YLLÄPITO Ja CESAR

Säännöt

MIksi saa luoda nimimerkin joka halventaa jotakin henkilöä. minusta suomi24 säännöt kieltävät sen eli esim Perttu sucks syyniin

16

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkkiä

      cesar sucks

      • lähtemätön

        sefulle


      • Perttu.Sucks
        lähtemätön kirjoitti:

        sefulle

        Aivan samaa mieltä kanssasi! Päinvastoin kuin Saijja jota ei palstalla edes juuri näkynyt, Cesar on hyvä tyyppi ja oikeudenmukainen - ja on pitänyt melkolailla 100% johdonmukaista linjaa palstan siivoamisessa. Sen lisäksi Cesar seuraa oikeasti 24/7-lähetystä kuten me muutkin aidot BB-fanit - ja on aidosti kiinnostunut Big Brotheriin liittyvistä tapahtumista, sekä osaa perustella kantansa.


    • hyvä huomio

      rasismihan ja siihen yllytys on täällä kielletty

    • Perttu.Sucks

      Sanon tähän vain sen, että jokaisella - myös minulla on oikeus mielipiteeseen jonka saa mielestäni vapaasti esittää tällä palstalla.

      Oma mielipiteeni on, että Perttu ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä eikä missään tapauksessa itseoikeutettu voittaja. Olen sitä mieltä, että Pertun sijaan Mika olisi parempi vaihtoehto.

      Jos nimimerkkini nyt sattuu olemaan muodossa "Perttu.Sucks" niin voi voi. Kyllä täällä palstalla on muitakin nimimerkkejä, joilla tehdään joku statement selväksi. Ja vielä enemmän täällä on kirjoituksia, jotka selvästikin ovat alatyylisiä teinareitten (ja ehkä aikuisempienkin) kirjoituksia.

      Käypä lukemassa noita muita palstoja, niin huomaat että nimimerkkini ei ole ollenkaan erityisemmin herjaava. Paljon rankempia nimimerkkejä kyllä varmasti löydät.

      Perttu Sucks tarkoittaa suomeksi "Perttu on syvältä" ja tätä mieltä asiasta satun olemaan. Onko se niin vaikeaa tajuta, että kaikki eivät Pertusta tykkää????

      • kotia!!

        Ei saatana enään jaksa tota sun Mikan ylistämistä! Jo on perkele tullu selväks!! Ja ikäänkuin sä et olis syyllistyny alatyyliseen kirjoitteluun...yeah right!!


      • Perttu.Sucks
        kotia!! kirjoitti:

        Ei saatana enään jaksa tota sun Mikan ylistämistä! Jo on perkele tullu selväks!! Ja ikäänkuin sä et olis syyllistyny alatyyliseen kirjoitteluun...yeah right!!

        Eli sun mielestä Perttua saa ylistää mutta Mikaa ei???? Onpa kaksinaismoralistista ajattelua eikä olla edes jenkeissä!

        Kyllä tällä palstalla on tehty varsin selväksi eräitten massapostaajien taholta, että kannattavat Perttua. Koska itse satun pitämään Mikasta, on mielestäni reilua ja oikeutettua Mikaa kohtaan, että hänenkin puolestaan joku täällä puhuu. Etenkin kun perustelut Mikan voiton oikeutukselle ovat perusteltavissa (ja ne perustelut olen mielestäni suhteellisen selkeästi esittänyt).


      • että tuo
        Perttu.Sucks kirjoitti:

        Eli sun mielestä Perttua saa ylistää mutta Mikaa ei???? Onpa kaksinaismoralistista ajattelua eikä olla edes jenkeissä!

        Kyllä tällä palstalla on tehty varsin selväksi eräitten massapostaajien taholta, että kannattavat Perttua. Koska itse satun pitämään Mikasta, on mielestäni reilua ja oikeutettua Mikaa kohtaan, että hänenkin puolestaan joku täällä puhuu. Etenkin kun perustelut Mikan voiton oikeutukselle ovat perusteltavissa (ja ne perustelut olen mielestäni suhteellisen selkeästi esittänyt).

        jotenki auttaa Mikaa saavuttamaan voiton? Sä ylistät sitä joka toisessa viestissä ja mollaat samalla Perttua! On sullaki usko Mikaan heikolla!! Ei voi muuta sanoa!!
        Toki toki olet esittänyt erittäin selkeästi perustelut miks Mikan pitäis voittaa jokaisessa viestissä ja miks Pertun ei pitäs voittaa! Keksippäs välillä jotain uutta!!!


      • Perttu.Sucks
        että tuo kirjoitti:

        jotenki auttaa Mikaa saavuttamaan voiton? Sä ylistät sitä joka toisessa viestissä ja mollaat samalla Perttua! On sullaki usko Mikaan heikolla!! Ei voi muuta sanoa!!
        Toki toki olet esittänyt erittäin selkeästi perustelut miks Mikan pitäis voittaa jokaisessa viestissä ja miks Pertun ei pitäs voittaa! Keksippäs välillä jotain uutta!!!

        Samaa voisi sanoa Pertun faneille: Keksikää jotain uutta! On todella kiinnostavaa lukea tällä palstalla rivin kommentteja joissa vain sanotaan että "jep jep, perttu on paras" tai "perttu on paras". Ei osoita kirjoittajalta sen enempää kirjallisia lahjoja kuin mielikuvitustakaan!


      • Tässä asiassa
        Perttu.Sucks kirjoitti:

        Samaa voisi sanoa Pertun faneille: Keksikää jotain uutta! On todella kiinnostavaa lukea tällä palstalla rivin kommentteja joissa vain sanotaan että "jep jep, perttu on paras" tai "perttu on paras". Ei osoita kirjoittajalta sen enempää kirjallisia lahjoja kuin mielikuvitustakaan!

        olen samaa mieltä! Ne turhat otsikot ja kirjoitukset saisi samantien karsia roskikseen!!


      • jeppe
        Tässä asiassa kirjoitti:

        olen samaa mieltä! Ne turhat otsikot ja kirjoitukset saisi samantien karsia roskikseen!!

        Mä oon Perttu.sucks sun puolella vaikka pidän pertusta, kyllä sulla saa olla oma mielipide ja toi nyt on ihan naurettavaa alkaa valittaa valvojalle tosta sun nimimerkistä. Naurettavaa.


    • hyvä kannanotto

      varmasti voi luoda ilmaisematta siinä kantaansa taikka rotuansa tahi nimiä mainitsematta toivoisin näiden rekattujen poistamista ja tai uudelleen nimeämistä

    • säännöt

      nimimerkeitä saa lähettää myös suoraan ylläpitoon joka poistaa herjaavat nimimerkit

    • hahahahahahahah

      arkajaloille ja lapsille tikkari

    • Perttu.best

      nimimerkit harvassa

    • http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

      Kyseisessä paikassa voit ilmoittaa jos sinusta joku rekisteröity nimimerkki on asiaton. Jos nimimerkin galleria on julkinen, niin kuin tässä tapauksessa on, niin voit avata galleriasivun ja klikata siellä "ilmoita asiattomasta profiilista" linkkiä ja ilmoittaa siellä perustelusi. Ylläpito hoitaa kaiken tällaisen tarkistelun.

      Tässä tapauksessa kylläkin sanoisin että tarkoittamasi nimimerkki ei ole sellainen johon ylläpito puuttuisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe