Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä välittää ja tykkääkin, siihen on vaikea suhtautua neutraalisti. Pitkät katseet, hymyt, nauru ja omat pienet jutut meidän välillä kertovat että en ole ainut tunteideni kanssa.
Tykkään susta vaan liikaa.
Olen koittanut
54
1201
Vastaukset
- Anonyymi
No et ole. Voitasko jo nähdä jossain muualla?
- Anonyymi
Voitais jos kysyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitais jos kysyt
Oletko paikalla, jos olisit hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko paikalla, jos olisit hän?
Olenhan minä aina paikalla, aina valmiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan minä aina paikalla, aina valmiina
Okei, ohi.
- Anonyymi
Lähdetkö kahville ensi viikolla jos kysyn?
Haluaisin kertoa sinulle jotakin... Älä ajattele tätä treffikutsuna vaan kavereina juttelemaan- Anonyymi
Tottakai, kysy. Enkä todellakaan ajattele että se olisi treffikutsu, voihan ihmiset muutenkin nähdä toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, kysy. Enkä todellakaan ajattele että se olisi treffikutsu, voihan ihmiset muutenkin nähdä toisiaan.
Kysyn huomenna´sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn huomenna´sitten.
Hui, rupesi jännittämään 🆘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui, rupesi jännittämään 🆘
Varaus kalenteriin niin se meni jo :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varaus kalenteriin niin se meni jo :)
No ei vais, kyllä mä tahdon ihan oikeasti jutella sun kanssa asiat läpi. Ihan kaverina.
- Anonyymi
Tietysti lähden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei vais, kyllä mä tahdon ihan oikeasti jutella sun kanssa asiat läpi. Ihan kaverina.
No tietenkin, kahvittelenhan minä muidenkin kanssa ja niin ne asiat lähtee soljumaan sujuvasti eteenpäin.
Se on muuten myös paras ja tehokkain vaikuttamisen keino.
Mahtava seura on aina piristävää muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin kun ja jos elää parisuhteessa. Eikä kerro puolisolle et käyn työtoverinluona kahvilla. Juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin kun ja jos elää parisuhteessa. Eikä kerro puolisolle et käyn työtoverinluona kahvilla. Juu.
Hmm, no mitä, onko työkaverin luona/ulkona kahvilla käyminen kielletty? No eikai. Näkeehän munkin puoliso työkavereitaan vapaa-ajalla välillä.
- Anonyymi
jep. on kyl kiva tunne.
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Muhun on turha yrittää suhtautua kun kenekä tahansa muuhun koska en ole vähääkään kuin kuka tahansa muu
- Anonyymi
No hän ei ole minulle kuka tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän ei ole minulle kuka tahansa
Hän myöskään minulle ei ole kuka tahansa. On erittäin erityinen
- Anonyymi
Otetaan molemmat puoliskot mukaan ja liitetään ne yhteen
- Anonyymi
olen lentolisko_sivusta
- Anonyymi
En usko että ne olis match
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Liskodiskoko
- Anonyymi
Merenrannassako
- Anonyymi
Järven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järven
Olen levollinen nyt
Tunteet omilla teillään
- Anonyymi
Ja sitten ihan kaverina haluat tavata ? Joh hoikas
- Anonyymi
No niin, kaikki lähtee ystävyydestä. Tunteet voivat olla yksipuolisia ja asioita ei ole pakko viedä eteenpäin.
- Anonyymi
Missähän meinaatte tavata ? Työaikana ja oliko toinen lomalla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän meinaatte tavata ? Työaikana ja oliko toinen lomalla ?
En tiedä. Tuskin kysymystä oikeasti tulee.
- Anonyymi
Juuri näin se menee, Iloa ammentaa ihmisestä jonka toivoo päivittäin kohtaavansa. Hymyilyttää ja on kiva katsella söpöjä kasvoja.
https://youtu.be/1FSCnwH_tPA- Anonyymi
I surrender, hänelle....
Aivan helkkarin kova juttu. Päivää odotellessa.
Tää mun elämä vaati hetken miettimisen, nyt olen valmiimpi kuin koskaan tekemään asiat omalla tavallani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I surrender, hänelle....
Aivan helkkarin kova juttu. Päivää odotellessa.
Tää mun elämä vaati hetken miettimisen, nyt olen valmiimpi kuin koskaan tekemään asiat omalla tavallani.Toivottavasti ei ole liian myöhäistä ja mietit liian pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian myöhäistä ja mietit liian pitkään.
Ei todellakaan ole liian myöhäistä, aika on juuri oikea.
Kun pahin tunnemyrsky on takana, niin häviää samalla liiallinen mailasta puristaminen.
En vaadi häneltä mitään kun kuuntelevat korvat. Jos haluaa kommentoida, feel free.
- Anonyymi
Varaudu siihen, että toinen saattaa vaan olla avoin ja vain kaverisi. Älä tule sitten tänne itkemään, että johti sinua harhaan.
- Anonyymi
Asioista mitään tietämättä, tää nyt vaan oli tämmönen sepustus. Vaikka tunteita on niin eihän niille ole pakko tehdä mitään.
- Anonyymi
Onko ap kaivattu varattu?
- Anonyymi
Saattaa olla, saattaa olla olemati
- Anonyymi
Et ole ainut.
- Anonyymi
Ehkä jossain toisessa universumissa on aika ja paikka meille ❤️ olemme match made in heaven 🪽
- Anonyymi
Onko ap nainen?
- Anonyymi
Olen kyllä, naiselta miehelle tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä, naiselta miehelle tämä
Siltä se tuntuikin.
- Anonyymi
Pitääkö pukea jotain s’kästä
- Anonyymi
Ei tartte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte
Jos kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuitenkin
Mekko, hametta vai mitä
- Anonyymi
A:lta A:lle toivottavasti 🩷
- Anonyymi
Ehdota tiistaita! ❤️
- Anonyymi
Meidän välinen on ollut kevyttä vastapainoa sille joka pitää maan kamaralla tukevasti. Ja siksi niin suuri asia kaikessa vaivattomuudessaan. Kunhan pitää mielessä sen mistä elämässä on kyse. Loppupeleissä. Tunteita on nyt jaettavaksi asti eikä keneltään pois.
- Anonyymi
Helvetti teidän kahden kanssa.Eikö tuo jo lopu.Eikun kylille käsikädessä.
En pidä siitä miten ihmiset salaa suhteitaan ja viattomat menettää sellaisille turhaan sydämmensä ja aikansa sekä heikommat vetää ranteet auki kun asia heille paljastuu liian myöhään!!!!Kyllä se silloin on pois toisilta.Se kuka vetää ranteet auki voi olla sun aikuinen lapsesta!!!Jotain vastuuta Täytyy ottaa ja olla rehti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 774455
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.984143- 723550
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393142- 1613134
- 762954
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542898- 462591
- 1992105
- 392087