VHS DVD:ksi liikkeitä

kysynvaan

Tietääkö kukaan Tampereen seudulta liikettä jossa voisi tallentaa VHS-kasetin DVD-levylle?

(En siis ole kiinnostunut yrittämään sitä itse.)

19

3105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo Kekkonen

      Mikä on halvin menetelmä? Riittääkkö mpeg1 pakkaus vai tarvitaanko mpeg2?

      • tuosta mitään

        ihanhepreaa kysyt.


      • Digiootti
        tuosta mitään kirjoitti:

        ihanhepreaa kysyt.

        DVD:llä oleva videomuoto on yleensä MPEG 2.
        Noita VHS videoita on helppo siirtää DVD:lle talletavalla DVD soittimella itsekkin.


      • epäilen
        Digiootti kirjoitti:

        DVD:llä oleva videomuoto on yleensä MPEG 2.
        Noita VHS videoita on helppo siirtää DVD:lle talletavalla DVD soittimella itsekkin.

        Luulen että on helpompi viedä kasetti liikkeeseen ja sanoa että kopioikaa. Kuin että rupeisin hankkimaan tallentavaa DVD-vehjettä käyttööni. Voin olla tietty väärässä, mutta aika suuren vedon lyön että tämän mun tapa on helpompi. Sanotaanko vaikka kaikki sun rahat?


      • Oikeasti
        epäilen kirjoitti:

        Luulen että on helpompi viedä kasetti liikkeeseen ja sanoa että kopioikaa. Kuin että rupeisin hankkimaan tallentavaa DVD-vehjettä käyttööni. Voin olla tietty väärässä, mutta aika suuren vedon lyön että tämän mun tapa on helpompi. Sanotaanko vaikka kaikki sun rahat?

        Olla noin tyhmä?

        Ostat tallentavan dvd-soittimen ja lyöt sen perään videonauhurisi scart-kaapelilla ja kopioit!

        Älytön idea viedä kasetit johonkin liikkeeseen kopioitavaksi kun vielä kohta videonauhurin saa heittää helvettiin, itsekin olisin jo heittänyt mutta on vielä muutamia kasetteja kopioimatta.


      • mieleesi että
        Oikeasti kirjoitti:

        Olla noin tyhmä?

        Ostat tallentavan dvd-soittimen ja lyöt sen perään videonauhurisi scart-kaapelilla ja kopioit!

        Älytön idea viedä kasetit johonkin liikkeeseen kopioitavaksi kun vielä kohta videonauhurin saa heittää helvettiin, itsekin olisin jo heittänyt mutta on vielä muutamia kasetteja kopioimatta.

        en ehkä halua ostaa tallentavaa dvd-laitetta? Ilmeisesti ei.


      • viestiä
        mieleesi että kirjoitti:

        en ehkä halua ostaa tallentavaa dvd-laitetta? Ilmeisesti ei.

        "(En siis ole kiinnostunut yrittämään sitä itse.)"


      • piisaa
        viestiä kirjoitti:

        "(En siis ole kiinnostunut yrittämään sitä itse.)"

        mistähän sisäsiittoisesta peräkylästä näitä ääliöitä sikiää?


      • puhetta
        piisaa kirjoitti:

        mistähän sisäsiittoisesta peräkylästä näitä ääliöitä sikiää?

        Ihan on asiatonta puhetta nyt täällä. Jos jollain ihmisellä on yksi vhs,jonka haluaa dvd:ksi, niin miksi ostaa tallentavaa dvd:tä. Voihan kysyjä olla vaikka vanhus, jolle on ylivoimaista opetella uutta tekniikkaa. Ehkä on oppinut vain katselemaan dvd-levyjä, mikä sekin on vanhalle saavutus. (Itse olen nelikymppinen diplomi-insinööri ja minustakin oli rasittavaa oppia käyttämään tallentavaa dvd:tä.)


      • helpolal pääsee
        epäilen kirjoitti:

        Luulen että on helpompi viedä kasetti liikkeeseen ja sanoa että kopioikaa. Kuin että rupeisin hankkimaan tallentavaa DVD-vehjettä käyttööni. Voin olla tietty väärässä, mutta aika suuren vedon lyön että tämän mun tapa on helpompi. Sanotaanko vaikka kaikki sun rahat?

        "Luulen että on helpompi viedä kasetti liikkeeseen ja sanoa että kopioikaa."

        siinä mielessä olet väärässä, jos et ole todella suurituloinen ja teet useissa asioissa tuollaisia päätöksiä, elämäsi tule uskomattoman paljon kalliimmaksi kuin jonkun muun.

        varmaan joskus ihmettelet kun toisella on rakennusvelka maksettu ja maasturi pihassa ja ulkomaillakin käyvät ja toiset asuvat kerrostalokopissa,
        se on se kotikasvatus, kuinka osaa rahansa käyttää.


      • näin se menee
        helpolal pääsee kirjoitti:

        "Luulen että on helpompi viedä kasetti liikkeeseen ja sanoa että kopioikaa."

        siinä mielessä olet väärässä, jos et ole todella suurituloinen ja teet useissa asioissa tuollaisia päätöksiä, elämäsi tule uskomattoman paljon kalliimmaksi kuin jonkun muun.

        varmaan joskus ihmettelet kun toisella on rakennusvelka maksettu ja maasturi pihassa ja ulkomaillakin käyvät ja toiset asuvat kerrostalokopissa,
        se on se kotikasvatus, kuinka osaa rahansa käyttää.

        muutamien kasettien suhteen en kyllä suosittele laitteita ostelemaan. Dvd-tallennin maksaa useampia kymppejä, laadukas nauhuri ja mahdollisesti vielä mikseri väliin. Varsinkin jos haluaa jotain editointia tallennuksille, menee useammilla "sormi suuhun".

        Kuinka moni palstalla vaihtaa autoonsa itse öljyt ? Samanlainen juttu...


    • ooo

      Onko jotain muita tapoja siirtää VHS:ltä dvd:lle ku tallentava dvd? ku eräässä kaupassa oli joku sellainen pieni boksi millä sai muutettua VHS:ltä dvd:lle, maksoi joku 50-60 euroa...?

    • vhsdvd
    • Kopsaan edullisesti, kaikki eri kasettityypit. Tavara postiin. teen ominahommina. y. 0440 222 461.

      • niinp niin

        mikä on oma homma? Juupa...juu


      • käräyttelijä

        Eniro kertoi numeron omistajan, joten laitetaankos verottajalle vinkkiä näistä "omista hommista".


    • -

      kysele kirjastoista,
      ainakin useissa niitä saa itse tehdä.

      • okokfi

        vitunvanhaviestiketju, aloittaja saattaa olla jo kuollut
        Mutta Lehmuksenoksa tekee edelleen. Googlella löytyy


    • themaan354

      Huuto.net hakuun: VHS-C Kasettien digitointi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe