Minulla on lääkärin määräämää vahvaa Buranaa.
Johan selkäkipu hellittää, kun sitä nappaa.
Kärsitkö sinä kuvuista. Ota reilusti vaan
Buranaa ja pidä kuuri päällä pari kuukautta.
Burana auttaa tulehdukseenkin. Minä jouduin
ottamaan cortisonipiikin olkapäähän. Kun sen
teho alkoi loppua kolmen kuukauden kuluttua
niin hoidin homman kuntoon buranalla. Nyt on
ollut olka terve jo monta vuotta.
Buranalla
19
1470
Vastaukset
- Iili
Lääkäri määräsi 800 mg kahdesti päivässä. Huh! Olin aivan tokkurassa koko kuurin ajan. Lääke kyllä tehosi tulehdukseen nilkkojen hermokanavissa (en muista oikeaa termiä), mutta ikinä en enää halua ottaa sellaisia määriä.
- reetta2
Burana on hyvä tulehduskipulääke ja sopii hyvin monille. Pientä oireilua sekin saattaa aiheuttaa.
Yksilöllisen annostuksen voi etsiä esim. puolittamalla 800mg tai 600mg tabletin. Kaikkihan osaavat jakolaskun, siis puolet
600mg:sta on vain 300mg vaikuttavaa ainetta.
Kivun helpottuessa vähensin annostusta omatoimisesti päästäkseni kipulääkkeestä eroon ja hyvin toimi.
Pandol = Paracetamoli on sekin hyvin siedetty kipulääke.
Terveitä myöhäissyksyn päiviä kaikille.
- K irjar evk
Ei Buranaa meikäläiselle mistään hinnasta, sehän ärsyttää vatsaa.
On olemassa särkyyn yhtä hyvää lääkettä monella muullakin nimellä, itselläni käytössä vahvin saatavilla oleva Parasetamoolia sisältävä lääke, tulehduskipulääke tämäkin, eikä vaikuta yleiskuntoon, ei aiheuta huimausta tai ms.
Joka päivä ei kyllä huvita näitäkään käyttää, mieluummin pieni särky kuin koko ajan myrkkyjä elimistöön, sillä sitä nämä lääkkeet ovat.
Huokailen vain, olispa terve.- my.mm.eli
vatsa lienee noilla miehillä, kun kestävät tuollaista "hevoskuuria" ;))
Kuten Kirjar mainitsit, vatsaystävällisempiä vaihtoehtoja on ja niitä minäkin käytän, sitten vihonviimeisenä keinona! Onneksi on tuo kipukynnys melkoisen korkealla.
Samaan huokailuun yhdyn, olispa terve! - ottaa
krapulassa.
Parasetamoli ei käy krapulapäänsärkyyn, alkoholin kanssa aiheuttaa maksavaurioita.
Kantapään kautta. Kun liki kuuskasinen saa ensimmäisen kerran
influenssan, ei sitä usko ennenkuin kropassaan kokee.
Ilman lääkitystä veti laverin pohjille. Kun sitten rohtoja sai, pääs jalkeille.
Lääkepillereillä voi toiminta-aikaa tilata muutamaks tunniks eteenpäin.
Vahva virus vaatii antibioottikuurin, näemmä. Taudin pitkittämistä voi edistää pysyttäytymällä reseptittömissä flunssalääkkeissä.
Moni on heittänyt ns veivin nurkkaan tässä jääräpäisyydessä.
Historiasta tuttu Espanjan tauti oli ärhäkän influenssaviruksen aiheuttamaa.- mummeliini
buranaa tuollaisia määriä. Paksunsuolen tulehduksen siitä saa ja kaikenlaisia muitakin vatsavaivoja. Ihmettelen, että lääkärit yleensäkään suosittelevat kipuihin buranaa. Onhan olemassa parempiakin kipulääkkeitä.
P.S.
Onko plastiikkakirurgi Nordströmillä liian vähän asiakkaita, kun on tullut houkuttelemaan meitä 70 -immeisiä kaunistumaan? Mainos pisti taas silmiin, kun tulin tälle palstalle.
Kuinkahan paljon meikäläisen naamavärkkiä pitäisi kiristellä, että se nuorelta näyttäisi? Ei varmaankaan suu enää hymyyn kuontuisi;)))))))- Suvi2
sisuksensa epäkuntoon. Minun vatsani ei siedä Buranaa ollenkaan. Muuten mitähän siitä paljosta Buranan syömisestä seuraakaan.
Nyt viime vuosina vasta on julkisuuteen päästetty, että sodassa miehille jaettiin Pervitiniä. Sen voimin miehet jaksoivat valvoa kauan ja uskalsivat pöhnäpäissään mennä pahimpiin paikkoihin. Siihen aikaan sitä - muka särkylääkettä - sai melkein joka kaupasta, eikä sitä huumeeksi silloin katsottu.
Luin yhdestä lääkärilehdestä professorin kirjoittaman jutun, joten ei kai se ihan huuhaata ollut.
Kuule mummeliini. Kysyit, että miten paljon naamaasi pitäisi kiristellä. Eihän tuota tarvitse kuin vähän raudalla silittää. - Iili
Suvi2 kirjoitti:
sisuksensa epäkuntoon. Minun vatsani ei siedä Buranaa ollenkaan. Muuten mitähän siitä paljosta Buranan syömisestä seuraakaan.
Nyt viime vuosina vasta on julkisuuteen päästetty, että sodassa miehille jaettiin Pervitiniä. Sen voimin miehet jaksoivat valvoa kauan ja uskalsivat pöhnäpäissään mennä pahimpiin paikkoihin. Siihen aikaan sitä - muka särkylääkettä - sai melkein joka kaupasta, eikä sitä huumeeksi silloin katsottu.
Luin yhdestä lääkärilehdestä professorin kirjoittaman jutun, joten ei kai se ihan huuhaata ollut.
Kuule mummeliini. Kysyit, että miten paljon naamaasi pitäisi kiristellä. Eihän tuota tarvitse kuin vähän raudalla silittää.Se oli saksalaisten nimitys amfetamiinille. Sitä jaettiin saksalaisille sotilaille rintamalla.
Amfetamiinia myytiin käsikaupassa apteekissa, kun olin lapsi. Laihdutuslääkeissä oli amfetamiinia ja tietysti Pervitiinissä, joka myös oli reseptivapaa. Se oli "tereveysvaikutteinen" piristyslääke
Kaikilla maailman armeijoilla on hallussaan huumeita. Myös Suomessa. Niillä on tarkoitus poistaa pelon tunteet sotilailta, jotka komennetaan tykinruuaksi. - mummeliini
Suvi2 kirjoitti:
Kuule mummeliini. Kysyit, että miten paljon naamaasi pitäisi kiristellä. Eihän tuota tarvitse kuin vähän raudalla silittää.Tokko tuohon rauta auttaisi. Kirurgi voisi auttaa, mutta sehän olisi vain hetkellistä. Tulisihan rypyt uudelleen, se kun tuo vanha pinta ei uusiudu enää.
Vaan mitäpä noista kurtuista. Hymyillään kun tavataan. Naururypyissä ei kuitenkaan ole mitään pahaa. - vastakohta
mummeliini kirjoitti:
Tokko tuohon rauta auttaisi. Kirurgi voisi auttaa, mutta sehän olisi vain hetkellistä. Tulisihan rypyt uudelleen, se kun tuo vanha pinta ei uusiudu enää.
Vaan mitäpä noista kurtuista. Hymyillään kun tavataan. Naururypyissä ei kuitenkaan ole mitään pahaa.- Onko sinulla Buranaa?
- Joo, minulla on sitä aina selkärepussa.
- Ai, minulle se auttaa kyllä paremmin mahalaukussa. - älytön neuvo
vastakohta kirjoitti:
- Onko sinulla Buranaa?
- Joo, minulla on sitä aina selkärepussa.
- Ai, minulle se auttaa kyllä paremmin mahalaukussa.Lääkäri potilaalleen:
- Jaahas, ja te vain painelitte suoraa päätä apteekkiin ostamaan Buranaa! Minkä älyttömän neuvon se jästipäinen apteekkari teille antoi?
- Niin, se vain kehotti minua kääntymään teidän puoleenne. - my.mm.eli
mummeliini kirjoitti:
Tokko tuohon rauta auttaisi. Kirurgi voisi auttaa, mutta sehän olisi vain hetkellistä. Tulisihan rypyt uudelleen, se kun tuo vanha pinta ei uusiudu enää.
Vaan mitäpä noista kurtuista. Hymyillään kun tavataan. Naururypyissä ei kuitenkaan ole mitään pahaa.(valitettavasti en nyt muista kuka, oletettavasti nainen) on sanonut: "Jos Jumalan kerran piti luoda naisille ryppyjä, niin olisi edes sijoittanut ne jalkapohjiin"
Joten, ovat kai näkyville tarkoitettu - rypyt ;)
Eläkäämme siis onnellisina ryppyinemme :-D - Suvi2
my.mm.eli kirjoitti:
(valitettavasti en nyt muista kuka, oletettavasti nainen) on sanonut: "Jos Jumalan kerran piti luoda naisille ryppyjä, niin olisi edes sijoittanut ne jalkapohjiin"
Joten, ovat kai näkyville tarkoitettu - rypyt ;)
Eläkäämme siis onnellisina ryppyinemme :-Dolen noista rypyistä.
Minun mielestäni persoonallinen naama nauru- ja luonneryppyineen on kauniimpi kuin tiukaksi pingotettu persoonaton nahka.
- Katolinen
Olin hankkinut itselleni huonon omantunnon, päänsäryn ja krapulan. Menin ripille. Rippi-isäni määräsi 7 Ave Mariaa ja kaksi Buranaa.
- mummeliini
Kumpi oli parempi lääke? Ei kuitenkaan apu tullut kovin kalliiksi. Helpolla pääsit.
- merimona1
mummeliini kirjoitti:
Kumpi oli parempi lääke? Ei kuitenkaan apu tullut kovin kalliiksi. Helpolla pääsit.
Auttavat molemmat, mutta kokemuksesta tiedän, että Burana on jatkuvasti käytettynä vaarallinen lääke, niin käsikauppalääkkeenä, eli reseptivapaana kuin sitä myydäänkin apteekeissa.
Käytin nivelkipuihin Buranaa ja tulin ehkä jotenkin riippuvaiseksi siitä. Sitten lääkärin kehoituksesta otin vain puolikkaan "tarvittaessa".Lopulta kuuntelin pientä kipua ilman lääkettä ja nyt en käytä mitään.
Tämä on sellainen tauti, että oireettomia kausia voi olla vuosi, puolitoistakin. Koska ihminen on fyysis/psyykkis/henhinen olento, niin mielialat, siis tuntet, eli elämäntilanteet ovat suurelta osin vaikuttamassa oireiluun, tai oireettomuuteen.
- järjetöntä
Miksi ihmiset ostavat apteekista Buranaa, kun vastaavaa valmistetta saa apteekista puolta halvemmalla? lääkelaitos takaa sen, että myyntilupaa myönnettäessä, rinnakkaisvalmiste vastaa ominaisuuksiltaan muita samaa vaikuttavaa ainetta sisältäviä valmisteita. Ne saattavat olla jopa parempia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433793- 382568
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362082- 231812
- 171729
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001652- 231608
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991486- 241467
- 241444