihe