Auttakaa,VAHVISTIN onkelma

heppie85

Joo,elikkä ongelma olis seuraavanlainen,mulla on autossa sonyn x-lod subbari,jonka teho on RMS.350w ja max.1200w.vahvistimeni oli lainassa,mutta nyt olisi aika ostaa oma,eli onko alla oleva vahvistin sopiva ko.subille? jos ei niin voisitteko te ihmiset ystävällisesti kertoa millainen sen pitäisi olla.kajareille on oma vahvistin joten niitä ei tarvitse miettiä.entä riittäisikö kahdelle ko. subille?

Megakick SilverSonic 2200

Tekniset tiedot:

Piikkiteho: 4x 550 W tai 2x 1050 W (4 ohm)
RMS teho: 4x 275 W tai 2x 525 W (4 ohm)
LP-suodin 50-250Hz
HP-suodin 120-3000Hz
2-/3-/4-kanavainen käyttö mahdollinen
RCA lähtö (sen avulla onnistuu toisen vahvistimen kytkentä)
Oikosulku, ylijännite- ja ylikuumennussuojaus
Taajuusvaste: 20-20.000Hz
Särö

3

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erhreh

Älä edes mieti noita kitupiikin vahvistimia. jos mietit niitä, vaihda merkkiä johonkin tunnettuun. Tulet todella pettymään jos tuollaisen paskan ostat. mietippä saako 2x20A sulakkeella aikaiseksi 4x275W RMS!

todelliset tehot ovat, kun otat viimeisen numeron pois. Eli Piikki 4x55W ja RMS 4x27W
      Ja tämä on tosi.

• juu

ei kuule kannata hommata tuollasta halppis vehjettä koska rahalla saat paljon paremmankin vahvistimen !!!!!!!!!!!!

• Tumppi-82

Mc hammereista olen kuullut vain huonoa. Kuten jo sanottu niin teho ei todellakaan ole luvatunlainen.
      Suotimet ovat aivan hanurista. Jätä se ostamatta. Myös laadukkaita vahvareita saa edullisesti. Kuten Monacor.
      laskin että normaalilla 0.5 hyötysuhteella ton vahvarin antoteho on noin 1x270W.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe