Mikä lainen on mielestäsi ruma ihminen?

No one

Minkä lainen on mielestäsi ruma ihminen? Onko ruma ihminen pissis, vain jonkin muu? Kertokaa mielipiteenne.

50

6770

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eliisa

      Rumaa ihmistä on vaikea määritellä. Oikeastaan ihan kunnolla rumia ovat vain kehitysvammaiset, sairaat ja vanhat. Kyllä kaikista muista nyt sentään jotain kaunista löytyy.

      Mielestäni epämiellyttävät ihmiset näyttävät erityisesti naamasta rumemmalle kuin fiksut ja mukavat. Vartalosta voi sanoa sen verran, että kunhan ei ole lihava tai anorekstisen laiha, niin tuskimpa sitten mikään hirveän ruma on.

      • erikoisuus

        minua on kehuttu todella komeaksi ja haukuttu todella rumaksi

        Olen ilmeisesti yhtä aikaa erittäin komea ja erittäin ruma

        Onko muita samanlaisia erikoisuuksia ?


      • dshgh
        erikoisuus kirjoitti:

        minua on kehuttu todella komeaksi ja haukuttu todella rumaksi

        Olen ilmeisesti yhtä aikaa erittäin komea ja erittäin ruma

        Onko muita samanlaisia erikoisuuksia ?

        erikoisuus ole.
        Toista miellyttää toista ei.
        Toisena päivänä miellyttää, toisena ei.


      • täälläkin
        erikoisuus kirjoitti:

        minua on kehuttu todella komeaksi ja haukuttu todella rumaksi

        Olen ilmeisesti yhtä aikaa erittäin komea ja erittäin ruma

        Onko muita samanlaisia erikoisuuksia ?

        Minua on sanottu söpöksi,ihguksi ja kaikeksi muuksikin.Samaa aikaa on sanottu rumaksi ja kaikel muul pahalla.Tytötovat haukkuneet homoksi ja jne.Tytöt kuulemma vain haukkuvat söpöjä tyyppejä homoiksi koska homot ovat kuulemma paremmannäköisiä juin heterot...
        Mut siis muakin on kehuttu maasta taivaaseen ja sen jälkeen haukuttu ihan alimpaan helvettiin...


      • erfrrw
        täälläkin kirjoitti:

        Minua on sanottu söpöksi,ihguksi ja kaikeksi muuksikin.Samaa aikaa on sanottu rumaksi ja kaikel muul pahalla.Tytötovat haukkuneet homoksi ja jne.Tytöt kuulemma vain haukkuvat söpöjä tyyppejä homoiksi koska homot ovat kuulemma paremmannäköisiä juin heterot...
        Mut siis muakin on kehuttu maasta taivaaseen ja sen jälkeen haukuttu ihan alimpaan helvettiin...

        homot ja bisset on söpömpii ku heterot ja oon iha tyttö ni sanon vaa ja oon16 eli en mikää pikku lissu


    • -Neiti.88-

      Jos on kauheat kerrokset meikkiä nii ei oo kovin kaunis.

      • wanakoerr

        minne se krokotiili viesti on kadonnut


    • katarine88

      Tämä nyt on sitten ainoastaan minun mielipiteeni ja näkemykseni ihmisestä jota pidän rumana. Ja tämähän koskee nyt vain ulkonäköä.

      Suurin osa suomalaisista on rumia. Emme osaa pukeutua, emme osaa käyttäytyä tai olla niinkuin pitäisi. Lohdutukseksi, nuoret sentään vielä osaavat joskus halutessaan nämä asiat, mutta sitten varsinkin lasten saannin jälkeen omaa itseä ei enää tunnu olevan eikä välitetä kun kuljetaan kaupungilla hiukset sekaisin ja kauhtuneet farkut jaloissa roikkuen ja kiljuva kakara kärryissä. Se ei ole kaunista.

      Rumimpia yleensä ovat elämäänsä kyllästyneet, naama kurtussa kulkevat keski-ikäiset naiset.

    • kain88

      On ruma, jos hän on vain itseään ajatteleva kusipää. Muista, että kauneus(kin) on katoavaista.

    • Zas

      Ensin tulisi määritellä käsite 'ruma'. Mitä se on? Yhdelle ihmiselle rumuus on toista kuin jollekulle muulle. Yksi pitää sisäistä kauneutta tärkeimpänä ja antaa piut paut toisten ulkomuodolle. Toiset taas pitävät ulkomuotoa tärkeänä, ja se määrittelee rumuuden.

      Myönnän itse olevani hiukan pinnallinen, sillä katson ensimmäisenä ulkokuorta. Kuitenkin, kun tähän ihmiseen olen paremmin tutustunut, alan katsoa syvemmälle. Sieltä paljastuu todellisuus, joka voi olla maailman kauneinta tai sitten kovin ruma, jota ei ulkoapäin ollenkaan huomannut. Pidän siis ensikädeltä rumana ihmistä, joka on kovin poikkeavan näköinen negatiivisessa mielessä, mutta yhtä lailla pidän rumana ihmistä, jolla on mätä sisin.

      Nyky-yhteiskunta - valitettavasti - korostaa ulkoista kauneutta, mikä luo paineita niille, jotka eivät "kedon kauneimpia kukkia" ole. Meidän tulisikin ajatella rumuutta jonakin sellaisena, jota ei voi määritellä, koska se voi edustaa niin montaa eri asiaa.

    • Oiva Mälli

      Mielestäni ruma henkilö on sellainen, jonka kanssa kun on esim. lähdössä jonnekkin, niin pitää erikseen tilata taksi sille kun ei uskalla samassa kyydissä mennä.

    • fgjnj

      ..jonka naama on ku kirveellä veistetty!!!

      • sfasfasfasf

        Voisin laittaa tänne oman kuvani jos uskaltaisin. Itse olen siis hyvin vastenmielisen näköinen. minulla on erittäin pieni leuka ja iso kyömynenä. Myös kalloni on jotenkin epämuodostunut = takaraivo on epätavallisen iso, vaikka pää on muuten pieni.


    • anti rap music

      Mua jostain syystä aina haukutaan netissä rumaksi, mutta IRL kauniiksi :S Mutta mun mielestä kukaan ihminen ei ole ruma eikä kaunis, kaikki ihmiset on vain erin näköisiä. Ja siihen yhteen edelliseen viestiin, kuinka voi kehtaa sanoa että kehitysvammaset on rumia? Toi oli aika loukkaavaa, mut en oo ite todellakaa mikään kehitysvammanen. Mutta mielestäni silti täydellinen rumilus on se jolla on PAKSUT TUMMAT KULMAKARVAT, isot keltaiset oravanhampaat jos on helvetin iso rako, hammasraudat, paljon finnejä, vinot hampaat, ja ryppyjä yhtä aikaa kaikki nämä ominaisuudet :D

      • Sulle

        mutta mulla on paksut mustat kulmakarvat, mitä vikaa niissä sit on?


      • fsrrr

        ..kirjoitit ettet TODELLAKAAN ole kehitysvammainen, aivan kuin siinä sittenkin olisi jotain vikaa?


      • :D:DD:

        mulla on hammasrako mutta ei mitään muita edellä mainituista, olenko ruma?


    • rumamaru

      itse pidän itseäni rumana! va varmaan moni muukin. etuhampaissani on parin millin rako ja ne ovat sahalaitaisemmat kun ihmisillä yleensä. lisäksi viereisessä hampaassa on värivirhe. siksi se on kellertävä ja keskellä rusehtavaakin. ei siis ole likainen vaan luonnostaan tuon värinen hammaslääkärin mukaan prkl. Aina ei jaksa nyppiä kulmiakaan joten kulmani ovat välillä inhottavan paksut. (Tosin aika monella muulla on samanlaiset, joten ei ne kai mitenkään tavallisesta poikkeavan paksut ole). lisäksi minulla on finnejä aina jossain, enkä pääse niistä eroon. kasvoni ovat myös pyöreät vaikka en ole lihava. Useinmiten inhoan ulknäköäni ja toivon olevani ihmisjoukossa huomaamaton.

      • ^^

        Mullakin on sahalaitaset hampaat, varsinkin etuhampaat. Siis enemmän sahalaitaiset kun muilla ainakin x) Ja ne on semmoset kellertävät....... Ja mulla on rillit ja vähän finnejä ja näin, mulla on ollu yöraudat. Mut en mä niin kovin ruma silleen oo, eikä välttämättä kukaan ajattelis itestään niin jos vaan hyväksyy ittensä semmosena kun on :) mut ei siihen välttis kaikki pysty, mut tsemppii vaan! :) Olis paljon kivempaa olla koulussakin jos ei koko ajan stressais silleen " Onks mun hiukset hyvin? Onks mun reppu jotenkin vinossa tai jtn??..." Siis kaikilla ois parempi olla!! Ja se on totta et kauneus on katsojan silmässä, mun mielestä pissikset on inhottavia.. Yrittäkääpäs katsoa myös sitä sisäistä kauneutta, koska se se oikeesti on se tärkeempi, vaikka se joskus itseltänikin unohtuu :)


      • asdddddddddddddddddd
        ^^ kirjoitti:

        Mullakin on sahalaitaset hampaat, varsinkin etuhampaat. Siis enemmän sahalaitaiset kun muilla ainakin x) Ja ne on semmoset kellertävät....... Ja mulla on rillit ja vähän finnejä ja näin, mulla on ollu yöraudat. Mut en mä niin kovin ruma silleen oo, eikä välttämättä kukaan ajattelis itestään niin jos vaan hyväksyy ittensä semmosena kun on :) mut ei siihen välttis kaikki pysty, mut tsemppii vaan! :) Olis paljon kivempaa olla koulussakin jos ei koko ajan stressais silleen " Onks mun hiukset hyvin? Onks mun reppu jotenkin vinossa tai jtn??..." Siis kaikilla ois parempi olla!! Ja se on totta et kauneus on katsojan silmässä, mun mielestä pissikset on inhottavia.. Yrittäkääpäs katsoa myös sitä sisäistä kauneutta, koska se se oikeesti on se tärkeempi, vaikka se joskus itseltänikin unohtuu :)

        jaa että reppu vinossa :D::D minkä ikänen oot? 9v?


    • *Chino

      Jos puhutaan täysin ulkokuoresta, niin ensiksi tulee mieleen IHO.
      En kestä, jos jonkun naama on kuin kranaattien jäljintä kraateroitunut, punainen kuin paloposti ja sitten huippuna kaikenmaailman inhat, rasvaiset jättimäiset finnirykelmät. Luokallani on pari ihan hyvän näköistä jätkää, mutta en voi sietää katsoa niiden ihoja kun en voi vain olla ajattelemata mikseivät he hoida naamaansa johonkin kuntoon ja aina kun näen heidät, tuijotan ykskantaan heidän ihonsa vikoja.
      Huono iho jos mikä on rumaa. Ja ehkä vieläkin rumempaa on meikitys, jonka puuteri on liian tumma/vaalea/keltainen omalle iholle ja meikkausrajat näkyy hiustyvessä sekä leukapielissä. Myös tuon puuterin tms alta näkyvät finnirykelmät eivät innosta.

      Siis toki joku voi olla ihan ruma vain naaman perusmuodoltaankin, mutta en jaksa eritellä niitä tapauksia.

      • 16v

        Tai no, ei välttämättä vielä ulkonäöllisesti, jos luonne ja käytös on kiva, mut siinä vaiheessa, ku käytös alkaa olla vittumaista, ni kummasti alkaa rumentua. Sama pätee muihin pinnallisiin ja ilkeisiin ihmisiin


      • Finnejäonkaikilla

        Eikös pikkuneidille ole kerrottu, että vaikka miten paljon huolehtisit naamastasi kaikki silti saavat finnejä?
        Olen 100% varma että sinulla on joskus ollut edes yksi finni.


      • *Chino
        Finnejäonkaikilla kirjoitti:

        Eikös pikkuneidille ole kerrottu, että vaikka miten paljon huolehtisit naamastasi kaikki silti saavat finnejä?
        Olen 100% varma että sinulla on joskus ollut edes yksi finni.

        Sain ensimmäisen finnini siinä 15vuotiaana, mutta ne eivät tule rykelminä ja lähtevät aika pian pois tulonsa jälkeen. En korostakaan tässä sitä finniä tai paria otsassa tai nenässä.
        Ja joo, kaikilla niitä on. Tässä keskustelussa puhutaankin, mikä on _ulkoisesti rumaa _omasta mielestään, ja sillä välin kun ihmiset haukkuvat täällä "pissiksiä", "läskejä" ja ärsyttäviä luonteita, kerroin mikä omasta mielestäni on rumaa. En siltikään tuomitse ihmisiä joihin tutustun ulkonäön puolesta, ettäs tiedät.
        Älä ota nokkiisi Finnejäonkaikilla, toki minä pikkuneiti tiedän että finnit kuuluvat murrosikään.


      • älokäpäp

        saatanan homourpo. etkö ees sitä tajuu että KENENKÄÄ iho ei voi olla just sellane saatana perfekt. En kestä tosiaankaa sellasia jotka haluu kaiken olevwneölij täydeloilstä jör-ywee


      • weya

        Tuo on totta ja äärettömän kurjaa. : s
        Minulla on ollut aina hyvä iho, kunnes toissatalvena sain aivan järkyttävän aknen jostain syystä. Hoidan ihoani varmastikin niin hyvin kuin mahdollista niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, mutta ei akne lähde.
        Inhottavaa kun tulee jokin tällainen, joka yleisesti tunnetaan rumuuden merkkinä eikä voi itse vaikuttaa siihen.


    • täytyy mennä

      - KAUNEUS ON KATSOJAN SILMÄSSÄ-

      • *

        Niinhän se on, sen takia varmaan ensimmäisessä viestissä luki " Minkälainen on __mielestäsi ruma ihminen? Kertokaa __mielipiteenne."


      • ghghghgh
        * kirjoitti:

        Niinhän se on, sen takia varmaan ensimmäisessä viestissä luki " Minkälainen on __mielestäsi ruma ihminen? Kertokaa __mielipiteenne."

        "se näkee naamasta kun lakkaa saamasta" sitä en ymmärrä jos jotkut valittavat niille jotka valitsevat seurustelu kumppaninsa ulkonäön perusteella. Mitä ihmeellistä siinä on? kuka nyt ruman kanssa haluaisi olla


      • joomiessss
        ghghghgh kirjoitti:

        "se näkee naamasta kun lakkaa saamasta" sitä en ymmärrä jos jotkut valittavat niille jotka valitsevat seurustelu kumppaninsa ulkonäön perusteella. Mitä ihmeellistä siinä on? kuka nyt ruman kanssa haluaisi olla

        Se ei tarkoita sitä, jos on finnejä, että ei pese naamaa/hoida sitä.
        Voi olla muitakin syitä, kuten itsekin käytän niin mahdottoman paljon aineita/pesen naamaa koko ajan, silti minulla on finnejä ihan helvetisti ja naama on punainen. Että älä yleistä!!


      • perhoskoi
        joomiessss kirjoitti:

        Se ei tarkoita sitä, jos on finnejä, että ei pese naamaa/hoida sitä.
        Voi olla muitakin syitä, kuten itsekin käytän niin mahdottoman paljon aineita/pesen naamaa koko ajan, silti minulla on finnejä ihan helvetisti ja naama on punainen. Että älä yleistä!!

        Kukaan ihminen ei ole ruma kaikki ovat omalla tavalla kauniita (:


      • Alaxxxxxx oleee????
        ghghghgh kirjoitti:

        "se näkee naamasta kun lakkaa saamasta" sitä en ymmärrä jos jotkut valittavat niille jotka valitsevat seurustelu kumppaninsa ulkonäön perusteella. Mitä ihmeellistä siinä on? kuka nyt ruman kanssa haluaisi olla

        Tulee ihan mieleen yks poika, jolla on aina keskimäärin 2 viikon suhteita. Rumat se haukkuu lyttyyn, mut poimii joukosta ok näköset ja siitä kauniimmat. Niin viekas kun onkin, jokanen tyttö menee täysin sen ansaan, huomasin sen itsekkin. Sä vaikutat just niin sellaselta. Katos kun sitä kauneutta on sisäistäkin, sitten kun oppii että ne suhteet yleensä kestää paljon pidempään kun jopa vuoden, oppii arvostamaan sitä mitä ihminen on sisältä. Katos, on aika tuskallista seurustella ehkä maan kauneimman ihmisen kanssa, jolla on niin vittumainen luonne että vittumaisempaa saa ettiä ja pitkään. Mutta sähän varmaan valitset sen maan kauneimman ja vittumaisimman, kato se käden toisessa päässä roikkuvahan on vaan koriste joka heitetään roskikseen kun kauppoihin tulee uusia ja säihkyvämpiä. Harmi että joidenkin ihmisten ajattelutapa on tällainen.


    • mmmmmmmmmhhh

      "Tytöt kuulemma vain haukkuvat söpöjä tyyppejä homoiksi koska homot ovat kuulemma paremmannäköisiä juin heterot..."

      Niinhän se on. Homot pitävät usein parempaa huolta ulkonäöstään.

      • 17tyttönen

        Itselläni on atopia joka ei nyt niin kaunista katsottavaa ole mutta so what? Kasvoni on säästyneet tältä vaivalta totaalisesti mutta eipä oo kiva nähdä kaverin ilmettä ku vähän hihaa nostaa.. Mut koska olen luonteelta aina ollut avulias ja empaattinen ei atopiaa oikeestaan kukaan huomaakkaan. Enkä sitä peitäkkään. Jos jollaki yököttää niin siinä vaan, oksentakoon lattialle kaikessa rauhassa. Jotkut kysyvät miksi en yritä peittää tätä vaivaa. Haluan olla oma itseni enkä peittää sitä kuka olen. Kauniiksi on kehuttu vaikka ihottuma onkin :)


      • ziziiiii
        17tyttönen kirjoitti:

        Itselläni on atopia joka ei nyt niin kaunista katsottavaa ole mutta so what? Kasvoni on säästyneet tältä vaivalta totaalisesti mutta eipä oo kiva nähdä kaverin ilmettä ku vähän hihaa nostaa.. Mut koska olen luonteelta aina ollut avulias ja empaattinen ei atopiaa oikeestaan kukaan huomaakkaan. Enkä sitä peitäkkään. Jos jollaki yököttää niin siinä vaan, oksentakoon lattialle kaikessa rauhassa. Jotkut kysyvät miksi en yritä peittää tätä vaivaa. Haluan olla oma itseni enkä peittää sitä kuka olen. Kauniiksi on kehuttu vaikka ihottuma onkin :)

        No mä määrittelisin ruman ihmisen sellaseks, että hiukset on huonosti hoidettu (esim. rasvaset..) ja on silleen hiukan "nörähtävä".

        Ruma on sellanen, joka ei huolehdi omasta ulkonäöstään ollenkaan.


    • x3g5g

      meidän äikän ope... joo mo

    • C

      Ihminen joka on käytökseltään niin idioottimainen tai ärsyttävä, saattaa ajakuluessa muuttua todella kauniista rumaksi. Itse olen huomannut tämän. Sitä alkaa katsoa sen ihmisen kasvoissa kohtia jotka eivät ole täydellisiä, tai alkaa muovata ihmisen kasvoja päänsä sisällä uudestaan. On hassua katsoa ihmistä erilailla kuin ennen. Seuraavan kerran kun näet tutun ihmisen, sano hänelle, että teet pienen testin, ja katsot häntä pitkään ja ajattelet hänen kasvonsa erilailla. Se on outoa miten ihmisen kasvoja voi ajatella niin monella tavalla. Mielestäni rumuutta on se, että luulee itsestään enemmän kuin on, tai kuvittelee että muut ihmiset ympärillään ovat tyhmempiä kuin hän, ja heille pystyy sanomaan mitä vain, ja he muka uskovat. Sellainen on rumuutta.

      • Näin on

        Omasta mielestäni sisäinen kauneus on tärkein. Tietenkin ensi kerralla katsotaan ulkokuorta, mutta kunhan on tutustunut ihmiseen paremmin niin sitten aletaan tarkemmin katsoa sisintä. Hän voi olla kaunis tai komea mutta jos sisäinen hän on semmoinen ärsyttävä, pikkumainen ja joka asia on huonoa ei se tuntema komea tai kaunis henkilö enää olekkaan niin kaunis ja komea. Itsehän saa tietysti päättää että onko se ulkonäkö tärkeämpi kuin se mitä sisältä löytyy. Itse täytyy sanoa että sisäinen on omasta mielestäni tärkeämpi, tietysti haluaa olla ennemmin sellaisen ihmisen kanssa joka on kiltti, huomaavainen ja avulias.

        Ulkonäölläkin on tietysti väliä, kuhan edes hoitaa ulkonäön eteen jotain vaivaa näkee, semmosta päivittäistä perus siisteyttä pitää yllä :) Sisäinen kauneus on minusta se ratkaisevin tekijä!


      • rkfrokgptpg
        Näin on kirjoitti:

        Omasta mielestäni sisäinen kauneus on tärkein. Tietenkin ensi kerralla katsotaan ulkokuorta, mutta kunhan on tutustunut ihmiseen paremmin niin sitten aletaan tarkemmin katsoa sisintä. Hän voi olla kaunis tai komea mutta jos sisäinen hän on semmoinen ärsyttävä, pikkumainen ja joka asia on huonoa ei se tuntema komea tai kaunis henkilö enää olekkaan niin kaunis ja komea. Itsehän saa tietysti päättää että onko se ulkonäkö tärkeämpi kuin se mitä sisältä löytyy. Itse täytyy sanoa että sisäinen on omasta mielestäni tärkeämpi, tietysti haluaa olla ennemmin sellaisen ihmisen kanssa joka on kiltti, huomaavainen ja avulias.

        Ulkonäölläkin on tietysti väliä, kuhan edes hoitaa ulkonäön eteen jotain vaivaa näkee, semmosta päivittäistä perus siisteyttä pitää yllä :) Sisäinen kauneus on minusta se ratkaisevin tekijä!

        Ihminen määrittelee itsensä ja toiset ulkoisten ominaisuuksien ja henkisten ominaisuuksien mukaan. Kaunis ja ystävällinen ihminen on monien mielestä kauniimpi kuin saman näköinen ja ilkeä ja pinnallinen pintaliitäjä. toisaalta kauniit henkiset ominaisuudet eivät kykene peittoamaan täysin ulkonäöllistä rumuutta, jos sitä on ylenpalttisen paljon. Sen sijaan tavallisen näköinen, mutta henkisiltä ominaisuuksiltaan täydellinen ihminen nostaa henkisyydellään myös ulkonäöllistä arvoaan, itsestään muille ihmisille antamien mielikuvien perusteella, jotka ovat syntyneet esimerkiksi ko. henikilön käyttäytymisestä.

        Lisäksi miehissä tavallisenkin näköinen mies nostaa arvoaan naisten silmissä jos hän on esimerkiksi rikas, huippu-urheilija jne.. Esimerkkinä Kimi Räikkönen. Tavallisen näköinen perus suomalainen jannu, mutta kainallossa kaunotar. Eipä välttämättä olisi , jos hän olisi se lähiostarin Veikonkoneen digiboksiesittelijä.

        Jos pitäydytään ulkonäössä, niin ulkonäöllisesti voi olla ruma, vaikka kuinka pitäisi hygieniasta huolta. Kyseessä on rakenteellinen rumuus. Naama on monelle se mittari nr. 1, ja sitä seuraa kroppa.

        Rumannäköinen nainen voisi olla vaikkapa ulkonäöltään kola-olli hiuksilla ja rinnoilla. Rumakasvoisella naisella saattaa olla epäsymmetriset kasvot, ylisuuri nenä, yhdistyneet kulmakarvat jne. Suurin osa naisista on ns. tavallisen näköisiä. tämä tarkoittaa sitä että heillä on kohtalaisen symmetriset kasvot, kasvot ovat lähellä sitä mitä ihmiset naiselta odottavat. Kroppa voi olla hento kuin linnulla, tai sitten hieman tasapaksumpi, mutta lihavuus ei koskaan ole kaunista, vaan AINA ruma piirre. naisen pituus ei vaikuta hänen kauneuteensa, mutta yleensä pitkät jalat suhteessa kroppaan on naisilla semmoinen kaunistava piirre. Ruumiinrakenteesta persjalkaisuus on hyvin tavis-piirre, ta jopa ruma, riippuen henkilön muista ominaisuuksiesta, ihminen on kokonaisuus.
        Kauniilla ei- taviksella naisella on siro kroppa, vähintään 165 cm pituutta, kuvankauniit sirot kasvot, mehevät huulet, kauniit paksut hiukset, pitkät jalat, kurvikkaat lanteet, ja hymy herkässä. Lisäksi kasvonpiirteissä tietyt ominaisuudet kaunistavat entisestään. Täytyy kuitenkin että kauniin naisen titteliin pääsee ehkä viitisen prosenttia kaikista naisista. Suurin osa on taviksia ja rumin 10% on sitten rumia naisia.


        rumakasvoista miestä on vaikeampi määritellä, sillä naisten miesmaku on vaihteleva. Naisia viehättää miehen maskuliinisuus, ja pituus. Mutta myös symmetriset kasvot ovat olennainen osa.


    • hbjkj

      Itse pidän itseäni kauniina:) olen aika babyface, toiset sanoo että näytän joltain apinalta tai avaruus oliolta, toiset kehuu kauniiksi.
      Mulla on olemattomat ripset ja kulmakarvat, pieni muttei ihan liian pieni nenä, pieni suu myös, päähän verrattuna aika normikokoset silmät, pieni leuka, siro kallo, pyöreät posket (en silti ole lihava), mulla ei ole finnejä kuin ehkä yksi tai kaksi, mutta luomia on toisessa poskessa 7.
      Jos voisin jotain muuttaa silmät vos näyttää vähän suuremmilta, ja ripset vois olla pidemmät ja tummat.

      Ihminen, jonka naama on kaukana kultaisesta leikkauksesta on ruma mielestäni, en pidä myöskään kasvoista jos on iso nenä tai leuka.

      • repeeeeeee

        On muuten hassua, että painotetaan kasvonpiirteiden yhteensopivuutta, kultaisia leikkauksia yms. mutta jos ihmisellä sattuu olemaan teevadin kokoiset silmät, sitä ei tunnu pistävän kukaan pahakseen, etenkään jos kyseessä on räpsyripsinen tyttö. Mun mielestä liian iso silmäset näyttää jo liian nukkemaisilta, ihmisen kasvot ovat mielenkiintoisimmillaan silloin, kun niistä heijastuu luonne; ehkä pienet arvet, tai painaumat ihossa, nenän muoto, huulten kaaret ja silmien VÄRI, ei se koko. Hiuksissa mua ärsyttää semmonen liian tavoiteltu "ahhh tuuheat hiukset kato miten mä oon heittäny mun BLONNNNDITTT otsahiukset tällee niinku sillä ja sillä leffatähdellä", pitäisin tätä mielenkiintoisempana vaikka jotain hillitöntä harakanpesää, jos se nyt kertoo ihmisestä enemmän.


    • morjenstelija

      moi

    • joooo-oo

      "...ja on silleen hiukan "nörähtävä" "
      joo-o, oon aika eri mieltä, koska itse olen luokkani "kirja"viisain oppilas ja silti olen saanut kehuja ulkonäöstäni... että jos olen koulussa hyvä, olenko ruma??

      • wertui1

        hyi vittu mikä tyyppi


    • Minä olen

      Norsun takapuolessa oleva reikä.

    • abcdaa

      "kauneus tulee sisältäpäin". mitä paskaa, ihmiset (:

    • Skutsku

      Jos puhutaan tytöistä niin en osaa sanoa yhtä kriteeriä joka sopisi kaikille rumille. Läskit ovat usean ihmisen mielestä rumia ja suurin osa onkin mutta mä ainakin tiedän joitakin hyvän näkösiä tyttöjä jotka on ylipainosia. Lisäksi en ole tähän mennessä muistaakseni tavannut yhtää tyttöä jolla olisi kauniit luonnolliset kiharat hiukset mutta kyllä kai jossakin sellanenkin on.

      • Skutsku (minä taas)

        Vielä lisättävää tohon et kauneus tulee sisältä päin homppeliinii et se on täyttä paskaa. Tottakai se vaikuttaa mutta vaikka olisi kuinka kaunis sisältä päin en pystyisi tykkäämään rumista.


    • kaunis.

      Mä olen kaunis. ja ylpeä siitä

    • yööökkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Mun mielestä rumaa ja ällöä:
      -epäsiisteys ja haisevuus ja likaiset hiukset likaiset vaatteet...
      -keltaiset tai jollain tapaa huonot ällöt hampaat
      -suuret ikenet jotka vievät esim. suurimman osan ylähampaista
      -ohuet viivahuulet
      -porsasnenä, joko sellainen hemmetin iso ja leveä tai sitten sellainen jossa sieraimet osoittaa taivasta
      -naisella viiksi- ja partakarvoitus
      -nenästä ulos pullahtavat karvat
      -huono iho
      -miehellä karvainen selkä
      -mustat kynnenaluset
      -kainalokarvat ja muutenkin hillitön karvoitus naisella

      Minua ei häiritse laihuus ei lihavuus ei lyhyys ei pituus kunhan on muuten kivannäköinen siisti...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe