manu ja matti herra varjon kosto

huu haa

mietin tässä vaan että onko tuo manu ja matti herra varjon kosto hyvä peli koska olisin aikeissa ostaa ja onko se vaikea peli vastatkaa ihmeessä

45

13702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minthie

      Juups onhan se ihan hyvä peli mut tarvii käyttää älyä hiukan.. Mut menee läpi parissa tunnissa :p

      • päläpälä

        siis kannattaisi ostaa vai oletko erimieltä


      • APUA TARVITSEVA!!

        Miten viidennen kerroksen velkoisen kanin luokse pääsee? en tajua sitä kohtaa!! AUTTAKAA!


      • mällipälli

        miten pääsee 5 tasos sinne ihmeen rusakon luo ? vastatkaa pliiis !


      • nhnh
        mällipälli kirjoitti:

        miten pääsee 5 tasos sinne ihmeen rusakon luo ? vastatkaa pliiis !

        outo peli!!!!!!!!!!!!


      • jannu/e
        APUA TARVITSEVA!! kirjoitti:

        Miten viidennen kerroksen velkoisen kanin luokse pääsee? en tajua sitä kohtaa!! AUTTAKAA!

        tee sillain että hae ensin sieltä tietokone huoneesta se karttapallo ja keilaa sitte ne pingviinit kumoon ja sää saat ne luistimet ja sitte luistele sen luo


      • poernern
        mällipälli kirjoitti:

        miten pääsee 5 tasos sinne ihmeen rusakon luo ? vastatkaa pliiis !

        ota sillä leijonan tasulla... sen saa leijona huoneesta


    • manu

      miten saa energiaa

      • Sefruli

        Energiaa saa syömällä nii0tä ihme karkkeja :)


      • rewfgasdg
        Sefruli kirjoitti:

        Energiaa saa syömällä nii0tä ihme karkkeja :)

        mistä saa energiaa?????!!!!!


      • apuaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Sefruli kirjoitti:

        Energiaa saa syömällä nii0tä ihme karkkeja :)

        niitä karkkeja löytyy


    • vuonohevonen

      En ite kyl nyt vastaa SUN kyssärii,vaa esitän ite OMAN kyssärini. :/
      : Tietääkö kukaan,et missä vois pelata ilmasia manun ja matin pelejä? ( Tai siis sitä.. : Manu ja Matti Herra Varjon salaisuus) ??

      • Kaunis

        Miten pääsee 2. kerroksen läpi? En tajua.


      • ksajdjge
        Kaunis kirjoitti:

        Miten pääsee 2. kerroksen läpi? En tajua.

        pitää ottaa paholaisrouskun pistin ykkösestä, tukkia
        sillä simpukan kuori antaa se ravulle, ottaa ravun sakset ja saksia kakkosen hämyheikin verko pois. Aika vaikeaa


      • ulkoavaruudest

        Ihan näin vaan tuli tästä mieleen, että ei ketään osaisi auttaa?
        Meillä on tää vallan ihastuttava peli, Manu ja Matti - Herra Varjon salaisuus, joka olisi jo kivaa läpäistä. Ensimmäisen kappaleen vedän ihan sutena, toisesta en pääse enää läpi, ei ole vielä aivokapasiteetti riittänyt sitten yhtään.
        Tai siis, olen noukkinut avaimen piraija-altaasta talteen, olen löpöttänyt sille äijälle siellä sellissä, olen pyyhkinyt koodin esiin yhden sellin yläpuolelta... On kaikki kaksihaaraiset oksat ja sorkkaraudat, eikä ne paristotkaan ihan lopussa ole. Miten tästä pitäisi edetä? Siitä Matistakin on niin huimasti apua -.-'...
        Help?


      • mällipälli
        ulkoavaruudest kirjoitti:

        Ihan näin vaan tuli tästä mieleen, että ei ketään osaisi auttaa?
        Meillä on tää vallan ihastuttava peli, Manu ja Matti - Herra Varjon salaisuus, joka olisi jo kivaa läpäistä. Ensimmäisen kappaleen vedän ihan sutena, toisesta en pääse enää läpi, ei ole vielä aivokapasiteetti riittänyt sitten yhtään.
        Tai siis, olen noukkinut avaimen piraija-altaasta talteen, olen löpöttänyt sille äijälle siellä sellissä, olen pyyhkinyt koodin esiin yhden sellin yläpuolelta... On kaikki kaksihaaraiset oksat ja sorkkaraudat, eikä ne paristotkaan ihan lopussa ole. Miten tästä pitäisi edetä? Siitä Matistakin on niin huimasti apua -.-'...
        Help?

        jos kerran pääset ekan version läpi ni mistä löytää luistimet ?


      • ulkoavaruudest
        mällipälli kirjoitti:

        jos kerran pääset ekan version läpi ni mistä löytää luistimet ?

        Nyt oot varmaan erehtynyt pelistä, läpäisin kakkostason eikä siinä mitään luistimia missään vaiheessa tarvittu...?


      • manu,matti,mia
        ulkoavaruudest kirjoitti:

        Ihan näin vaan tuli tästä mieleen, että ei ketään osaisi auttaa?
        Meillä on tää vallan ihastuttava peli, Manu ja Matti - Herra Varjon salaisuus, joka olisi jo kivaa läpäistä. Ensimmäisen kappaleen vedän ihan sutena, toisesta en pääse enää läpi, ei ole vielä aivokapasiteetti riittänyt sitten yhtään.
        Tai siis, olen noukkinut avaimen piraija-altaasta talteen, olen löpöttänyt sille äijälle siellä sellissä, olen pyyhkinyt koodin esiin yhden sellin yläpuolelta... On kaikki kaksihaaraiset oksat ja sorkkaraudat, eikä ne paristotkaan ihan lopussa ole. Miten tästä pitäisi edetä? Siitä Matistakin on niin huimasti apua -.-'...
        Help?

        miten pääse sen herra varjon salaisuuden vankilasta. siis siitä jossa on manu ja matti.


      • chj
        Kaunis kirjoitti:

        Miten pääsee 2. kerroksen läpi? En tajua.

        hjxfj


      • ..,.,.,
        ksajdjge kirjoitti:

        pitää ottaa paholaisrouskun pistin ykkösestä, tukkia
        sillä simpukan kuori antaa se ravulle, ottaa ravun sakset ja saksia kakkosen hämyheikin verko pois. Aika vaikeaa

        Kiitos ihan älyttömästi!!! en mitenkään älynny sitä kenttää/kerrosta!!!


    • blaa blaa

      tietääkö kukaan miten tuo yksi kohta menee, kun ollaan viidennessä kerroksessa valkoisen kanin luona, miten sille kyltille pääsee?? Vastatkaa (:

      • frendille

        >>Millai pääsee kolmannessa kerroksessa sinne ihmeen puuhun lukemmaan kylttii??


      • miauu:>
        frendille kirjoitti:

        >>Millai pääsee kolmannessa kerroksessa sinne ihmeen puuhun lukemmaan kylttii??

        Ekaks pittää sillä leijonan käpälällä ottaa sieltä seepran alta se naru ja heittää se naru siihen puun oikealle puolelle niin se manu tai miia(ko?:>) kiipee ylös ja sit voi lukea sen :D


      • miauu:>
        miauu:> kirjoitti:

        Ekaks pittää sillä leijonan käpälällä ottaa sieltä seepran alta se naru ja heittää se naru siihen puun oikealle puolelle niin se manu tai miia(ko?:>) kiipee ylös ja sit voi lukea sen :D

        Tältä sivulta löytyy ongelmiin ratkaisu :)
        http://ivanoff.com/mmsite/support_show.aspx?languageproductid=130


      • mällipälli

      • mällipälli
        mällipälli kirjoitti:

        mikä tavara on skates ?

        miten saan luistimet


    • janui

      mää en pääse millään sitä manu ja matti pelissä sitä kakkos kerrosta joten voiko joku teistä lähettää sähköpostina miten se manu ja matti herra varjon kosto pelinkakkos kerrosta pääsee läpi heippa :D

    • janui

      miten siinä 7 kerroksessa saa sen oven auki heti kun astuu hissistä ulos kertokaaaaa pliis

      • Mooj(:

        Sen oven saa auki soittamalla sitä hanuria jonka saa siitä 6 kerroksessa olevalta kääpiöltä siinä lumikkihuoneessa :D

        Ja vielä kaikille teille jotka kysyy sitä pupujuttua!

        Siinä jossain kohtaa on sellanen karttapallo, niin poimikaa se. Sitten menkää sinne huoneeseen missä on ne pingviinit, ja kun se matti sanoo jotain että "onpas ne kummallisessa asennossa!".
        Sitten otat sen karttapallon ja "keilaat" ne pingviini ja ne luistimet tulee esiin. Sitten vain luistelet sen kyltin luo :)


      • janui
        Mooj(: kirjoitti:

        Sen oven saa auki soittamalla sitä hanuria jonka saa siitä 6 kerroksessa olevalta kääpiöltä siinä lumikkihuoneessa :D

        Ja vielä kaikille teille jotka kysyy sitä pupujuttua!

        Siinä jossain kohtaa on sellanen karttapallo, niin poimikaa se. Sitten menkää sinne huoneeseen missä on ne pingviinit, ja kun se matti sanoo jotain että "onpas ne kummallisessa asennossa!".
        Sitten otat sen karttapallon ja "keilaat" ne pingviini ja ne luistimet tulee esiin. Sitten vain luistelet sen kyltin luo :)

        miten siinä 7 kerroksen hämähäkki ovessa siinä kun se 1 hämähäkin jalka aukeaa miten siitä pääsee seuraavaan kerrokseen ja mistä saa mikrofonin kerro sie joka lähetti apua äsken
        :D;D


      • hunzvontti
        janui kirjoitti:

        miten siinä 7 kerroksen hämähäkki ovessa siinä kun se 1 hämähäkin jalka aukeaa miten siitä pääsee seuraavaan kerrokseen ja mistä saa mikrofonin kerro sie joka lähetti apua äsken
        :D;D

        ostasin ehkä tän ihanan pelin jos joku myis halvalla.
        Kiitos jo etukäteen!


      • alaskan-malamuutti
        hunzvontti kirjoitti:

        ostasin ehkä tän ihanan pelin jos joku myis halvalla.
        Kiitos jo etukäteen!

        Toimiiko tää peli windows vistalla?!?! Tarviin KIPEESTI vastausata!!!
        KIITOS!


      • jejep
        alaskan-malamuutti kirjoitti:

        Toimiiko tää peli windows vistalla?!?! Tarviin KIPEESTI vastausata!!!
        KIITOS!

        Toimii Vistalla. Pelailen juuri kyseistä peliä, eikä ole tuottanut ongelmia :)


      • tarvitsen
        jejep kirjoitti:

        Toimii Vistalla. Pelailen juuri kyseistä peliä, eikä ole tuottanut ongelmia :)

        jos omistatte jonkun manu ja matti pelin niin voitteko ottaa yhteyttä koska oon hukannu herra varjon koston ... niin tietenkin ositteeseen [email protected] kiitos!


      • emmmmmma
        tarvitsen kirjoitti:

        jos omistatte jonkun manu ja matti pelin niin voitteko ottaa yhteyttä koska oon hukannu herra varjon koston ... niin tietenkin ositteeseen [email protected] kiitos!

        miten viidennessä kerroksessa pääsee lukemaan sen 'yksisarvinen valas'-eläimen kyltin ? :D


      • Wooo
        emmmmmma kirjoitti:

        miten viidennessä kerroksessa pääsee lukemaan sen 'yksisarvinen valas'-eläimen kyltin ? :D

        Miten 6 kerrokses pääsee sinne ihme enkeliportille :O


    • pliis43

      mistä rutosta sitäenkuua löytää??????

    • kalat 72vm

      se on hyvä peli
      siinä ei ole väkivaltaa
      eikä siinä sodita

      • peppureikä

        haista vittu


    • Elloonella

      Me ei päästä ees ekaa kerrosta läpi >:))

    • NiElRo

      miten siinä kolmostasossa päsee siitä vesiputouksesta läpi???????? AUTTAKAA PLIIS!!!!!!!!!!! oon yrittänyt kaikkeni ja toivon että joku auttaa!

    • NiElRo

      Auttakaa mua siinä kolmostasossa! miten saa sen tuuletuskanavan auki ja miten pääsen sen vesiputouksen taakse??????? Ja muutes miten saasen seepran eestä sen narun/roskan?????? auttakaa pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisss..............oon jo yrittänyt kaikkeni! lupaan auttaa sit muitakin!

      • Tuhkimo

        Saat sen ruoskan leijonan tassulla


    • werrrrr

      Miten niitä karkkeja saa lisää?!!!!?!?!
      Mä en pääse siitä 4 kerroksen hämähäkistä eteenpäin kun mulla ei oo tarpeeks energiaa. Ja vesiputouksesta pääsee kun painaa sieltä oikeesta alanurkasta sitä kiveä et siihen tulee se polku vesiputoukselle, ja sit pitää se bongorumpu laittaa siihen manun/mian päälle et matti menee sen rummun sisään eikä kastu. Ja ruoskan saa leijonan tassulla, mulla vähän huonosti toimi se, piti monta kertaa yrittää laittaa se siihen ennenkuin otti sen, mut sillä sen saa

    • Jhhhh

      sen valaskyltin luo pääsee kun sahaa sen lautan poikki (sahan sai muistaakseni aiemmasta kerroksesta). 6 sille enkeliovelle pääsee, kun naulalla (saa sieltä zombin luota puurististä) "korjaa" sen jutun siinä oven vieressä, sit painaa siitä niin ne hyppää sille pilvelle ja sit sillä avaimella (koristeellinen, muistaakseni sieltä vampyyrin arkusta mikä oli siellä zombin luona olevassa salaovijutussa) saa sen oven auki. mumt jos joku tietää kuinka siinä seiskassa pääsee eteenpäin, niin otetaan neuvoja vastaan! pääsen sen ekan oven ja sinne pariin muuhun huoneeseen mut sit oon ihan jumissa. pitääks niistä pikkuhämähäkeistä selvitä jotenki ovelasti vai mitä häh?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe