petin miestäni

saunailta

olen 39-vuotias normaalivartaloinen
tummahiuksinen naimisissa oleva nainen.
elokuussa meillä oli työporukan naisten
saunailta. olimme varanneet erään rantasaunan tähän tarkoitukseen. tulin paikalle muutama tunti muiden jälkeen. porukat oli pienessä huppelissa, olivat jo lopettelemassa saunomista.
itse sauna oli järven rannassa, ja itse mökki jossa iltaa vietimme oli mäen päällä ehkä sadan metrin päässä rannasta. mökki oli vanha mummonmökki, jota omistaja saunoineen vuokrasi.
muut naiset sanoivat minun jääneen selänpesusta paitsi. kysyin miten niin ? omistaja oli tuonut tilaamamme syömiset saunalle ja joku oli piruuttain sanonut että "saatiin sitten selänpesijä paikalle". noin viisikymppinen mies oli sitten pessytkin leikkimielisesti naisten selät ja pikkuhuppelissa työkavereillani oli ollut kivaa. menin rantasaunalle yksin, muut jäivät mökille maistelemaan viiniä. otin kevyet löylyt ja kävin alasti pulahtamassa järvessä. minulla oli viinilasillinen mukana jonka join, lisäksi nautin oluesta terassilla pyyhe päälläni.
puhelimeni soi. mökiltä soitettiin. -älä pelästy,isäntä tuo grillikatokselle uuden öljylampun. no en pelästy, vastasin ja nauroin että selkäkin on vielä pesemättä. ei minua oikeasti tuo juttu naurattanut, kunhan vain olin työkavereiden leikeissä mukana. isäntä, noin viisikymppinen mies vei lampun grillikatokseen.
-haittaanko jos ite otan nopeat löylyt ? mies kysyi. ajatus ei oikein tuntunut hyvälle, mutta sauna oli pimeä,siellä ei ollut valoa eikä ikkunaa, joten sanoin että "ei haittaa". menin pesulle saunaan, mies tuli vähän ajan päästä löylyihin. -annas kun pesen sun selän, niin muut ei pääse sulle naljailemaan, mies sanoi. -no okei sitten myönnyin. mies saippuoi selkääni ja suoritti pesua. pari kertaa miehen kädet kävivät selästä jo pepunkin puolella,mutta nopeasti kädet olivat taas selän puolella.luulin pesun olevan jo ohi kun mies molemmilla käsillään hieroi peppuani, pyöritteli sitä. sanoin vain "hei mitä.." mutta jätin lauseen kesken kun mies alkoi kädellä hieroa minua sieltä. hän suuteli kaulaani ja puristeli rintojani. tunnustelin miehen kovaa kullia kädelläni, käännyin ja otin sen suuhuni. hetken aikaa sykkivä kalu oli suussani, kun mies otti sen suustani pois, otti minua niskasta kiinni ja taivutti laudetta kohti. -hei mulla on kondomi laukussa, sanoin samalla. mies vastasi, ei tässä nyt semmosia aleta. mies piti minua yhä niskasta kiinni ja työntyi voimakkaasti sisääni. voihkaisin. ensin muutaman varovaisemman työnnön jälkeen mies alkoi naida todella kovaa. saunassa kuului peppuni ja miehen lantion loiske, sekä oma voihkintani jota en pystynyt hillitsemään.
sain rajun orgasmin, jalat meinasivat pettää alta. mies kävi pukuhuoneen puolelle lattialle makaamaan. kävin päälle ratsastamaan. parin minuutin päästä mies alkoi vaimeasti äänehtiä, tunsin kuinka miehen spermat laukesivat sisääni. kiihotuin tunteesta ja sain toisen orgasmin.
sitten tuli hiljaista ja tyhjää. kävin uimassa, mies lähti matkoihinsa ja menin ylös mökille kunhan olin saanut ajatuksiani kasaan. olin pettänyt omaa aviomiestäni.

13

61711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin pitääkin

      tosi lutkat nauttii siitä just noin

    • se oli

      kaunista !! Eikä se ollut kuin SEKSIÄ. Ei enempää. Sydämesi on edelleen kotona...

    • skordari mukana

      Ja kortsu oli varattu laukkuun??? Mitä varten?Eli oli tarkoituskin pettää ukkoasi. Ei 39 v. ämmä ja hänen oma ukko enää kortonkien kanssa leiki. Uskokoon kuka haluaa.

    • minä

      et ole varmasti ainoa etkä jää myöskään viimeiseksi..

    • fgjhj

      Näin ne on monetkin "iltatähdet" saaneet alkunsa.

    • rva40

      Puoli vuotta sitten olisin vannonut etten koskaan pettäisin miestäni mutta niin kävi kerran heinäkuussa. Olen 40 v, naimisissa enkä ole koskaan ennen edes harkinnut jotain tällaista. Olin toisessa paikkakunnassa opiskelijakaverin synttärijuhlissa ja muutama siideri liikaa ja liian pitkälle mennyt hassuttelu johtivat vieraan miehen sänkyyn. Se oli elämäni paras seksi, kieltämättä, osittain varmasti koska oli kiellettyä ja vaarallista mutta myös koska se mies oli valtavan iso "sieltä", vaikkakin pehmee kuin keitetty makaroni. Minäkin yritin ehdottaa kumia mutta yhtäkkiä hän oli sisälläni ja siihen se jäi ja hän laukesi sisäänkin. Miehelleni on tehty vasektio enkä käytä pillereitä joten oli todella huono olo pitkään tämän jälkeen, olisi voinut käydä huonosti. Onneksi ei niin käynyt mutta tää ei tule toistumaan.

      • höh?

        "Pehmee kuin keitetty makaroni" ja silti pääsi sisään ja vielä laukesikin???

        Ja varmaan tulee toistumaan kun oot kerta makuun päässyt. Pidä vain kumit mukana ja katso ettet päästä mulkkua ilman sellaista sisälles.


      • fgjhj

        saavat usein alkunsa. sääli ettei kantanut hedelmää tuo siitos. olisi ollut lutkalla selittämistä.


      • parasta?

        Siis elämäsi parasta seksiä, vaikka mies oli ihan löysä? Ehkä kannattaisi vielä vähän laajentaa kokemuspiiriä...


      • rva40
        parasta? kirjoitti:

        Siis elämäsi parasta seksiä, vaikka mies oli ihan löysä? Ehkä kannattaisi vielä vähän laajentaa kokemuspiiriä...

        Yritin kertoa lyhyesti tapahtuneesta ja samalla olla kertomatta liian paljon yksityiskohtia. Totta kai todella iso, yli 20 cm ja paksu, voi olla ihan tarpeeksi jäykkä ja samalla pehmeän tuntuinen. Ja aivan uskomattoman ihanaa!!!!


      • hra43
        rva40 kirjoitti:

        Yritin kertoa lyhyesti tapahtuneesta ja samalla olla kertomatta liian paljon yksityiskohtia. Totta kai todella iso, yli 20 cm ja paksu, voi olla ihan tarpeeksi jäykkä ja samalla pehmeän tuntuinen. Ja aivan uskomattoman ihanaa!!!!

        kun noin hyvältä tuntui. muistat vaan kumin niin hyvät fiilikset jää kummallekin.


    • en usko

      En usko tarinaasi, ihan puppua. Oletko lukenut
      seksijuttuja liikaa, vai haaveiletko tuollaisesta. Ei kukaan normaali ihminen tee
      tommosta. Hyi sua.

    • minä vaa

      paska pano.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe