Joo,elikkä ongelma olis seuraavanlainen,mulla on autossa sonyn x-lod subbari,jonka teho on RMS.350w ja max.1200w.vahvistimeni oli lainassa,mutta nyt olisi aika ostaa oma,eli onko alla oleva vahvistin sopiva ko.subille? jos ei niin voisitteko te ihmiset ystävällisesti kertoa millainen sen pitäisi olla.kajareille on oma vahvistin joten niitä ei tarvitse miettiä.entä riittäisikö kahdelle ko. subille?
Megakick SilverSonic 2200
Tekniset tiedot:
Piikkiteho: 4x 550 W tai 2x 1050 W (4 ohm)
RMS teho: 4x 275 W tai 2x 525 W (4 ohm)
LP-suodin 50-250Hz
HP-suodin 120-3000Hz
2-/3-/4-kanavainen käyttö mahdollinen
RCA lähtö (sen avulla onnistuu toisen vahvistimen kytkentä)
Oikosulku, ylijännite- ja ylikuumennussuojaus
Taajuusvaste: 20-20.000Hz
Särö
Auttakaa,VAHVISTIN onkelma
3
820
Vastaukset
- erhreh
Älä edes mieti noita kitupiikin vahvistimia. jos mietit niitä, vaihda merkkiä johonkin tunnettuun. Tulet todella pettymään jos tuollaisen paskan ostat. mietippä saako 2x20A sulakkeella aikaiseksi 4x275W RMS!
todelliset tehot ovat, kun otat viimeisen numeron pois. Eli Piikki 4x55W ja RMS 4x27W
Ja tämä on tosi. - juu
ei kuule kannata hommata tuollasta halppis vehjettä koska rahalla saat paljon paremmankin vahvistimen !!!!!!!!!!!!
- Tumppi-82
Mc hammereista olen kuullut vain huonoa. Kuten jo sanottu niin teho ei todellakaan ole luvatunlainen.
Suotimet ovat aivan hanurista. Jätä se ostamatta. Myös laadukkaita vahvareita saa edullisesti. Kuten Monacor.
laskin että normaalilla 0.5 hyötysuhteella ton vahvarin antoteho on noin 1x270W.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090