Haluaisin kuulla kokemuksista, onko naisen ja miehen välinen ystävyys ylipäätään mahdollista vai onko se vain "kaunista sananhelinää"? Kenen ehdoilla se toimii? Minkälaisia ongelmia se voi aiheuttaa ja mihin päättyy, jos niin tapahtuu?
Isänpäivää
7
434
Vastaukset
- tapani
Onhan se ilman muuta mahdollista, jos ystävyys yleensä on mahdollista.
Se päättyy luultavasti niin, että ystävyyden edellyttämä yhteydenpito lakkaa.- Outo lintu
Seurustelu on vain viihdettä. Seksi on viihdettä.
Onko raskaaksi tulo vahinko, jonka seurauksena osa joutuu viettämään isänpäivää tai isättömyyden päivää. - Pääsky64
Outo lintu kirjoitti:
Seurustelu on vain viihdettä. Seksi on viihdettä.
Onko raskaaksi tulo vahinko, jonka seurauksena osa joutuu viettämään isänpäivää tai isättömyyden päivää.raskaaksi tulo vahinko sellaisilta jotka vuodesta toiseen turhaan odottavat tulevansa raskaaksi.
Se on koko elämää koskeva toivottomuus jos ei saa lasta. Niin se vain on ,jonkinlainen pakkomielle kait se on, niinkuin muukin pesänrakennus vietti.
Ihminen on loppujen lopuksi viettiensä armoilla,tekee niinkuin luonto ohjaa.
Kuvittelee kyllä itse määräävänsä tekemisistään,mutta suuret avioero tilastot kertovat muuta. - raili.
Pääsky64 kirjoitti:
raskaaksi tulo vahinko sellaisilta jotka vuodesta toiseen turhaan odottavat tulevansa raskaaksi.
Se on koko elämää koskeva toivottomuus jos ei saa lasta. Niin se vain on ,jonkinlainen pakkomielle kait se on, niinkuin muukin pesänrakennus vietti.
Ihminen on loppujen lopuksi viettiensä armoilla,tekee niinkuin luonto ohjaa.
Kuvittelee kyllä itse määräävänsä tekemisistään,mutta suuret avioero tilastot kertovat muuta.ei ole olemassakaan mitään vahinkoja.
lapset on ANSAITTAVA,koko sydämssään ansaittava.
ne jotka ei saa ovat omilla valinnoillan aiheuttaneet sen. ja ne jotka saavat vaikkeivat ansaisikikaan, ovat omilla valinnoillaan kärsivä lopullisessa tuomiossa sen etteivät tehneet kaikkensa lastensa hyväksi.
Luoja tämän kaiken mahdollistaa,itse on vain valinnat tehtävä ja niistä kannettava vastuu!!
- jemina
Miksi ihmeessä ei olisi? Minulla on ollut miespuolisia ystäviä aina ja on vieläkin. Mielestäni toimii aivan samoilla ehdoilla kuin ystävyys yleensä ja päättyy kuten ystävyys yleensä, jos päättyy, eli yhteydenpito loppuu elämän kiireiden, muuton tms. johdosta.
- kaiken sen jo kokenut
sananhelinää on ystävyys. Ei sellaista aikuisen oikeasti ole olemassakaan, viihteentekijöitten satuja vain suuren rahan toivossa. Erilaista toisen härskiä hyväksikäyttöä se aina ja joka ainut kerta on. Jopa lapsenkin ystävyys vanhempaansa, vaikka ensimmäiset noin 15 vuotta toiselta näyttää. Vihaksi se aina muuttuu.
"Lisääntymispakko" taas näillä sosiaalieduilla joita Suomessa on, on pelkkää silmitöntä ahneutta.
Jotenkin on alkanut tuntua siltä, että ihmissuhteisiinkin aletaan usein liittää hyötyajattelua. Jotkut kertovat, että heillä on paljon tuttuja, muttei oikeastaan yhtään ystävää. Jos ystävästä pitää olla jotain konkreettista hyötyä, onko se enää ystävyyttä?
Miehen ja naisen ystävyys on mielestäni yhtä paljon mahdollista kuin ystävyys yleensä on. Oman kokemukseni mukaan joissain tapauksissa ystävyyssuhteeksi luulemassani on ollut toiselta puolelta mukana odotuksia suhteen muuttumisesta intiimiksi. Sellainen suhde jää tietysti lyhytaikaiseksi, jos odotukset eivät kohtaa.
Jos ihmisellä on lapsuusvuosista lähtien toista sukupuolta olevia ystäviä, en usko tilanteen muuttuvan iän myötä. Valitettavasti puolisot tai seurustelukumppanit saattavat joskus asettua esteeksi ystävyyden säilymiselle.
Toivon itse saavani pitää nykyiset ystäväni mahdollisimman pitkään, riippumatta heidän sukupuolestaan.
Ystävyys on arvokas asia. Vaalitaan ystävyyttä ja yritetään itse olla oikeita ystäviä.;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651