Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

Anonyymi-ap

Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.

129

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Se on ihan naurettava ajatus. Jokainen mies on sopivin silloin kun häneen rakastuu. Jokainen vuorollaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se on kuitenkin se totuus. Ihan turha yrittää kiertää sitä mikä on ollut alusta saakka täysin selvä asia. Tajusit sen heti kun näit minut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuitenkin se totuus. Ihan turha yrittää kiertää sitä mikä on ollut alusta saakka täysin selvä asia. Tajusit sen heti kun näit minut.

        En ole sinulle kukaan enkä ihastunut kaivattuunikaan ensi näkemältä. Näin monta kertaa tajuamatta mitään!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sinulle kukaan enkä ihastunut kaivattuunikaan ensi näkemältä. Näin monta kertaa tajuamatta mitään!

        Mikä tässä nyt osuu johonkin arkaan, kätkettyyn kohtaan? Onko se totuuden valo?


    • UUSI

      Mä voin kyllä allekirjoittaa tuon täysin

      • Anonyymi
        UUSI

        Itseasiassa mä tiedän tän jotenkin. Oonko ainoa mies josta oot ajatellut niin koskaan? Koska sä et löydä omantasoista kovin helposti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa mä tiedän tän jotenkin. Oonko ainoa mies josta oot ajatellut niin koskaan? Koska sä et löydä omantasoista kovin helposti.

        Höh. Täällä nyt jahkaillaan näistä tasoista ja tuntuu, että provoillaan taas tahallaan. Onko se väärin sanoa, et jonkun kanssa on kiva höpötellä ja toisen ei. Onko parempi sanoa, että ollaan samalla aallonpituudella? Mulla on ollut aikoinaan tasan yks sellanen ihminen, jonka kanssa oli kivaa jutella, ja siitä on hemmetin kauan aikaa. Sit tuli kaikki tää elämän p..ka ja se jäi. Hölmöläisten hommaa minulta!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Täällä nyt jahkaillaan näistä tasoista ja tuntuu, että provoillaan taas tahallaan. Onko se väärin sanoa, et jonkun kanssa on kiva höpötellä ja toisen ei. Onko parempi sanoa, että ollaan samalla aallonpituudella? Mulla on ollut aikoinaan tasan yks sellanen ihminen, jonka kanssa oli kivaa jutella, ja siitä on hemmetin kauan aikaa. Sit tuli kaikki tää elämän p..ka ja se jäi. Hölmöläisten hommaa minulta!

        Mä luulen että kyse on mikroilmeistä ja tietystä sanattomasta ihmetyksestä. Kunnioituksesta. Kyseessä on siis viesti joka välittyy.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa mä tiedän tän jotenkin. Oonko ainoa mies josta oot ajatellut niin koskaan? Koska sä et löydä omantasoista kovin helposti.

        Kyllä mä koen, että olet. Uskomattoman voimakas tämä yhteys on kun tuntuu, että tunnen sun läsnäolon hetkittäin. En kyllä ole ikinä kokenut näin vahvaa sitoutumisen tarvettakaan kuin mitä nyt koen sua kohtaan. Se on kasvanut tasaisesti ja hiljalleen. Enkä ole koskaan kokenut näin vahvaa ns.liittolaisuutta ja valmiutta puolustaa sua. Oon valmis menemään vaikka läpi harmaan kiven sun kanssa. Kaikesta voidaan selvitä yhdessä. En ole koskaan kokenut näin vahvaa vetovoimaa myöskään. Kiitos, se on totta. Mitä sä tunnet mua kohtaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Kyllä mä koen, että olet. Uskomattoman voimakas tämä yhteys on kun tuntuu, että tunnen sun läsnäolon hetkittäin. En kyllä ole ikinä kokenut näin vahvaa sitoutumisen tarvettakaan kuin mitä nyt koen sua kohtaan. Se on kasvanut tasaisesti ja hiljalleen. Enkä ole koskaan kokenut näin vahvaa ns.liittolaisuutta ja valmiutta puolustaa sua. Oon valmis menemään vaikka läpi harmaan kiven sun kanssa. Kaikesta voidaan selvitä yhdessä. En ole koskaan kokenut näin vahvaa vetovoimaa myöskään. Kiitos, se on totta. Mitä sä tunnet mua kohtaan?

        Me ollaan varmaan jotain sukulaissieluja kun heti ymmärrettiin toisiamme. Sama aaltopituus aivan täysin. Saumaton ymmärrys.

        Se mitä mä tunnen sua kohtaan on jotain sellaista että mä en valitettavasti voi Suomen lain puitteissa sitä tänne kertoa, se on luonteeltaan sen verran kuumaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että kyse on mikroilmeistä ja tietystä sanattomasta ihmetyksestä. Kunnioituksesta. Kyseessä on siis viesti joka välittyy.

        Onhan se näin. Molemminpuolista kunnioitusta löytyy kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Onhan se näin. Molemminpuolista kunnioitusta löytyy kyllä.

        Voimakas vetovoima ja molemminpuolinen kunnioitus. Aika hyvä kemia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan varmaan jotain sukulaissieluja kun heti ymmärrettiin toisiamme. Sama aaltopituus aivan täysin. Saumaton ymmärrys.

        Se mitä mä tunnen sua kohtaan on jotain sellaista että mä en valitettavasti voi Suomen lain puitteissa sitä tänne kertoa, se on luonteeltaan sen verran kuumaa.

        Niin minäkin koen. Se on kyllä totta. Joo, se on kyllä totta. Varmaan kanssa se vaikuttaa kun puhutaan toisillemme aina niin kunnoittavasti ja lempeästi.

        Joo, mä kyllä saan kiinni tuosta sun kuvailusta ja tiedän miten käytännössäkin olet näyttänyt nuo tunteesi. Se on kyllä ihanaa. Oot silleenkin kyllä paras. Oon sulaa vahaa sun käsissä. Oot ihan ykkönen ja tiedät sen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimakas vetovoima ja molemminpuolinen kunnioitus. Aika hyvä kemia.

        Joo mä kyllä allekirjoitan täysin nää kolme kans


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Niin minäkin koen. Se on kyllä totta. Joo, se on kyllä totta. Varmaan kanssa se vaikuttaa kun puhutaan toisillemme aina niin kunnoittavasti ja lempeästi.

        Joo, mä kyllä saan kiinni tuosta sun kuvailusta ja tiedän miten käytännössäkin olet näyttänyt nuo tunteesi. Se on kyllä ihanaa. Oot silleenkin kyllä paras. Oon sulaa vahaa sun käsissä. Oot ihan ykkönen ja tiedät sen.

        No tää on ehkä sun luonteelle pikkuisen liikaa mutta mulla on ihan valtava k....ä. Käyttäisin sitä mielelläni meidän molempien onnellistuttamiseen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää on ehkä sun luonteelle pikkuisen liikaa mutta mulla on ihan valtava k....ä. Käyttäisin sitä mielelläni meidän molempien onnellistuttamiseen.

        Joo mä tiedän kyllä, että olet hyvin siunattu ja osaat onnellistaa meidät erinomaisesti 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Joo mä tiedän kyllä, että olet hyvin siunattu ja osaat onnellistaa meidät erinomaisesti 😂

        Kiirikö sana jotain kautta, vai onko kyseessä muunlainen kuvio? Haluaisin mielelläni nähdä sinut onnellisena m... s....


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiirikö sana jotain kautta, vai onko kyseessä muunlainen kuvio? Haluaisin mielelläni nähdä sinut onnellisena m... s....

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        No ilmeisesti jouduin tiettyyn sotkuun, ehkä. Humala teettää sellaista.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmeisesti jouduin tiettyyn sotkuun, ehkä. Humala teettää sellaista.

        No jos jutellaan siitä kun nähdään


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        No jos jutellaan siitä kun nähdään

        Ajattelin vaan että jos sulla olis ollut jotain tietoa siitä. Kun ei nämä kerro vaikka tekijä lipsautti.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vaan että jos sulla olis ollut jotain tietoa siitä. Kun ei nämä kerro vaikka tekijä lipsautti.

        Avaisitko vähän aihetta lisää?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Avaisitko vähän aihetta lisää?

        Jos jotain olisi kiirinyt sun tietoon, niin tietäisit heti mistä on kyse. Eli ilmeisesti ei, mikä on helpottavaa. Huh.


      • UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Avaisitko vähän aihetta lisää?

        Jutellaan lisää kun nähdään


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Avaisitko vähän aihetta lisää?

        Olisi kyllä oikeasti kiva nähdä. Mutta se että kestätkö tällaisen mörön seuraa oikeasti, niin se on vielä kokeilematta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä oikeasti kiva nähdä. Mutta se että kestätkö tällaisen mörön seuraa oikeasti, niin se on vielä kokeilematta.

        Kuka sä kirjoittaja olet? Et nyt enää vaikuta mun kaivatulta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Kuka sä kirjoittaja olet? Et nyt enää vaikuta mun kaivatulta.

        Sori, kokeilin vähän sun rajoja. Kun mun vaisto kertoo että sussa on niin paljon muutakin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vaan että jos sulla olis ollut jotain tietoa siitä. Kun ei nämä kerro vaikka tekijä lipsautti.

        Ketkä nämä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Kuka sä kirjoittaja olet? Et nyt enää vaikuta mun kaivatulta.

        Ootko oikeesti toi yks Kovismuija? Jäitkö nyt kii


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Ketkä nämä?

        Osalliset. Mahdollinen rikos on kyllä jo vanhentunut, enkä kanna mitään kaunaa ketään kohtaan. Lähinnä huvittaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi että oliko tämäkin nyt vedätys? Menitkö sinne mistä sait tarjouksen kaupassa?

        Jos et ole kovismuija, vaan juuri se keneksi luulin, niin missä voisimme nähdä ja milloin


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että oliko tämäkin nyt vedätys? Menitkö sinne mistä sait tarjouksen kaupassa?

        Jos et ole kovismuija, vaan juuri se keneksi luulin, niin missä voisimme nähdä ja milloin

        Sekoitat mut nyt kyllä johonkin toiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Sekoitat mut nyt kyllä johonkin toiseen.

        Voi olla. Tai sitten en. Järkytyitkö äsken?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Tai sitten en. Järkytyitkö äsken?

        En järkyttynyt


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        En järkyttynyt

        Kiinnostaisiko nähdä niissä merkeissä?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko nähdä niissä merkeissä?

        Missä merkeissä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Missä merkeissä?

        Rennon hauskanpidon.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalliset. Mahdollinen rikos on kyllä jo vanhentunut, enkä kanna mitään kaunaa ketään kohtaan. Lähinnä huvittaa.

        Mun kaivattu tuskin tekisi mitään rikoksia.
        Minkä rikoksen sä oikein olet tehnyt?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Mun kaivattu tuskin tekisi mitään rikoksia.
        Minkä rikoksen sä oikein olet tehnyt?

        En mitään. Tuleeko musta rikollinen viba? Olen kyllä oikein kunnollinen ja siivo.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rennon hauskanpidon.

        Jos oisit mun kaivattu ni tottakai, mutta epäilen vahvasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Jos oisit mun kaivattu ni tottakai, mutta epäilen vahvasti.

        Mikä saa epäilemään? Minä se olen jonka kanssa olet koko ajan jutellut täällä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään. Tuleeko musta rikollinen viba? Olen kyllä oikein kunnollinen ja siivo.

        Mun kaivatusta ei tule. Aattelin, että jos sä kirjoittelija olet jotain tehnyt ja haluat kertoa ni kysyin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Mun kaivatusta ei tule. Aattelin, että jos sä kirjoittelija olet jotain tehnyt ja haluat kertoa ni kysyin.

        Onko itselläsi mitään rikollista taustaa, tai esimerkiksi yrtti juttuja


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Jos oisit mun kaivattu ni tottakai, mutta epäilen vahvasti.

        Tää yh on siis lyhyt ja hoikka. Tummahiuksinen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa epäilemään? Minä se olen jonka kanssa olet koko ajan jutellut täällä.

        No on niin kummallisia kysymyksiä että pistää miettimään


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        No on niin kummallisia kysymyksiä että pistää miettimään

        Inside-juttuja. En voi tietää missä määrin olet perillä asioista.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko itselläsi mitään rikollista taustaa, tai esimerkiksi yrtti juttuja

        Ei tietenkään ole. Mitkä yrtit? Ei kai nyt kenelläkään normaalilla ihmisellä ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Ei tietenkään ole. Mitkä yrtit? Ei kai nyt kenelläkään normaalilla ihmisellä ole.

        😄 Aivan. Toimitusjohtajilla varsinkaan. Niin, tykkäisitkö imeä k....?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😄 Aivan. Toimitusjohtajilla varsinkaan. Niin, tykkäisitkö imeä k....?

        No en ole mikään toimitusjohtaja vaan kukkakauppias


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        No en ole mikään toimitusjohtaja vaan kukkakauppias

        Meinasinkin kysyä että oletko rohto tohtori, tai kauppias mutta en kehdannut. 😂


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasinkin kysyä että oletko rohto tohtori, tai kauppias mutta en kehdannut. 😂

        Ihan on tähän aikaa vuodesta myynnissä astereita ja kanervia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Ihan on tähän aikaa vuodesta myynnissä astereita ja kanervia.

        Kuulostaa mielenkiintoiselta! Googletin heti miltä ne näyttää! Missä kauppasi sijaitsee?


      • UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        No en ole mikään toimitusjohtaja vaan kukkakauppias

        Tai siis olin, mutta en ole enää. Enkä mitään laittomuiksia tarkoita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Tai siis olin, mutta en ole enää. Enkä mitään laittomuiksia tarkoita.

        Olisiko sinulla ollut minullekin kukkia myynnissä jos olisin tarvinnut


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rennon hauskanpidon.

        Onko sulla ollut 2 samanlaista naista joita et erota toisistaan? Joku rikollinen ja joku yh. Kumman ottaisit


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Onko sulla ollut 2 samanlaista naista joita et erota toisistaan? Joku rikollinen ja joku yh. Kumman ottaisit

        Kaksi vähän samanlaista kukkamyyjää on ollut joo. Molemmat ihania kyllä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi vähän samanlaista kukkamyyjää on ollut joo. Molemmat ihania kyllä.

        Joku täällä palstalla pohti, että ottaisko murhaajan vai narsistin ja päätyi murhaajaan 😅 olitkohan se sinä joka arpoi? Pitääköhän kumpikaan paikkaansa niistä väitteistä? 🤔


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa mielenkiintoiselta! Googletin heti miltä ne näyttää! Missä kauppasi sijaitsee?

        Olin vain töissä. Muutamassakin


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Joku täällä palstalla pohti, että ottaisko murhaajan vai narsistin ja päätyi murhaajaan 😅 olitkohan se sinä joka arpoi? Pitääköhän kumpikaan paikkaansa niistä väitteistä? 🤔

        Kuulostaa siltä että pikkuisen on kaidalta polulta luisuttu kun pitää arpoa ruton ja koleran välillä.

        Onko sun mielestä meidän välillä tietty e lataus? Mun mielestä jotain sellaista oli myös irl.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Olin vain töissä. Muutamassakin

        Sanoitko aina että oon vaan töissä täällä enkä tiedä mitä nää yritit on.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että pikkuisen on kaidalta polulta luisuttu kun pitää arpoa ruton ja koleran välillä.

        Onko sun mielestä meidän välillä tietty e lataus? Mun mielestä jotain sellaista oli myös irl.

        Et siis ottaisi ruttoa tai koleraa?
        Kertoisitko tarkemmin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Et siis ottaisi ruttoa tai koleraa?
        Kertoisitko tarkemmin?

        No mähän olen mies. Mulle on tarjolla tosi ihania vaan. Eihän naiset hölmöile samalla tavalla kuin miehet.

        En voi tarkemmin kertoa, mutta jäi mieleen..


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoitko aina että oon vaan töissä täällä enkä tiedä mitä nää yritit on.

        En ole myynyt yrttejä. Enkä ole sinun ex


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        En ole myynyt yrttejä. Enkä ole sinun ex

        Joo en ajatellutkaan että teillä olisi ollut kukkakauppaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mähän olen mies. Mulle on tarjolla tosi ihania vaan. Eihän naiset hölmöile samalla tavalla kuin miehet.

        En voi tarkemmin kertoa, mutta jäi mieleen..

        Haluaisitko hänet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Haluaisitko hänet?

        Ei noin saa kysyä. Se on vähän sama kuin kysyisi helteisenä päivänä joltakin että haluatko jäätelöä. Siihen on vain yksi vastaus.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla ollut minullekin kukkia myynnissä jos olisin tarvinnut

        Ei valitettavasti


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Ei valitettavasti

        En olisi tarvinnutkaan. Perheenjäsenissä oli tosin kukkien ystäviä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin saa kysyä. Se on vähän sama kuin kysyisi helteisenä päivänä joltakin että haluatko jäätelöä. Siihen on vain yksi vastaus.

        Missä tapasimme?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Missä tapasimme?

        Espoossa. Hitto että olin väsynyt silloin. Sinä olit kepeän kesäinen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rennon hauskanpidon.

        Tämä vielä kyllä kiinnostelisi sillä se on sujunut meiltä ennenkin niin hyvin


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Tämä vielä kyllä kiinnostelisi sillä se on sujunut meiltä ennenkin niin hyvin

        Mitä tehtäisiin jos toteutuisi?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että oliko tämäkin nyt vedätys? Menitkö sinne mistä sait tarjouksen kaupassa?

        Jos et ole kovismuija, vaan juuri se keneksi luulin, niin missä voisimme nähdä ja milloin

        Voit tulla luokseni aina iltaisin


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Voit tulla luokseni aina iltaisin

        Miellyttävä ajatus. Olemmeko me isot miehet salarakkaitasi? Et voi vastustaa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tehtäisiin jos toteutuisi?

        Mitä toivoisit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Mitä toivoisit?

        No melko vapaat kädet varmaan tarvitsisin. Järjestelyihin siis.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miellyttävä ajatus. Olemmeko me isot miehet salarakkaitasi? Et voi vastustaa

        Ei minulla ole kuin yksi kaivattu ja se olet sinä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Ei minulla ole kuin yksi kaivattu ja se olet sinä.

        Rakastatko sinä minua?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No melko vapaat kädet varmaan tarvitsisin. Järjestelyihin siis.

        Mitä ehdotat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Mitä ehdotat?

        Varmaan molempien luonne sopisi retkelle meren rannalle tai puistoon.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko sinä minua?

        Uskoisin niin


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Uskoisin niin

        Olen ajatellut sinua paljon. Hyvin paljon. Tämä vetää nyt aika hiljaiseksi. Eikö tämä ole hullu palsta? Tämähän on hulluutta aivan selvästi! ☺️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan molempien luonne sopisi retkelle meren rannalle tai puistoon.

        Kuulostaisi kyllä kauniilta, mutta merenrantaan on niin pitkä matka täältä... ehkä voisimme nauttia toisistamme ensin ja ajella täältä sitten yhdessä sinne


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Kuulostaisi kyllä kauniilta, mutta merenrantaan on niin pitkä matka täältä... ehkä voisimme nauttia toisistamme ensin ja ajella täältä sitten yhdessä sinne

        Ihan miten haluat. Minkälaista toimintaa toivot, nautintoa siis


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko sinä minua?

        Oletko vielä lomalla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Oletko vielä lomalla?

        Olen kyllä. Haluatko tulla joku päivä imem.... mun m.... Sillä vois aloittaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä. Haluatko tulla joku päivä imem.... mun m.... Sillä vois aloittaa.

        Onko niin tapahtunut ennen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Onko niin tapahtunut ennen?

        Ei meidän välillä jos sitä tarkoitat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Onko niin tapahtunut ennen?

        Tsekkaaa välis se toinen nikkis.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan molempien luonne sopisi retkelle meren rannalle tai puistoon.

        Rehellisesti sanottuna en kaipaa vain lystiä vaan aitoa ja pysyvää yhteyttä. Kaipaan sinua. Haluan toki myös kokea kehomme kietoutuneina toisiinsa jälleen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut sinua paljon. Hyvin paljon. Tämä vetää nyt aika hiljaiseksi. Eikö tämä ole hullu palsta? Tämähän on hulluutta aivan selvästi! ☺️

        En ole vielä vakuuttunut, että tiedät varmasti kuka olen. Epäilen sitä hieman...


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        En ole vielä vakuuttunut, että tiedät varmasti kuka olen. Epäilen sitä hieman...

        Kyllähän tämä on vähän arvailujen varassa. 😄 Minkä ikäinen olitkaan?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten haluat. Minkälaista toimintaa toivot, nautintoa siis

        Haluaisin jutella siitä kasvotusten


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Haluaisin jutella siitä kasvotusten

        Tietenkin pitää jutella. Sano millainen olen, niin katsotaan osuuko.


      • Anonyymi
        UUSI

        Öitä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mikäs toinen nikki sulla on täällä? 😂


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin pitää jutella. Sano millainen olen, niin katsotaan osuuko.

        Kuvailin aika hyvin tuossa ylhäällä yhteyttämme


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Kuvailin aika hyvin tuossa ylhäällä yhteyttämme

        Mutta fyysiset piirteet, jne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Oletko vielä lomalla?

        Minua on nyt ilmeisesti kusetettu huolella erään mussukan toimesta. 😂


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on nyt ilmeisesti kusetettu huolella erään mussukan toimesta. 😂

        Eikös tuossa puolin sun toisin selvitelty että kukas ja mitäs? En ole kovis. Mitä sun puhelimelle tapahtui? Toimiiko ees ig?


      • UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Eikös tuossa puolin sun toisin selvitelty että kukas ja mitäs? En ole kovis. Mitä sun puhelimelle tapahtui? Toimiiko ees ig?

        Myönnän kyllä, että kartoitin lopussa tilannetta. Myönnän ja otan vastuun. Tilaisuus teki varkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Eikös tuossa puolin sun toisin selvitelty että kukas ja mitäs? En ole kovis. Mitä sun puhelimelle tapahtui? Toimiiko ees ig?

        Kaikki toimii normaalisti ja sinä olet pöhkö! ☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Myönnän kyllä, että kartoitin lopussa tilannetta. Myönnän ja otan vastuun. Tilaisuus teki varkaan.

        Voi että pientä... 😊 Pitää selvittää asioita!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki toimii normaalisti ja sinä olet pöhkö! ☺️

        Ei mee wa viesti perille


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään. Tuleeko musta rikollinen viba? Olen kyllä oikein kunnollinen ja siivo.

        Ootko tehnyt jotain paha kovis muijalle? ? HÄ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää yh on siis lyhyt ja hoikka. Tummahiuksinen.

        Tämä yh on vaalea siis smasanavas


    • Anonyymi
      UUSI

      Taas on joku palstan casanova paikalla, tietämässä mitä nainen haluaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä väärää on sanoja totuus?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väärää on sanoja totuus?

        Mä pidän tuosta sun piirteestä, kun kerrot ajatuksiasi ja pohdintojasi. Se on ollut meillä aina sellainen rikkaus meidän välillä. Minusta tuossa ei ole mitään dissaamisen aihetta. Arvostan suoruuttasi ja että uskallat ilmaista itseäsi. Olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Mä pidän tuosta sun piirteestä, kun kerrot ajatuksiasi ja pohdintojasi. Se on ollut meillä aina sellainen rikkaus meidän välillä. Minusta tuossa ei ole mitään dissaamisen aihetta. Arvostan suoruuttasi ja että uskallat ilmaista itseäsi. Olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet.

        Mä jotenkin intuitiivisesti ymmärrän että se kutkuttelee sun sielua että sanon suoraan. Koska sun ajattelutapa on sama, mutta et välttämättä itse sano niin suoraan, mikä on täysin ymmärrettävää..


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jotenkin intuitiivisesti ymmärrän että se kutkuttelee sun sielua että sanon suoraan. Koska sun ajattelutapa on sama, mutta et välttämättä itse sano niin suoraan, mikä on täysin ymmärrettävää..

        Joo, mä arvostan suoruutta kun se tuo selkeyttä.
        Jopa huonoissa asioissa koen sen helpottavaksi.
        Se on totta, etten aina sano kovin suoraan sillä hyväksyn erilaisuuden ja haluan usein itse jäädä vielä miettimään omaa kantaani asiaan. Aina ei ole olennaista tuoda sitä omaa näkemystä/asiaa vaan kuunnella ja kunnioittaa sitä toisen ns.antaa tilaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        Joo, mä arvostan suoruutta kun se tuo selkeyttä.
        Jopa huonoissa asioissa koen sen helpottavaksi.
        Se on totta, etten aina sano kovin suoraan sillä hyväksyn erilaisuuden ja haluan usein itse jäädä vielä miettimään omaa kantaani asiaan. Aina ei ole olennaista tuoda sitä omaa näkemystä/asiaa vaan kuunnella ja kunnioittaa sitä toisen ns.antaa tilaa.

        Kyllä. Olet naisellinen ja diplomaattinen. Ja niin hyvän näköinen..


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olet naisellinen ja diplomaattinen. Ja niin hyvän näköinen..

        No kiitos.

        Mä koen, että sä olet rentoa ja mukavaa seuraa. Sun kanssa on helppo viihtyä missä vaan ja tehden mitä vaan. Aina on sellainen leppoisa ja positiivinen tunnelma jonka sä olemuksellasi luot. Oot todella älykäs ja tarkkanäköinen. Suorastaan hämmästyttävän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        No kiitos.

        Mä koen, että sä olet rentoa ja mukavaa seuraa. Sun kanssa on helppo viihtyä missä vaan ja tehden mitä vaan. Aina on sellainen leppoisa ja positiivinen tunnelma jonka sä olemuksellasi luot. Oot todella älykäs ja tarkkanäköinen. Suorastaan hämmästyttävän.

        No susta itseasiassa näkee sen että et ole ollenkaan eilisen teeren tyttö miesten kanssa, myöskään. 😂 Näät kyllä ihmisten läpi, minunkin!


      • Anonyymi
        UUSI
        Smasanavashini kirjoitti:

        No kiitos.

        Mä koen, että sä olet rentoa ja mukavaa seuraa. Sun kanssa on helppo viihtyä missä vaan ja tehden mitä vaan. Aina on sellainen leppoisa ja positiivinen tunnelma jonka sä olemuksellasi luot. Oot todella älykäs ja tarkkanäköinen. Suorastaan hämmästyttävän.

        Ootko se entinen hehku?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko se entinen hehku?

        On varmaa ku ei vastaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      yess
      baby.

      • Anonyymi
        UUSI

        Uuh... ♥️♥️♥️


    • Anonyymi
      UUSI

      215 kg nainen

    • Anonyymi
      UUSI

      Minkä niminen nainen?

    • Anonyymi
      UUSI

      no jos ajattelet että ansaitsen kaikkea huonoa, haluat viedä kaikkea hyvää muille, tukea heitä ja sinusta on ok, että elämäni tuhottiin tuon saastaporukoiden elämien takia, niin äitini mielestä olet loistava valinta minulle. minä voin olla toista mieltä. Eli ei kiitos, ansaitsen parempaa ja haluan puolison joka ei liity tuommoiseen psykopaattiporukkaan eikä heistä pidä. ja pitää elämämme erossa ja turvassa heistä, etteivät oo pilaamassa enempää, häiritsemässä rahaa tai onnea, tuomassa paskas jotta itse hyötyvät. hyvästi.

    • Anonyymi
      UUSI

      minä vaan odotan että tuo saataporukka kituu pian ja toivottavasti kuolevat pian.

    • Anonyymi
      UUSI

      eikö sen puoleen ei suo kyllä näkynytkään, jos hyötyä ja onnea tulisi vain minulle. joka tekisi puolta ja kumartaa tuolle saastaporukalle ja pyllistää minulle, en siis sinua tahdo. ansaitsen parempaa. sinä voit ottaa jonkun siitä psykopaattiryhmästä ja kirjoittaa uuden käsikirjoituksen, ehkä me kirjoitamme vuorostaan jossa saadaan teille karsea loppuelämä. Jätä minut rauhaan. En luota sinuun, en tahdo sinua, en pidä sinusta, en näe sinussa enää hyvää, en halua sinua, joskus saatoin olla jopa onnellinen hetkittäin, se hävisi ja tilalle tuli vain teidän järjestämää paskaa, mikä toivottavasti tulee teille huonona karmana ja eritoten sille psykopaattiryhmälle, heidän hyvän kun valitsin ja heidän tiensä, tapoit meidät. siinä se. jätä rauhaan jo.

    • Anonyymi
      UUSI

      kuvitelma että kosketat, jättää enää kuvottava tunteen. yhteiselämän miettiminen herättää vaan ahdistusta ja pelkoa, epäluottamusta ja kaikki hyvä siitä on poissa. Ei siis enää kiinnosta. Jospa uskoisit he ovat pahoja heillä on "pahaa voimaa", he ovat moraalittomia kateellisia ja moni heistä onneksi kuolee pian ihan vaan omaan pahuutensa. minä löydän kyllä oikean rakkauden joka pitää vahvistaa hyvää elämässäni, ja ei heistä pidä.

    • Anonyymi
      UUSI

      suhde on hyvä kun mies ymmärtää on vain yksi kuningatar ja se on oma puoliso. Mies tai nainen eivät pyllistä toisilleen, elävät vain käsikirjoitusta jonka kirjoittavat itse ja joskus muuttavat sitä. Muuta kuin tuota palvovat ja elävät, niitä ei edes kannata harkita. ne tuovat vain pahaa ja huonoa elämään, ja suhde päätyy katkeraan eroon.

    • Anonyymi
      UUSI

      naiset tai miehet, jotka yrittää tuommoista estää, saavat yleensä itse huonoa rakkauselämäänsä ja huonoa karmaa. Tuo on elämän keskipiste, siitä kaikki lähtee ja sitä pitää tahtoa, se pitää tulla omasta tahdosta, siinä pitää pysyä. se pitää muiden hyväksyä, on elämässä muutakin, mutta tuosta elämän rakentaminen alkaa. on muitakin ihmisiä elämässä, pitää antaa aikaa myös muille, haluta sitäkin, antaa apua, puhua omistakin huolista mutta elämän keskispiste ei ole mitä te teette ja siitähän te kärsitte. muutaman henkilön takia, ja sama kaava toistuu monissa eri porukoissa.

    • Anonyymi
      UUSI

      joka kerta kun joku nainen haluaa olla kuningatar toisen miehelle, vaikka olisi sukulainen, ystävä tai ihastunut, se nainen on katala.

    • Anonyymi
      UUSI

      tässä ajassa ei ole oikeastaan enää kuningattaria hallitsijoina.

    • Anonyymi
      UUSI

      meillä on noin 20 aikaa jankata itseämme lapsiimme, oppia ja neuvoja elämään, kun lapset lentävät pesästä heidän on tarkoitus löytää omaa elämää, olemme toki olemassa ja antamassa, neuvoja, mutta "määräysvalta" loppuu. Heidän on tarkoitus elää omaa elämää, ei kopiota meidän elämästä jos eivät sitten jossakin valitse samoja juttuja, työtä lapsilukua, muista mikä toi hyvää mikä vaikeuksia, siksi kai tuleva sukupolvi on aina vähän viisaampi. heillä on se tieto tulevaan mikä meidän piti ensin elää, ja niinhän ne lapsetkin sitä eli ja oppi. on tarkoitus löytää se oma puoliso ja oma polkunsa. lapsia ei tehdä jotta he hyödyttävät meitä, toki perhe pitää toisistaan huoltakin, mutta jokaisella on oma tarkoitus. he syntyvät koska heillä on tässä elämässä tehtävää, he ovat yksilöitä, mieliä ja sieluja. meidän tarkoitus on elää ja antaa heille oppia tulevaan. suojata lapsuutta kuten pystymme, opettamaan elämään vaadittavat jutut, rakastamaan, hyviä tapoja ja pääsemään eroon huonoista tavoista, miyren hyvällä pystymme. hekin ovat eläneet ja elävät jatkossakin. tutustua noihin yksilöihin ja auttaa heitä, tukea heitä, Rakastaa heitä. mutta oman elämän ydin on rakkaus. sitten tarvitaan myös työtä, ja mitä mielemme janoaa, myös se oma tarkoitus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      44
      1986
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      123
      1030
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      875
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      863
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      835
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      760
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe