ryhmässä..

anja

tutustuin maaliskuussa netin kautta kuuteen lesbo naiseen jotka halusivat kokeilla erillaisia juttuja. toukokuussa sovimme tapaamisen minun luonani. olimme sopineet että minä saan määrätä mitä tehdään. ja niinpä nyt odotin kuutta 16-25vuotiasta nais ihmistä luokseni. olin koko aamun miettinyt mitä laitan päälle ja vihdoin päätin laittaa löysän kesäleninkini päälleni, tietysti ilman alusvaatteitani. Hetken päästä kaikki viisi naista olikin paikalla. vielä odottelimme 16vuotiasta nooraa. ja vihdoin ovikello soi ja oven takana seisoi melko lihava ruskeahiuksinen tyttö. hän vaikutti kovin ujolta.

Pyysin kaikkia naisia tulemaan makuuhuoneeseeni.
Makuuhuoneessani oli parisänky ja olin tuonut sinne muutaman sohvan olohuoneestani.
"noniin, ja vaatetta vaan pois" huusin.
muutaman minuutin päästä sänkyni edessä seisoi kuusi alastonta naista/naisenalkua.
itse jätin vaatteeni päälle.
"ja nyt voisitte ottaa parit tai tehdä pieniä ryhmiä" ilmoitin käskevästi.
parit oltiin saatu muodostettua, mutta silti tuo kuusitoistavuotias noora oli jäänyt ilman paria.
minun oli tarkoitus seurata sivusta naisten puuhia mutta enkai minä voinut jättää nooraa ilman paria, ja niinpä menin nooran luokse ja suutelin hänen huuliaan. hän ei vastannut suudelmaan. otin nooraa kädestä kiinni ja talutin hänet huoneen ulkopuolelle. huikkasin ovelta muille naisille että he voisivat jo alottaa puuhat.

"Noora, mikä sun on. Etkö sä haluakkaan tätä" kysyin.
"Mua vaan hävettää niin paljon,, ja mä en oo koskaan ees suudellu ketään" noora vastasi kattoen samalla maata.
"No mehän voidaan hommailla tuolla vierashuoneessa ihan kahestaan, niin sun ei tarvitse olla tuolla muitten seurassa" sanoin.
"Okei"

Päästyämme vierashuoneeseen suutelin nooraa kiihkeästi, hieroen samalla hänen isoja rintoja.
"Riisu mut" käskin.

Noora pujotti mekkoni olkaimet pois ja niin hameeni tipahti lattialle.
otin kaapistani "leluni" ja asetin ne yöpöydälle.
"noora, käy makaamaan siihen sängylle." sanoin.
Noora kävi makaamaan sängylle ja yritti samalla piilotella mahaansa.
Menin hajareisin nooran päälle ja otin nooran kädet pois hänen vyötärönsä ympäriltä.
Rupesin imemään nooran toista rintaa, hän inisi nautinnosta.
Sitten siirryin alaspäin ja pyysin nooraa levittämään haaransa mutta hän ei kehdannut.
"Noora, luota muhun.. en mä sulle naura, mä haluan vaan että sä saat nauttia. auttaisko se jos sä nuolisit ensin mun alapäätäni?"
noora nyökkäsi ja niinpä menin hajareisin nooran kasvojen päälle istumaan. Noora nuoli hieman kömpelösti, mutta sekin korjautui kun liikutin samalla lantiotani.. olin tulossa. "ahh... kiljuin nautinnosta.

Nyt oli nooran vuoro saada. Aloitin nuolemalla hänen klitoristaan, tai oikeastaan imin sitä. Tunsin että noora oli tulossa, ja lopetin.
"Jatka, nuole vielä vähän" noora uikutti.
"En." sanoin kylmästi
"Saat kokea jotain parempaa" jatkoin.
otin pöydältä klitoriksen kiihottimen ja asetin sen nooralle. sen jälkeen työnsin vibraattorin syvälle nooran sisään. ja viimeiseksi otin pöydältä vaseliini purkin.
"mitä sä aiot tehä" noora kysyi vapisevalla äänellä. "odota niin näet" sanoin tyynesti.
Otin anustapin pöydältä ja survaisin sen nooran sisään. Noora huusi tuskissaan. sitten laitoin klitoriksen kiihottimen ja vibran päälle. työntelin vibraa nooran pillussa. Noora uikutti nautinnosta hetken päästä...

jatkanko(?)

10

17313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *piip*

      en usko että pystyt tuota parempaan suuntaan muuttamaan joten älä jatka... ehkä joku tuosta tykkää mutta mä en ainakaan pahemmin innostunut.. aika tyhjää tavaraa, sisältöä tai kiihottavaa ja seksikästä kuvailua ei ollut nimeksikään. peruskamaa joka ei erotu massasta.. ehkä harjoittelulla paranee.

      • kirjoittanut

        helou


    • sä tietty

      kokeilla jatkaa jos onnistuisi vähän paremmin

    • JOoo!!!!

      Sun on pakko jatkaa!!!!!!!!! Kerro siut vielä mitä teitte yhessä muitten kaa!!!! PLIIS JATKA!!!!!!

    • Ope

      Pisteen jälkeen tulee iso kirjain. Kertaa yhdyssanat..ja pilkkusäännöt. Taisit nukkua äidinkielen tunneilla!!'

    • Kiihottunut

      Kyllä tekstisi sai "vipinää punttiin", =) joten olisi kivaa, jos jatkaisit.

    • Kiva

    • Anonyymi

      Älä turhaan jatka paistoi jo tuostakin läpi tuo säälittävän teinipoikaluuserirunkkarin käsiala ja päiväuni joten pelkkää täyttä skeidaa koko teksti virheineen kaikkineen 💩

    • Jatka vaan

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5383
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      60
      3608
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      152
      2678
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2146
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      94
      1865
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1279
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1238
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1202
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe