Hiljaisuus särkee sydämeni

Anonyymi-ap

Mutta olen yhä olemassa.

Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden suoran ja rehellisen keskustelun?

En tavoita sinua täällkään -enää. olet kadonnut kuin syysaamun taivaanranta sumuun.

Sinä torjut minut, sinulla on syysi, mitään ei tarvitse minulle selittää.

Kuinka monta minunlaista on elämässäsi ollut?

Tiedän toki, ettei yhtäkään, eikä tule.
Kuten ei sinulaista minun elämään.

Oot mulle aina enemmän kuin mistä osasin edes haaveilla ja silti niin hurmaava ja huumaava, tavallinen suomalainen mies.

-minä, kaikkine vikoineni ja inhimillisine puolineni

61

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tunteen, vaikka todennäköisesti yksipuolisesti olenkin rakastunut. Hiljaisuus ja näkemättömyys kaikkein pahin.

    • Anonyymi

      Mika ja Tarja ne yhteen sopii huomenna mennään pussauskoppiin?

      • Anonyymi

        Kivat Mikalle ja Tarjalle 😄

        en tunne -
        ap


      • Anonyymi

        Ei nyt kuitenkaan noin taida olla?


    • Anonyymi

      Täällä ne asiat vaan mutkistuu.

      • Anonyymi

        Minä en juuri enää kirjoita täällä koskaan, enkä omi saati triggeröidy ventovieraiden kirjoituksista = tämä ei mutkista asioitani millään tavalla.

        -ap


      • Anonyymi

        Meinaatko, että jos joku henkilö olisi näinkin palavin tuntein likkeellä, eikä ihailua janoava miestrolli hän ei osaisi muuta tehdä kuin kirjoitella jostain häiskästä kuin hän istuisi marmoripaaden päällä? Ei näitä kukaan normaali omi


    • Anonyymi

      Tahdon sulle olla hyvin hellä

      • Anonyymi

        Ihana kappale. Jokin muisto tuohon liittyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kappale. Jokin muisto tuohon liittyy...

        pidän myös.. kuunnellessani sitä tulee mieleen lk :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pidän myös.. kuunnellessani sitä tulee mieleen lk :)

        Olin silloin luultavasti jo lukiossa😂


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pidän myös.. kuunnellessani sitä tulee mieleen lk :)

        Mikä on lk? En tiedä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on lk? En tiedä.

        eräs eläin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eräs eläin.

        Sinulla tulee mieleen eläin, kun kuuntelet Armia ja Dannyn biisiä? Kerran hän sanoi ajatelleensa mua, kun oli kuullut ko. biisin.

        Muistoja vain. Minä aattelen häntä yhä ja moni kappale tuo hänet mieleeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä on laulu vimpan piälle ja menee tunteisiin

        Niin on ja niin menee. Ja hän voisi kirjoittaa juuri noin.


    • Anonyymi

      En ole torjunut sinua enkä hylännyt laita viestiä numerohan on.

      • Anonyymi

        x2 Miksi tulkitsit hylkäämiseksi?


      • Anonyymi

        Hän käyttäisi välimerkkejä. Ja kyllä hän on tehnyt niin.

        -ap.


    • Anonyymi

      Ei se täällä ruikuttamalla tapahdu. Ota yhteyttä oikeaan ihmiseen.

      • Anonyymi

        Teeppä sinä se, kun ruikutuksia luet! Mistä tiedät, mitä teen tai jätän tekemättä? 😄


      • Anonyymi

        Sinä se jaksat narista tälle miestrolille tämän oman pakkomielteesi pohjalta, että sinun elämäntehtävä on saattaa tällaisena kolmantena osapuolena ihmisiä yhteen. Sinä olet se varmaankin raskas puupää joka pulisee tummien tuntien aikana esimerkiksi viidestä seiskaan ihan täytyä puutaheinää ja jolla on pakkomielle näihin miehen övereihin kirjelmiin. Aktivoidut aika ajoin mokeltamaan tätä samaa mistä et uskalla itse luulojen kohteelle avautua


    • Anonyymi

      Mikähän mahtaa olla sen miehen alkukirjain niin voisi edes vähän karsia vastaajia? Voisit omasikin kertoa jos etsit oikeasti häntä ja toivot hänen vastaavan.

      • Anonyymi

        Vastaa, jos vastaa tai on vastaamatta. Eikä sillä täällä ole mitään merkitystä, jos ei luonnollista, suoraa kontaktia halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa, jos vastaa tai on vastaamatta. Eikä sillä täällä ole mitään merkitystä, jos ei luonnollista, suoraa kontaktia halua.

        Okei. Vastaan silti tai oikeastaan kysyn. Lähtikö tilanne tekstiviestistä jonka jälkeen on ollut vähän hankalaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Vastaan silti tai oikeastaan kysyn. Lähtikö tilanne tekstiviestistä jonka jälkeen on ollut vähän hankalaa?

        Et ole hän. Jos hankala on yhtä kuin ei mitään niin sitten se on totta minulla ja hänellä. On vain hiljaisuus, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän. Jos hankala on yhtä kuin ei mitään niin sitten se on totta minulla ja hänellä. On vain hiljaisuus, ei muuta.

        Juu en varmaankaan sitten ole hän niinkuin totesitkin... Harmillista jos kaikki päättyy niin ettei kumpikaan sano mitään. Toivon ihmettä sinulle että kaikki kääntyisi parhainpäin mikäli kaikki muu tehtävissä ollut on jo tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en varmaankaan sitten ole hän niinkuin totesitkin... Harmillista jos kaikki päättyy niin ettei kumpikaan sano mitään. Toivon ihmettä sinulle että kaikki kääntyisi parhainpäin mikäli kaikki muu tehtävissä ollut on jo tehty.

        Minä sanoin, hän ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanoin, hän ei.

        Jos se ei kuullu kunnolla ja arveli ettei se mitään tärkeää ollut voisiko semmoinen olla mahdollista? Itsellä on joskus käynyt niin että mennyt jutskia ohi ja en ole mitä mitää höpöttänyt perään vaan ajatellut että sanoo uudestaan jos oli asiaa.


      • Anonyymi

        Turha luulo, että tämä mister itsekehu laittaa sinulle toiselle kehujen persolle sopivia tunnisteita.


    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus! Ei tämä ole minullekaan helppoa. Sinusta saattaa tuntua, etten välitä. Ei se ole niin. Haluaisin minä tavallinen suomalainen mies tavata hänet ihanan naisen. Kuten niin monena päivänä aiemminkin, taas lähdin yksin kävelylle miettien miltä tämä tuntuisi tehdä sinun kanssa. Istahdin joenrannassa olevalle tuolille, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, lintuparvi rääkyy ja uiskentelee edessäni vedessä. Kuvittelen sinut tuohon viereeni ihailemaan ja nauttimaan suomen kauniista kesästä ja luonnosta. Ikävöin sinua jokaikinen päivä. Jään tänne vielä yksinäni istumaan. Toivon, että aurinko pääsee silmieni kautta valaisemaan surullista sisintäni, että jaksan taas huomiseen, että jaksan unelmoida meistä. Myöhemmin jatkan vielä kävelyä päämärättömästi, kunnes on aika palata yksin omaan kotiin. Omaan sänkyyn. Haaveilen ennen nukkumaan menoa vielä meistä. Ehkä näen yöllä vielä unia sinusta. Aamulla taas ensimmäisenä ajattelen sinua. Jos pelko ja epävarmuus on torjumista niin voi olla, että elän elämäni loppuun asti yksinäisenä ja surullisena ilman rakkautta.

      -minulta yksinäiseltä mieheltä!

      • Anonyymi

        Et ole hän mutta onnea sulle.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän mutta onnea sulle.

        -ap

        Huomasin. Kirjoitin kuin kaivatulleni.


    • Anonyymi

      Olet kyllä selvästi parhaasi tehnyt ja yrittänyt asiaa hänelle oivalluttaa. En usko, että hän muuttuu, tai jos hän nyt itse oivataisi muutoksen tarpeen. Jos on ollut yksipuolista niin olikohan se jo selvä merkki, että parempi lopettaa.

      • Anonyymi

        En pyydä neuvoja, tiedän tse tilanteeni.

        Mikä lopettaa? 😄 tunteet? Ikävä? 😄


    • Anonyymi

      Ehkä jompikumpi on varattu?

      • Anonyymi

        Molemmat ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ovat.

        Luin aloituksesi uudessa valossa ja sanon, että todella upea viesti tilanteessasi. Ja kyllä. Ihan sivullisena totean että ansaitset selityksen tai kuten mainitsit "Suoran keskutelun" hänen kanssaan.

        Toki varattuja kun olette, niin mikään ei ole niinkään helppoa. Käänny jumalan puoleen. Hän kuuntelee sinua ja tekee mahdottomastakin mahdollista.

        Kaikkea hyvää sinulle tilanteeseen ja rukoilen selvyyttä sydämeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin aloituksesi uudessa valossa ja sanon, että todella upea viesti tilanteessasi. Ja kyllä. Ihan sivullisena totean että ansaitset selityksen tai kuten mainitsit "Suoran keskutelun" hänen kanssaan.

        Toki varattuja kun olette, niin mikään ei ole niinkään helppoa. Käänny jumalan puoleen. Hän kuuntelee sinua ja tekee mahdottomastakin mahdollista.

        Kaikkea hyvää sinulle tilanteeseen ja rukoilen selvyyttä sydämeesi.

        Jumala kieltää huorinteon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin aloituksesi uudessa valossa ja sanon, että todella upea viesti tilanteessasi. Ja kyllä. Ihan sivullisena totean että ansaitset selityksen tai kuten mainitsit "Suoran keskutelun" hänen kanssaan.

        Toki varattuja kun olette, niin mikään ei ole niinkään helppoa. Käänny jumalan puoleen. Hän kuuntelee sinua ja tekee mahdottomastakin mahdollista.

        Kaikkea hyvää sinulle tilanteeseen ja rukoilen selvyyttä sydämeesi.

        Älä himoitse toisen puolisoa äläkä mitään mikä on hänen. Kuulostaako tutulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ovat.

        Kuinka saatat pettää puolisoasi ? En voisi koskaan pettää rakastani eikä ole ollut tarvetta, enkä usko hänkään pettää tai edes haluaa pettää minua. Minusta teet moraalittomasti väärin puolisoasi kohtaan. Kuulostaa siltä, että ikäkriisiä ja ei tietoa mikä elämässä oikeen/väärin. Luotettava ihminen ei käyttäydy noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä himoitse toisen puolisoa äläkä mitään mikä on hänen. Kuulostaako tutulta?

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      aloitus saattaapi olla naisen tekemä

      • Anonyymi

        No eihän ole, mr itseriittoisuus runoilee puutaheinää


    • Anonyymi

      Kylläpä sinä mies taas puhuttelet itseäsi superlatiivisesti. Kyllähän ihmisillä varmaan tunteita ja sen semmoisia on toisiaan kohtaan, mutta nämä kirjelmät on niin potaskaa kuin olla ja voi

    • Anonyymi

      Voi hyvin olla ettei hän koskaan ollutkaan täällä ap, luulit vain

      • Anonyymi

        Kyllä jän on ja se on tietoa❤️


      • Anonyymi

        Miten se täällä oleminen liittyy tähän miehen sentimentaalisen kirjeeseen itselleen? Hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jän on ja se on tietoa❤️

        Enpä usko, kirjoittelijoita on lukematon määrä ympäri Suomea. Mistä muka voisit tietää? Kyse on ehkä todennäköisyysprosenteista, ei tiedosta. Luulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, kirjoittelijoita on lukematon määrä ympäri Suomea. Mistä muka voisit tietää? Kyse on ehkä todennäköisyysprosenteista, ei tiedosta. Luulosta.

        Samapa se mulle on, mitä mulle tuntematon ihminen luulee vasten parempaa tietoa🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samapa se mulle on, mitä mulle tuntematon ihminen luulee vasten parempaa tietoa🙂

        Hyvin heikko todennäköisyys on että juuri hän täällä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin heikko todennäköisyys on että juuri hän täällä olisi.

        Yhtään en intä tästä enempää mutta voit mielestäsi miettiä, mistä voin tietää, kun kyse ei ole todennäköisyyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään en intä tästä enempää mutta voit mielestäsi miettiä, mistä voin tietää, kun kyse ei ole todennäköisyyksistä.

        Koska kirjoitatte vierekkäin tai muuten vain "yhdessä tuumin" tai sitten näet keitä täällä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kirjoitatte vierekkäin tai muuten vain "yhdessä tuumin" tai sitten näet keitä täällä on.

        Kukaan ei näe keitä täällä on.


    • Anonyymi

      Koskaan ole muuta puhunutkaan kun totta opetteleppa sama

      • Anonyymi

        Et ole hän.

        Ei kannata uhota😄


    • Anonyymi

      Nimenomaan olemme ansainneet edes yhden suoran ja rehellisen keskustelun, mutta ei missään! netissä. Mielestäni meillä voisi olla mahdollisuus jos sen paljastavan hetken tosielämässä saataisiin järjestymään, molemmat yhdessä sopien, yhdessä tuumin. Olen niin kuollut toivosta täällä netissä, kuin kävelisi päämäärättömästi varjojen hautuumaalla.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Anonyyminä kirjoittaminen ei ole mitään keskustelua tietyn ihmisen kanssa. Se on korkeintaan tunteiden yksipuolista purkamista. Toki silläkin on oma paikkansa varmasti, jos ei loukkaa tarkoituksella ketään.


    • Anonyymi

      Hieno viesti jollekin. Toivon, että pääsisitte juttusille keskenänne. Olisi hyvä juttu.

      • Anonyymi

        Kiitos, sitä itsekin toivon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1816
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1625
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      22
      1476
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      106
      1430
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      78
      1283
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      46
      977
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      55
      947
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      52
      891
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      61
      848
    10. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      59
      841
    Aihe