Kysyisin vain yhden kysymyksen

Anonyymi-ap

Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?

59

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Tottakai haluaisin sen ihmisen, ketä kaipaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tietenkin haluaisin. Olen ihminen, jonka tunteet syttyvät hitaasti ja sammuvat vielä hitaammin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluaisin halata häntä vaikka heti elijoo

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyl!

    • Anonyymi
      UUSI

      Voisi kait sen nähdä. Luultavasti se helpottaisi oloa kun kaikki mitä kuvitellut on vaan kuvitelmaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kun aikaa menee riittävästi ja hän ei pidä yhteyttä, niin se antaa jonkinlaista signaalia, että jän ei ainakaan kaipaa. Ehkä minunkaan ei pitäisi. 💔

    • Anonyymi
      UUSI

      En halua

    • Anonyymi
      UUSI

      Enemmän kuin mitään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Et sinä halua edes nähdä.

    • Anonyymi
      UUSI

      En saisi haluta, mutta haluan.

    • Anonyymi
      UUSI

      En varmaan enää. Olen niin paljon muuttunut eikä hänkään ole samanlainen kuin silloin. Keväällä itkin ikävääni, mutta nyt itkut on itketty.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mikäs kaivattu mulla olisi miksi ihmeessä minun tarvitsisi ilkeää ihmistä enää nähdä kyllä tämä on nyt loppu en jaksa enää tuollaista pelleilijää

    • Anonyymi
      UUSI

      Tahtoisin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi kaipaisin ellen haluaisi ? HALUAN!

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluaisin ainakin koskettaa häntä ja tuntea sen tunteen jonka hän tuottaa. Ehkä myös vapautuneen kokemuksen tuntemuksilleen, jotka kertoisivat kaiken sen olleen hyvin ainutlaatuista ja peruuttamatonta. Hän mahtuisi ehdottomasti elämääni, ehkä se jokin tekee hänestä sen täysin oikean, ja luonteeltaan ja muilta ominaisuuksiltaan rakastettavan ja hellän kumppanin.
      https://youtu.be/VZ1zFtqzLcI

      • Anonyymi
        UUSI

        Kun sinä laulat nään meren jossa ajelehdimme mutta kuka mahdat olla ?


    • Anonyymi
      UUSI

      Joo haluaisin mutta kaikki on turhaa tää kaipailu ei mitään koskaan tuu tapahtumaan ikinä näköjään. Turhautunut kaikkeen ja kaikkiin. Nää on niin jo koluttu nää palstat ihan yhtä tyhjän kanssa. Täytyy tehä jotain ratkaisevaa ei tästä muuten tuu mitään tästä elämästä yhtä junnaamista päivästä toiseen. Kun kuitenkin on elämää vielä jäljellä, no ainakin toistaiseksi ja en koe itseäni vielä niin vanhaksi. Täytyy pistää haisemaan ja alkaa elämään en kyllä vielä tiedä koska, missä , minne jne. Päätöksiä on vaikea tehdä mutta nyt aion tehdä niitä todellakin....en suunnittele mitään menen ja teen mikä tuntuu mieluiselta nyt js tulevaisuudessa....😇😚

    • Anonyymi
      UUSI

      Tietysti haluan. En vaan jaksa enää uskoa että hän haluaa mun elämään. Sen verran pitkään olen hänestä haaveillut.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet haaveillut pitkään ja ihmettelet ettei mitään tapahtunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet haaveillut pitkään ja ihmettelet ettei mitään tapahtunut.

        Olen tehnyt kaikenlaista muutakin kuin haaveillut. Mutta vttuako se sulle kuuluu kitisevä kakara. Huolehdi omat suhteesi joita tuskin selvinpäin ollut ensimmäistäkään. Vtun invavessapanijat hyi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei pää kestäis toista kertaa...

    • Anonyymi
      UUSI

      En oikein taida enää odottaa mitään. Mulle rakastuminen oli tärkeetä, enkä sitä häpeä. Hän pysytteli aina kauempana kun yritin lähestyä, joten mun vaihtoehdot on käytetty.

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan enemmän kuin mitään muuta!

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole kaivattua oltaispa edes kavereita.

    • Anonyymi
      UUSI

      J-naisen haluaisin, mutta hiljaisuus satuttaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä, ei se ole muuttunut miksikään. Ensin tuntui, ettei voi kuvitella aikaa, jolloin ei olisi tekemisissä. Sitten sitä yrittää sopeutua tilanteeseen. Kaikki, mitä jäi itselle mieleen ja tunteisiin on yhä tallessa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pitäs kaivata jotakuta voidakseen vastata rehellisesti ja kaivattu ei aina ole joku joka on jo elämässä jotenkin ollu

    • Anonyymi
      UUSI

      Vastaus on kyllä. Kaikki mitä haluan. Muita en tahdo. Sielunkumppani ja kaipaus on hänen luokseen ikuinen. Minun rakkain hän.. lämmön tunnen tänne asti nytkin. ❤️❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko Janne vai Jaana ?


      • Anonyymi
        UUSI

        Noi sydämet naurettavii. 15-vuotias?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi sydämet naurettavii. 15-vuotias?

        "Noi" ja "naurettavii"? Kirjoitat itse kuin teini.


        sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Ärsyttää kun iso osa ajattelee määrityksen kaivattu tietynlaiseksi suhteeksi.
      Ja se Ärsyttää että jos kaipaa niin ei saisi sanoa vahingossakaan että kaipaa elämäänsä muitakin kuin vain yhtä ihmistä.
      Ei se kaipaus ja kaivattu ole aina
      "siinä mielessä" olevaa.
      Itse ainakin oon kaivannut ihmisiä menneisyydestä joihin ei ole olemassa muuta yhteysväylää, ystäviä, sukulaisia, sekä muitakin.
      Kaivannut myös sellaisia jotka eivät ole aiemmin kuuluneet elämään mutta halusin Kuuluvan.

      Mutta ei täällä saa edes kaivata ketään muutakuin epämääräisesti ilman tunnisteita muutoin saa vaan sontaa kaikilta.

      Edes ystävänä ei koska sekin on jonkun mielestä
      väärin ja teki kaikkensa että sai sotkettua sen.

      Ja sit joku kuvitteli että kaivattiin samaa
      ja mitäs sitten tapahtuikaan?
      Ja huomio sanaan kuvitteli!

    • Anonyymi
      UUSI

      Yritän olla ajattelematta sitä. Emme tee enää yhteistyötä, ei ole mitään syytä kommunikoida. Hän on varattu, ja niin olen minäkin. Tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi tapaamisestamme. On pelottavaa lähestyä häntä, enkä aio, saatan joutua vaikeuksiin. Luulin, että hänkin piti minusta…Ehhh

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikös se oo kirkossa kuulutettu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se oo kirkossa kuulutettu

        🙄🙄🙄 kom.ap


      • Anonyymi
        UUSI

        Oliko tapaaminen jonkinlaisella mäellä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tapaaminen jonkinlaisella mäellä?

        Ei ollut 😅


    • Anonyymi
      UUSI

      Joo joo tänne vaan äkkiä. Ostan hänelle oman tyynyn sitten.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä. Ahdistaa ajatus että nainen ei halua minusta mitään ja jos on vaikka löytänyt rakkaan. En halua haluta sellaista joka ei halua minua ainoaksi ja omaksi. Olen siksi aika toivoton kun en ole koskaan edes tehnyt häneen minkäänlaista vaikutusta millään. En ole hurmannut häntä. Olen pelkkä mörrimöykky. Tietysti jos hän haluaisi olla kanssani, niin en epäröisi. Mieheltä, ei keltään kovin aktiiviselta kirjoittelijalta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletteko olleet jotenkin tekemisissä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tulee jos aidosti haluaa tulla, mutta en pidätä hengitystä oottaessani vaikka taisin hänelle joskus sanoa että jaksan oottaa. Ehkä joskus käy haudalla kun jostain putkahdan mieleensä.

      • Anonyymi
        UUSI

        .. Kun muistelee miten rikkoi hyväuskoisen miehen käytöksellään ja valehtelemalla lähes kaiken, piti pilkkanaan ja nauraa höpöukon kanssa että meni selitys läpi, on se tyhmä. Niin tyhmä kun en aiemmin ottanut selvää.


    • Anonyymi
      UUSI

      oon antanu nii vtun monta viikkoo tälle.. et kyl se menis tunteisiin jos en häntä näe.

      • Anonyymi
        UUSI

        Viikkoa? 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikkoa? 😅

        eiku sori.. vuosi .. 😂


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä mä mun rakkaimman ja tärkeimmän pupun haluaisin viel joskus nähä <3

    • Anonyymi
      UUSI

      HALUAN Takuulla! ❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      Mikäs sen halun olis Poistanut?
      Tai mikä nyt olis muuttanut mitään?

      Tuota ei kyllä tarttis edes kysyä .... MieleniTaisinPahoittaaTurhaanMurrrPöh...

      Vastataan nyt silti...
      Tahdon tietenkin.

      En vaa enää usko mihkään ihmeisiin
      enkä jaksa toivoa mitään turhaan
      vaikka haluaisinkin ...
      Enemmän ku mitään muuta.
      Mä tarviin häntä ...

      PARAS OSA MUA ....


      Ps Vastaan kuten jollekin muulle ku aloittajalle.
      En siis yritä omia aloitusta.
      Soriiiii.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kai vattua haluaa jokainen. No, vakavammin puheen ollen, tottakai kaivatun varmaan suurin osa haluaisi osaksi elämäänsä. Siis jos molemmat vapaita.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olisitko valmis eroamaan? Sivu


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos on Rakkaani niin kyllä

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan mielelläni, meillä

    • Anonyymi
      UUSI

      Ja silloin en muita tarvitse

    • Anonyymi
      UUSI

      Paperit on jo... Odotan hänen päätöstään

    • Anonyymi
      UUSI

      En. Haluaisin unohtaa hänet.

    • Anonyymi
      UUSI

      En halua kuollutta

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä haluan. Aivan mahtava tyyppi on, ja tunteetkin ilmeisesti molemmilla samat. T:lle lämpimät halit❤️💋.

      • Anonyymi
        UUSI

        T-mies halaa ja suutelee takaisin 🤗😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        T-mies halaa ja suutelee takaisin 🤗😘

        Miksi T mies ei ole nukkumassa. Halaus täältä sulle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      276
      2440
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      151
      1376
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1271
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1144
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      916
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      5
      885
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      253
      849
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      822
    9. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      57
      817
    10. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      801
    Aihe