Kysyisin vain yhden kysymyksen

Anonyymi-ap

Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?

132

2244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai haluaisin sen ihmisen, ketä kaipaan.

• Anonyymi

Eipähän tuossa sinun mielipide ollutkaan vaan toisen.

• Anonyymi

Tietenkin haluaisin. Olen ihminen, jonka tunteet syttyvät hitaasti ja sammuvat vielä hitaammin.

• Anonyymi

Haluaisin halata häntä vaikka heti elijoo

• Anonyymi

Kyl!

• Anonyymi

Voisi kait sen nähdä. Luultavasti se helpottaisi oloa kun kaikki mitä kuvitellut on vaan kuvitelmaa.

• Anonyymi

Kun aikaa menee riittävästi ja hän ei pidä yhteyttä, niin se antaa jonkinlaista signaalia, että jän ei ainakaan kaipaa. Ehkä minunkaan ei pitäisi. 💔

• Anonyymi

Tällaista olen ajatellut myös. Tosin ymmärrän hänen asemansa, joka aiheuttaa sen, että täytyy pitää sordiinoa yllä.
        xxtx

• Anonyymi

En halua

• Anonyymi

Enemmän kuin mitään.

• Anonyymi

Et sinä halua edes nähdä.

• Anonyymi

En saisi haluta, mutta haluan.

• Anonyymi

En varmaan enää. Olen niin paljon muuttunut eikä hänkään ole samanlainen kuin silloin. Keväällä itkin ikävääni, mutta nyt itkut on itketty.

• Anonyymi

Mikäs kaivattu mulla olisi miksi ihmeessä minun tarvitsisi ilkeää ihmistä enää nähdä kyllä tämä on nyt loppu en jaksa enää tuollaista pelleilijää

• Anonyymi

Tahtoisin.

• Anonyymi

Miksi kaipaisin ellen haluaisi ? HALUAN!

• Anonyymi

Haluaisin ainakin koskettaa häntä ja tuntea sen tunteen jonka hän tuottaa. Ehkä myös vapautuneen kokemuksen tuntemuksilleen, jotka kertoisivat kaiken sen olleen hyvin ainutlaatuista ja peruuttamatonta. Hän mahtuisi ehdottomasti elämääni, ehkä se jokin tekee hänestä sen täysin oikean, ja luonteeltaan ja muilta ominaisuuksiltaan rakastettavan ja hellän kumppanin.
      https://youtu.be/VZ1zFtqzLcI

• Anonyymi

Kun sinä laulat nään meren jossa ajelehdimme mutta kuka mahdat olla ?

• Anonyymi

Oli aika jolloin toivoin, että saisin edes tutustua häneen. Kertoa omasta elämästäni ja kuunnella häntä. Mitä kaikkea hän on kokenut ja miten hänen elämänsä on mennyt. Ehkä olisimme kuunnelleet toisiamme vilpittömästi.

Enää emme ole yhteydessä ja oma elämäni särkyi monella tavalla. Luottamus ja rehellisyys ovat olleet vaakalaudalla koko ajan. Ne ovat perusarvojani elämässä enkä luovu niistä.

Minusta kommunikointi täällä on perseestä. Jätin tänne kirjoittamisen sattunaisiin oloihin ja hetkiin.
        Tänään oli hetki muistoissa.

Paikallisen laulajan putiikki on tullut tutuksi.
        Jos ap joskus haluaa kysyä asiaa kasvotusten niin silloin vastaan siihen. En täällä. Muutoin jatkan elämääni yksin.
        🍁

• Anonyymi

Joo haluaisin mutta kaikki on turhaa tää kaipailu ei mitään koskaan tuu tapahtumaan ikinä näköjään. Turhautunut kaikkeen ja kaikkiin. Nää on niin jo koluttu nää palstat ihan yhtä tyhjän kanssa. Täytyy tehä jotain ratkaisevaa ei tästä muuten tuu mitään tästä elämästä yhtä junnaamista päivästä toiseen. Kun kuitenkin on elämää vielä jäljellä, no ainakin toistaiseksi ja en koe itseäni vielä niin vanhaksi. Täytyy pistää haisemaan ja alkaa elämään en kyllä vielä tiedä koska, missä , minne jne. Päätöksiä on vaikea tehdä mutta nyt aion tehdä niitä todellakin....en suunnittele mitään menen ja teen mikä tuntuu mieluiselta nyt js tulevaisuudessa....😇😚

• Anonyymi

Tietysti haluan. En vaan jaksa enää uskoa että hän haluaa mun elämään. Sen verran pitkään olen hänestä haaveillut.

• Anonyymi

Olet haaveillut pitkään ja ihmettelet ettei mitään tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet haaveillut pitkään ja ihmettelet ettei mitään tapahtunut.

Olen tehnyt kaikenlaista muutakin kuin haaveillut. Mutta vttuako se sulle kuuluu kitisevä kakara. Huolehdi omat suhteesi joita tuskin selvinpäin ollut ensimmäistäkään. Vtun invavessapanijat hyi.

• Anonyymi

Ei pää kestäis toista kertaa...

• Anonyymi

En oikein taida enää odottaa mitään. Mulle rakastuminen oli tärkeetä, enkä sitä häpeä. Hän pysytteli aina kauempana kun yritin lähestyä, joten mun vaihtoehdot on käytetty.

• Anonyymi

Haluan enemmän kuin mitään muuta!

• Anonyymi

Ei ole kaivattua oltaispa edes kavereita.

• Anonyymi

J-naisen haluaisin, mutta hiljaisuus satuttaa.

• Anonyymi

Kyllä, ei se ole muuttunut miksikään. Ensin tuntui, ettei voi kuvitella aikaa, jolloin ei olisi tekemisissä. Sitten sitä yrittää sopeutua tilanteeseen. Kaikki, mitä jäi itselle mieleen ja tunteisiin on yhä tallessa.

• Anonyymi

Pitäs kaivata jotakuta voidakseen vastata rehellisesti ja kaivattu ei aina ole joku joka on jo elämässä jotenkin ollu

• Anonyymi

Vastaus on kyllä. Kaikki mitä haluan. Muita en tahdo. Sielunkumppani ja kaipaus on hänen luokseen ikuinen. Minun rakkain hän.. lämmön tunnen tänne asti nytkin. ❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Oletko Janne vai Jaana ?

• Anonyymi

Noi sydämet naurettavii. 15-vuotias?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Noi" ja "naurettavii"? Kirjoitat itse kuin teini.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko huono päivä, älä pura sitä palstalle. Sydämet on ihan kivoja. Normaalit ihmiset käyttää niitä rakkailleen AIKUISINAKIN. sivusta

• Anonyymi

Ärsyttää kun iso osa ajattelee määrityksen kaivattu tietynlaiseksi suhteeksi.
      Ja se Ärsyttää että jos kaipaa niin ei saisi sanoa vahingossakaan että kaipaa elämäänsä muitakin kuin vain yhtä ihmistä.
      Ei se kaipaus ja kaivattu ole aina
      "siinä mielessä" olevaa.
      Itse ainakin oon kaivannut ihmisiä menneisyydestä joihin ei ole olemassa muuta yhteysväylää, ystäviä, sukulaisia, sekä muitakin.
      Kaivannut myös sellaisia jotka eivät ole aiemmin kuuluneet elämään mutta halusin Kuuluvan.

Mutta ei täällä saa edes kaivata ketään muutakuin epämääräisesti ilman tunnisteita muutoin saa vaan sontaa kaikilta.

Edes ystävänä ei koska sekin on jonkun mielestä
      väärin ja teki kaikkensa että sai sotkettua sen.

Ja sit joku kuvitteli että kaivattiin samaa
      ja mitäs sitten tapahtuikaan?
      Ja huomio sanaan kuvitteli!

• Anonyymi

En todella ymmärrä tällä sivustolla kaipaamista, jos ystävää tai tuttavaa etsii !!! Haloo yhteydet on olleet, mutta jos ei pidä yllä yhteyksiä puhelimitse, niin ystävät ha tuttavat saatikka perheeseen kuuluvat saattavat luulla ettei halua olla yhteydessä ?Ja parisuhteessa elävällä ei mielestäni tarvitse olla salaisia ystäviä ja jos tarvitsee niin miksi koskaan mennyt avioon. Itselläni ollut vuosien saatossa paljonkin ystäviä miehiä, naisia. Itse lopetin yhteydenpidon kun menin naimisiin, en ole kaivannut muistellut kyllä. Matkanvarrella tullut uusia ystäviä yhteisiä. Nyt suosittelen kirjoittajaa menemään itseensä ja ottamaan yhteyttä mutta ei salaa puolisolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todella ymmärrä tällä sivustolla kaipaamista, jos ystävää tai tuttavaa etsii !!! Haloo yhteydet on olleet, mutta jos ei pidä yllä yhteyksiä puhelimitse, niin ystävät ha tuttavat saatikka perheeseen kuuluvat saattavat luulla ettei halua olla yhteydessä ?Ja parisuhteessa elävällä ei mielestäni tarvitse olla salaisia ystäviä ja jos tarvitsee niin miksi koskaan mennyt avioon. Itselläni ollut vuosien saatossa paljonkin ystäviä miehiä, naisia. Itse lopetin yhteydenpidon kun menin naimisiin, en ole kaivannut muistellut kyllä. Matkanvarrella tullut uusia ystäviä yhteisiä. Nyt suosittelen kirjoittajaa menemään itseensä ja ottamaan yhteyttä mutta ei salaa puolisolta.

Missä mulla on puoliso?
        Kerro se mulle kun kerran niin väität.

Haloo!!!!

Tiesitkö että useiden kymmenien vuosien jälkeen ei ole niitä yhteystietoja olemassa kaikilla vaikka ne on joskus olleet.
        Sillon kun ne esim joidenkin kanssa oli niin oli käytössä lankapuhelin, puhelinkoppi, lällärit...
        Sukunimet muuttuu joillain ja muitakin syitä on miksi yhteyttä ei ole aina.

Ei mulla ole myöskään tarvetta salaystäville.

Suosittelen sulle nyt ittees menemistä sekä miettimään että mitähän sä sanoit.

• Anonyymi

Yritän olla ajattelematta sitä. Emme tee enää yhteistyötä, ei ole mitään syytä kommunikoida. Hän on varattu, ja niin olen minäkin. Tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi tapaamisestamme. On pelottavaa lähestyä häntä, enkä aio, saatan joutua vaikeuksiin. Luulin, että hänkin piti minusta…Ehhh

• Anonyymi

Eikös se oo kirkossa kuulutettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se oo kirkossa kuulutettu

🙄🙄🙄 kom.ap

• Anonyymi

Oliko tapaaminen jonkinlaisella mäellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli aikoinaan Kaivopuistossa❤️

• Anonyymi

Huh teillä ei sitten minkään tason moraalia tsi ainakaan kirjoittajalla kun olet varattu ja tiedät toisenkin olevan varattu. Luuletko saavasi luottamusta, kunnioitusta koska toimit puolisosi seläntakana, todella alhaista ja epäkypsää toimintaa. Epärehellisyys on pahinta kaikessa ihmisen toiminnassa.

• Anonyymi

Joo joo tänne vaan äkkiä. Ostan hänelle oman tyynyn sitten.

• Anonyymi

En tiedä. Ahdistaa ajatus että nainen ei halua minusta mitään ja jos on vaikka löytänyt rakkaan. En halua haluta sellaista joka ei halua minua ainoaksi ja omaksi. Olen siksi aika toivoton kun en ole koskaan edes tehnyt häneen minkäänlaista vaikutusta millään. En ole hurmannut häntä. Olen pelkkä mörrimöykky. Tietysti jos hän haluaisi olla kanssani, niin en epäröisi. Mieheltä, ei keltään kovin aktiiviselta kirjoittelijalta.

• Anonyymi

Oletteko olleet jotenkin tekemisissä?

• Anonyymi

Tulee jos aidosti haluaa tulla, mutta en pidätä hengitystä oottaessani vaikka taisin hänelle joskus sanoa että jaksan oottaa. Ehkä joskus käy haudalla kun jostain putkahdan mieleensä.

• Anonyymi

.. Kun muistelee miten rikkoi hyväuskoisen miehen käytöksellään ja valehtelemalla lähes kaiken, piti pilkkanaan ja nauraa höpöukon kanssa että meni selitys läpi, on se tyhmä. Niin tyhmä kun en aiemmin ottanut selvää.

• Anonyymi

Vaimoko tai mies tai miesystävä ei kelpaa haudalle, toivotko mirluummin tämän lähes ventovieraan haudallesi outoa ? Korvienväli onko ihan kunnossa. Yleensä kertaalleen eronneet eivät osaa elää uusissakaan suhteissaan.

• Anonyymi

oon antanu nii vtun monta viikkoo tälle.. et kyl se menis tunteisiin jos en häntä näe.

• Anonyymi

Viikkoa? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikkoa? 😅

eiku sori.. vuosi .. 😂

• Anonyymi

Kyllä mä mun rakkaimman ja tärkeimmän pupun haluaisin viel joskus nähä <3

• Anonyymi

HALUAN Takuulla! ❤️

• Anonyymi

Mikäs sen halun olis Poistanut?
      Tai mikä nyt olis muuttanut mitään?

Tuota ei kyllä tarttis edes kysyä .... MieleniTaisinPahoittaaTurhaanMurrrPöh...

Vastataan nyt silti...
      Tahdon tietenkin.

En vaa enää usko mihkään ihmeisiin
      enkä jaksa toivoa mitään turhaan
      vaikka haluaisinkin ...
      Enemmän ku mitään muuta.
      Mä tarviin häntä ...

PARAS OSA MUA ....

Ps Vastaan kuten jollekin muulle ku aloittajalle.
      En siis yritä omia aloitusta.
      Soriiiii.

• Anonyymi

Et näytä edes tietävän mitä haluat,niin sekavalta kuulosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tossa oli niin sekavaa että tollein sanot?
        Selvästi siinä lukee haluan. Tahdon ja tarvitsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaikuta itsekään provoilevaa nettimiestä älykkäämmältä kun takerrut ylipäätään näihin teksteihin. Kai haet syytä miksei suksi luista ja haluat nähdä yksipuolisten tunteidesi kohteen viallisena, että olisi parempi fiiling

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tossa oli niin sekavaa että tollein sanot?
        Selvästi siinä lukee haluan. Tahdon ja tarvitsen.

Esität naisia usein mies kuin olisimme henkisesti niin kolmentoista, mitä se kertookaan intresseistäsi? Niin. Siinä reflektoitavaa

• Anonyymi kirjoitti:

Esität naisia usein mies kuin olisimme henkisesti niin kolmentoista, mitä se kertookaan intresseistäsi? Niin. Siinä reflektoitavaa

Se on kyllä erittäin mielenkiintoista kuinka sä tarraat AINA mun kirjotuksiin.
        Oli ne sitten nikillä tai anona.
        Okei tosta tunnistaa kyl mutta miten ihmeessä
        Silloinkin jos kirjoitan tyyliin anona
        hyvää yötä ja kauniita unia tai muuta vastaavaa.
        Jostain syystä mieheksluulija näät kuka
        sanoo ja mitä. Sinä voit olla henkisesti mitä oletkaan.
        Mä olen nainen vaikka sanoisit mitä.
        Tule prkl ja tarkista.
        Jos et muuten usko.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Se on kyllä erittäin mielenkiintoista kuinka sä tarraat AINA mun kirjotuksiin.
        Oli ne sitten nikillä tai anona.
        Okei tosta tunnistaa kyl mutta miten ihmeessä
        Silloinkin jos kirjoitan tyyliin anona
        hyvää yötä ja kauniita unia tai muuta vastaavaa.
        Jostain syystä mieheksluulija näät kuka
        sanoo ja mitä. Sinä voit olla henkisesti mitä oletkaan.
        Mä olen nainen vaikka sanoisit mitä.
        Tule prkl ja tarkista.
        Jos et muuten usko.

Kirjoitahan mies ehtyvää yleisöäsi ajatellen, että tissit ja tussut löytyy ym hullunkurista ja rekkautuminen auttaa aina tietysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitahan mies ehtyvää yleisöäsi ajatellen, että tissit ja tussut löytyy ym hullunkurista ja rekkautuminen auttaa aina tietysti

Noni, taas meni tähän. ☹️

• Anonyymi kirjoitti:

Mua kiinnosta mikään yleisö yhtään.
        Miksi sä et anna mun olla täällä edes vttu paria kommenttia viikossa enää???????????????⁉️

Tajuatko että mä tarviin et voin johkin ees sanoa jotain⁉️❓‼️

• Anonyymi

Mua kiinnosta mikään yleisö yhtään.
        Miksi sä et anna mun olla täällä edes vttu paria kommenttia viikossa enää???????????????⁉️

Tajuatko että mä tarviin et voin johkin ees sanoa jotain⁉️❓‼️

Tarviiko sun ottaa itseesi jonku randomin tyhmät kommentit?

• Anonyymi kirjoitti:

Sun ei tarvii mua enää vainota mä en enää ole tekemisissä kenekään sun palstamiehen
        kanssa irl enkä viemässä ketään täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko sinun yrittää uskoa hysteerisesti näihin miehen hahmoihin? Huomaa että et ole kovin älykäs miesoletettu

• Anonyymi

Sun ei tarvii mua enää vainota mä en enää ole tekemisissä kenekään sun palstamiehen

Just joo, et ole mies ikävä kyllä edes ainoa lapsen tasolle jäänyt joka ajattelee tähän tapaan enemmän tai vähemmän tai tavalla tai toisellasen suhteen mitä palstalla ”tapahtuu”

• Anonyymi kirjoitti:

Just joo, et ole mies ikävä kyllä edes ainoa lapsen tasolle jäänyt joka ajattelee tähän tapaan enemmän tai vähemmän tai tavalla tai toisellasen suhteen mitä palstalla ”tapahtuu”

Sä voit olla mitä oot ja just sillä tasolla millä tasolla ite kuvitteletkaan olevas. Mä en puhunut pelkästään mitä Palstalla "tapahtuu" vaan
        jos et ymmärtänyt nii tossa luki irl juttua.
        Jotenkin tuntuu että mä en sais keskustella kun vaan sun kanssa muut sä sotket syystä mitä ei kukaan tiedä. Mut ikävä kyllä se ei oikein riitä mikä on sun kommunikaatio tapa.

Mulle on ihan se ja sama mitä palstalla tapahtuu loppujen lopuks, tai kenestä sä mustistelet taikka keneksi sä ketäkin kuvittelet.

Sit kun sulla on elämässäs tilanne että sä tarttisit edes kirjottelemaan ja vaikka puhumaan jonkun että jotenkin ees pystyt olee romahtamatta nii toivotaan että sulla on joku tukemassa.
        Nii aivan toivon et sulla on joku, vaikka voisin toivoo et ei tosiaan ole ketään.
        Mä oisin halunnut pysyy kasassa et pystyn pitää kasassa myös muutkin. Etenkin muksun just nyt kun ... Ei sen väliä...

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule kun täs ollaan nyt siinä tilassa et romahan siitäkin jo kun tipahtaa vaikka haarukka käsistä.

Ei toi oo mitää satunnaista joltain satunnaiselta randomilta vaan ihan tarkoituksellista jatkuvaa jostain mistä lie syystä .

Mutta kiitos sulle...
        Ja anteeks toi äksyhkö vuodatus.

• Anonyymi

Kun tähdet riittävästi valaisee, niin joku voi sokeutua.

• Anonyymi

Kuule kun täs ollaan nyt siinä tilassa et romahan siitäkin jo kun tipahtaa vaikka haarukka käsistä.

Ei toi oo mitää satunnaista joltain satunnaiselta randomilta vaan ihan tarkoituksellista jatkuvaa jostain mistä lie syystä .

Mutta kiitos sulle...
        Ja anteeks toi äksyhkö vuodatus.

Jos tarttet juttuseuraa, niin yks fotoilija vois olla valmis siihen. Sivusta seuraan tätä

• Anonyymi kirjoitti:

Kun tähdet riittävästi valaisee, niin joku voi sokeutua.

No niinpä niin tietty....
        Eipä kuule epämääräisesti sanotut ja vihjailut valaise mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tarttet juttuseuraa, niin yks fotoilija vois olla valmis siihen. Sivusta seuraan tätä

Tämäpä olikin selkeetä..
        Taitaa olla muutama fotoilija olemassa.

Puusk...

• Anonyymi

Tämäpä olikin selkeetä..
        Taitaa olla muutama fotoilija olemassa.

Puusk...

No, tarkemmin sanottuna Makeba.

• Anonyymi kirjoitti:

No, tarkemmin sanottuna Makeba.

Enpä kyllä tiiä miten suhun fotoilu liittyy...

• Anonyymi

Enpä kyllä tiiä miten suhun fotoilu liittyy...

Oho. Laitoin sulle kyl jotain, mutta liekö sit saanut sitä..

• Anonyymi

Kai vattua haluaa jokainen. No, vakavammin puheen ollen, tottakai kaivatun varmaan suurin osa haluaisi osaksi elämäänsä. Siis jos molemmat vapaita.

• Anonyymi

Olisitko valmis eroamaan? Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko valmis eroamaan? Sivu

En ole ajatellut koskaan, enkä tule ajattelemaan ei ole tarvetta. Ajattelen, että syvään Rakkauteen kuuluu ylä ja alamäkiä mutta kokonsisuudessa elämämme yhteisellä taipaleella on ollut Rakkautta, iloa, onnellisuutta, huolenpitoa, luottamusta, uskollisuutta, surua ja ahdistusta, mutta pohjimmaisena syvä Rakkaus jonka eteen haluamme yhteistä elämää eteenpäin. Haluan Rakastaa ja olla puolisolleni se tärkein, jonka on myös itsekin todennut että yhdessä rakastaen ylä ja alamäessä. Uskon ja luotan meihin. Pidetään toisistamme huolta Rakastaen, anteeksi antaen elämän kriisissä josta nyt hyvin olemme päässeet eteenpäin ja tulevsisuutta suunnitellen.❤️En ole siis harkinnut eroa millonkaan, enkä usko että rakkaanikaan todellisuudessa.❤️😊😊👍☀️

itseeni ja puolisooni

• Anonyymi

Jos on Rakkaani niin kyllä

• Anonyymi

Ihan mielelläni, meillä

• Anonyymi

Ja silloin en muita tarvitse

• Anonyymi

Paperit on jo... Odotan hänen päätöstään

• Anonyymi

En. Haluaisin unohtaa hänet.

• Anonyymi

En halua kuollutta

• Anonyymi

Kyllä haluan. Aivan mahtava tyyppi on, ja tunteetkin ilmeisesti molemmilla samat. T:lle lämpimät halit❤️💋.

• Anonyymi

T-mies halaa ja suutelee takaisin 🤗😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T-mies halaa ja suutelee takaisin 🤗😘

Miksi T mies ei ole nukkumassa. Halaus täältä sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi T mies ei ole nukkumassa. Halaus täältä sulle.

T-mies oli töissä 😙

• Anonyymi

Tahdon!

• Anonyymi

Kieltämättä ei kaikkea tule ajatelleeksi loppuun asti. Siinä ihastuksen vallassa tahtoo tuollaiset ikävät yksityiskohdat laittaa sivuun. Että se vaatisi kyllä taas tunteiden valtaan joutumista pahemman kerran. Jonkin ihmeen kaupalla siis sitä oikean elämän sysäystä mitä ei voisi kuin katsoa itsensä ulkopuolelta voimattomana.

• Anonyymi

Kyllä, Haluan kuulua hänelle ja olla hänelle se ykkönen ja hän minulle ykkönen, mimä en epäile itseäni tiedän kenelle kuulun ja olen kuulunut kohta 40 v.Hän rakkaani ❤️on sydämmessäni ja ajatuksissani päivittäin vaikka nähdään työpäivän jälkeen aina. Tää rakkaus on niin syvää, toivon että hänkin ajattelee samoin minusta. Miehet ei ilmaise tunteita samalla tavalla, enkä itsekään ole ilmaissut aiemmin. Elämä pyörinyt aiemmin lasten ja töiden, omien vanhempien hoitamisessa ja nyt lähes olemme kahden. On aikaa ajatella elämää ja todella yhä syvemmin tajuaa myös elämän rajallisuuden haluan antaa kaiken rakkauteni hänelle ja toivon saavani saman itsekin.❤️Ikuisesti rakastaen nyyti.

• Anonyymi

EN.
      Olen nykyään onnellinen enkä koskaan enää palaisi siihen hirveään p-aan.
      Kyllä, itkin ja kaipasin.
      Taivaan kiitos kaikki se on nyt ohi ja näen asiat sellaisina kuin ne oikeasti olivat:
      Hän oli julma alkoholisti. Tunteeton.
      Hyi sattana.

• Anonyymi

En, en jaksa. Maanantai voitt

• Anonyymi

En halua. Olen muodostanut hänestä täydellisen mielikuvan eikä todellisuus saa tulla särkemään sitä.

• Anonyymi

Miksi sellaista ihmistä haluisin enään maailmaani kun hän on niin kamala ilkeä nainen parempi olla omissa oloissa

• Anonyymi

En tiedä enää. On tullut tunne pohjimmiltaan kylmästä ihmisestä.

• Anonyymi

En halua. Ehdin sanoa ehkä pari lausetta, ja hän näytti jo siinä vaiheessa kyllästyneeltä.

• Anonyymi

Tämä kirjoittelu kyllä sekoittaa ajatuksia ja vaikeuttaa irl kontaktia.

• Anonyymi

Tietenkin haluan!
      Eilen, tänään, huomenna ja kaikkina tulevina päivinä sekä vuosina.
      Ei ole tapana lupailla puutaheinää ❤️

• Anonyymi

En tiedä. Ajattelin joskus että vaikka elämä vei eri suuntiin niin päädytään joskus yhteen. No,hänellä on oma elämänsä ja on meillä jo ikää. Ehkä ei sitten.

• Anonyymi

Olen tosi kiintynyt häneen, eli kyllä

• Anonyymi

Täältä vankilasta mihinkään pääse pysty mitään toteuttaa.

• Anonyymi

Kyllä, mutta asuu kai eri kaupungissa niin minkäs teet.

• Anonyymi

Mikä kaupunki ?

• Anonyymi

Ei välttämättä mikään. Voi olla kuntakin.

• Anonyymi

Hän ei jätä väliä sanan ja ison välimerkin väliin, eli ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei jätä väliä sanan ja ison välimerkin väliin, eli ohi.

Ei kannata ton perusteella päättää aina.
        Iteki joskus ehkä laitan ? Ja sit taas näin?
        -,sivust

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-,sivust

Jotkut ihmiset tarkastaa tekstinsä ennen kuin lähettää. Ei munkaan kaivattu kirjoittais välilyöntiä ennen kysymysmerkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-,sivust

Okei. Joka tapauksessa ei niin kaukana minusta, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

Joskus ajattelen, että joo. Mut ei me koskaan oltaisi sillä tavalla tekemisissä kuin toivoin niin ehkä parempi, että ei.

• Anonyymi

Haluun onnellisen lopun

Etkö siäkii

Happy end

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun onnellisen lopun

Etkö siäkii

Happy end

He elivät onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti

The end

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He elivät onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti

The end

Menen Thaimaahan siellä saa onnellisia loppuja.

• Anonyymi

Hän haluaisi ehkä nähdä mutta olen tehnyt sen päätöksen että ei tulla näkemään. En halua mennä edes kahville ja syitä siihen on lukuisia.

• Anonyymi

Ja silti kaipaat

• Anonyymi

Pysy sitten päätöksessäsi.

• Anonyymi

Tarttis kaivata jottai näi turhiin kysymyksiin vois edes vastata jos järjellä ajattelis ni tietäsin hyvinkin mu koska en ol järjel tottun ajattelee vaan sen mukaan mitä suomen laki sallii ja mitä ei ni olen pyrkiny sen mukaan käyttäytyyn tieliikenne laista olen saattanu lipsua nuorempana paljonkin vanhemmiten on joutunu siinäkin oleen tarkempi kun ekan kerran kun kortin poltin olin poliisin silmätikkuna puolisen vuotta kun kortin sain takasin kuis moni sen siitä aiheutuvan paineen edes kestäs

• Anonyymi

En halua. Tuossa se on viikon jo istunut lomalla minun sohvalla eikä mitään tietoa milloin lähtee muuta kun, että reilun viikon päästä sillä alkaa työt. Kun ehdottaa jotain tekemistä niin vastaus on, en halua. Ruokaa ei ole ostanut, ei puhu oikeastaan mitää. Joka sana kaivettava ja kysyttävä kuulitko. Katsoo illalla televisiota pitkää ja samoten aamulla herää kymmenen tai yhdentoista aikaan. Jotkut ihmiset ei vaan tajua lähteä. Täytyy alkaa jo pikkuhiljaa kyselemään kuinka kauan meinaat oleskella täällä. Hän on ex kaivattu.

• Anonyymi

En olikin aivan erilainen kun aattelin

• Anonyymi

jj oo.

• Anonyymi

Ilmeisesti kyllä, hän kiihoittaa mieleäni vieläkin 🥵

• Anonyymi

Jo…Olin tänään järkyttynyt siitä, kuinka paljon tärisin, kun hän lähestyi.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Juna tuli ja meni. Loppusuoralla veti vielä maton jalkojen alta. Onneksi oli vahva intuitio tulevasta jonka vuoksi en ole hätäillyt asioiden edistämistä.

• Anonyymi

Niin mitä haluat?

• Anonyymi

Todellakin kaipaan häntä j nainen hänen kanssaan on mukava olla vaikka välillä on ärri purri laita t miehelle viestiä jos näet tämän on niin kova ikävä ja meidän mukavia keskustelua tai tule sinne yhteen paikkaan niin laitan viestiä luulen että sinullakin on ikävä minua sori kun suutuin minun vikani anteeksi

• Anonyymi

En ole halunnut elämääni ketään moneen vuoteen!

• Anonyymi

Oikeasti, tuota ei tarvi ilmoittaa täällä joka ketjuun.

• Anonyymi

Tottakai haluan mut en sellaista ihme pelleilyä siedä sitten yhtään

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3399
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      64
      2764
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      195
      2633
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      82
      1296
    5. Kulta en jaksa tätä palstaa

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      18
      1182
    6. Haukio ja Niinistö

Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1112
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      161
      1034
    8. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      17
      973
    9. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      959
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      134
      924
    Aihe