Ei taas! Ensitreffit alttarilla hämmentää - Onko tämä iso kompastuskivi yhdelle EA-parille?

12

2740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tämä kyllä kumma, että paritetaan näin kaukana toisistaan asuvia.

• Anonyymi

On kyllä kumma kun vinosilmä yritetään parittaa suomineidolle. Ei minun suku halua vinosilmää meidän sukuun. Mahtaa olla morsiammelle ylläri kun vinosilmä seisoo alttarilla hehhhh

• Anonyymi

Morsian voi kertoa hain kanssa olen nussinut sitä ei monikaan tee hehhhhhhh

• Anonyymi

Totta puhut, taas matkojen takana toinen puolisko, ei sitä niin vaan muuteta jos ja kun oma elämä, työ ja asunto on fiksattu paikoilleen
      .

• Anonyymi

Ohjelmaa tehdään lähinnä Helsingissä, eivät asiantuntijat + muu tuotantojoukko jaksa matkustella kauemmas.

• Anonyymi

Miten joku Matti toivoi itselleen Sara Sieppiä
      Nyt ei kyllä rahkeet riitä moiseen kaunottareen

• Anonyymi

Ei Sara Sieppi ole edes nätti. Palloposket ja naurettava kumisuu. Rumimpia ihmisiä, mitä nähnyt.

• Anonyymi

Huumorilla sanoi🤗

• Anonyymi

Onko ohjelmassa aikaisemmin ollut muita kuin vaaleita suomalaisia? Tämä "hai" on aasialaistaustainen.

• Anonyymi

Tämä Hain vaimoke Anna on täys psyko!
      Uusimmassa jaksossa näyttää todellisen luonteensa.
      Kyllä nyt sit pojan kannattais ottaa jalat alleen ja lähtee nopeaa ku vielä pääsee!
      Ei hyvää päivää kaikkea sitä tähän maailmaan mahtuu!
      Tämä Hai tuntuu erittäin kiltimtä mukavalta ja periksiantavalta mutta tämä Anna on kaikkea muuta.
      Huh huh!!

• Anonyymi

Anna ja Taina ovat erikoisia persooneja. Miksi he ylipäänsä lähtivät tälläseen ohjelmaan. Aiheuttavat miehille vain pahaa mieltä. Oikeita ongelmia etsiviä, minä, vain minä tyyppejä.

• Anonyymi

Huonoimmat parit aikoihin. Ihmeellistä nyhväämistä, kun ei yhtään uskalleta heittäytyä. Keskitytään vaan huonoihin asioihin. Tosin poikkeuksena on Jenni ja Jyrki.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      117
      2659
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      966
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      941
    Aihe