Kallio

Tyttö

Olin itse Brnossa katsomassa kisaa. Jo ennen sitä Kallio oli töpeksinyt muutamia kertoja. Mutta nyt sen jälkeen on Mika Kallio missanut muutamia kertoja hyviä paikkoja. Pitäis vaan reilusti änkee ittensä väliin, eikä jäädä kattelee.
Kalliolle kumminkin isoja plussia Valencia kisasta.Luthi ihan tahallaan jäi niille pisteille mitkä nyt sattui saamaan Valencian kisasta. Lisäsi KTM- tallille vaikeuksia.
Toivottavasti Julian Simon jää KTM-tallille. Hänestä voi vielä kehittyä hyvä kuljettaja.
Kallion olisi kyllä pitänyt jo siirtyä 250- kuutioisiin. Ajaahan Kallion ikäisiä jo MotoGP- luokassakin. Kannattaako jäädä iäisyydeksi 125-luokkaan? Mielestäni ei...........

4

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sefel

      Kalliolta oli melko hyvä veto jäädä vielä vuodeksi 125cc-sarjaan, koska siirtyminen 250cc:hen ei saattaisi tuottaa mainittavaa menestystä. Syynä siihen on KTM:n hieman heikompi tilanne 250cc:ssä.

      Parempi vain antaa KTM:n kehittyä vuoden ajan 250cc:ssä, ettei Kalliolle tulisi liian suurta laskukautta.

      • Lauri

        Onneksi olkoon ootkin valinnut kiehtovan harrastuksen. Brno on kanssa hyvä rata käydä kisoissa. Pari vuotta sitten, kun Mika ajoi ekan hyvän sijoituksen Kotarilla,neljänneksi, se tapahtui täällä. Sillonhan mm. Luthi meni nutulleen. Kuitenkin vietimme unohtumattoman illan sveitsiläisten kanssa.
        Mitä ensikauden luokkaan tulee on piikki kyllä viisaampi valinta. Pyörä on varmasti kilpailukykyinen, puolikas taas on varmaankin vielä raakile, koska sitä ei edes ajatettu loppukauden kisoissa.
        Mokia sattuu jokaiselle. Pyllähtihän Tohtorikin Valencian aika-ajoissa vaikka sai ajaa varmana mestarina jo näytösajo tyyliin.
        Minä ainakin koin kuluneen kauden aivan huippujännittävänä luokan tasaisuuden takia. Kaikki kisat oli ja jänniä ja varsinkin ne, missä Mika pysyi pystyssä!
        Mika Kallion harppaus edellisen vuoden 11. sijalta luokan kakkoseksi oli huikea. Se antaa uskoa siihen, että kyllä se mestaruuskin sieltä vielä tulee.


      • TKD
        Lauri kirjoitti:

        Onneksi olkoon ootkin valinnut kiehtovan harrastuksen. Brno on kanssa hyvä rata käydä kisoissa. Pari vuotta sitten, kun Mika ajoi ekan hyvän sijoituksen Kotarilla,neljänneksi, se tapahtui täällä. Sillonhan mm. Luthi meni nutulleen. Kuitenkin vietimme unohtumattoman illan sveitsiläisten kanssa.
        Mitä ensikauden luokkaan tulee on piikki kyllä viisaampi valinta. Pyörä on varmasti kilpailukykyinen, puolikas taas on varmaankin vielä raakile, koska sitä ei edes ajatettu loppukauden kisoissa.
        Mokia sattuu jokaiselle. Pyllähtihän Tohtorikin Valencian aika-ajoissa vaikka sai ajaa varmana mestarina jo näytösajo tyyliin.
        Minä ainakin koin kuluneen kauden aivan huippujännittävänä luokan tasaisuuden takia. Kaikki kisat oli ja jänniä ja varsinkin ne, missä Mika pysyi pystyssä!
        Mika Kallion harppaus edellisen vuoden 11. sijalta luokan kakkoseksi oli huikea. Se antaa uskoa siihen, että kyllä se mestaruuskin sieltä vielä tulee.

        Samaa mieltä siinä että kannattaa ajaa vielä yksi kausi piikeissä, jospa saataisiin juhlia vuoden päästä mestaruutta!

        Ja täysin samaa mieltä tässä:

        "Minä ainakin koin kuluneen kauden aivan huippujännittävänä luokan tasaisuuden takia. Kaikki kisat oli ja jänniä ja varsinkin ne, missä Mika pysyi pystyssä!
        Mika Kallion harppaus edellisen vuoden 11. sijalta luokan kakkoseksi oli huikea. Se antaa uskoa siihen, että kyllä se mestaruuskin sieltä vielä tulee."

        Vähän toisenlaista kommenttia mitä täällä on aikaisemmin saanut lukea!


    • ikä vaan

      Kukin ajakoon itselleen "parhaassa" luokassa. Totta kai MotoGP on arvostetuin, mutta mielestäni mielenkiintoisimmat kisat ajettiin kuitenkin tänä vuonna piikkisten luokassa. Koska Kalliolla on ensi vuodeksi huippukalusto, kannattaa hänen vielä jatkaa piikeissä. Kunhan hän voittaa ensi vuonna mestaruuden niin sitten varttilitraisiin... Älkääs nyt hylätkö suomalaisia heti kun alkavat pärjäämään, kärsivällisyyttä! Paronin ja Tepin jälkeen on tätä odoteltukin.
      Sitä paitsi, tietääkseni Manuel Poggiali palasi varttilitraisista piikkeihin täksi kaudeksi takaisin, tosin ajanee ensi vuonna Kotarin 250cc pyörää. Että arvostus kuskin, ei kuutiotilavuuden mukaan?! Kannustakaa nyt vaan Mikaa, kyllä hänessä ainesta on, eikä mitään "tyttö"-juttuja. Vaikka olihan meillä Taru Rinnekin aikoinaan joten tytöttelyt sikseen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe