Uskotko että kaivattusi

Anonyymi-ap

tykkäisi ulkonäöstäsi?

66

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      En usko

      • Anonyymi
        UUSI

        Jollei...olisiko se enää silloin sinun kaivattusi? Tuskinpa vaan olisi?


    • Anonyymi

      Tuskin hän minusta. Olen niin vaatimaton 😔

    • Anonyymi

      Ei musta ole mitään ihmeellistä tykkättävää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jep, totta.


    • Anonyymi

      Väärä kuppikoko

    • Anonyymi

      Uskon että hän ainakin vähän tykkää ulkonäöstäni.
      Itse pidän häntä erittäin vastustamattomana, komeana ja hyvin kantaa itsensä ja on nuorekas todella.
      Upeus hän mies on.

      • Anonyymi

        Nuorekas🤣🤣🤣🤣ai saatana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣komeus🤣🤣🤣🤣🤣äidinkieli?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣eeeeeeeh


    • Anonyymi

      En usko, olen liian vaatimattoman näköinen, en mikään ihmeellinen. Joka paikassa nuorempia ja kauniimpia, joten miksi hän minusta kiinnostuisi..

      • Anonyymi

        No en usko kans juu...oot säälittävä retu🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Saan nuorilta kauniilta naisilta huomiota, mutta mä en voi sille mitään, että rakastuin sinuun. Olet kaunis ja mukava nainen. Älä vähättele itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan nuorilta kauniilta naisilta huomiota, mutta mä en voi sille mitään, että rakastuin sinuun. Olet kaunis ja mukava nainen. Älä vähättele itseäsi.

        Kiitos mieltä lämmittävistä sanoistasi. Tottahan sekin on, etteivät aidot tunteet katso vain ulkokuorta vaan näkevät pintaa syvemmälle.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan nuorilta kauniilta naisilta huomiota, mutta mä en voi sille mitään, että rakastuin sinuun. Olet kaunis ja mukava nainen. Älä vähättele itseäsi.

        Sivusta kaivatulle: oon sun ja tiedät sen. Irl->


    • Anonyymi

      Ei se voi vastustaa

    • Anonyymi

      Tiedän, ettei tykkää. En kuitenkaan ala muuttamaan ulkonäköäni häviävän etäisen mahdollisuuden vuoksi.

    • Anonyymi

      Nojaa semmone perus medium, eli en ihmeelline, mut luonne on se juttu mil oon taiteillu syvälle hänen mieleen…

      • Anonyymi
        UUSI

        Totta Sanna. Niin oot.


    • Anonyymi

      Sen mitä kuullut puhuttavan, niin ei.

    • Anonyymi

      Jos miettii mimmosia naisia hän on varmuudella nähnyt…. niin tota ohan se nyt vähintäänkin selvää että mä jään, enkä mä lähe hyväne aika edes vertailemaan.. Sehän mussa onkin ärsyttävää.. en ota paineita tai täyteaineita, ripsiä tai kynsiä. Se on puhtaasti turhaa omasta mielestä. No ehkä jotkut siistit kynnet voisin joskus ottaa..🧐 Mut nii. Kuleksin omaa polkua enkä mä edes ota paineita😂 luonnonlapseksikin toki tituleerattu

    • Anonyymi

      Ei.näytän ikäistäni vanhemmalta.ruma ja mauton.niih

    • Anonyymi

      Uskon tietysti. Terveellä tavalla. Hän tarjoilee iloa silmilleni, niin koitan olla vastaavuoroinen, mutta ei liikaa tai mitään ilmeistä.

    • Anonyymi

      Onko se ylläopito itse joka tekee näitä jatkuvia galluppeja?
      En usko mitään mutta toivon että tykkää kuten minä hänestä.

    • Anonyymi

      Ei eikä tarvitsekaan.

    • Anonyymi

      En voi tietää. Olen jo vanhempi nainen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mut sulla on varmaan aika herkullinen pillu. Mä nuolisin kyllä 😛.


    • Anonyymi

      Kaverista enemmän 🤣

    • Anonyymi

      Nöyp.

    • Anonyymi

      Olen muuttunut niistä ajoista kun tunnettiin. On muistaakseni aika pinnallinen tyyppi, joten uskon, että ei.

    • Anonyymi

      Ei oo kaivattu, mutta kiinnostuksen kohde. Ja oon 99% varma että nainen tykkää mun ulkonäöstä, sillä samassa paikkaan on ja on ollut useita muita jotka ovat osoittaneet kiinnostustaan minua kohtaan.

      Mutta tämä on näitä juttuja taas mitä komeana miehenä kokee. Ihan sama minne menee, tai missä käyt useasti, niin naisia kiinnostuu.

      • Anonyymi

        Tärkein unohtui, eli mikä on sen pituus?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein unohtui, eli mikä on sen pituus?

        Sen pituus nyt ei niin mahdottomia ole että sillä voisi keulia :D

        Mutta jos meinasit "sen" sanalla miehen pituutta, niin 180cm löytyy koko ukosta pituutta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Höpö höpö,tuota ei kukaan usko.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen pituus nyt ei niin mahdottomia ole että sillä voisi keulia :D

        Mutta jos meinasit "sen" sanalla miehen pituutta, niin 180cm löytyy koko ukosta pituutta.

        Aika lyhyt


    • Anonyymi

      Kyllä, joskin luulen että se on ainoa asia josta hän minussa pitäisi.

    • Anonyymi

      En. En usko. En tosin osaa sanoa että mistä muustakaan hän sitten pitäisi.

    • Anonyymi

      Pienet lapset ja rankka elämä näkyy..Hyvä kun pysyn jaloillani. Edustavia daameja varmaan painanut koko kesän tuolla. Välillä mietin miksi edes mietin mutta olenkin vähän kajahtanut päästäni.

    • Anonyymi
      UUSI

      Joo ei

    • Anonyymi
      UUSI

      En usko, minusta tuli nääs keskivartalo pullea mies 🥺

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos tykkäisi, olisimme yhdessä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikuttaa oman arvonsa tuntevalta, joka kokee että voi kaikkia naisia pyörittää miten haluaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Välttävänä pittää Öluokan tirehtööri.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkäpä vähäsen.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä hänen miesmakuaan. Tuskin vatsakas mies on hänen makuunsa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Näytän paljon nuoremmalta mitä oikeasti olen, nuoret naiset kiinnostuu aina. Mutta minä olen vain yhdestä kiinnostunut.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko hän nuorempi?


      • Anonyymi
        UUSI

        Jätähän ne naiset rauhaan, etteivät katoa........!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän nuorempi?

        On joo, tietenkin. Todella kaunis.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nuoremmasta vai vanhemmasta?

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tykännyt. Usein huomautteli suorasti ja epäsuorasti ,mitä milloinkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei se tykkää

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä uskon ja tiedän, että Rakkaani pitää ulkonäöstäni ja itsekin pidän ulkonäöstäni. En ole enää lapsi vaan yli 50 v. Mutta ikäsekseni olen saanut kuulla usein että kuinka olen söötti ja hyvännäköinen. Onhan se imartelevaa ja tuntuu kivalle. Pidän huolta itsestäni olen aina pitänyt, luonteeltani iloinen ja positiivinen. Uskon aina elämässä hyvään. Joskus taipuvainen hieman alakuloon ja alavireisyyteen, johtunee osaksi juuri iästä ja elämässä tapahtuneista asioista, jotka myös vahvistaneet minun ja eakkaani liittoa.❤️❤️😊☀️👍Näin koen.t.nyyti

      • Anonyymi
        UUSI

        Jatkoa edelliseen. Rakkaani hän tietää, että oidän hänen ulkonäöstä, luonteesta, hänen rakksudesta minuun, huolenpidosta ja koko sydänjuuriani myöten Rakastan häntä loppuunasti ja toivon että meilllä pitkä yhteinen tie js monia värikkäitä kokemuksis virlä yhdessä edessäkin päin. Rakkaudella❤️nyyti. Ps. Hän tietää keneltä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikea sanoa miten näkee minut. Olen häntä vanhempi kuitenkin. Toivon että tykkäisi ulkonäköä enemmän minusta itsestäni.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos vaikka työtäkin tekisit välillä

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi hänen pitää mutta sinä saat olla siinä kiusaamassa? Milä vtiun oikeus sulla on ainoana täällä käydä päivisin. Stanan ällöttäviä ihmisiä tässä aloituksessa. Käytöskouluun koko pentulauma. sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      En usko että kukaan nainen innostuu ulkonäöstäni.
      Liian vaalea, liian keskiverto, liian tyylitön.
      Tinderiin meno olisi henkinen itsemurha.

      Ainoat jotka kiinnostuu on perus pyöreät pirjot jotka toivovat että kunhan löytävän jonkun miehen vaan tai mukuloita on jo rattaissa pyörimässä jotka tarvitsevat mukavaa setää auttelemaan.

      Ongelma on että en syty pyöreydestä yhtään eikä ole mitään yhteistä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jokaisella on makunsa. Et taida itse laittaa kuitenkaan tikkua ristiin, että ne hoikat naiset kiinnostuvat?


      • Anonyymi
        UUSI

        Itse olen tava pirjo, mutta se ei tarkoita että ottaisin sinut tai kenet vaan. Otan silti vain sen kehen rakastun. Jos saan! On kyllä pinnallista ajattelua teillä nuorilla.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä ei pidä paikkaansa "jotka toivovat että kunhan löytävän jonkun miehen vaan".
        Vaikka se nainen olisi kuinka ruma niin se ei tarkoita, että ottaa kenet vaan.
        Siivoa suusi poju.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sinun kannattaisi kehittää luonnetta ja lakata kuvittelemasta, että joku haluaa sinut vain ulkonäön takia. Naiset haluaa muutakin kuin ulkonäköä. Sinulla on selvä asennevamma. Ei ihme että ketään et löydä.

        "liian vaalea, liian keskiverto, liian tyylitön"??. Entäs se LUONNEja käytös! Mieti sitä välillä itsessäsi. Vaikutat tosi ikävältä ihmiseltä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaa ainaki sillo ku mul on se vastaanottava virne päällänsä

    • Anonyymi
      UUSI

      Oletuksena se, että jos miehet joista olen ollut kiinnostunut olisivat viehättyneet minusta ulkoisesti ja sisäisesti niin, he todennäköisesti olisivat tahtoneet olla kanssani. Eli ilmeisesti eivät.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miten niin tykkäisi? Hän tykkää tai ei tykkää. En minä mitään näkymätöntä kaipaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      En usko.
      Mulla on aika pieni muna leikkauksen jälkeen niin häpeän sitä ihan helvetisti.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oon juoppo niin tuskin musta pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1826
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1635
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      22
      1486
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      106
      1440
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      78
      1283
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      993
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      55
      947
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      52
      891
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      63
      857
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      61
      848
    Aihe